Welkom alle nieuwe meiden hier. Wordt echt een grote groep! kan nog niet alle namen onthouden hoor.Wordt ook aardig wat afgekletst hier. Moet steeds aardig wat bijlezen.Kizz 87, wat leuk we lopen gelijk! Ja hoop ook dat het vocht is. Heb wel een opgezette buik en is ook gewoon heel hard, dat zijn iig mijn darmen en niet alleen vetjes haha.Francis, Oh meid wat schrikken, ik zal heel hard voor je duimen. Ik durf ook verder niks te zeggen over die streep. Ik dacht dat het hormoon elke 2 dagen verdubbelde en de streep dus echt donkerder moet gaan kleuren, maar aan de andere kant lees je ook weleens dat sommige vrouwen pas later positief testen dus schijnbaar kan het ook langer duren voor je goed hcg in je bloed hebt.Dat is het zenuwslopende van alles, het enige wat je kan doen is afwachten... Knuffel meid.Lauw succes met je echo zo ben benieuwd!Spruitnooderloo hoe is het bij jou gegaan?Ik heb morgen mijn eerste echo en ik hoop heel hard dat we een mooi hartje zien kloppen. Begin nu toch wel nerveus te worden. Komt ook omdat mijn vriend vandaag ineens er heel erg opgewonden over is...
Heel irritant, ik schrijf echt stukjes met een regel ertussen, maar om de 1 of andere reden krijgen jullie gewoon 1 lap tekst te zien. Sorry daarvoor. (ligt vast aan mijn werkcomputer)
Hoi meiden, het is alweer gezellig druk,niet bij te houden! Ik moet zeggen dat ik me lichtelijk ongerust begin te maken, ik was vorige week zo misselijk en sinds gister amper! ik heb ook het idee dat mijn borsten minder "vol" zijn ik voel vandaag mijn buik wel, niet op een vervelende manier, alleen als ik een rare beweging maak een steek, alsof ik het uitrek!!! Misschien is het allemaal niks, maar zou geruster zijn als ik volgende week maandag de echo heb gehad! Ik kan de nare gedachte niet loslaten
Ja. buikpijn, dat had ik hiervoor niet. En het bloeden houdt ook niet op... Ik hoop natuurlijk dat het niks is, maar mijn gezonde verstand zegt wat anders. Maar voordat ik van alles ga roepen bel ik morgen eerst de verloskundige maar. Vooralsnog maakt mijn omgeving zich er drukker om dak ik zelf
Amai amai, ik merk ook dat het hier behoorlijk druk is, ik kan niet bijhouden met lezen... Ik probeer alle dagen te piepen, maar af te toe lukt me dat niet en dan zitten we alweer een paar blzn. verder Ik voel me een aantal keer per dag misselijk worden, gelukkig gaat dit dan toch weer voorbij. Ik heb de indruk dat dit weer aan bepaalde geuren ligt... Dit had ik bij mijn dochtertje ook helemaal in het begin, dus zou het mss wel eens een meisje kunnen zijn Hopelijk blijft het bij af en toe een misselijke vlaag Groetjes, van mij ...
apotheek heeft pilletjes niet, kan ze morgenochtend ophalen om 8.00 uur.. pfoeee!!! dan maar aan thee met rijst, beschuit etc..
Hey meiden, net de echo gehad... alles was goed... mooi vruchtzakje te zien, met daarnaast ons beebje... hartje zag je al kloppen... ze hebben gemeten, en op de eerste meting was ik precies 6 weken. op de 2e meting was ik 6 weken en 2 dagen... dus ook wat ik zelf dacht... Maar als ze weer naar mijn cyclus kijken zou het 6w1d zijn.. maar we houden maar 6w2d aan.. nu mag ik weer 7 jan naar de verloskundige... de echoscopiste gaf aan dat het kon zijn dat ze dan geen termijn echo meer zouden maken.... dit doen ze de laatste tijd niet meer als je al een echo hebt gehad... als ze dit dan niet doen dan mag ik nog een keer naar haar toe om te kijken... we zijn helemaal in de wolken.. hihi... zal nog ff kijken of het in scannen van de foto gaat lukken... zo ja.. dan komt hij zeker hier te staan...
Zooo Hallo allemaal hier. Pfiiiieeeeeuuuuwwwww wat hebben jullie veel geklets zeg Ff alles gauw bijgelezen hoor hahah kan het zo niet meer bijhoudenhaha. Nou hier komt mijn lijstje. Saschah gefeliciteerddddd En welkom hier Drie ook welkom hier en Proficiattttt Reggie Jee voor jullie dus helemaal een verassing proficitatttt En nu dus lekker aan iets anders denken dan aan dat vervelende ongeluk. AliceB welkom bij de club Gefeliciteerd En Mila2008 ook welkom hierrrr gefeliciteerdddd Dingetje wat een leuk idee zeg van de puzzel stukjesss. O francis hopen dat het gauw ophoud dat bloeden dat is indd dan even afwachten En het zet je gelijk aan het denken dan he maakt je zo onzeker Knuf van mij Dolfijntje74 Ik heb ook zo dag vandaag nergens last van wel dan me vollere borsten misselijkheid nog niet op komen dagen vandaag. En wel een hele erge knorrende maag en wat ander gerommel aan kleine steekjes en zo. Heel anders dan vorige week allemaal. OOO Lauw wat leuk allemaal dan he als je het dan allemaal zelf kan zien. Nou mooi dat het allemaal goed eruit zag en hopen dat je toch termijn echo krijgt. Die echos blijven het leukst al vind ik het zelf. Zo en over mezelf vandaag. Heb lekker gewerkt vandaag uhm uhm. Had niet zoveel zin maar we moesten. Heb vandaag gelukkig tot nu toe geen last van me misselijkheid. Alleen wat gerommel in me buikkie en wat steekjes bij me navel. En wat moe meer niet gelukkig vandaag.
Lauw! Wat een mooie foto zeg! HIEPERDEPIEP hoor! Hier alles goed! Begin af en toe moeheids dipjes te krijgen. Manlief vindt het allemaal maar grappig. Ik ga deze week maar eens uitzoeken over het hoe en wat zwanger zijn in Duitsland.
nou Lauw zeker mooie echo foto voor iemand die 6 weken en 2dagen zwanger is. stom dat het dan zo kan gaan ontwikkelen he. Zo je zeker wel een rustgevend gevoel geven of niet?
Oooooooh Lauw wat een mooie! En best al duidelijk voor 6 weken zeg. Kan niet wachten totdat ik ook mag Moet nog 2 weken wachten.. maar mag niet klagen. Bij mijn zoontje kreeg ik de eerste echo pas bij 11w4.. Zal ik de foto op de site zetten?
Francis1985, respect dat je zo rustig blijft hoor! Feit blijft natuurlijk wel dat je niets anders kan dan afwachten.. maar om dat rustig te doen.. pfff... succes ermee in ieder geval!
Dingetje zou leuk zijn als jij de echo van je zoontje plaats Kan ik ongeveer kijken hoe het er dan uit moet zien als ik moet 11 jan. Dan ben ik 10 weken dus dan zal het wel ongeveeer hetzelfde zijn