Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ik ben ook ontzettend misselijk vandaag. Maar ik denk dat het door de zenuwen komt. :D Ben zo ontzettend zenuwachtig voor de echo morgenochtend. Ik bijf nog steeds hopen....

Alle nieuwe meiden, Gefeliciteerd. Dat jullie maar lekker van jullie "kwaaltjes" mogen "genieten". :D

Liefs.

2. bobje8

bobje8 Lid

4 aug 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes met je echo morgen narcisje80

3. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Whaaa, jullie kletsen gewoon 3 pagina's in 3 uurtjes! 1 per uur! Help, van het weekend ben ik een weekendje Centerparcs... Ik denk dat ik maandag maar vrij neem om bij te lezen ;).

Ik hoor veel van jullie over MvM. Goed hoor, dat jullie dat doen. Ik heb dat m'n vorige zwangerschap ook gedaan, totdat het mis ging. Daarom doe ik het nu niet. Ik vind het al zo spannend, dus wil ik er niet nog meer mee bezig zijn. Eerst weer even vertrouwen in mezelf terug krijgen. Maarre ik heb dus wel alle cadeautjes ;). Echt onwijs veel en leuk! Heel pittig rompertje!

Ik kom morgen nog eventjes spieken denk ik. Maar dan ben ik even een weekendje offline. Dus niet teveel kletsen, anders heb ik er een dagtaak aan. ;)

4. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Heb de uitslag van de bloedtest!
    Ben ZWANGER!!! nog maar heel pril en moet maandag weer terug om te zien hoe de hormonen gestegen zijn.

5. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Fijn Lynnami!!! Weer een extra bevestiging!!! Van harte hoor!

6. bobje8

bobje8 Lid

4 aug 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd lynnami!!

fijn weekend mezelf!

ik werk op het moment gelukkig maar 2 dagen en mijn vriend is doordeweeks niet thuis dus heb veel tijd voor hier haha

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Tgg, hier kan ik het ook al niet meer bijhouden hahahaha....
    Heb net bijgelezen, maar geloof dat ik alweer vergeten ben wat ik gelezen heb hahaha. Begint zie zwdem nu al?? ;)

Ben net wakker, was in slaap gevallen... moe?? Welnee hahaha, helemaaaaaaaaaaaaaal niet ;)

Narcisje.. heel veel succes morgen!!

Lynnami.. heerlijk dat je zo snel een bloedtest kon doen!! En nu heb je echt de zekerheid at het echt zo is ;) Jahoeee.

Mezelf.. een heel fijn weekend!!!!

En voor wie ik vergeten ben.... gefeliciteerd in ieder geval ;)

Grtz FemR

8. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    dank jullie dames.

Lynnami gefeliciteerdddddd.:D

Mezelf fijn weekeind centerparcs.

Heerlijk lekker ontspannen.

Wou dat ik het op het moment kon

Misselijk bah af en toe braken.

En ontzettend moe en hele gevoelige borsten kan ze bijna niet aanraken.

Maar alles voor goed doel toch:D

9. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    En Narcisje heel veel succes morgen met je echo

10. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Gek genoeg ben ik nogsteeds heel erg bang en ga maandag weer bloed laten prikken om te zien of de hormonen wel goed stijgen. DAN pas ben ik helemaal overtuigd. Dan komt natuurlijk de eerste echo nog... enz. maar na de tweede bloedtest kan ik er wel even tegenaan denk ik :)

11. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Tuurlijk!! Dan heb je dubbel bewijs ;)
    Ik ga afsluiten, morgen werken, dus ben pas morgenavond weer online. Zal ik wel weer een hoop bij te lezen hebben ;) Niet te veel kletsen morgen hoor!!

Weltrusten iedereen!
    Later!!
    Grtz FemR

12. Goedemorgen allemaal

alle nieuwe hier gefeliciteerd met de zwangerschap ..
    Hier gaat alles goed soms wat misselijk en s,avonds erg moe..
    Verder nog niet echt veel kwaaltjes meer .

Hier eerste afspraak bij vk op 7 januari best spannend duurt nog best lang haha

13. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Zo dames, jullie hebben flink gekletst.. even doorlezen..

@ Nicky, gefeliciteerd en welkom hier!!

@ Dingetje, haha.. nee ik spreek nog geen spaans..
    Ik hoest, heb koorts, voel me wel lamlendig... Maar volgens mij heb ik een "gewoon" griepje.
    Ik herken het ieder jaar rond deze tijd weer hoor.. Begint met hoesten en een week later lig ik plat.
    Mn zoontje heeft het helaas van me ge-erft, want ook hij begint te hoesten, gelukkig nog geen koorts.
    Ben niet zo angstig voor de mexicaanse griep, mn zoon heeft de 1e inenting al gehad.
    Joepiee, je 1e mijlpaal gehaald!

@ mamamandy, wel jammer dat er nog geen hartactie zichtbaar was.
    Ben je nu niet extra zenuwachtig?

@ Lady1978, ohh als we allemaal verlof hebben is dit forum vast niet meer bij te houden!

@ spruitje, nee hier geen last van zere oogjes.

@ Iltje, gefeliciteerd en welkom hier!!

@ narcisje, hoe was je echo meid..?

@ mezelf, wat lekker zeg een weekendje weg! geniet ervan!

@ Lynnami, nogmaals gefeliciteerd!!

@ irisnaomi, die weekjes zijn voorbij voor je het weet,.. en dan is het zo 7 januari!!

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hier enorm slecht geslapen.. wel een beetje eigen schuld hoor..
    Heb gisterenavond samen met manlief "Der Untergang" gekeken.. kon dus niet meer in slaap komen en schrok steeds angstig wakker! Bah!

Ook ben ik nog steeds ziek.. Dat hoesten is zoooo naar!! Vies slijm in mn keel. Vandaag nog even lekker uitrusten. En hopen dat ik snel opknap!

Liefs Kiss

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Beterschap Kiss!
    Balen dat je ook zo slecht geslapen hebt...

Hoewel ik niet wakker ben geweest vanacht ben ik nu ook gebroken... De vermoeidheid merk ik met de dag meer worden

16. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hey meiden vraagje!
    nu ben ik niet zo slank als fotomodel maar meer 'normaal' postuur maar merk datg ik wel licht buikje heb nu.. hebben jullie dat ook?!

17. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik moet zo heen Kiss. Over een uurtje weet ik meer. Ik zal het jullie zo snel mogelijk laten weten. En snel opknappen, he.
    Liefs.

18. kiss > beterschap meis

elisa > dat heb ik ook een beetje een licht buikje merk het ook aan mijn broeken

Hier enveloppen schrijven voor de kerstkaartjes pff wat ene werk

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi meiden,
    Komt een beetje aso over dat ik me aanmeld bij jullie en vervolgens niks meer laat horen. Kreeg geen emailnotificatie (en mijn warrigheid begint echt nu al) en ik had maandagavond een beetje rozeverlies, schrok me echt wilt. De volgende dag ook een beetje, maar geen krampen enz en daarna was het gelukkig weg.
    Wel hier even bij de verloskundige nagevraagd en gelukkig hoort het er een beetje bij. Voornamelijk waarschijnlijk omdat ik ook wel last van obstipatie heb, waardoor je door de druk die je dan zet en je baarmoeder goed doorbloed is dit ook kan krijgen.
    Zij adviseerde lijnzaadoliecapsules, die ik gisteren maar heb gehaald, misschien een tip voor de meiden die hier ook last van hebben?

Goed om te lezen dat hier meerdere meiden meedoen aan moeders voor moeders (ik ook) want zonder dat was ik nu waarschijnlijk niet zwanger geweest. Voordeel van de mmm, is dat ik dinsdag al mag voor mijn eerste echo, kan niet wachten!!!

Gebruikt hier ook iemand de borstencreme van zwitsal? Ligt het aan mij (mijn vriend vindt namelijk van niet) maar ik vind het onprettig ruiken...

Elisa83 hmmm dat buikje heb ik ook. Komt geloof ik door de hormonen en denk ik ook door mijn opgezette darmen. Ik probeer mijn buik af en toe in te houden, naar hoe het was 3 weken terug, maar dat lukt niet.... haha.

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Narcisje, succes met de echo, ben benieuwd wat ze al kunnen zien bij jou, dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten dinsdag.

Deel Deze Pagina