Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Elisa -> Wat een leuk idee, zo'n puzzel! :D

Ik heb al een piepklein rompertje gekocht, daar ga ik nog kleine slofjes bij kopen. Dan ga ik dat inpakken en krijgen mijn ouders het met kerst, een kijken of ze de hint begrijpen. ;) :D

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Jeetje,wat is er weer veel te lezen.
    Spannend dat er al zo veel een echo hebben,lijkt me een heel bijzonder moment.
    Ik lees daat veel zich hier niet zo lekker voelen,maar zijn er wat die zich prima voelen? Ik voel me zelf ook hartstikke goed. ging er van uit dat ik me vanaf 6 weken beroerd zou voelen,maar dat is helelmaal niet zo. Ben net 6 weken en een dag. Ik heb nu alleen last van mijn borsten.

groetjes Alicia

3. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    hier 1 foto van me buikkie

van vanmorgen dus 6 weken 1 dag.

4. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    en hier noet 1 van bovenaf.

5. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Elisa heel veel plezier met het vertellen.

En hopen op super leuke reactie natuurlijk dat zal ook vast wel gebeuren.

6. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik! Merk helemaal niks. Misschien iets anders aan borsten maar daar let ik niet zo op, geef borstvoeding aan mijn dochter :) Laten we blij zijn kwaal-loos te zijn voor zolang het duurt :D

7. 4days

4days Niet meer actief

Ik geef ook nog borstvoeding! Maar ik ga nu wel stoppen, heb helaas erg slechte ervaring met borstvoeding geven tijdens zwangerschap... :( :(

8. bobje8

bobje8 Lid

4 aug 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    IK ook niet!!!
    Helemaal niks! af en toe iets gevoeligere tepels maar that's it!!
    Hopelijk blijft het zo en is alles goed:)

Welkom nieuwe zwangeren!!

Elisa heel veel plezier vanmiddag!

9. bobje8

bobje8 Lid

4 aug 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow iltje, mooi buikje al!
    Bij mij zie je er nog helemaal niks van

10. 4days

4days Niet meer actief

Mijn darmen zijn ontploft ofzo, mijn buik ziet eruit alsof ik 20 weken zwanger ben.... :$:$:$

11. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    we gaan alleen naar mijn ouders. mijn schoonouders zijn er niet, misschien zijn e morgenavond thuis!!! dus die moeten nog even wachten, maar daar kan ik dan ook niets aan doen, wil graag dat mijn ouders het weten dusss!!!!
    thanx iedereen!

12. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Haha, dus ik ben niet de enige met al een opgezette buik, mooie foto!
    Iltje, heb je fruit geprobeerd? Ik heb zelf geen ervaring met de misselijkheid, maar ik merk wel dat ik 's-ochtends echt honger heb (normaal nooit) en dus ook gelijk eet als ik wakker ben.
    En als fruit niet werkt, hoorde ik ergens dat cream crackers goed zijn tegen de misselijkheid.

Wat 'n sneeuw hé? 'T is hier een grote witte deken over de velden, prachtig mooi.

Ja, reacties van mensen zijn soms niet wat je wil horen, toch zullen ze het niet zeggen om je te kwetsen neem ik aan, ze kunnen zich misschien niet zo goed verplaatsen in een ander?
    Wij hebben het zelf gelijk verteld toen we een positieve test hadden aangezien de familie wist dat we bezig waren met IUI. Allemaal heel blij en opgewonden.
    Vage kennisen vertellen we het wel later, of niet, we zien wel.

Alle meiden die ook morgen de IUI hebben veel plezier, zal wel een flinke missie worden met de sneeuw.

13. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Fijn te lezen dat er meer dames zijn die nergens last van hebben ;)

Iltje, mooi!! Ik heb elke keer het gevoel dat ik onwijs opgeblazen ben, en mijn vent lacht me dan telkens weer uit als ik dat zeg.. Als ik nu de foto's bekijk (probeer elke week een foto te maken) dan zie ik inderdaad nog weinig verschil ;) Mijn onderbuik is wel een beetje 'puntiger' dan normaal...

14. 4days

4days Niet meer actief

Nou mijn buik wordt elke maand zo dik alsof ik 20 weken zwanger ben, whahaha! De periode tussen de eisprong en ongesteldheid gaan mijn darmen echt bizar doen...

15. drie

drie Lid

20 nov 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Cossy dat herken ik ook heel goed!
    Bij mijn tweede zag je ook onmiddellijk dat ik weer zwanger was een gigantische buik, idd precies 20 weken. En dat is ook nu weer het geval... Ik denk dat het eerder aan de darmen zit en niet zozeer aan de zwangerschap dat komt nog e :);) Zou wel héél straf zijn op een goei 7 weken... Vanaf 12 weken is het duidelijk van de zwangerschap, maar vroeger dank ik dan eerder de damern ...

Groetjes,
    van mij ...

16. spruitjuh

spruitjuh Lid

10 nov 2009
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemiddag dames!
    jeejtje wat een gezelligheid hier en een hoop bij te lezen :D
    Wij hebben het gisteren aan mijn schoonouders verteld, helemaal blij waren ze. Zo leuk (en fijn om het eindelijk met iemand te kunnen delen uit je fam)! Mijn ouders zullen voor het eerst oma en opa worden dus ik denk dat het een leuke verrassing zal zijn.We gaan het wel pas volgende week vertellen.Komende week een echo en de 28ste VK. Nadien gaan we het vertellen aan mijn ouders.

@nieuwe dames: gefeliciteerd en welkom!

groetjes

17. 4days

4days Niet meer actief

drie -> Hihi ja bij mij zijn het sowieso de darmen, heb het namelijk ook als ik niet zwanger ben... Maar bij mij blijft het wel de hele zwangerschap, waardoor ik op het einde echt een gigantische buik heb, hihi...

Spruitjuh -> Leuk zeg! :D Kan er nu al niet op wachten tot wij het ook kunnen gaan vertellen, hihi.

18. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    OOk ik heb morgenochtend de 1e echo, zo spannend, hoop dat ik slaap vannacht hihihi!

Ik geniet vanachter het raam onwijs van de sneeuw! Het is zo jammer dat ik geen goeie warme schoenen heb, anders had ik wel ff de laatste kerstkaarten op de bus gedaan! Ff lekker stukkie wandelen. Oh het is net een witte deken en al die vlokjes het verschilt per minuut als je naar buiten kijkt, nu sneeuwt het goed, het valt rustig naar beneden maar veel vlokjes hihihi

Ik verwacht ook komende week wat meer kwaaltjes te krijgen, al zijn mijn tepels al zeer gevoelig! Ik ga proberen elke zondag een foto te maken, zie fotoalbum. Lijkt me leuk om te zien hoe mijn buik groeit!

Gaat er nog iemand naar buiten, ik wou dat ik een slee had, vanuit het raam boven kan ik de kinderen zien sleeen, van een heuvel af!!! *jaloers* ;)

19. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dat komt mij bekend voor :)
    Mijn man en ik woonden samen voordat we gingen trouwen, en dat vond zijn ma ook niet zo leuk. Ik heb er nooit een probleem mee gehad omdat ik mijn schoonouders pas de dag voor ons huwelijk heb ontmoet :) Ja ik weet dat het raar klinkt maar mijn man is Amerikaan en we woonden in Duitsland voordat we naar de States verhuisden en hier gingen trouwen.
    Ik ben heel erg recht voor de raap met mijn schoonma en dat weet ze. Toen ze me zei dat ze het niet leuk vond dat we al voor het huwelijk samenwoonden en ook sex hadden, vroeg ik haar wat ze liever had. 1) dat wij niet weten waar we aan beginnen en misschien "passen" we niet bij elkaar zodat het uitloopt op een ongelukkig huwelijk (want scheiden... OH NO!). OF 2) dat we perfect weten hoe we "in elkaar steken" en dat we supper gelukkig zijn en weten waar we aan toe zijn?

20. 4days

4days Niet meer actief

Ooooh, spannend zeg! :D Ik hoop dat ik ook redelijk vroeg een echo krijg. De vorige keer had ik een echo met 6 weken. Maar toen klopte het hartje wel al. :D

Deel Deze Pagina