Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Francis... pfff wat sh*t!! Heel veel sterkte!!

2. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Lieve Francis,

Heel veel sterkte meid om dit een plekje te geven. Zal niet makkelijk zijn de komende tijd maar ik hoop dat de zon voor jullie gauw mag schijnen.
    Helaas kan ik er zelf over meepraten, neem je tijd en hopelijk kun je er goed met je vriend-partner over praten.
    Veel sterkte en een knuffel voor jou....liefs Lilly

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ alle nieuwe zwangeren... Gefeliciteerd! Welkom hier!

@ Maja... Ahhh.. ik heb het ook aan een collega vertelt vandaag... was vanmorgen zooo misselijk, afwezig en beroerd...
    Zo hoef ik iig niet de hele dag op mijn werk te liegen en buikgriepjes te verzinnen..

@ Dingetje ;) oeiii begint die zwangerschapsdementie al zo vroeg?? Heb van mezelf al alsheimer-light.. dus dat wordt 3 keer nix dit haha

@ Elisa... balen dat je overgegaan bent op overgeven... ik doe dat nu ook sinds 2 ochtenden.. bah..
    Ik hoop dat je pilletjes snel helpen.. weet je al welke het zijn?
    Mijn drankje lag er namelijk binnen 10 minuten weer uit ;) had ik dus ook niets aan!

Wat betreft het slapen..
    Nog steeds als een baksteen.. dus geen klagen..
    Wordt alleen ondanks het diepe slapen alsnog moe wakker..

Ik schreef het hier boven al..
    een flutdag vandaag... zoo misselijk vanmorgen, op mijn werk wist ik niet hoe ik moet zitten of staan.. Bah

Heb wel mijn moeders voor moeders dvdtje binnen! Ga ik zo denk ik eens lekker op de bank zitten kijken (of vanuit bed ;) )

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Francis: dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat je je snel weer bij de mamas mag komen melden!! Sterkte!

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Gefelicieerd Luanni!

Chivay, oh wat vervelend dat je zo misselijk bent, maar nu geef je ook dus over?! Lamlendig voel je je dan he? En moe, en misselijk en dan moet je ook nog werken...
    Ik ben wel heel moe maar die misselijkheid blijft redelijk uit (nog) alleen wanneer ik wakker wordt (in de ochtend, maar ook als ik in de middag even heb geslapen).
    Ben wel blij dat ik na deze week vakantie en me kan overgeven aan die moeheid.

Meid ga lekker op de bank met een kopje slappe thee, wie weet helpt dat iets.

6. arielletje

11 sep 2009
    35
    0
    0
    Noord-Brabant
    Francis, wat verschrikkelijk, heeeeeel veel sterkte meid!!!!

Lana, ik weet precies wat je bedoelt, heb ik ook sinds vandaag. Ik schrok er echt van.

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Lana: die afscheiding herken ik ook... niet echt fijn... dan voel je het lopen... en dan maar weer naar de wc om te kijken of het geen bloed is... het maakt je heel onzeker..

@ Chivay en maya: ik heb het vannacht ook een collega verteld... kon me echt niet inhouden... dan zit je met zijn tweetjes in de nachtdienst en had gisteren een echo gehad...

Die misselijkheid herken ik ook heel goed.. pfff ik moet zeggen, heb er vooral 's avonds last van... maar ik moet gewoon de hele dag door eten, dan gaat het het beste...

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Dingetje: dank je voor het uploaden van mijn echo op de site..
    je hebt trouwens leuke foto's bij de onderwerpen gezet..

Ik heb maar even mijn avatar veranderd... :)

9. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hoi chivay
    de naam weet ik niet precies.. ligt in keuken!! zal latr eens kijken!
    vond t wel eng om in te nemen.. jij hebt drankje? apart dat ze het anders doen bij die huisartsen!!
    xx

10. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ur welcome en thanks :D
    vond t een beetje saai.. heb ook pagina vlindertjes toegevoegd.. hoop dat we hem niet meer nodig hebben!

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Sterkte Francis!
    Welkom alle nieuwe augustus mama's en gefeliciteerd.

Ik heb net de gyn aan de telefoon gehad en zij wou dat ik 28 december kwam voor een echo, maar dan zitten we in Louisiana dus heb ik nu een afspraak voor 4 januari.

12. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    gelukkig ben ik niet de enige dus die last had van dat slijm :S wel fijn om zo met jullie een beetje te kletsen over van alles en nog wat! als niemand het nog weet kan je toch zo een beetje je ei kwijt, en als je onzeker bent over iets, kunnen we het gewoon lekker met elkaar bespreken echt fijn!! :D

13. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi lynnami,

Super dat he 4 jan een echo hebt...ga je oud en nieuw vieren in Luisianna??
    Grappig om te lezen....groetjes weer en ik heb je PB gelezen, goed dat hormonen stijgen zoals het moet!! Super....op naar de echo meid.

14. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Meiden vergeet deze niet in te vullen :) Iedereen is benieuwd naar elkaar!

Hoe oud ben je?
    --
    Waar kom je vandaan?
    --
    Wat voor werk doe je?
    --
    Ben je getrouwd?
    --
    Hoelang ben je al samen met je vriend/man?
    --

Hoelang ben je bezig geweest om zwanger te worden?
    --
    Ben je zwanger van de eerste of tweede?
    --
    Hoe oud zijn je evt andere kinderen?
    --
    Waar wil je bevallen?
    --
    Wil je borst of flesvoeding geven?
    --
    Wanneer vertel je het je omgeving dat je zwanger bent? En hoe ga je het vertellen?
    --

15. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    waar vul ik dat op in dan ????

16. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

gewoon quoten of kopieren en dan hier plaatsen.

Er zijn er al velen voorgegaan (als je terug gaat in dit topic zul je dat zien.)

17. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik heb werkelijk geen idee, maar ik weet wel dat ik mijn naam van mijn oma heb gehad ipv dat mijn ouders het hebben uitgezocht. En ik laat het gewoon zo. Tis ws voor mijn chinese familie erg belangrijk.

18. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    het lijstje even kopieren, dan plakken in het gedeelte waar je normaal een reactie typt en dan daar invullen

19. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Hallo Meiden,

Lag ik net lekker in bad omdat ik het koud had, dommelde ik steeds weg. Telkens schrok ik omdat mijn hoofd dan opzij viel en dan schrok ik dus wakker. Ben er toen maar uit gegaan. Ben zo bang dat ik dan met mijn hoofd onder water kom.

Was al rond 12 uur erg moe aan het worden, maar ik was op het werk dus ik kon niet even gaan slapen. Morgen gelukkig avonddienst dus ik kan lekker uitslapen. Zometeen maar even koken en dan lekker op bed liggen want mannetje moet toch weg voor gesprek over ons dak.

Vanmiddag had een cliënt een ongelukje (diarree) en toen ik de incontinentiemateriaal open maakte had ik even een moment nodig om niet missellijk te worden. Normaal kan ik er goed tegen, maar het was de geur die erg sterk rook. Hopelijk krijg ik dat niet te vaak want dan wordt het werken wel erg lastig.

Ik ga zo maar even in het cao kijken wat er precies staat voor zwangeren en werk.

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Ik zal hem dan maar eens invullen...

Hoe oud ben je?
    -- 30 jaar
    Waar kom je vandaan?
    -- Noord-Brabant
    Wat voor werk doe je?
    -- Verpleegkundige in het ziekenhuis
    Ben je getrouwd?
    -- ja, bijna 1,5 jaar
    Hoelang ben je al samen met je vriend/man?
    --
    bijna 14,5 jaar
    Hoelang ben je bezig geweest om zwanger te worden?
    -- bijna 2 jaar
    Ben je zwanger van de eerste of tweede?
    -- 1e kindje
    Hoe oud zijn je evt andere kinderen?
    -- nvt
    Waar wil je bevallen?
    -- Ik denk thuis...
    Wil je borst of flesvoeding geven?
    -- borstvoeding
    Wanneer vertel je het je omgeving dat je zwanger bent? En hoe ga je het vertellen?
    -- Opa's en oma's weten het al.
    Broers en zussen horen het met kerst..
    vrienden met oud en Nieuw..
    Collega's en de rest daarna

Deel Deze Pagina