hahaha ja idd... hier gaat het nog niet al te hard.. Oh.. MvM kan elk moment al komen.. ze belde of eerder ook goed was Ja hoor! Ik ben erg benieuwd
Ik wil bevestiging Ja heerlijk he dat ik zo binnen kan lopen en een bloedtest kan laten doen en dan nog binnen 3 uur uitslag ook! yay!
wow idd! kan dat zomaar in Florida? hier moet ik echt 10 keer bellen en misschien dat ik dan een labformulier meekrijg..
En ik ben nogsteeds bang dat iedereen, die hier op het forum mijn foto's heeft gezien, het mis heeft. En dat et gezichtsbedrog is.... Daarom dus mijn besluit om maar snel een bloedtest te laten doen. Is bij jullie al wel na 10u maar zal zeker DIRECT laten weten wat het resultaat is. Ben zooo bang!!!
Echt leuk dit onderwerp! Hij wordt al erg lang! Dat wordt nog gezellig in de laatste maand, als iedereen thuiszit !
heeey meiden! hier prima dag gehad! morgen is manlief weer thusi en gaan we het samen over MvM hebben.. wil het toch wel graag en idd waarom wachten! wil ook emigreren, wil ook bloedtest! nou ja 4 januari echo.. is toch zo? (uhhh...) voor de rest hier zere borsten.. ze zijn al groot, maar nu nog groter!! ik vind het forum zo wel gezellig!!! fijne avond en knuf van mij
heeft iemand hier ook last van de ogen?? droog en branderig en dan opeens traanogen... heb ergens gelezen dat het ook een van de kwaaltjes is ,maar nog niet hier tegen gekomen.
MvM is geweest.. Mag meteen beginnen! Dus heb hier al 4 flessen staan om vol te piesen haha... Ben ook helemaal blij.. had een knaltest weer (iets donkerder dan de controlestreep) (dingetje ik doe mee vanaf vandaag tot 23 feb)
Hallo hier nog een Augustus mama. Als alles goed verloopt natuurlijk. Zo maar er worden al veel in auguste mama zeg hahah Allemaal proficiattttttttt
iltje gefeliciteerd! hier komen ze maandag van MvM, droge ogen heb ik geen last van, wel misselijk zeg pfff had ik bij de eerste geen last van...