Aha, hier komt ie dan: Hoe oud ben je? 31-- Waar kom je vandaan? -Limburg, woon nu in Brabant- Wat voor werk doe je? --Werk in zkh als vpk Ben je getrouwd? --Ben sinds 4jaar samen met mn vriend, zijn niet grtrouwd Hoelang ben je al samen met je vriend/man? -- Hoelang ben je bezig geweest om zwanger te worden? -Sinds okt 2008- Ben je zwanger van de eerste of tweede? 2e zwangerschap 1e kindje hopen we, 1e mis gegaan helaas MK 7-7-09, tijdens 1e echo 9wkn en 3dgn geen hartactie gezien, MK kwam spontaan bij 12 wkn, kon geen curretage ondergaan ivm vakantie daags na 1e echo. Hoe oud zijn je evt andere kinderen? -- Waar wil je bevallen? -Ziekenhuis- Wil je borst of flesvoeding geven? Borstvoeding-- Wanneer vertel je het je omgeving dat je zwanger bent? En hoe ga je het vertellen? Na 1e echo vertellen we het de ouders van mn vriend en zijn zus en gezin en mijn pa en broer en vriendin, mijn moeder leeft helaas niet meer. 1e keer hebben we speen gegeven met Oma is the best opa is the best....broer slabbertje met tekst Mijn oom is de beste of zo iets. We denken nu te zeggen dat we foto's willen laten zien op de tv en dat dan de beelden van de echo komen. Daarna willen we wachten tot 14-2 valentijnsdag maar of we dat gaan redden??????? Vrienden en collega's en de rest van de familie, dan hebben we ook de 12 wkn echo erop zitten, we zijn nu gewoon voorzichtiger, snappie? Groetjes Lilly
Hoe oud ben je? --25 Waar kom je vandaan? --Utrecht Wat voor werk doe je? --leerkracht basisonderwijs Ben je getrouwd? --Ja Hoelang ben je al samen met je vriend/man? --5,5 jaar Hoelang ben je bezig geweest om zwanger te worden? --een maand Ben je zwanger van de eerste of tweede? --eerste Hoe oud zijn je evt andere kinderen? -- Waar wil je bevallen? --thuis Wil je borst of flesvoeding geven? --borst Wanneer vertel je het je omgeving dat je zwanger bent? En hoe ga je het vertellen? Mijn moeder heb ik het verteld door een romper cadeau te doen en vervolgens heb ik het rompertje aan mijn zusje en broer laten zien! Mijn vader vertel ik het morgen. Mijn vriendinnen weet ik nog niet precies, wilde wachten maar er komen redelijk wat feestjes en ik rook ineens niet meer en drink niet meer haha!!
Vanavond zou de dame van MvM weer bellen maar ik doe toch maar niet mee. Aan de ene kant heb ik wel schuldgevoel omdat er toch veel stellen mee geholpen zijn wanneer ik het wel doe. Maar de dagen komen me gewoon niet uit en dat ik helemaal een paar dorpen verderop moet inleveren, elke week, op dagen die mij niet uitkomen... Vind ik toch teveel van het goede.
@ pepje,luannie, lilly, gsuus, yvie, gefeliciteerd en welkom hier! @ lynnami, fijn dat de bloedtest goed was!! @ me24, die zwangerschapsvitamine heb ik ook vant kruidvat! @ spruitnoordeloos, och lieffie, knuff!! @ dingetje, hahaha schoenen vergeten bij hem aan te doen, whaha! @ Francis, ohnee meid, wat vreselijk! knuff! @ leonizzie, wat fijn dat je een goed echo hebt gehad! Heb je er een foto van? @ lana1988, bah ja die afscheiding heb ik ook!! I love inlegkruisjes op het moment! @ Pearl, tsja helaas de poepluiers van de kids op mijn werk zijn ook heel smerig op het moment! Terwijl ik er normaal heel goed tegen kan!
Wat een shit dag vandaag zeg! Vanmiddag is onze collega overleden... Een jonge meid in de 20... Ze had kanker, en helaas was de ziekte te sterk. Zo een mooie, lieve, spontane, sportieve meid.. En nu is ze er niet meer.. Morgen horen we wanneer haar begravenis is, als dit maandag wordt weet ik niet of ik wel naar de verloskundige kan/wil.. Kan er alleen maar om huilen, we wisten al wel dat het heel erg slecht met dr ging.. Maar nu het dan zover is dat ze er niet meer is, is het allemaal zo oneerlijk!!
Ik ben gisteren gestopt met roken. Ik had dat mezelf voorgenomen als de bloedtest goed was, dat ik zou stoppen. Mijn man heeft vanochtend alle sigaretten meegenomen naar het werk zodat er niks meer hier in huis is. Ik weet dat ik het anders moeilijk zou krijgen. En weet niet of ik dan sterk genoeg ben om niet toch stiekem te roken. Bij mijn vorige zwangerschap ook op de dag van positieve test gestopt en had er toen niet veel moeite mee.
@kiss: heel veel sterkte! Wat een ontzettend vervelend bericht zeg. Kan me wel voorstellen dat je geen zin hebt om naar de vk te gaan als die dag de begrafenis is. @lynnami: Hier vorige week dinsdag gestopt. Had getest toen hubbie niet thuis was dus de sigaretten lagen nog gewoon thuis, er lagen zelfs 2 half opgerookte sigaretten maar geen behoefte meer aan gehad. De hele lust naar sigaretten was weg, letterlijk een knop omgezet.
Hoe oud ben je? 26 Waar kom je vandaan? Noord - Brabant Wat voor werk doe je? Administratief Boekhoudkundig Medewerker Ben je getrouwd? Ja op 26 oktober 2008 Hoelang ben je al samen met je vriend/man? sinds 4-5-2005 Hoelang ben je bezig geweest om zwanger te worden? februari 2008 implanon verwijderd. Ben je zwanger van de eerste of tweede? 1e Hoe oud zijn je evt andere kinderen? n.v.t. Waar wil je bevallen? Als het mogelijk is thuis. Wil je borst of flesvoeding geven? Borstvoeding Wanneer vertel je het je omgeving dat je zwanger bent? En hoe ga je het vertellen? Ouders weten het al, net als de leiding gevende op het werk (i.v.m. vrij vragen voor afspraken bij gyn of vk) Rest van de familie krijgt het na 30 januari te horen.
jeetje Kiss.. Kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent... veel te jong... gecondoleerd... succes ermee...
kiss sterkte!! gecondoleerd! denk dat vk wel snapt als je dagje later wilt komen toch.. je moet doen wat je zelf wilt!
Hey meiden, @Alle nieuwe dames van harte en welkom gezellig het word al steeds drukker hier. @kiss vreselijk meid heel veel sterkte, geen woorden voor zo oneerlijk. @slijmverlies hier ook heel erg, en voel het idd lopen dan, en snel naar de wc maar er is gelukkig niks aan de hand. Zag al een mooie echo voorbij komen geweldig wat zul je je heerlijk voelen
Hoe oud ben je? --31 jaar Waar kom je vandaan? --Midden van het land Wat voor werk doe je? --Financieel administratief Ben je getrouwd? --Ja 11 jaar Hoelang ben je al samen met je vriend/man? --16 jaar Hoelang ben je bezig geweest om zwanger te worden? --vanaf september 2009 Ben je zwanger van de eerste of tweede? --4e Hoe oud zijn je evt andere kinderen? --oudste is 5, jongste 2 leven niet meer Waar wil je bevallen? --Ziekenhuis Wil je borst of flesvoeding geven? --Borst, zoals de vorige keer hopelijk ook ruim 13 maanden lang. Wanneer vertel je het je omgeving dat je zwanger bent? En hoe ga je het vertellen? ---Familie weet het al, op mijn werk krijgen ze het morgen te horen, dan ben ik 5 weken! Ik kan het niet verborgen houden, ik groei echt TE hard
Hoe oud ben je? 35 Waar kom je vandaan? Munchen Wat voor werk doe je? Inside Sales Ben je getrouwd? Ja Hoelang ben je al samen met je vriend/man? bijna 10 jaar Hoelang ben je bezig geweest om zwanger te worden? 13 rondes Ben je zwanger van de eerste of tweede? 1e Hoe oud zijn je evt andere kinderen? n.v.t. Waar wil je bevallen? weet nog niet. Wil je borst of flesvoeding geven? Borstvoeding Wanneer vertel je het je omgeving dat je zwanger bent? En hoe ga je het vertellen? ouders waarschijnlijk met kerst. Hoe/wat weet ik nog niet. MIsschien met oma/opa opschrift op een Oktoberfest hartje. Bekijk bijlage 36544
@ Kiss... pff... wat heftig zeg... veel sterkte! @ de stoppers met roken! Wat goed! Volhouden he! Pff.. 3 kleine hapjes avondeten, een waterijsje en een half appeltje.. Meer kreeg ik niet weg... Iemand enig idee hoe lang ik dit mag laten gaan zo?? Eet vrij weinig, vooral omdat niets me smaakt of ik er meteen misselijk van wordt..
Lieve Kiss, Veel sterkte meid de komende tijd, idd veel te jong!!! Zou niet moeten mogen he.... Liefs knuffel Lilly @stoppers met roken SUPER knap...succes met volhouden meiden...