Leuk! Een lijstje! Hoe oud ben je? 33 Waar kom je vandaan? Noord-Brabant Wat voor werk doe je? HRM consulant Ben je getrouwd? nee, maar dat gaan we binnen nu en 8 maanden doen Hoelang ben je al samen met je vriend/man? Bijna 10 jaar Hoelang ben je bezig geweest om zwanger te worden? 8 maaden Ben je zwanger van de eerste of tweede? 1e Hoe oud zijn je evt andere kinderen? - Waar wil je bevallen? Ik hoop thuis te bevallen Wil je borst of flesvoeding geven? Wil graag borstvoeding proberen Wanneer vertel je het je omgeving dat je zwanger bent? En hoe ga je het vertellen? Beste vriend en vriendin weten het, de schoonfamilie na de echo (als ie goed is) op de 21e en mijn ouders en broer op 10 januari, dan is mijn moeder jarig. Als ik het tot zo lang voor me kan houden.. Gefeliciteerd voor alle dames die zojuist hebben ontdekt zwanger te zijn. Zijn hier nog meer mensen die echt extreem misselijk zijn? Ik overweeg morgen naar de huisarts te gaan; vanillevla, crackers, cola, niets helpt..
@ leonizzie, misschien hou je wat meer vocht vast, ach 1,5 kilo is ook geen ramp Joepie, je bent 7 weken zwanger vandaag, net als ik!! @ Irisnaomi, joepie je bent 6 weken zwanger vandaag! @ Dingetje, ook 6 weken zwanger! Yes! @ Iltje, ben nu wel heel benieuwd naar je buikfoto! @ Spruitnoordeloos, spannende dag morgen voor je! Ik hoop voor je dat alles goed zit! @ sinnamon, welkom hier, en gefeliciteerd!! Ik laat geen extra echo maken voor de termijnecho.. Ik wacht geduldig die laatste weekjes af.. hihi.. @ lana1988, ik weet nog niet wanneer ik de eerste echo heb! Moet volgende week naar de verloskundige, dan ben ik 8 weekjes zwanger... En dan plannen we ook de eerste echo. Denk rond 12 weken. Leuk ideetje, zo een vragenlijstje! Wat leuk dat je kraamverzorgster bent! lijkt me ook ontzettend leuk! Alleen de tijden lijken me vervelend om te werken als je kids hebt. Weet je al hoe je dat straks gaat doen? Zie dat je ook lekker jong bent? @ arielletje, welkom hier, en gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Agnes, het zelfde geldt voor jou, welkom hier, en gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Dolfijntje, welkom!! En gefeliciteerd! Ik werk ook op een kinderdagverblijf @ smokey, welkom en gefeliciteerd!! @ Marieke1610, welkom en gefeliciteerd! @ Lauw, wat spannend morgen met de echo!!
Vragenlijstje **Hoe oud ben je? 22 jaar **Waar kom je vandaan? Twente **Wat voor werk doe je? Leidster op een kinderdagverblijf **Ben je getrouwd? Nee **Hoelang ben je al samen met je vriend/man? Bijna 6 jaar **Hoelang ben je bezig geweest om zwanger te worden? 6 rondes **Ben je zwanger van de eerste of tweede? Tweede **Hoe oud zijn je evt andere kinderen? Zoontje is 2 jaar en 2 maand.. Zal 3 maand voor zn 3e verjaardag grote broer worden. **Waar wil je bevallen? Ziekenhuis, bij mn zoon ook in het zkh bevallen, omdat hij een flinke jongen zou zijn (bleek achteraf echt mee te vallen). Maar mn vriend is flauwgevallen bij de bevalling, dus was heel erg blij dat ik in het ziekenhuis was en dat er ook voor hem goed gezorgd kon worden.. hihi, we lachen er nog om! Wat een afgang was dat! **Wil je borst of flesvoeding geven? Borstvoeding, bij mn zoon 6 maand volgehouden, probeer ik nu weer. **Wanneer vertel je het je omgeving dat je zwanger bent? En hoe ga je het vertellen? Beste vrienden en ouders & broers en zussen van ons weten het al.. De rest vertel ik na de echo.. Werk ook pas na de echo (weet nog niet wanneer ik die krijg)
Hallo allemaal! Ik kom me ook melden, heb vandaag positief getest! allemaal nog heel onwerkelijk, er gaat een hoop gebeuren... Groetjes, Heppie
ah heppie is dus écht heppie!!! welkom en gefeliciteerd!!! Kiss87, moest even nadenken.. maar herinner me je verhaal over dat flauwvallen.. issie nu niet bang voor een 2e?
Hallo meiden Heb net een test gedaan, een heel heel licht streepje!!!! Maar goed het is een streepje.......toch?????? Als ik inderdaad zwanger ben dan ben ik 22 aug uitgeteld.... na de 2e kid poging omdat mijn vriend helaas onvruchtbaar is. Nog een paar dagen spannend!! liefs jans
Jaa, Heppie is heppie Bobje8: ik ben geboren en getogen Zeeuw, maar ik woon er alweer 14 jaar niet meer...
Vragenlijstje **Hoe oud ben je? 28 jaar **Waar kom je vandaan? gelderland **Wat voor werk doe je? verpleegkundige **Ben je getrouwd? Nee **Hoelang ben je al samen met je vriend/man? 5 jaar **Hoelang ben je bezig geweest om zwanger te worden? sept 2007, nu zwanger na 2e kid poging (vriend bleek ontvruchtbaar) **Ben je zwanger van de eerste of tweede? 1e **Hoe oud zijn je evt andere kinderen? **Waar wil je bevallen? Ziekenhuis **Wil je borst of flesvoeding geven? ? **Wanneer vertel je het je omgeving dat je zwanger bent? En hoe ga je het vertellen? beste vriendin weet het, rest voorlopig nog niet
Wauw! Weer nieuwe zwangeren erbij.... Het loopt goed vol hier Gefeliciteerd dames! Hier vandaag errug moe.. Hoe doen jullie dat allemaal op je werk?? Zorgen dat ze niet al te veel aan je merken?? Ik gaap de hele dag, zie wat witjes en moet veel vaker naar de wc... en ik vermoed dat dit wel gaat opvallen... Iemand tips?? ik ben pas al ziek thuis geweest... (ghehe nu weet ik ook waarom) dus daar kan ik het niet echt op afschuiven..
Ik werk op het moment maar 2 dagen, dus veel aan mij zullen ze niet merken hihi, Ik at wel altijd een stokbroodje filet americain tussen de middag! daar moet ik wel ff iets op verzinnen nu haha Jans1 gefeliciteerd!!
Hoi dames, Allereerst een dikke proficiat aan alle aanstaande mama's!!! ook ik ben een augustus mama Het is een verrassing, dus niet gepland, maar zeker en vast welkom!! Mijn dochtertje wordt donderdag 2 en mijn zoontje is bijna 9 maanden, dus is enorm kort op elkaar e... Maar het komt goed! We bekijken het positief, anders is het te moeilijk... Groetjes, van mij
Alle nieuwe aug-mama's, welkom en gefeliciteerd!! Spannend hé!!! Vandaag geen instort moment gehad, maar... heb ook weinig tijd gehad om even te zitten vandaag. Is voor het eerst nu dat ik even rustig zit hahaha. Heb wel enorm veel last van mijn borsten, zijn groottttt..... mag van mij nu ook wel stoppen met groeien En werk... ik werk ook "maar" 2 dagen, dus ik hoop ook dat ze weinig aan me zullen merken hahaha. We zullen zien Morgen een dagje uit met mijn werk, wordt een lange dag. We gaan naar de winter Efteling, dus ben heel benieuwd of ik dat vol ga houden hahahaha. Ga mijn best doen in ieder geval!! Fijne avond allemaal! Gr FemR
@ bobje je hebt ook vegetarische filet american, ziet er hetzelfde uit! weet alleen niet of het lekker is hahah .. maar dan gaan je collega's tenminste niets vragen heb trouwens wel sinds gister ineens heel veel dorst terwijl ik daarvoor echt noooiit dorst had...
Iedereen gefeliciteerd!!! Spannend he!! Ik heb afgelopen zaterdag 2 testen gedaan en ja hoor een dik vet kruis op de CB test en een streep op de kruidvat test. Wist niet wat ik zag. Leef nu in een soort van roes, morgen ochtend ga ik de HA bellen. Ben benieuwd hoe ver ik ben, ik ben namelijk sinds het stoppen met de pil (september) niet ongi geworden. Dus ja ik kan het niet precies uitrekenen maar ik gok op 5 weken. Ben duizelig en een beetje misselijk en heb wat krampjes in mijn onderbuik.