ja buikje gaat best hard moet ik zeggen heb even vergeleken met de eerste zwangerschap en toen was ik ongeveer 19 weken toen die net zo was..
Meiden, Helaas moet ik jullie gaan verlaten. Op de echo was geen hartactiviteit te zien. Het vruchtje was 6 weken oud dus ergens vorige week is het mis gegaan. Gelukkig morgen gesprek met gynae dus kunnen we vragen gaan stellen wanneer we weer met de iui mogen gaan beginnen. Ik ga nu even slapen want heb flinke hoofdpijn. Veel liefs Pearl
Hallo allemaal. Alle nieuwe zwangere gefeliciteerdddd en welkom. Ooooo pearl jeee zeg dat is idd niet fijn bericht. Een knuf van mijjjj. heel veel sterkte hier nog al steeds goed last van me borsten. We gaan van het weekeind op stap voor bh's en broeken. ik heb vandaag maar met me knoop open gelopen op me werk met me broek had er een lange truitje op dus niets te kunnen zien haha. Ben al een aantal dagen ontzettend moe nergens meer fut voor als ik van me werk kom. Terwijl ik juist typje ben uit werk huisje schoonmaken. Maar ja dit is even gelukkig. Hoe is het verder allemaal met jullie?
Irisnaomi. Je heb ook al een mooi buikkie zeg. Jij groeit ook al lekker hard. Weer iedereen het al bij jou of dat nog niet?
@Pearl: Wat ontzettend jammer meid, heel veel sterkte. Ik ben steeds vaker misselijk jammer genoeg. Buikje begint ook al een beetje te komen. Hey ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie buikjes hihi gaan we hier binnenkort ook foto's plaatsen van onze buikjes?
Mijn darmen zijn ook een beetje opgezet en mijn buik ziet eruit alsof ik al 20 weken ben ofzo. Maar dat trekt allemaal weer weg en over een paar weken zie je er niks meer van. Dan over 10 weken ofzo begint het weer terug te komen langzaam. Voordat ik een "ECHT" zwangerschapsbuikje krijg zullen jullie dus ook geen foto's zien. Ik heb wel buik foto's van mijn vorige zwangerschap voor de belangstellenden Ik geloof dat het Irisnaomi was, haar buikje ziet er uit als een echt zwangerschapsbuikje by the way. Een schatting klein puntbuikje
Ik mag me ook aansluiten, vandaag een echo laten maken, ik ben 7 weken zwanger en 4 augustus uitgerekend. Het is ons tweede kindje, Ik heb nog een dochtertje van 1,5 Volgende week woensdag een afspraak bij de verloskundige. Ik moet nog een afspraak voor een volgende echo. Zwanger voel ik me zeker ben zoooo Misselijk en Moe..... maar wel blij!
willeke en laartje welkom! gefeliciteerd irisnaomi wat een buikje al zeg!! Bij mijn vorige zwangerschap begon je het echt te zien vanaf 18 week. ik hoor wel eens dat het de 2e sneller gaat. ik ben niet zo groot en aan het eind vroegen heel veel mensen hoe ik nog rechtop kon staan met zo'n buik haha dus dat wordt weer wat.
Pearl, wat erg! och meid, kan me niet voorstellen hoe je je nu moet voelen . Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel verder mogen met de iui. Luannie, Ja die moeheid... gaat alleen maar meer worden de komende tijd. heb ik gemerkt. Nieuwe meiden welkom en klets gezellig mee. Lynnami, ja zo denk ik er ook over. Het buikje wat we nu hebben komt meer van onze darmen en de hormonen dan van iets anders. Dus pas foto's wanneer het echte buikje gaat komen.
@Pearl. Wat erg,daar ga je niet van uit als je voor een echo gaat. Heel veel sterkte de komende tijd.
@nieuwe zwangeren: welkom! veel plezier hier!! Ja leuk idee hé van die sokjes. Mijn man kwam ermee. Heb vanmiddag al ff gekeken, maar moet denk toch ff richting Hema of Zeeman om leuke sokkies te scoren Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. FemR
wij mochten eigenlijk pas 15 januari voro echo maar omdat ik zei bij echocentrum dat ik graag wilde weten of het echt zo is... mogen we eerder komen. ben ook bang voor foute echo... dinsdag komt mevrouw van MVM, daar moeten we ook test bij doen. MvM kan iemand mij vertellen hoe gesprek in z'n werk gaat? moet ochtendurine bewaren maar doen ze dan zwangerschapstest? liefs elisa
ja ze doet een test elisa, om te kijken of er genoeg hcg in je urine zit Ik ben ook bang voor een foute echo, zeker als je de meiden hier hoor. zo verschrikkelijk voor hun