Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff zit hier helemaal met blosjes.. helemaal zenuwachtig net toch maar de verloskundige gebeld.. aangezien mijn eerste mijlpaaltje voorbij is..
    Ik heb 28 december mijn 1e echo en 11 januari mijn intake. Ben er helemaal zenuwachtig van :D

2. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    als er nog meer meiden op de zwangerschaps/afsprakenlijst willen.. stuur me ff een pb :D (voor de link zie mijn onderschrift)

3. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes!!

4. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een maatje meer.. dus nog niets te zien.. merk wel dat ik 's avonds een "vollere" buik heb.. dan gaat vaak de knoop ff los :D

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent! je denkt toch altijd aan "wat als..." en als je dan ineens bloed verliest schrik je je een hoedje..
    Vaak is er inderdaad niets aan de hand.. maar ook vaak weer wel dus ja.. het blijft een onzekere periode nu..

6. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef mezelf weer ff een schop en ga weer aan t werk...

7. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Hey meiden,

Toen ik gisteren eenmaal op het werk was, zakte de chaggie. Ik werd op een gegeven moment steeds gezelliger. Wel tot een grens natuurlijk. Vandaag gaat het al beter al baal ik wel een beetje dat ik al om 9 uur wakker was. Ik had graag nog even een uurtje willen blijven liggen. Misschien doe ik dat straks nog wel even voordat ik weer ga werken.
    Gisteren gestart met plassen voor moeders voor moeders. Dus dat gaat lekker.

8. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,
    Ik moet mij hier helaas afmelden. Er was niets meer te zien op de echo.
    Volgende ronde beter, en dan misschien eind augustus.
    Liefs.

9. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    gats wat balen Narcisje.. had je ook al bloed verloren dan? Of waarom zo'n vroege echo?
    Dikke knuf!

10. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    He bah Narcisje! Heel veel sterkte hiermee!!

11. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt.
    Ja, maar dat is wel al even terug geweest. Heel erg weinig, alleen met afvegen.
    Alleen de zwangerschapskwalen namen maar toe, dus wist niets zeker. Moest dus vandaag voor de zekerheid komen. Maar ze kon helemaal niets meer vinden. was eigenlijk helemaal schoon. Waarschijnlijk zag ze wel al nieuwe eitjes zitten, dus moet dan toch al zeker twee weken geleden al helemaal klaar geweest zijn.
    Maar ze wist het allemaal niet zeker, dus mag aankomende maandag voor een echo naar de gyn. voor de zekerheid.
    Ach ja, had er eigenlijk al niet zo heel veel van verwacht. Was hier al bang voor, dus had mijzelf er al op voorbereid.
    Liefs.

12. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @narcisje, klote! Maar hoop voor je de volgende ronde dan wel raak!

@de rest, tjemig... moet ik eens een dagje hard werken en dan moet ik 8! pagina's bijlezen!. Poeh...
    Wel gezellig druk zo! En altijd fijn om te lezen dat iedereen toch wel last van allerlei verschillende dingen heeft. Man gelooft namelijk nog steeds niet dat ik zwanger ben (na drie testen en drie weken overtijd), omdat ik niet misselijk ben. Heb wel last van grote pijnlijke borsten, stemmingswisselingen en rommelende buik. (en chocolademelk.. ook een symptoom? haha)
    Ben nu in ieder geval weer bij... Dat zal wat worden na het weekend!
    Iedereen in ieder geval een heerlijke zaterdag en zondag alvast!
    Liefs Annette

13. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ narcisje, wat vreselijk voor je!!
    Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn!

14. Francis1985

6 dec 2009
    40
    0
    0
    Chocolademelk, haha! Daar had ik ook ineens zo'n trek in van de week:D. Heb maar meteen verse gemaakt.

En ik heb last van verstopping... Beetje irritant. Zou dat een symptoom kunnen zijn?

15. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    hallo Allemaal

O Narcisje balen voor je.

Nou idd maar even op de echo kijken voor de zekerheid.

En hopen dat in volgende ronde dan toch raak is.

En ik lees hier dat aantal mensen trek hebben in chocomelk haha heb ik weer heeeeeeeel iets anders.

Een schotel Kapsalon noemen ze dat hier patat met weinig gekruid shoarma vlees met groente en dan kaas en knoflook saus erover heen mmmmmmmm

Ik dacht in het begin ook van bah dat smaakt toch niet tot ik het ging proeven voor 2 weken terug.

en nou heb ik daar steeds weer zin in

Maar dat is niet goed hahah moet wel me groentes binnen krijgen.

En waar ik ook zoveel trek in heb steeds is liga maar dan die met muslie en chocolade erin:D

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Narcisje vind het heel verdrietig voor je. Hoop dat je snel weer zwanger bent. Maak me dan ook weer een beetje zorgen over die roze veeg die ik maandag had. Dacht dat een miskraam toch met wat meer bloed gepaard ging...

Francis1985, Ja dat is een symptoom die er helemaal bij hoort, Join the club. Mijn buurvrouwtje is van de week bevallen en die adviseerde mij activia (pruimen) schijnt heel goed te helpen, dus ga ik ook maar eens proberen.

17. Francis1985

6 dec 2009
    40
    0
    0
    Activia? Is dat geen melkproduct? Want daar kan ik niet tegen. Dan ga ik aan de dunne en dat is nou ook weer niet de bedoeling ;) .
    Hoewel sommige melk/yoghurt dingen wel weer goed vallen. Ga het wel proberen als ik een keer nergens naartoe hoef :p

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Narcisje: och meis... ik hoop dat de volgende ronde beter gaat... en hoop dat je voor eind augustus nog bij ons kunt aansluiten.

sorry meiden... ik heb vandaag gewerkt... en ik krijg het echt niet voor elkaar om al die pagina's terug te lezen... ik moet dadelijk weer weg...

dus ff ego: hier alles goed.. ben wel erg moe.. maar had gisteren feestje op het werk en het was pas 1 uur toen ik in bed lag en :vanmorgen om 7:15 er al weer uit.. dus... dat zal het probleem zijn. hihi..
    Iedereen die weekend heeft.. en fijn weekend gewenst... ik moet helaas weer werken dit weekend...

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Wat lees ik nou..

Chocolademelk, jummy... Kapsalon, JUMMY!.. Liga, jummy!

Oke, nu krijg ik echt trek! Wilde net zeggen dat ik vandaag helemaal geen eetlust heb, maar begin nu wel lekkere honger te krijgen.. heb nu ook zin in chocolademelk, lekker warm met slagroom!!!!!!!!!!! Maar helaas, dat heb ik niet in huis, en ook geen zin om naar de winkel te gaan.
    Pfff moet met eten koken wachten op mn vriend, die heeft de boodschappen mee en dies ff bij onze zwager televisie aansluiten.. Grr..

Ons zoontje zit al aan de cracker, die had honger. Gek he, tis al 18.00 uur geweest, en normaal eten wij altijd optijd.
    Ik hoop dat ie zo komt, anders smeer ik ons een boterham.

Liefs

20. maja2

maja2 Lid

8 dec 2009
    65
    0
    0
    @Narcisje: Heel veel sterkte meid en kop op! Hopen dat het de volgende ronde raak is ;)

Deel Deze Pagina