Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    @admunsen: welkom gefeliciteerd!
    @bobje moet morgen ook heen met mijn dochter voormex griep prik maar moet er een half uur voor rijden eind van de middag dus als er veel sneeuw ligt ga ik wel bij de "herkansing". die is er toch ?
    @ fem r heb de vragenlijsten even doorgespit ben veel vergeten maar jij hebt ook een borstverkleining gehad zag ik, ik ook 4 jaar geleden. Hoop dat je borstvoeding nog lukt

2. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik ben jaloers meiden! Ik kan wachten tot ik een ons weeg voor we hier sneeuw zullen krijgen. Met kerst buiten zitten barbequen heeft natuurlijk ook wel iets, maar is niet echt in kerst sfeer :p
    Wees voorzichtig iedereen! Waar sneeuw is is gevaar voor glijden en vallen. Dus vooral nu voorzichtig zijn dames!

Oh en by the way... Ik geloof dat mijn vent er weer van overtuigd is dat het een jongen is en hij heeft het al over een naam gehad.
    Gek genoeg kan ik ook alleen maar met jongens namen op de proppen komen...

3. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    pff nou k heb al een centimeter sneeuw, ruilen????
    haha nou wel leuk als je vast een naam weet!

4. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Femr:

Ja die vonden het harstikke leuk ze feliciteerde me wel allemaal haha op 1 na die had na 5 minuten erover gepraat te hebben het pas door het kwartje viel toen pas

Dus iedereen lach helemaal dubbel om 1 collega van mij haha

En mij baas zat er bij die wou wel eens zien hoe ze reageerde en uiteindelijk was me basin degene die zat te huilen hahah.

dus ze hebben het positief opgevangen gelukkig.

5. bobje8

bobje8 Lid

4 aug 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    vind de sneeuw in deze tijd ook wel altijd heel leuk! kan me voorstellen dat dat heel anders is ja een warme kerst..

Heb het boekje ook voor mijn vriend besteld! kleinigheidje voor kerst hihi

wie weet een voorteken alleen maar jongensnamen lynnami! :D

Geen idee mila2008 of er een herkansing is? ik zie wel morgen moet niet zo ver maar ligt ook idd aan het weer!

6. bobje8

bobje8 Lid

4 aug 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zo positief iltje!!

ik vertel het pas na de echo die is de 30e dus word pas in het nieuwe jaar!

7. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    pfff is het hondje naar boven gelopen en heeft mijn meisje wakker gemaakt grrrr.

iltje leuk he om zoiets te vertellen, vindt het zo irritant dat ik niets kan zeggen!! maar mijn schoonzusje had t vanmiddag ook al door denk ik toen het gesprek ging over iemand anders in de familie die zwanger is van de 2e.
    ik ben zo slecht in iets voor me houden/liegen.

8. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    @bobje ik zag op internet dat een herkansing pas in de week van 11 jan nou ja dan ga ik morgen wel denk ik

9. bobje8

bobje8 Lid

4 aug 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb er ook echt moeite mee hoor! vooral tegen mijn moeder! pfff gelukkig vragen ze er ook niet naar dat scheelt wel! nog 8 dagen!!!

Oh trouwens mijn vader doet niet aan kerst, voor mijn ma en rest van de familie doen we dus die kerstballen, maar dat gaat voor mijn vader en zijn vrouw dus niet....iemand een leuk idee? en geen rebus ofzo, daar houd hij denk ik niet van...

10. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ja bij de vorige zwangerschap hebben we ook alleen maar met jongensnamen op de proppen kunnen komen, en bij de 20 weken echo was het een hel opluchting want we waren het nooit over een meidennaam eens geworden denk ik.
    Dit keer ook weer een naam die "anders" is. En we zorgen er altijd voor dat er nooit meer dan 2 op ons lijstje staan. Als we dan later weten wat we verwachten kunnen we de knoop doorhakken.
    Op dit moment staan Shiloh en Syrus op de lijst. Dat kan allemaal nog veranderen :)

11. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Ja was idd leuk zulke reacties.

Maar bobje8 ik wou ook wachten maar kan er helaas niet meer omheen.

Me buikkie groeit al lekker en me borsten helemaal.

En op me werk vielen mensen het op en die vroegen ook dingen waar ik niet echt antwoord op gaf.

Maar het werden teveel dus had met vriendlief maar besproken om het op me werk maar bekend te maken.

Ik ontloop op dit moment famillie om daar heen te gaan of hier op visite te komen alleen me vader en me schoonouders niet.

Ik wil voor de rest wachten tot me 12 weken.

Of me eerste echo.

Mensjes ik ga lekker me bedje opzoeken.

Morgen om kwartover 5 gaat me wekkertje weer.

Truste allemaal.

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dolfijntje: hier ook last van "brandende" tepels. Heb af en toe het gevoel alsof ze eraf "vriezen" zoveel pijn doet het, weet ook niet wat ik er tegen kan doen.... Wordt er ook eerlijk gezegd niet goed van want op het werk heb ik er ook last van en er zijn maar een paar collega's die het weten.....

Lynnami: Hier hebben we het ook al over namen gehad, wij hebben tot nu toe alleen nog een meisjes naam, jongens naam krijgen we niet verzonnen, tenminste niet 1 die we alle twee leuk en mooi vinden...

sneeuw: Hier nog geen sneeuw maar voor Noord-Brabant hebben ze het vanacht en anders morgen pas gemeld. Ben benieuwd, moet morgen naar school met de trein maar vrij weinig zin in als er vertraging is.

koud: hebben jullie het ook zo koud overdag? Krijg het met vlagen maar niet warm en zit dan te rillen van de kou terwijl het dan bijna 20 graden in die ruimte is..... echt verschrikkelijk.

Groetjes Nicky

13. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

-Boekje van Opa en Oma Pluis (Nijntje)

-Een taart laten maken waar op staat "de ooievaar komt in augustus langs bij ons!"

-maak een champagne/wijnfles label met de tekst
    "Augustus 2010 zal hét moment zijn
    om deze champagne/wijn te degusteren!"

Of doe er een kaartje bij met die tekst

14. maja2

maja2 Lid

8 dec 2009
    65
    0
    0
    Brandende tepels: Heb ik vroeger een paar keer last van gehad. Ik had het idee dat het door de kou kwam en bij mij hielp het om te masseren.

Koud: Ja om gek van te worden soms. Heel koud vooral als ik thuis kom na het werk rond 16:00 uur dan begint het en dan heb ik het een keertje warm als ik een dikke trui aan heb, een deken en een warme kruik bij mijn voeten neerleg.

Namen: We hebben geluk dat we een beetje dezelfde smaak hebben met mijn man. Dus we hebben al een jongens en een meisjesnaam :)

Sneeuw: Bij ons al redelijk wat sneeuw moet maar eens kijken hoe ik weer thuis kom vandaag.

Vertellen: We gaan met oud en nieuw het goede nieuws aan iedereen vertellen, dan hebben we de eerste echo ook al gehad dus dat kan dan mooi.

15. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    bobje,
    wij hebben een puzzel laten maken met daarop allemaal babydingetjes (kinderstoel, wandelwagen, knuffel) en de tekst WIJ WORDEN OPA EN OMA!!! en die geven we aan (schoon)ouders!

je kunt bij prenatal ook rompertjes kopen met ik ben een trotse opa/oma ofzo.. is ook leuk!!

we zouden alsik zwanger was mijn vader een kinderdriewieler geven, maar dat werd toch beetje te duur!! is geintje tussen mijn vader en ons..
    ben benieuwd! dinsdag komt MvM en als dat gesprek klaar is, gaan we naar mijn ouders die puzzel geven.
    we hebben besloten dat we het alleen de (schoon)ouders vertellen en broers en zussen als de echo hebben gehad!

brandende gevoel van tepels (weet niet meer van wie de vraag kwam) heb ik som.. mijn hele borsten doen zeer!

misselijkheid is iets weg. wel lekker thuis want heb vanancht weer amper geslapen!

sneeuw is hier ook... ziet er prachtig uit..

nou ik ga vandaag rommelen in huis.. straks moet die babykamer toch leeg en ben nu toch thuis!!

liefs elisa

16. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    goedemorgen iedereen!!!
    lekker weertje toch, ligt een mooi laagje sneeuw doet me denken aan mijn trouwdag toen lag er ook sneeuw. straks maar even kijken bij tuinland of ik daar misschien laarsjes maat 21 kan scoren anders kan ze niet buiten lopen zonder natte voetjes.
    Maar hou niet zo van autorijden zo als t niet nodig is en moet ik krabben bleehhhh haha

verder heb ik nog geen last van mijn tepels bij mijn dochter wel en ik ben nog maar zo kort zwanger zal nog wel komen. ik omschreef het als of iemand er met schuurpapier overheen gaat.

vandaag nog lekker een dagje vrij dan vrijdag en zaterdag werken en dan een week vakantie met ze n 3 en heerlijk. lekker samen genieten van ons eigenwijze kaboutertje. die staat nu maar te gillen en naar buiten te wijzen heerlijk!!!

17. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    dolfijntje ik weet niet of het helpt maar tegen de kou op je tepels kun je misschien zoogkompressen in je bh doen?

iltje wat leuk dat ze zo positief waren!!

koud ik heb het ook zo koud, gister zat ik met sokken, maillot eroverheen, kniekousen, trainingsbroek, en pantoffels en nog heb ik het koud..

sneeuw hier heeft het ook flink gesneeuwd, ik had ook super slecht geslapen, maakt m'n vriend me vanmorgen om half 5 wakker moet je naar buiten kijken er ligt echt een dik pak! ppfff sliep ik eindelijk lekker ;) maarja..

ik wilde voor als mijn schoonouders komen, gebak halen en dan muisjes erover heen en een speen met i love opa/oma erin steken.. maar de winkels zijn natuurlijk dicht.. denk niet dat het gebak dan nog lekker is als ik het van te voren haal..

dus maar weer iets anders verzinnen..

18. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    tja das ook wel leuk diepvries gebak kan maar is dan wel minder lekker ;)

19. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    mila diepvries zou idd ook kunnen,, zat later te denken aan cake het gaat toch maar om het idee, anders doe ik een cadeautje onder de kerstboom, me schoonmoeder spaart die pandora dus dan krijgt ze een bedel van een kinderwagentje, maar dan weet ik weer niks voor mijn schoonvader, normaal krijgt tie elk jaar nieuw sloffen wilde er dan opa op laten borduren..

20. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chivay wij hebben inderdaad ook alle vrijheid. Wordt alleen de vraag of ik of mijn man het kaartje ontwerpt. Waarschijnlijk samen, hebben we met de trouwkaart ook gedaan. Is wel leuk hor, kun je echt iets speciaals maken en helemaal uniek van jezelf!

@ de rest, leuke ideeën allemaal hor! Moet zelf echt nog even nadenken over het hoe te vertellen!

Verder lekker in de sneeuw ook hier. Best koud het rondje met de hond vanochtend... Hoop steeds dat manlief denkt dat het zileig voor mij als zwangere vrouw is om zo vroegen in de kou met de hond te gaan wandelen, maar hij slaapt voorlopig gewoon lekker door. (En om eerlijk te zijn, een beetje beweging is ook wel heel lekker en ik vind het altijd wel gezellig zo samen met de hond een beetje spelen...!)

Fijne dag allemaal!
    Groetjes Annette

Deel Deze Pagina