Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja merkte het.. heb je al pb terug gestuurd. Mis alleen nog je hoeveelste kindje het is

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Na bloed zweet en tranen onze eerste!!!

3. 4days

4days Niet meer actief

Hoeraaaa, eerste echo staat vast! Op 14 januari! :D Ben dan 7,5 week zwanger, helemaal super!

4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden,

Het is even een paar dagen geleden dat ik hier ben geweest.
    Ben namelijk logeren bij mn mams. Heb 2 weken vrij, dus is wel lekker.

Afgelopen vrijdag avondwake gehad van mn collega, wat een verdrietige avond..

Sinds gisteravond kotsmisselijk, weet gewoon niet meer waar ik het zoeken moet. Echt vervelend.

Vanmiddag naar de verloskundige geweest, was een leuke vrouw! De echo wilde ik pas met 12 weken, heb ik bij mn zoon ook gehad en was toen erg mooi! Dus over 4 weekjes al!
    Heb wel het gevoel dat het goed zit. Er komt al vocht uit mn tepels, en onwijs misselijk.

@ dingetje, 19 januari moet ik naar de verloskundige + echo.

Alle nieuwen, welkom hier!

Liefs Kiss

5. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    misselijkheid, lees dat veel hier last van hebben! ik heb hier pilletjes voor gekregen.. ja nu wil je de naam weten.. ze liggen boven en ik lig met dekentje en al op de bank! maar ze helpen erg goed!!! wellicht tip!

leidinggevende heb ik het verteld vandaag... was vorige week ziek en vanmorgen hing ik boven wc op het werk en zij liep langs. ze was heeel blij omdat ze wist hoe graag wij het wilde en het niet lukte!

vanavond komen mijn schoonouders, als ze maar de helft zo enthousiast als mijn ouders reageren ben ik al blij....

liefs

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ik ben ook zo vreselijk moe!!
    Val echt iedere avond rond 20.00 uur in slaap op de bank, jullie ook?

En ja die pilletjes (als iemand de naam ervan weet, graag!), heb er vaker van gehoord dat mensen die hebben. Maar dit is pas mn 2e dag dat ik vreselijk misselijk ben. Dus wacht het even af.
    Las trouwens dat als je 8 weken zwanger bent je sowieso veel hormonen hebt en er eerder last van hebt.

Liefs

7. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hoi Kiss
    de pilletjes heten Emesafene!! je kunt ze via je huisarts krijgen... ik heb er 35 gekregen!

MvM morgenavong komt iemand van MvM, ben benieuwd!!!

8. 4days

4days Niet meer actief

Wil toch even showen! :D

9. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Joepie COSSY!!! Mooie testen!!

Dingetje ik wil je wel helpen met de site! pmen we even?

pffff vanmorgen om & uur de deur uit gegaan om om ( uur op werk te zijn! Gelukkig alles goed gegaan en geen glij partijen gehad.

10. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    kiss s avond ben ik ook super moe, maar meestal is het rond 4 uur nog erger..

cossy was idd al duidelijk dat je zwanger bent, maar nogmaals gefeliciteerd!

dingetje om te helpen met die site, ik heb er echt helemaal geen verstand van :).. sorry

wij willen ook heel graag weten wat het wordt, maar we houden het wel voor onzelf..
    iemand vroeg of ik dacht dat het een jongen zou worden? ik heb geen idee. hahah.. allebei is het heel erg leuk vind ik!!!

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    *plop* u've got mail!

12. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ben benieuwd naar de verhalen van de echo's!

13. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, ik zit ook al af en toe te spieken. Ben erg benieuwd!! dus dames.. hou ons niet langer in spanning! zie wel dat ze vandaag wel online zijn geweest... Maar misschien hebben ze pas laat echo (gehad)

14. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Poe wat een wereldreis, Almere - Leiderdorp en weer terug..

Maar... we hebben 1 hartje! Echo ging erin en direct zagen we daar geklop... Ik kan alleen nog maar huilen, geloof dat de knop om is ;)

8 mm groot, precies 6 weken en 6 dagen, dus dat klopt helemaal!

Ik hoop zo dat de andere dames ook goede echo's hadden.. Wat een wonder is dit zeg!

*verder gaat brullen ;) en even eten gaat*

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Heeeeeey hallo hoe is het met jullie volle buikjes???

Emesafene :) Ohhh... Als ik daar aan denk krijg ik zo'n glimmend cirkeltje boven mijn hoofd... wat ben ik blij met dat spul!
    Vandaag herhaling gekregen... krijg er ook weer een bende bij gelukkig!

Dingetje... Redden jullie het met z'n 2tjes met de site? Anders kan ik misschien nog als backup mee knutselen?
    Heb ws wat hulp nodig... maar ik denk dat ik er wel uit zal komen..

@ de sneeuw...
    Allerjakkies zeg! Wat een glibberboel..
    Ben vanmorgen gaan lopen naar mijn werk.. normaal 10 minuten fietsen dus ook prima te lopen..

16. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh Meicke, wat fijn voor jullie!!!

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Wauw meicke.. dat klinkt goeddd!!
    Gefeliciteerd met deze mooi bevestiging hee! :)

(ik wil ohhhooook!)

18. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk even hoe ver we er samen mee komen, maar hou je zeker als backup in mijn gedachten! Bedankt voor je aanbod!
    Het is inderdaad helemaal niet moeilijk hoor.. als je met dit forum overweg kan, kom je daar ook wel uit.

19. bobje8

bobje8 Lid

4 aug 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meicke super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cossy mooie testjes meid!!:D hihi GEFELICITEERD!!!

Dingetje wil je eventueel ook nog wel helpen met de site hoor! als je hulp nodig hebt nog laat je het maar horen oke??

Hier nog steeds nergens last van:D

Nog 3 dagen!!!! dan kan ik het vertellen en nog 8 dagen tot de echooooooooooooooooooo :D

20. bobje8

bobje8 Lid

4 aug 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh die chinese kalender klopte bij mijn zoontje wel
    Nu zou ik een meisje krijgen....ben benieuwd hihi Wij willen het ook graag weten, of we het tegen iedereen gaan vertellen zijn we nog niet helemaal over uit

Deel Deze Pagina