omdat we al langer bezig waren om zwanger te worden heb ik mijn eetpatroon al aangepast.. plassen moet ik altijd al veel omdat ik groene thee drink.. daar word ik overigens nu ineens misselijk van.. dus drink weer normale thee, maar dat hou ik op afwisseling!! verder draag ik vaak sjaal.. dus buik is gedekt, want heb altijd jasjes aan.. heb me voor morgen ziek gemeld. ben zo moe.. ben mega misselijk!! hoorde net dat buikgriep heerst, onder mom van dat ben ik nu ziek!!!
@ Allemaal: Wat een werk om bij te lezen! Meer dan 20 pagina's! Dat ga ik dus ff niet redden! Dus ik hoop eigenlijk dat een van jullie in het kort de belangrijke zaken even kan samenvatten . Het weekendje was best lekker, alleen weinig geslapen... Helaas niet in de wildwaterbaan geweest, durfde ik toch niet aan. Een zwangere vriendin zat ook aan de kant terwijl de rest erin ging, heb het toen aan haar verteld. Dat was wel errug leuk! Lekker gekletst! Verder wachten we echt nog even met vertellen hoor! Ik hoop dat ik het de komende week allemaal een beetje bijhoud. Volgende week ben ik lekker een weekje op wintersport, dus dan wordt het ook al niks. Wel jammer...
Lana83 haha das een goeie tip! maar we halen dan broodjes bij een broodjeszaak denk niet dat ze daar vegetarische filet hebben hihi maar kan het vragen natuurlijk Gefeliciteerd Linnie! oh hopelijk voel je je snel beter elisa 83 Oh lekker weekje wintersport mezelf!
Wat balen dat je zo misselijk bent! Misschien eens bellen met de HA?? Ik heb zelf al een receptje klaar liggen (al van voordat ik wist dat ik zwanger was)... ben enorm bekend met maagzuur maar heb gelukkig nu weinig last.. Maar er is dus ook iets te krijgen wat je gewoon mag gebruiken tijdens zwangerschap.. (het was een drankje geloof ik) Sjaal Die heb ik ook vaak om ja.. hangt al voor mijn buik.. Op kantoor gaat dat prima.. maar zogauw ik met de kids aan t werk ben is het bloedje heet waar ik werk.. zelfs nu nog werken mijn collega's en ik in een tshirtje.. Sjaal gaat dus altijd af dan Naja .. op goed geluk dan maar... Vermoed dat ik 1 collega het snel door gaat hebben.. maar das niet zo'n enorme ramp.. haar vertrouw ik wel..
Nieuwe zwangere dames, GEFELICITEERD!! De laatste 2 dagen valt het mee met de misselijkheid, heb wel de hele tijd honger en voel zo nu en dan mijn borsten onwijs. Heb het wel bijna constant benauwd, ben ook nog snel moe. Mijn buik voel ik ook nog wel eens. Kiss87, heb jij ook van die momenten op je werk dat je misselijk van word! Bij mij zijn ze op de hoogte, is dan erg handig, moeten ze sommige dingen echt even overnemen. Wat lache trouwens dat je vriend bij de bevalling is flauwgevallen hahahaha
hallo Lauw:spannend de eerste echoooo Wel laten weten he hoe het is gegaan Kiss: Morgen komt er een ander foto toestel en dan kijken of de laptop die foto's wel pakt en dan zet ik hem er gelijk op ook me test natuurlijk doen we gewoon even de test met plezier over Hepie: Gefeliciteerd en welkom hier nog een mama aug bij Linie: Ook gefeliciteerd en ook welkom hier. Jee het word gezellig druk hier Ga nu me bedje opzoeken morgen om kwart over 5 gaat de wekker weer om half 7 in de auto zitten na me werk toe. Kijken wat de dag gaat brengen of ik het de hele dag vol kan houden. Truste allemaal en tot morgennnn
hallo, hier ook een augustus 2010 moeder!! Eigenlijk heel verrassend voor ons, heb op 5 nov. jl. een auto ongeluk gehad, diezelfde avond ongi geworden, en erg druk geweest met herstel en geregel, dus niet meer met zwanger worden, nu 1 week over tijd, dacht ach wat laat ik de test eens doen, en jawel hoor, een dikke vette roze strep, nog voor de controlle streep zichtbaar was. vandaag nog eens extra testje gedaan, en ja, ik ben toch echt zwanger
@ dingetje, hoezo moest je er even over denken dat verhaal van dat flauwvallen?? Ken je me ofzo? Hij zegt dat het hem geen 2e keer overkomt, maar dat hij nu niet naar de geboorte wil kijken.. Dus hij blijft gewoon naast me, en niet kijken wanneer het hoofdje eruit komt. Want toen ging het mis. Hij valt vrij snel flauw hoor, mn kneusje is 3 maand geleden ook flauwgevallen, toen hij zijn vinger had gesneden.. Waardoor hij met een hersenschudding met de ambulance naar het ziekenhuis was gebracht,waar ook nog eens zijn neus werd recht gezet, Aangezien deze was gebroken.. En dat alles alleen omdat hij zn vinger had gesneden. Haha, heb nog genoeg leuke verhalen over hem! @ jans, welkom en gefeliciteerd!! @ drie, gefeliciteerd! en welkom hier!! @ linnie, gefeliciteerd! @ Dolfijntje, ohhh ja op mn werk kan ik bepaalde dingen echt niet meer hebben. Dan sta ik echt te kokhalzen, terwijl ik er nooooit problemen mee heb!! Op mn werk weet niemand het.. wil het voorlopig nog even stil houden. Maar als het echt niet anders gaat, dan vertel ik het in ieder geval tegen mn bazen & leidinggevende.. Pff maar vind het zoo eng om te vertellen.. Normaal zouden ze het heeel erg leuk vinden dat ik zwanger ben, maar aangezien mn verlof nu midden in de zomervakantie valt, zullen ze dat denk ik niet op prijs stellen.. Ze doen altijd al zo moeilijk en strak met de vakantieplanning! Nou, na paar dagen ziek gemeld geweest en uitgerust, is mn griepje aardig over. Heb alleen geen stem meer!! zoo schor! doet echt zeer! Ik kijk het morgen even aan, gaat het niet op het werk, dan ga ik weer naar huis. Ben benieuwd. Nu vlieg ik samen met manlief in bed, morgen om 6.00 uur gaat de wekker weer! (bah heb last van maagzuur ineens, heb half uurtje geleden een mandarijntje gegeten, bah!)
euh ja en nee.. had op het andere forum al gezegd je te "kennen" we hebben wel eens eerder contact gehad op zwp. maar allebei een andere nickname k herkende je voorstelrondje daar en je zoontje van de foto Als ik helemaal "safe" ben qua termijn zal ik er verder over uitwijden al nieuwsgierig? onze zoontjes verschillen maar een maand of zo.
Reggie wat een verhaal zeg! Gefeliciteerd!!! Alice Gefeliciteerd! Welkom hier! @ ego: Bah! net voor het eerst flink misselijk... en voor het eerst in minstens 14 jaar boven de wc gehangen
Marieke1610> Linnie82 > Heppie > Jans1 > Reggie > AliceB > gefeliciteerd met jullie zwangerschap Smokey > ook hier de ene dag meer symptomen dan de andere dag . Al komt wel steeds meer de misselijkheid er vanmorgen erg last van maagzuur bah Dolfijntje74 > Hier ook wel een neiging om volop te gaan shoppen gelukkig hebben we al best veel maar blijft toch leuk haha Lauw > spannend vandaag je eerste echo kizz87 > ja alweer 6 weken zwanger gaat best snel eigenlijk Drie > ook gefeliciteerd met je zwangerschap wel heftig zeg 3 kids straks zo dicht op elkaar ook gefeliciteerd met je zwangerschao
hallo allemaal, ook ik kom mij hier voorzichtig melden, heb 3 positieve testen maar dan heeeeele lichte streepjes maar wel echt een streep en tja een streep is een streep toch? Het is voor mij de 2e ik heb al een dochter van sept 08. Ik vindt het reuze spannend op 30 oktober hebben we besloten dat een 2e welkom is en nu ben ik hier alweer.
mila2008 welkom en gefeliciteerd! Lijkt me logisch dat je streepjes nog héél licht zijn met zo'n korte zwangerschapsduur
ik ben thuis gebleven. manlief is ook paar dagen weg voor werk en amper geslapen. vanmorgen huisarts gebeld maar die is vandaag niet aanwezig.. morgen nog maar keer bellen dus!!! ik ben secretaresse dus hoef niet veel te rennen enzo.. dat scheelt! ben blij dat ik niet zoveel meer hoef te werken dit jaar.. anders wordt het lastig.. vind het zo moeilijk om niets te zeggen!!
Poeh... ben aan het werk, dus kan van het afgelopen weekend even niet alles bijlezen. Maar wel leuk dat we met z'n allen zo ontzettend actief zijn! Alles goed met iedereen? Hier nog steeds alles in orde, nog anderhalve week m'n mond proberen dicht te houden en dan op kerstavond gaan we het eindelijk vertellen... moeilijk! Iemand nog goede ideeën? Groeten Annette