hehe trouwens ook erg handig.. De verloskundige belde voor een echoafspraak terwijl ik bij een vriendin in de auto zat die nog van niets weet (ze krijgt het met oud op nieuw om 12 uur te horen) ai ai ai Gelukkig had de verloskundige het door en vroeg of ik zelf maandag even bel.. pfiew!
hahahah chivay dat is dan ff slikken en dan niet weten hoe je moet reageren en wat je moet zeggen. Ik ken het. Hier ook al een buikje zelf dachten me schoonouders en me vader en stief moeder dat ik zelf al wat langer zwanger ben. Maar dat zullen we wel zien bij de echo Maar ben altijd wel blij als ik van me werk kom dat ik heerlijk me jogging broek aan kan doen.
Zijn jullie ook zo belachelijk vroeg wakker? Het is hier nu al 4 dagen 600uur. Ik wordt dan ergens wakker van, en ben vervolgens zo misselijk dat ik maar naar beneden ga om iets te eten... En dat terwijl ik onwijs moe ben. Vanmiddag nog maar even een uurtje terug. Het helpt trouwens wel om direct als je beneden komt een droge cracker te eten. Voel me nu al wat beter.
Hey Meiden, PROFFICIAT van een augustus 2009 mama! Wil jullie allemaal een heel fijne zwangerschap wensen! Deze week is het alweer 1 jaar geleden dat ik mijn positieve test in handen had na een paar jaar mmm. Nu is mijn dochter alweer ruim 3 maanden. De tijd vliegt *Geniet van al het moois*
Hier ook al zo vroeg wakker steeds ja ook zo rond de half 6 , 6 uur en ook dan misselijk dat ik er maar uit ga .. Alleen vroeg in de avond steeds wel te merken want dan ben ik echt op ..
Gefeliciteerd aan de nieuwe aug 2010 mama,s die zwanger zijn .. Hier vanmorgen weer zo misselijk ben maar uit bed gegaan ..
Elke dank je wel! Nu ben ik van onze oude pcoclubje, die een augustus mama (hopelijk) wordt. He meiden, ik wordgelukkig iets later dan jullie wakker zo rond 7 uur, maar lig er ook op tijd in, voel me dan niet helemaal uitgeslapen, maar ook niet supermoe. Ik heb gelukkig ook niet echt last van ochtendmisselijkheid. Alleen heel soms, ik kan het trouwens ook wel eens 's nachts hebben, maar goed te handelen eigenlijk. Ben trouwens wel heel blij dat ik na volgende week even vakantie heb, op mijn werk na de lunch stort namelijk altijd helemaal in. Hebben jullie dat ook?
Ha ha vroeg wakker? LOL het is hier momenteel 2am midden in de nacht en kan echt niet slapen! Ik be in de loop van de dag flink misselijk geworden en daar bovenop bij het slapen gaan ook nog brandend maagzuur. Ik heb Maalox genomen tegen het maagzuur en heb ongeveer 1 uurtje geslapen tot nu toe. Ik kwam hier even spieken hoe het met de andere augustus mama's is en hopelijk kan ik zo weer lekker terug naar bed.
Ik slaap tot nu toe nog echt als een baksteen.. Heb geen last van ochtendmisselijkheid.. (eerder avond) dus dat scheelt misschien.. Heb ws alleen nu ook een infectie in mijn keel... dus maandag ff de huisarts bellen... (heb dit vaker) En daar wordt ik altijd erg moe van Dus je kan me wel echt bij elkaar vegen nu
Heb ook de tip gekregen om juist al iets naast je bed klaar te zetten.. en dus iets kleins te eten voordat je opstaat! Een vriendin van mij deed dit ook en het hielp best aardig zei ze (Doe het zelf nog niet... maar hou het wel in mijn achterhoofd)
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook eerder last gehad van avond misselijkheid dan ochtend misselijkheid. Maar heb dat vooral de eerste 2 maanden gehad toen, en daarna eigelijk nog nauwelijks. Ik ga nu even wat drinken en dan terug in mijn bedje. Iedereen een fijne dag!
he hier ook vroeg wakker! soms uit mezelf, soms van de buurkinderen! heb ook gelezen om iets naast je bed te zett!N
poe ben ook vaak vroeg wakker, meestal viel ik dan nog ff terug in slaap, maar nu vaak niet meer Zijn er nog meer die last hebben van een beetje bloedverlies? En dromen doe ik ook meteen weer zo heftig, had ik bij de vorige zwangerschap ook!
Hier net wou een broek aan trekken zit veel te straks vriend zei al van je wordt wat dikker maar geloofde het niet haha nou was wel te merken met mijn broeken hahaha zit er strak en dan heb ik er nog niet eens een riem om die er normaal wel om moet haha
Bloedverlies lijkt me echt heel erg vervelend.. het hoeft niks te betekenen maar kan je zo onzeker maken.. Slecht slapen doe ik wel. Als ik eenmaal wakker ben dan slaap ik nog maar slecht in.. Resultaat is overdag prikogen. Dromen begint ook te komen, echt de meest vage dromen! Hoe kom ik erop! Misselijkheid heb ik in zijn geheel nog niet.. Hoop stiekem ook dat dat wegblijft.. Maarja, kan heel goed na de 6 weken nog komen, dus ik juich nog maar niet te vroeg... Fijne dag dames!!
Hey Meiden, Jeetje narcisje. Dat is echt rot zeg. Ik hoop dat je snel weer zwanger raakt en snel bij ons kunt voegen. Heel veel s6. Ik heb nog steeds geen last van missellijkheid. Merk wel dat ik steeds meer trek krijg. Dan neem ik tegenwoordig even een fruitkick. Is erg lekker en net genoeg om de trek te stillen zodat je ook niet missellijk wordt. Vannacht weer wakker geworden. A; door een blaar op de zijkant van mijn tong wat doorstraalde naar mijn oor (de pijn), B; door mijn ontstoken tandvlees die weer lekker begon te kloppen en C; omdat ik naar toilet moest. Dus weer een paracetamolletje ingenomen. Als het zo blijft dan bel ik toch even de tandarts maandag al zitten ze wel helemaal vol omdat de feestdagen eraan zitten te komen. Ik ga even lekker een boterhammetje klaar maken en even een chocomel van senseo en verder mijn mail bekijken. Iedereen s6 met alles en tot gauw weer.
hoi pearl, als je niet kunt slapen van de pijn dan moeten ze tijd voor je nemen! narcisje: heel veel succes, we duimen voor je! bobje, snap dat je onzeker wordt van bloedverlies.. hier niets gehad en ook geen innestelingsbloeding.. irisnaomi, zie dat we evenver zwanger zijn.. als mijn datum klopt! dat horen we 4 januari!!!