Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Astrid: HIEPERDEPIEP!!! en WELKOM

2. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    De eerste daar kon ik me echt geen voorstelling bij maken, en geloofde pas dat ik zwanger was bij echo bij 11 weken. en een 2e lijkt me zo onwerkelijk!!

3. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    nee geen foto s hou jullie morgen nog wel even op de hoogte van de nieuwe test haha

4. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    morgen 4 week zwanger, klinkt toch al een stukkie beter al 3 week en 6 dagen he :p

5. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Dan begint het er al op te lijken he?

6. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Bij de vorige wist ik het ook zo vroeg... Dan duren de eerste weken wel heel lang he?

Vanmorgen de VK gebeld, mag 14 januari terecht!! :)

Misschien kunnen we de vragenlijstjes ook op de site zetten? Ik wil er overigens ook wel bij, maar wie moest ik ook alweer pben? 12 augustus, 2e kindje.

Hoe hebben jullie het aan familie verteld? Ik heb nog niets tegen ze gezegd. Stom he, alhoewel wij 100% achter onze keuze staan snel achter elkaar een kindje te krijgen, word ik toch onzeker als ik aan hun reacties denk. :)Zeker omdat ze al vaker hebben gezegd het onverstandig te vinden :x

7. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Dames doen jullie mee met MvM??? Lana doe jij mee? Ik moet de urine helemaal in OBland brengen.... en dan op dagen dat ik werk, komt me eigenlijk helemaaaal niet uit. Dus ik twijfel nog. Waarom komen ze het hier nu niet gewoon halen? :(

8. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    ik maakte gisteren een stomme opmerking tegen mijn schoonmoeder of dat ik wel kon rijden met kerst omdat ik niet zoveel wou drinken. maar ze keek me een beetje vreemd aan.

9. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik had me ook bijna versproken.. ik vroeg of ze misschien mijn zwangerschapsvitamines had opgeruimd (ze past 1 dag op). Oeps.. eeeh ik bedoelde borstvoedingsvitamines :)Volgens mij had ze niets door

10. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hier even een buikfotootje van afgelopen donderdag. Toen dus 4+1 weken zwanger :)

Bekijk bijlage 36272

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Astrid! Gefeliciteerd!! Welkom hier!!

@ SpuitNoorderloo... spannend zeg! Ik ga hard voor je duimen dat alles goed mag blijken te zijn!!

@ Dingetje... Is dat zo ja?? Veel HCG meer kans op een tweeling?? Al mijn testen spatte er vanaf.. In mijn album staat mijn meest lichte.. Dat was de eerste en die erna zijn allemaal donkerder geworden..

Wat betreft het vernoemen..
    Mocht het om een meisje gaan, dan gaan we misschien vernoemen naar mijn (overleden) oom.. Maar dan zijn naam in de vrouwelijke variant als tweede naam (= mooier)
    (Nog een beetje te volgen haha??)

Morgenvroeg mag ik de eerste levering volle blauwe potten klaar zetten... Denk dat ik aardig doorgepiest heb :p
    Sinds donderdagavond heb ik ze alle 4 praktisch vol haha

:) enne..
    ben teruggebeld door de verloskundige..
    8 januari mag ik de eerste echo laten maken! Spannend!

12. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    kom hier vandaag voor het eerst binnenvallen maar hoe oud is je kindje??

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Jeutje Astrid, Mooi buikje hoor!

14. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Leuk een vóórfoto. Leuk om te vergelijken met 40wk ofzo :D

15. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Nu 9 maanden :)

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Nou, had ik maar een foto gemaakt rond mijn eisprong/punctie, dan had je nu het verschil al kunnen zien ;)

Komend weekend maar eens positiekleding shoppen :):) Ik pas geen enkele broek meer :$8)8)

17. Kris34

Kris34 Niet meer actief

oh oh! Heb vreetbui! Gelukkig geen chips in de buurt dus beschuitje met kaas....

18. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    oooowwwww nou dat valt toch wel mee? een vriendin van mij was na 3 maand zwanger en ik vindt het zo geweldig als ik haar meiden nu samen zie spelen!!

19. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    astrid: mooi buikje al!!!!

20. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Over vernoemen naar iemand. Ik denk het niet. Ik zelf ben half chinees en mijn vader wil sowieso een chinese naam geven aan ons kind en dat zal dan ws de 2e naam worden. Verder heb ik het eigenlijk nog niet met mijn man erover gehad. Ik heb zin in donderdag dan heb ik mijn 1e echo.

Ik ben nu met fles 3 bezig om te vullen voor moeders voor moeders. Net even geslapen maar ik zou zo verder kunnen slapen, maar ik moet even de fretten loslaten. En anders slaap ik straks misschien niet meer. Morgen toch weer vroeg uit bed om te werken.

Dus ik ga maar met mijn luie lichaam naar beneden en even wat melk drinken en daarna lekker even wat choco van senseo maken.

Doei dames.

Deel Deze Pagina