Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    als wij een meisje krijgen, wordt haar tweede naam die van mijn overleden zus..

verder vernoemen wij niet naar ouders of schoonouders weet namelijk niet wat ik daarvan moet maken..

2. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Hier alleen een vernoeming bij een meisje.. En dan naar mijn moeder. Die is 5 jaar geleden overleden heel plotseling. Het wordt waarschijnlijk de 2e naam en het is niet precies de naam van mijn moeder, maar een mengelmoes van de letters ;) maar dat is zo'n leuke naam geworden dat het misschien ook nog wel de roepnaam wordt..

Jongensnamen vind ik een drama zeg! Heb echt bergen leuke meisjesnamen, maar jongensnamen..

Sowieso ligt de smaak van mij en mijn man nogal uit elkaar qua namen.. dat wordt nog wat!!

3. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    mooi meicke om naar je moeder te vernoemen, ik heb ook al heel veel leuke meisjes namen en jongens namen vind ik echt super moeilijk!!

4. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Hier ook echo gehad (inwendig). Er zat een vruchtje maar er was nog geen hartje te zien. Dit kon komen omdat ik of minder lang zwanger ben dan ik dacht (vruchtje was ongeveer 5,5 weken groot) of dat ik een miskraam heb gehad maar dat het vruchtje nog moet afdrijven. Volgende week woensdag terug voor nieuwe echo.

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chivay, jij had sowieso al twee enorm donkere streepjes.. misschien zijn het er wel twee..

Iltje, ik wil voorlopig nog anoniem blijven tot ik in de "safe-zone" zit, dus ook niet op hyves.. ook al ken ik jullie niet persoonlijk.. solly.. die echo.. zal eens kijken of ik hem nog digitaal heb op de computer.

Kiss, ja leuk he gni gni.. ik weet meer dan jij :p

Lana1988, nee hier geen vernoemingen.. vind ik eerlijk gezegd beetje oubollig.. tenzij het een overleden naaste is of zo. Maar zou dus nooit mijn ouders naam als tweede of derde naam geven. In zoverre.. niet direct. Mijn zoontje heeft als tweede naam Jared, en dat is wel een samenvoeging van de namen van onze beide vaders. Maar in die variant vind ik het dus wel weer leuk.. snap je me nog? hahaha

SpruitNoordeloo, tjee wat spannend zeg.. nu een week in onzekerheid. Dat is weer het nadeel he van een vroege echo.. Kunnen ze geen bloedtest doen? Kunnen ze aan HCG toch ongeveer zien hoe ver je bent?

6. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    dingetje snap het helemaal :D vind naar ouders vernoemen ook niet zo..

spruitjenoorderloo hopenlijk is alles gewoon goed!! ik duim voor je! en idd misschien wat dingetje zegt kan je bloedlaten prikken en kijken hoe hoog je hcg is.. dat werd bij mij meestal gedaan als ze twijfelde aan de echo

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden

Jeeee wat kletsen jullie veel, sorry ga niet alles terug lezen.

Alle nieuwe zwanger dames welkom:):D:)

Ik lees net dat de 1e echo's al geweest zijn super spannend.

Mvm ga ik deze ronde niet aan mee doen, heb het de 1e x wel gedaan maar wil nu eerst de 3 maanden eens proberen door te komen:)

Heb gebeld na de gyn en mag 12 januari komen, dus we moeten helaas nog even geduld hebben het scheelt ik ga lekker bijna 14 dagen met vakantie dus dan gaat de tijd lekker snel:)

Verder nog belangrijke dingen gemist??

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ik ben nu op internet aan het zoeken over het hoe en wat in Duitsland. Snap er geen hol van. Morgen toch maar even de huisarts bellen. hihihi

Verder alles goed hier??

9. SpruitNoordeloo

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft die man het niet over gehad. Hij wilde twee meetpunten hebben want dat kon hij het pas goed beoordelen. Daarbij hcg blijft toch langere tijd in je bloed?

10. arielletje

11 sep 2009
    35
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij een meisje wil ik als tweede naam de naam van mijn overleden zus geven (net als Lana). Verder geen vernoemingen, ik vind het ook oubollig. En die suffe namen van mijn (schoonouders) helpen ook niet mee natuurlijk :)

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    spruitnoorderloo klopt hcg zit zelfs na je mk nog in je bloed, maar waarschijnlijk dat ze kunnen zien dat het hcg hormoon nu al te laag is, het hormoon stijgt elke dag in je bloed als het goed is.

12. SpruitNoordeloo

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wacht maar af anders lopen er teveel dingen door elkaar.

13. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    pfff wat zijn jullie al snel haha
    Francis: wat vervelend, ik hoop voor je dat het wel goed gaat!
    Lauw: super die echo
    spruitnoorderloo ook spannend de echo, nou maar afwachten
    sterkte voor alle misselijke moeders, ga er stiekem een beetje van uit dat ik net als bij de eerste niet misselijk wordt maarja dat weet je natuurlijk niet.
    verder hier nog steeds erg onzeker over lichte testen, denk soms dat ik mezelf voor de gek houd haha.
    de vorige keer heb ik na 5 weken pas getest. morgen maar weer even naar de kruitvat nieuwe testen halen.

14. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Gewoon snel weer een testje doen en dan zijn al je zorgen weg!!:D

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ik zou ook rustig afwachten, misschien is alle paniek wel om niks, dat hoor je ook vaak zat!! Probeer het nog een beetje positief in te zien!

Mila haha ik zit ook al weer te twijfelen om nog een test te kopen kan het nog niet geloven:) en een lichte streep is toch ook echt een streep!

Ik ga even lekker tv kijken tot morgen!

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hoi Dames,

Mag ik me er ook bij voegen :):)

Zwanger van de eerste ivf poging! En ik ben uitgerekend op 18 augustus (volgens mij haha).

Op de 24e hebben we onze eerste echo! Spannend!!!!!

Ik voel helemaal niks (geen krampjes/misselijk), behalve dat me boobs nog meer gegroeid zijn (heb al maatje 80E van nature) en dat mijn broeken absoluut niet meer dichtkunnen, maarja, dat had ik de vorige keer ook al zo snel ;)

We hebben al een ukkie van 5 jaar :) en officieel is dit nu onze 4e zwangerschap!

17. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    haha ja of ik heb er weer een bij de verzameling lichte testen ;)waarom heb ik nou geen geduld;)

18. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Jeetje wat gaat dat hard hier,
    wat een hoop bladzijdes te lezen.
    Vandaag MvM begonnen, heerlijk om nog eens de positieve test te zien!
    Nog een week tot de eerste echo, ik zie dat er al een paar de eerste hebben gehad.
    Bij mij gelukkig maar één dag over moeten geven 's-ochtends, buiten dat om geen misselijkheid...afkloppen dat het zo blijft :p
    Vernoemen...hmm nee dat gaan wij niet doen, sowieso geen eerste naam, misschien een tweede naam maar dat ligt een beetje aan wat het is.
    Is het voor jullie nou echt doorgedrongen dat je straks een kindje gaat krijgen?
    Ik vind het nog steeds een beetje surrealistisch, ben me heel bewust van het feit dat ik zwanger ben, maar het idee dat ik dan ook ga bevallen en een baby krijg is nog heel onwerkelijk, ben ik de enige daarin?
    Nou, 't is een heel brabbelverhaal geworden.
    Ik ga maar weer eens in m'n fles plassen ;)

19. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    astrid Gefeliciteeeeeeerd!! en welkom!!

20. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Heb je fotos? Kunnen we meekijken :D

Deel Deze Pagina