Hey Meiden, Ik heb geprobeerd om alles te lezen, maar ik kon mijn concentratie er niet meer bij houden. Ik heb gisteren nog een meegroei bh gekocht en alvast mijn 1e zwangerschapsbroek. De andere gaan nog wel, maar beginnen wel minder lekker te zitten. En toen ik de broek paste zat hij meteen lekker. Ook meteen zo'n onderbroek gekocht. Ik ben blij dat het motorrijden is afgelast want vond dat nu toch wel een beetje eng met die sneeuw. Zelfs de examens waren afgelast en dan lassen hun ook snel al de rijlessen af. Dus weer een geluk voor mij (hoef ik de kou niet in haha) Ik heb zin in vanmiddag want dan krijg ik mijn 1e echo. Spannend. Verder wil ik alle zwangeren welkom heten en feliciteren met hun positieve test.
goedemorgen allemaal hier ook aardig wat sneeuw en sneeuwt alweer toen straks met iris lekker buiten geweest rondje gemaakt met de slee verder hier wat misselijk verder valt eigenlijk wel mee .. pearl . spannend straks je eerste echo
@pearl nou zou ik ook niet doen motorrijden. wauw een echo nou spannend zeg!!! nou ik ben weer terug van de tuinland, pff iedereen reed maar 20 ofzo en het was echt glibberren. overal ligt de sneeuw nog gewoon hier. Geen sneeuwschoenen kunnen vinden in 21 maar leuke regenlaarsjes meegenomen en dan maar 2 paar sokken aan. En dan straks voor het eerst in de sneeuw en even wat foto s maken
@pearl, veel geluk tijdens echo vanmiddag. Ik heb even een stomme vraag misschien. Sinds we weten dat we zwanger zijn durf ik niet meer te vrijen, wie herkent dit? Ik weet dat het geen kwaad kan...zin is even weg...kan dat door de hormonen komen? Ik wil wel maar durf niet zo goed, vind het ok vervelend voor mn vriend. Hij vind het niet erg zegt hij....maar toch. Groetjes Lilly
@Mila, gezellig 1e keer met je dochter naar buiten in de sneeuw, wat zal ze ervan opkijken dat het in haar handjes weg smelt...hahaha veel plezier samen....
@lilly heb ik ook hoor dat ik vrijen niet durf gaat later wel weg denk ik.. k kan het me niet herinneren van mijn vorige zwangerschap eigenlijk. Nou wij zijn al weer binnen mijn dochtertje vindt altijd alles eng en ook nu zat ze te huilen. t moet wel leuk blijven natuurlijk. gelijk alles nat binnen want de hond scheurde met haar sneeuwbalpootjes over de banken heen, zucht...
@Mila, Jammer ach jullie kleine meid moet gewoon ff wennen, alles wat nieuw is is onzeker voor haar...en jullie hondje wel genoten van de sneeuw??
Ja die heeft lekker rondjes gerend, straks als mijn meisje wakker is maar even weer naar buiten kijken of het dan al minder eng is
@lilly dat hebben wij ook. komt bij ons ook van beide kanten! ik dacht gisteren moet hem toch ook niet teleurstellen. maar hij zei dat ie er ff geen zin in had! dus dat scheelt! ik vind het ook eng.. al zal er heus niets gebeuren, maar het idee!!!
lilly wij hebben dat hier ook hoor, voorlopig gebeurd het hier niet.. ben veelste bang! ook al weet ik dat het geen kwaad kan.. je hebt ook weleens dat er dan een vaatje gaat bloeden, en dan zit ik in de stress voor niks... mila hopenlijk vind je dochtertje de sneeuw straks wat leuker! het is ook zo koud die sneeuw. pearl spannend zeg de echo! veel plezier!! gisteren hadder er toch ook mensen een afspraak?? of heb ik dat gemist? hier net ook even in de sneeuw wezen wandelen met de hond.. maar ze eet het elke keer op volgens mij heeft ze nu buikpijn ze doet zo gek raar beest!!
Ik ben gerust gesteld meiden, fijn te lezen dat jullie daar ook "last" van hebben Ik wilde ook nog even zeggen dat ik blij ben dat ik zo hier op het forum kan babbbelen over zwnagerschap enzo, ik weet goed dat ik de 1e keer het van de daken wilde schreeuwen en kon niet wachten om het aan iedereen te vertellen. (helaas MK geworden) En nu heb ik die drang een stuk minder mede omdat ik hier verhaal kwijt kan aan jullie. Bedankt.
Sprak net een nicht van mij, zij heeft dochter Eline van 1jr en 3 mand, zij vond de sneeuw ook niks...HUILEN en hupla weer vlug naar binnen .....
@ mexicaanse griep, hier net opgehaald voor mn zoon.. En heb gelijk mn uurtje pauze opgenomen,, ben ff naar huis gegaan en lig dus op de bank.. Ben heel erg moe!! Maar moet helaas nog tot 17.00 uur werken! @ sneeuw, hier is het dolle pret, mn zoon vind het super! @ sex, hier de eerste weken ook geen zin.. Maar sinds een weekje is het weer als vanouds @ Borsten, ohh my god, doet me echt zeer!! Maar wel met vlagen, het meest savonds en als ik aan het douchen ben. Nou, ik ga nog heel ff leker liggen op de bank, om half 2 moet ik weer op mn werk zijn. Liefs
@borsten: auw! het voelt als 2 mega blauwe plekken!Daarnaast slaap ik op mijn buik en dat is niet zo handig als je borsten zo pijnlijk zijn. verder erg ongeduldig, volgende week de echo en de week daarop afspaak met de VK.
@ irisnaomi: Wat naar dat je zo misselijk bent! Helpt een beschuitje of een crackertje eten niet? @spruitjuh & kiss: Hier ook zeer pijnlijke borsten.... zijn ook wel wat groter dan anders. Gaat vast weer een keer over @Kiss: Werkse vanmiddag nog! Ik wil ook graag nog ff op de bank, maar er ligt zo'n stapel was boven... die moet ik echt gaan vouwen En vanmiddag weer naar zwemles met de jongste. Wellicht kan ik daarna ff zitten @spruitjuh: En dat ongeduld herken ik wel hoor! Heb pas 4/1 mijn echo en 13/1 intake bij de vk. Maar ja... moet toch wachten hahaha. @Pearl: veel plezier met je echo!! @Lilly: Hier geen last van, maar herken het wel hoor, had er bij mijn 1ste zwschap wel last van! Ben net terug van werk, hadden kerstkoffie. Erg leuk en gezellig maar ook vermoeiend. Het liefst wil ik ff op de bank, maar moet toch echt ff wat doen in huis, de hele week al niks gedaan en morgen weer werken, dus schiet dan ook niet op haha. Vind nu ff achter de pc ook wel ff lekker hoor, knap ik ook van op! En wellicht vanmi na zwles van de jongste nog even tijd om te zitten. I hope so!! Nou meiden! Fijne dag! Kom vanavond nog wel ff buurten! Grtz FemR
Zijn er ook meiden die GEEN last hebben van hun borsten?? ikke namelijk en word er zo onzeker van dat ik nergens last van heb haha omgekeerde wereld. Hier vanmorgen ook om de mex.griep prik geweest met mijn zoon, voor hem zat er een meisje die moesten ze met z'n tweeën vast houden:S toen wilde hij natuurlijk ook niet meer pfff blij dat het voorbij is.. De sneeuw vind ie prachtig! moet echt boodschappen doen maar gaan ook nog wel ff een rondje op de slee doen denk ik leuk leuk! Mijn moeder kwam net ff oppassen reed er een auto de bocht uit tegen haar auto aan....dat was wel ff balen! Pearl leuk je echo vanmiddag! succes!!
Hai Bobje, Geen zere borsten is toch juist lekker!! Als je test positief is, dan is het echt zo hoor, don't worry Oei.... das minder leuk voor je moeders auto.... dat soort dingen zijn altijd erg balen! Veel plezier met de sneeuw. Hier is alles alweer weg, lag ook niet veel trouwens. Hopelijk valt er nog wat, want vind het altijd erg gezellig! Nou... ik ga echt ff wat doen!! Grtz FemR
Hoi Bobje, Ik heb ook (nog) geen last van mn borsten...slaap ook altijd op mn buik en geniet daar ook volop van zolang dat het nog kan. Gevoelige borsten kan ik nog lang genoeg hebben denk ik dan. Ik wil me er ook niet al te druk om maken of ik dat nu al moet voelen of niet...komt wanneer het komt. Now worries girl...