Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Narcisje: jeetje, dat is schrikken.

Ik trek het meteen naar mezelf door en dan zinkt de moed me in de schoenen, omdat ik ook afscheiding heb gehad (en nog steeds). Het was alleen bruin en geen roze.

Hier ook last van lekkere trek: chocomelk, broodjes kruidenkaas, friet. Gisteren een hele zak japanse borrelnootjes in mijn eentje opgegeten!

's Ochtend wel wat moeite met ontbijt....

2. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maja2, hoe is het vandaag bij de huisarts gegaan?

3. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Zie mijn test van vandaag!

Na een cyclus van 60 dagen:$ en maar 1 x geklust is het toch raak!!

Nu maar hopen dat het goed blijft gaan..spannend he?

4. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Zo jullie kletsen inderdaad lekker door! Helemaal niet erg, maar afgelopen dagen niet zoveel tijd gehad om actief mee te doen/te lezen...

Ga mijn best doen in elk geval! ;)

Hier gaat het lekker.. alleen erg moe en mijn borsten.. Mijn god er zit echt al een cupmaat bij! En mijn onderbuik begint al wat op te bollen (fijn, darmen!! Haha)

Nog iets meer dan een week, dan de echo.. Kan niet wachten! Ben zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn!!

Mijn 'tik' qua eten lijkt toch echt lamsvlees te zijn.. echt te bizar voor woorden want ik vind dat normaal helemaal niet lekker! Dag voor de positieve test (maar die was wel heel erg vroeg, met 3 weken en 3 dagen) wilde ik ook persé uit eten om lamsbiefstukjes te eten.. je zou mijn man eens moeten zien kijken, die weet niet wat hem overkomt!! Hahahaha!!

Fijn weekend alvast allemaal, zal proberen hier en daar wat meer tijd te vinden om mee te posten en te lezen :)

5. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Sanne wat goed!!! Gefeliciteerd! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

6. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Ja echt raar, mijn man en ik snappen er niets van, toch wel erg vruchtbaar geweest dan..gelukkig maar.

Hoewel ik al een kindje heb, heb ik deze keer weer zoiets van laat de 12 weken maar voorbij zijn maar dat zullen jullie ook wel hebben.
    Verder echt helemaal geen symptomen maar dat had ik vorige keer ook niet, bij mij begon dit rond 6 weken.

7. Francis1985

6 dec 2009
    40
    0
    0
    Aaah! Schoonmoeders!!
    Eerst kan ze me niet luchten of zien en mag mijn naam nog niet worden genoemd, daarna word ik een jaar gedoogd en nu kan ik niet meer stuk...

Ik moet even zorgen dat ze niet te enthousiast wordt, ik moet eerst nog maar de eerste 3 maanden door.

8. me24

me24 Actief lid

9 mei 2007
    121
    0
    0
    Haarlem
    Ik had al ruim een week het gevoel dat het raak was, omdat ik continu "spierpijn" en een soort druk in m'n onderbuik had wat ik herkende van mijn vorige zwangerschap, maar verder helemaal geen kwaaltjes. Gisteren positief getest en vanochtend kwam ik misselijk mijn bed uit... En dat is vandaag nog een paar keer voor langere tijd terug gekomen.Heel bizar, maar waar...
    Ook mijn buik is al wat boller. Ik weet niet of dat komt doordat het m'n 2e zwangerschap is, of dat het gewoon m'n darmen zijn. Maar in de avond is het goed te zien.
    Dat wordt wat met de kerst en niemand die het dan nog weet ;)

9. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het ook hoor de avonden.. dan komt mijn buik opzetten... knoop is nu ook weer los :)

10. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik had 12 januari al een afspraak met de gyn voor een uitstrijkje (omdat ik severe dysplasia heb, google maar...)
    Heb net gebeld en krijg die dag dus tevens mijn eerste echo :)

Meiden in de loop van tijd zal ik wel uitleggen wat er hier gaande is wat betreft de dysplasia. We hebben even een iets moeilijkere tijd gehad wat dat betreft en zijn dus ontzettend blij met ons wondertje dat hopelijk in mij mag blijven groeien.

11. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Ik heb het ook al! Mijn onderbuik is 's avonds een stuk opgezetter.. Nu heb ik wel hormonen gebruikt (zwanger geworden van mijn 3e ivf) en heb het idee dat je daardoor sneller opzet..

Me24, wat leuk zo te zien ben jij ook 10 augustus uitgerekend?

Hebben jullie al veel mensen ingelicht of wachten jullie echt tot de 12 weken? Hier is echt iedereen al op de hoogte, maar dat is ook wel omdat iedereen ook precies wist waar we mee bezig waren al jaren! Het past ook niet echt bij me om mijn mond te houden ;) Sommige mensen reageren daardoor wel stom, omdat ik het 'nu al!' vertel.. En sommige wachten zelfs met feliciteren?

Nu snap ik dat het waarschijnlijk niet gebruikelijk is, maar ik ben NU toch zwanger? Niemand kan toch in de toekomst kijken of het wel of niet goed blijft gaan? Vind dat soms wel jammer, die reacties..

12. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Wow Lyn, ik zit het nog even door te lezen allemaal, maar het eerste wat ik ervan lees is vrij heftig!

Kan me voorstellen dat jullie heel erg blij zijn met dit wonder. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

13. spruitjuh

spruitjuh Lid

10 nov 2009
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Narcisje: sterkte!

Hier ontzettend moe. Slaap heel onrustig,heel veel dromen. En koooud!! brrr....
    Verder nog steeds geen heftige kwaaltjes.

14. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Sanne Proficiatttttt:D

Hier ontzettend moe.

Giga pijn in me borsten nog steeds amper kun je ze aan raken.

misselijk heid valt vandaag gelukkig mee.

Maar wel last van me bovenbenen spierpijn

15. nikky

nikky Niet meer actief

@ narcisje...wat kl*te zeg, heel veel sterkte

@ nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap

meiden wat gaan jullie snel kan het moeilijk bijhouden....

hier goed misselijk en ontzettend moe, ga s'middags vaak met mijn zoontje mee naar bed, ben benieuwd hoe het volgende week gaat dan moet ik weer werken na twee weken vakantie....;)
    maar verder gaat alles goed hoor, heb het idee dat mijn buikje al begint te groeien....

16. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ sanne, welkom! en gefeliciteerd!

@ buikjes, ik heb ook het gevoel dat mn buik begint te groeien.
    Ben niet dun, en het is mn 2e zwangerschap.. Misschien dat ik daardoor sneller groei?
    Ben 3 kilo afgevallen sinds ik zwanger ben, maar komt ook omdat ik ziekjes ben natuurlijk. Ben echt benieuwd hoe ik eruit zie als ik 12 weken ben, wil het op mn werk echt nog even stil houden!

17. me24

me24 Actief lid

9 mei 2007
    121
    0
    0
    Haarlem
    @Meicke: Ik weet de exacte datum nog niet. Dit komt doordat mijn cyclus afwijkend is(was). Dus ik zweef nu ergens tussen de 4 en de 6 weken. 23e dec. heb ik de 1e afspraak bij de VK. En ik denk dan begin jan. de termijnecho (al hoop ik eerder)

Niemand weet het nog, wil eigenlijk wachten tot de afspraak bij de VK geweest is, maar ik denk dat we dat niet gaan redden.
    Bij onze dochter hebben we het ook een week na het testen verteld en ik denk nu weer...
    Weet je het is heel dubbel, iedereen roept: 12weken en dan pas vertellen, maar je hoort ook zo vaak dat het na die tijd nog fout gaat. Je bent er zo onwijs blij mee, dat je het wel van de daken kan schreeuwen.

Jij ook van harte! Zeker na zo'n lange periode. Ik duim dat jij (en alle anderen1) in augustus kan gaan genieten van deze bijzondere gebeurtenis. Het is fantastisch!

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Narsisje... Pfff neee... wat balen zeg! Heel veel sterkte!

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Sanne proficiat!!!

@ Allen...
    Ik herken de opgezette buik ook :)..
    Elke avond gaat hier ook t knoopje los.. of een ruime jogingbroek aan!
    Heb vandaag geshopt met een vriendin en haar dochter... ai ai ai ... wat was het moeilijk om mijn mond te houden.. Met nieuwjaar gaan we het vertellen aan ze..
    Maar ik merkte vooral met kleding shoppen dat mijn borstomvang toch meer is geworden! Gelukkig wel een mooi shirt gevonden waar zelfs een tijd lang een buik in gaat passen :D

Heb terwijl ik dit typ ook mijn eerste flinke misselijke vlaag..
    Ben erg bekend met brandend maagzuur, en heb lange tijd medicatie geslikt die maagzuurproductie sterk verminderd.. dus ben erg benieuwd of ik weer opnieuw zoveel last ga krijgen. De pillen die ik altijd slikte mag ik nu niet
    Heb gelukkig al wel een ander receptje gekregen van huisarts gekregen, dus hoef niet te wachten als t te erg wordt..

20. maja2

maja2 Lid

8 dec 2009
    65
    0
    0
    Hey, is goed gegaan. Ik heb wat informatie meegekregen maar verder vond ik het eigenlijk wel een doeloos bezoek (10 min.) zonde van mijn tijd ;)... Tja ik dacht eigenlijk dat ze een bloedtestje zou doen... of ben ik nu oudewets :p
    Maar 30 december naar de gynecoloog, omdat we niet vanzelfsprekend zwanger zijn geworden moet ik daar voor mijn eerste echo en twee weken later weer een echo bij de VK.

Verder heb ik nergens last van, alleen borsten groter en gevoelig. T is dat ik weet dat ik zwanger ben... :)

Deel Deze Pagina