Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @ pearl
    Meid wat erg. Ik weet denk ik wel hoe je je voelt, heb in september hetzelfde gehad, alleen eerst na twee gode echo's, incl 1x hartactiviteit een slechte echo waarbij het inderdaad over was... Niet fijn om te horen. Hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn :)

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Elisa hoeft niet perse ochtendurine te zijn hoor. Ik heb gewoon geplast toen ik thuiskwam uit mijn werk en dat was met 5 weken en 2 dagen.
    Gesprekje is heel simpel, ze leggen uit wat ze doen en waarom en berekenen hoe lang je mee kan doen. Verder moet je een paar vragen beantwoorden (weet eigenlijk niet meer welke) waaronder of je HIV hebt, om te kijken of je mee kan doen.
    Leuke van die test is dat hij echt goed blijft om te bewaren.

Meiden probeer positief te blijven hoor. Het kan misgaan, maar er hebben ook al een aantal een mooie echo gehad.

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Even een berichtje voor Pearl.. Meid dikke knuffel voor jou!
    En veel sterkte!

Liefs Kiss

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Goedeavond!!

Pearl: wat ontzettend jammer zeg!! Dikke knuf en sterkte!

@hier: Vandaag mijn eerste afspraak gescoord. 7 Januari moet ik op het matje komen :)
    Verder alles goed. Darmen zijn flink op dreef en rommelen wat af. Borsten worden ook met de dag pijnlijker. Maar goed, het is allemaal goed uit te houden :)

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nou zit er aardig doorheen..
    Ben ontzettend moe, morgen nog weer werken..
    'savonds hebben we de avond wake van onze lieve collega..
    Het besef gaat steeds meer komen dat ze er niet meer is.
    Er stonden vandaag maarliefst 11 advertenties in de krant voor dr, waaronder die van ons werk. Zo veel, dat blijkt wel weer wat een geweldige meid het was! En hoeveel ze deed.
    Het zal dan morgen ook wel heel erg druk worden denk ik, zie dr echt tegenop om te gaan.

Maar die moe-heid, ik vind het echt irritand!! Ga zo ook naar bed. Alweer laat, maar ja, moet hier in huis nog van alles doen nadat we onze kleine man naar bed hebben gedaan.
    Dan hier nog bijlezen, en voor je het weet is het half 11.. Pfff..
    En om 05.45 uur gaat de wekker weer! Grr..

Liefs

6. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @ pearl, wat verdrietig!! Sterkte!

@Kizz, die moeheid begint bij mij ook te komen ;)

Sterkte morgen bij de wake van je lieve collega!

7. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    pearl wat een super rot bericht zeg!! heel veel sterkte!! ow wat vreselijk zeg!!

buikjes of het nou je darmen zijn maakt toch niet uit, je bent zwanger dus vind ik het echte zwangerschapsbuikjes! groeit al goed!! heel mooi meiden

8. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ben dit weekend enorm druk met voorstelling waar ik in meespeel en kan dus niet hier online komen.. alle pb-tjes betreffende de website kom ik dus begin volgende week op terug!

9. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland

mooi buikje al!!

10. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland

veel plezier met je voorstelling!! leuk zeg !

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh nee Pearl... wat een enorme domper!! een hele dikke knuf en succes met het verwerken! Hopelijk meldt er zich alsnog snel een wondertje bij jullie!

12. Wat een slecht nieuw meis hopelijk ben je gauw weer zwanger

13. Klopt de buikfoto was van mij en als ik de foto vergelijk met mijn vorige zwangerschap lijk ik nu wel rond de 20 weken hahah

14. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    @dingetje: succes met je voorstelling
    goedemorgen allemaal.
    hier dochter naar kinderdagverblijf en ik moet pas om 11:45 werken dus ga ik mezelf zo even nuttig maken. even wat doen waar ik anders niet aan toe kom .
    ik bracht haar net weg zegt de leidster, goh wat ben je afgevallen. en ik dacht bij mezelf moet je me in augustus zien haha. Bij vorige zwangerschap was ik 23 kilo aangekomen.

15. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    als ik jouw buikje zie word ik helemaal onzeker.. ik merk werkelijk niets dat ik een buikje heb of zo.. en we zijn even ver... :(
    Grmbl.. was het maar alvast de 28e!

16. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    slikt hier trouwens ook iemand "etos zwanger zijn"?
    Aangezien "etos zwanger worden" zo goed werkte heb ik deze nu ook gekocht, maar gats.. er zit visolie in en nu boert dat me de hele tijd op, ben toch al zo misselijk vanochtend... hebben meer dames daar last van?

17. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal.

Erg lullig allemaal vooral omdat ik net het tijdschrift zwanger & zo op de deurmat zag liggen. Tja....... Ik ga klantenservice maar even mailen dat het helaas mis is gegaan.

En moeders voor Moeders bellen dat het helaas over is.

18. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat confronterend is dat he dat afbellen. Mede de reden dat ik ditmaal even alles afwacht, vind de confrontatie te groot...

19. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    ja erg lastig dat afzeggen!!
    ik ben me er ook vreselijk van bewust dat het echt niet vanzelf sprekend is dat het goed gaat, er gingen in mijn directe omgeving zoveel zwangerschappen mis de afgelopen 2 jaar. maar weet nog van mijn vorige zwangerschap dat deze onzekerheid nooit helemaal weggaat

20. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hoi meiden! hier is de stress lichtelijk toegeslagen!!!
    vanmorgen seks gehad en daarna licht bloed verlies gehad! beetje roze is het! maandverband maar weer tevoorschijn gehaald maar niets, alleen met afvegen als ik naar wc ben geweest!! heb wel buikpijn maar kan ook van de seks komen. pfoeeeeeeeeeeeeeee.. denk dat ik maar op fietsje moet springen om test te halen!
    liefs elisa

Deel Deze Pagina