Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Hoeraaaaaaaaa eindelijk echt kunnen testen en ik ben, zoals ik al dacht, HARTSTIKKE ZWANGER!!!! :D :D :D Blij!!!!!!!!!!!!

2. gefeliciteerd cossy :D

3. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Wow cossy, Gefeliciteerd!

4. 4days

4days Niet meer actief

Tnx! :D Nouja het kon ook al bijna niet meer missen, hihi. Was vanmorgen zo misselijk na een paar hapjes brood dat ik bijna in het winkelcentrum moest overgeven... :D Maar fijn dat het met een test bevestigd is. :)

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Het kon al niet missen, maar gefeliciteerd Cossy!

6. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cossy, nogmaals gefeliciteerd!!!

Volgens de chinese kalender moest ik de vorige keer een zoontje krijgen. Ditmaal zou het weer een meisje moeten zijn.. maar denk dat het weer een jongen wordt.

7. pfff hier net het zitten overgeven ga hoop niet dat het nun blijft had het bij iris wel toen het eenmaal begon bleef ik spugen bahbahbah

8. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb trouwens de geboortekalender op de site toegevoegd. Vond het wel een leuk idee :D

9. 4days

4days Niet meer actief

Dingetje2 zou je mij ook op de lijst willen zetten? Ben uitgerekend op 29 augustus!

10. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @dingetje, Zeker een leuk idee! Ben benieuwd of het straks ook uitkomt
    Misschien heb ik niet goed gekeken, maar is er ook een overzicht van wie wel en niet het geslacht wil weten of als verrassing wil houden?

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er trouwens iemand die het leuk vind om me te helpen met de site? Zoals afgelopen weekend was ik hartstikke druk. Maar kan natuurlijk wel vaker afwezig zijn. Ik vind het zelf nogal belangrijk dattie goed up to date blijft en iedereen snel een reactie krijgt.
    Daarnaast wil ik niet alle aandacht naar me toetrekken mbt het beheren van de site.
    Dus mocht je wel beetje verstand hebben van dit soort dingen (geen html of zo.. is een heel makkelijke site) én tijd.. pb me maar ff.
    En natuurlijk ook als je wijzigingen hebt..

12. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL

sure! en hoe oud ben je? en je hoeveelste kindje? je hebt vast nog geen afspraken staan haha

13. 4days

4days Niet meer actief

Ohwja, en ik ben 22 jaar, en het is mijn 3e kindje. :) Ik ga ook meedoen aan MvM!

14. 4days

4days Niet meer actief

Nou, ik ga wel overmorgen naar de huisarts, hihi! :D Net even gauw gebeld. ;)

15. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, is er niet. We kunnen we een "gok-lijst" aanmaken. Maar misschien net zo leuk om dat aan te gaan maken als sommigen het al weten. Dat je dan bepaald of je het geslacht verteld en we er een overzicht van maken? Of vinden jullie het nu al leuk?

16. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    staat erbij.

17. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @dingetje Ik zat natuurlijk eerst bij de aprilmama's, daar hebben ze ook zoiets April 2010 mama's! - DE lijst

Ik denk dat ik niet zo geschikt ben om je te helpen, ik heb weinig verstand van websites!

18. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    het hoeft ook (nog) niet.. maar misschien zijn er meerdere dames die het leuk vinden om te doen..

als ik heel eerlijk ben vind ik onze lijst wel veel mooier dan die van de april mama's. Ik zat zelf eerst bij de juni mama's, die vond ik ook erg onoverzichtelijk en rommelig..

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Dingetje had je net een PB gesturd voor de augustus lijst. Ben alleen mijn leeftijd vergeten.... 30 jaar.

20. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik mag het niet zeggen, maar ik vind dat je gelijk hebt! Maar goed ik kan het helemaal niet dus ik moet mijn mond er maar over houden!

We horen wel of meerdere het leuk vinden.

Deel Deze Pagina