Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Lana, Mila & Maja... Tnxs voor de beterschapswensen...
    Gelukkig in de ochtend veel kunnen slapen, en dat doet me wel goed nu... ;) Nu nog eten..

@ Elise... Ahh, precies hetzelfde schuitje...
    Ik kan tussen 1 en 2 teruggebelt worden door de huisarts... ben heel benieuwd of hij iets anders voor mij heeft.. misschien ook die pilletjes.
    Ik hoop voor je dat jou huisarts ook wat weet!

2. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Ja dat is goed! Als je wilt natuurlijk. Hoor graag je verhaal.

Zo lekker met dochterlief in bad geweest, daarna is ze ook even alleen op de buik in laagje water geweest, wat vindt ze dat heerlijk. Echt krijsen van pret en spatteren, echt heel cute...

Dingetje - erg goed idee, die links! Bedankt voor het regelen, is toch een behoorlijk werkje al met al!

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    chivay, ik had half pilletje genomen omdat ik dus bang was dat het misschien schadelijk is maar is het niet. moet heel tabletje nemen. max 2 per dag. 1 voor slapen gaan en als het in de ochtend niet over is, dan nog 1tje!
    heb even heeeeeeeeeeeeerlijk geslapen en in bad gelegen. heb kleren weer aangedaan en voel je je toch al beter. morgenochtend maar weer ochtendritueel en hopen dat het beter gaat en dan werken. daarna heb ik weekend! volgende week nog maar 2 dagen en dan 10 dagen vrij.. dus dat is wel lekker!!
    wat zei jouw huisarts chivay?

dingetje, leuk dat je de lijstjes op aparte site zet!

4. spruitjuh

spruitjuh Lid

10 nov 2009
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    poeh meer dan 100 pagina's alweer!

@Dingetje: wat handig , en wat een hoop werk! (succes!)

@nieuwe zwangeren: welkom!

Hier nog steeds geen misselijkheid(begin mij toch af te vragen of dat wel ok is).
    Gisteren gebeld met de VK, blijkt dat ze geen echo's kunnen maken en dat ik daarvoor elders een afspraak moest inplannen.
    Heb dus rond gebeld en kon volgende week al terecht, ik hoop dat het met 8 weken te zien is... en dat alles goed is.
    Ik heb wel vaker gelezen dat je ook de hele zwangerschap helemaal niet misselijk hoeft te zijn en dat alles goed verloopt, dus ik hoop op het beste!

groetjes

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo.. klaar! als ik iemand vergeten ben.. let me know! :)

6. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    dingetje, ziet er mooi uit!!

7. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    dingetje super leuk gedaan zeg zo met die site! moet vast een werk zijn geweest :$

spruitje er zijn idd ook mensen die helemaal nooit misselijk zijn geweest, dus maak je geen zorgen, je hebt gewoon geluk ;)

elisa hopenlijk werken de pilletjes nu wel! heb je emesafene gehad van je huisarts?

hier net lekker beschuit met muisjes gekocht!! daar had ik zo'n trek in! dus ga zo ff lekker op de bank zitten met thee en een beschuitje!! :p

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Mooi dingetje!!
    ;) hihi zie alleen dat Maja heeeeel lang aan MvM meedoet ;)

@ Elisa.. ik wacht nog op t telefoontje :)
    Hopelijk werken jou pillen nu snel!
    En wat heerlijk die vrije dagen...
    Morgen heb ik een lange drukke dag.. kerstdiner op mijn oude werk.. wel super om iedereen weer te zien.. nu hopen dat ik me wat beter voel..

Daarna vrijdag lekker vrij en de twee weken daarop zijn gelukkig rustig op mijn werk..

9. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ja lana die pilletjes heb ik gekregen. voel me wel iets beter. vermoeidheid van afgelopen tijd kmt er nu ook uit!

10. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    chivay ik voel me gelukkig al wat beter.. net wat gegeten en niet direct misselijk!

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    muahaha... woeps.. direct aangepast!

en veel werk.. mwah.. het is een hele makkelijke site om mee te werken. Hoeft geen html te kennen of zo...
    Maar mocht iemand zich geroepen voelen om ook af en toe wat wijzigingen door te voeren én beetje ermee overweg kan.. graag ;)

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hallo meiden,

Is er hier nog een plekje vrij?
    Ik wist dat er vast ergens een topic Augustus 2010 mama's zou zijn maar kon hem nergens vinden..

We weten sinds 26 november dat we zwanger zijn, ondertussen zijn we 'al' 7.1 weken zwanger.. Aankomende zaterdag heb ik mijn eerste echo, heb deze via een pretecho bureau.. Ik hoop op deze manier gerustgesteld te worden en te kunnen genieten..

Voel me op zich best oke, ben alleen de hele dag moe en misselijk..
    De overige kwaaltjes vindt ik niet zo erg..
    Voelen jullie je al echt zwanger? Kan het namelijk nog niet helemaal bevatten..

Ik zie dat jullie al aardig wat pagina's verder zijn maar hoop toch gezellig mee te kunnen kletsen..

Fijne zwangerschap allemaal! Liefs X LT20

13. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    natúúúúrlijk is er nog plek! we zijn nog lang niet bij eind augustus... welkom en gefeliciteerd!

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dank je wel! :D

Heb je al gelijk een pb gestuurd..

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Zie dat ronde 8 jou ook geluk heeft gebracht, gefeliciteerd!!

16. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    welkom Lt20! gefeliciteerd met je zwangerschap!

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hoe oud ben je? 21
    Waar kom je vandaan? Vlijmen
    Wat voor werk doe je? Manager backoffice
    Ben je getrouwd? Nee
    Hoe lang ben je al samen met je partner? 2,5 jaar
    Hoe lang ben je bezig geweest om zwanger te worden? 10 maanden
    Van je hoeveelste kindje ben je zwanger? 1
    Hoe oud zijn je eventuele andere kinderen? -
    Waar wil/moet je bevallen? nog niet bekend
    Wil je borst- of flesvoeding geven? flesvoeding
    Wanneer en hoe vertel je je omgeving dat je zwanger bent? Familie wist het tussen de 4 en 5.3 weken zwangerschap. Ouders heel orgineel gillend door de telefoon (kon mn vriend niet bereiken), zijn ouders/broers+aanhang tijdens het wekelijkse etentje..

18. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Lt20 en alle andere nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!

Dames wat kletsen jullie heerlijk door! Bijna niet bij te houden, maar doe mijn best :)

Misselijke dames: wat vervelend zeg! Kan er gelukkig (nog?) niet over meepraten.. Merk alleen als ik honger heb dat ik ECHT moet eten, anders word ik wel misselijk..

Heb wel sinds 2 dagen heel af en toe een menstruatieachtig krampje en daar word ik dan wel weer onzeker van.. Maar GEEN bloed, dus kan geen kwaad denk ik?

19. bobje8

bobje8 Lid

4 aug 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom lt20! en gefeliciteerd!

Zo Dingetje wat een werk! leuk gedaan hoor!!

Ik voel me ook helemaal oke, helemaal niet het idee dat ik zwanger ben vind het zo gek...ben ook nog steeds bang dat het allemaal niet waar is haha, van de week nog maar s een testje doen anders:D

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Meicke ik heb ook last van ongikrampjes. Heb gisteren zelfs een veeg bloed gehad maar ben gelijk door alle meiden gerustgesteld. Zie het nu maar als iets positiefs, kindje nestelt zich goed in.

Ik ben ook zo onzeker vandaar de keus om een vroege echo te laten maken.

Geniet van je zwangerschap!

Deel Deze Pagina