Ik kom me hier aanmelden...... Ik heb vanmorgen positief getest en ben waarschijnlijk 28 augustus uitgerekend! Liefs
Leonizzie In hilversum heeft als het goed is de hema en hunkemoler ze wel. Veel plezier met shoppennn
Goedenmorgen allemaal!! Kaasfondue mag hoor! Sowieso schijnt dat je rauwmelkse kazen weer wel mag als ze goed verhit zijn, dus op een pizza of in bijv. Kaasfondue! Tamar, van harte gefeliciteerd!! Er is een lijst, in de handtekening van Dingetje2 staat een link.. als je haar een pm stuurt met je gegevens dan werkt ze hem bij! Iltje, misschien iets van een ontbijtyoghurt of kant en klare drink zodat er in elk geval iets inzit?
@tamar gefeliciteerd!!! welcome 2 the club! iedereen met n echo morgen succes en have fun! ik wou dat ik al mocht...morgen denk ik de vk bellen ofzo...weet echt niet meer wanneer ik die gebeld heb toen k zwanger van noa was... weet wel dat ik pas met 11 weken een echo had..
Dit is de link, wel zo makkelijk: Webklik.nl - Augustus 2010 mama's Lana, vind ik ook!! Wij zijn 5 jaar bezig geweest en toen het raak was kon ik mijn mond ook niet houden. Er zijn dus gewoon mensen die zeggen: ik feliciteer je nog niet hoor, straks gaat het mis... Of zó, jij maakt het vroeg bekend... JA EN!? Iedereen wist ook waar we stonden in de molen... en dan nog.. In bijv. het buitenland is het heel normaal om iedereen gelijk in te lichten, je bent vreselijk blij en dat wil je delen!! Zo boos kan ik daarom worden.. Sowieso dat eeuwige: je MOET je mond houden tot 12 weken.. Ik ben NU verdorrie zwanger en niemand kan in de toekomst kijken.. Na 12 weken zijn er ook nog zat kansen dat het mis kan gaan, moeten we dan ons mond houden tot de bevalling goed is gegaan en de kleine op de wereld is? Je bent zwanger! Punt. En straks gaat het dit keer wél goed.. dan wil je toch niet terugkijken op alleen maar onzekerheid.. Tuurlijk is dat er ook, vooral als het al zo vaak is misgegaan..... Maar ik vind echt dat je groot gelijk hebt!!
gelukkig snappen jullie precies wat ik bedoel, ik vind het alleen irritant dat ik dan niet weet hoe ik moet reageren.. ik heb niet echt een goede opmerking die ik dan kan zeggen!! tips?? haha
Iltje -> Nou ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap een paar weken de hele dag gehad, dat ik echt geen hap door mijn keel kreeg... Maar het ging redelijk snel weer weg. Tamar -> Welkom, en gefeliciteerd!! Jeanetjuh -> Gefeliciteerd! Leuk, we zijn op precies dezelfde dag uitgerekend! Wachten tot 12 weken doe ik niet meer, uit principe al. Ik heb een mk gehad met 16 weken, dus mij zegt die 12-weken-grens echt totaal niets. Ik denk dat ik het bekend maak nadat ik een hartje heb zien kloppen.
wat een berichten zeg... je hebt 1 middag en avond iets te doen! haha!!! wij gaan het straks mijn ouders vertellen. hebben puzzel laten maken met wij worden opa & oma, hoera hoera! daarna moeten we naar vrienden, maar die wonen bij mijn schoonoudrs om de hoek.. dus als die er zijn krijgen ze ook zo'n puzzel! we hebben besloten het de broers en (schoon)zussen na de echo van 4 januari te vertellen. de komende tijd zie ik mijn moeder erg veel en mijn mond houden kan ik al amper.. dus vandaar dat we het vandaag vertellen! het sneeuwt hier, zo leuk allemaal!!! nou meiden, knuf van mij!
elisa heel veel plezier met vertellen!! ik ben ook blij dat ik het volgende week kan vertellen, gisteren versprak ik me ook al bijna..
Mij maakt het echt niet uit wie het wanneer verteld. De een kán haar mond goed houden, de ander niet.. De een wil die zekerheid van 12 weken, alhoewel dat nog niet alles zegt.. De ander niet.. Wat mij stoort, net als Lana, is dat men het dus ook voor jou bepaald, wat 'gewoon' is.. Lana, wat ik nog wel eens zeg is: sja misschien is het vroeg, maar ik hou niet van het schijnheilige tot 12 weken mijn mond houden, maar als het misgaat tóch even mededelen dat het is misgegaan (wij hebben zo iemand in onze kennissen kring.. Wel je mond houden, maar toen het misging tóch bellen.. en zeggen: ja dat er geen rot opmerkingen op verjaardagen worden gemaakt... Nou ik sloeg stijl achterover, sowieso alsof wij daar ook maar 1 rot opmerking over zouden maken.. en anderzijds, je kiest ervoor om je mond te houden, dan moet je me ook niet achteraf gaan bellen...) Maargoed, doordat wij lang in de molen zaten hebben we de meest rare opmerkingen al gehad... Dus ik ben wat harder in mijn opmerkingen terug geworden... En die mensen behoren niet voor niets niet tot mijn 'vrienden' Doen waar JIJ je goed bij voelt! En als mensen wel zo'n opmerking maken, misschien maar gewoon zeggen dat het je zeer doet dat ze dat zeggen?