@Irisnaomi, hoop dat het niks ernstigs is! @tamar, beterschap! @alle nieuwen, hoera! We worden al een hele bende zo!
@ Irisnaomi... pff dat is schrikken... sterkte bij de huisarts...! @ Dingetje.. dat was ook wat die bloedneus zeg! @ Ingie en Susan ... welkom hier! Leuk om jullie hier ook te zien! @ Lilly.. vertelde je collega ook nog waarom ze het aan je zag?? Ben ik wel benieuwd naar Hier gaat t wel ok... Misselijkheid is behoorlijk onder controle met mijn favriete pilletjes... ben alleen enorm moe! Wel heel leuk vind ik dat ik een miniscuul bobbeltje heb er groeit gewoon echt iets..
@chivay hoera een bobbeltje, wat leuk! Begin bij mezelf ook te beseffen dat er "iets" in zit... haha. Heb wel een zwembandje, maar dat begint de afgelopen twee dagen heel anders aan te voelen, steviger en 'mooier' bollend... Gelukkig draag ik veel jurkjes, leggings en tuniekjes.. dus alles zal voorlopig nog wel blijven passen. Zijn er al dames die moeten uitwijken naar andere kleding? Groeten Annette
Hai hai, Vandaag weer gewerkt, ben bekaf......... pffffffffffff. Vanavond lekker bankhangen! @Lyniami, balen dat je langer moet wachten, maar idd.... je kunt dan wel meer zien @irisnaomi: hoe was het bij de huisarts? @Chivay: leuk hé zo'n bobbeltje Normaal gesproken zijn we er niet zo blij mee, maar nu kan die buik niet hard genoeg gaan hahaha. @dingentje: kan me voorstellen dat je je rotschrikt. zo'n klein bekkie onder het bloed. Hopelijk is het eenmalig! @alle echo's: gaaf dat alle echo's goed waren!! @alle nieuwe zwangeren: welkom en plezier hier!!!!!!!!!!!!!! Manlief heeft net pizza besteld.... en dat in deze dagen waarop er toch al zoveel gegeten wordt hahah, maar lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! Heb trek Zal over 5 minuten wel weer anders zijn.... heb ik weer zo'n draaimaag Later!! Fijne avond! FemR
annette ik heb alleen een andere broek aan..al die andere knellen, en dat is niet echt lekker.. verder is mijn buik ook iets steviger en beetje een bolletje.. irisnaomi hopenlijk is het niets ernstig met je dochtertje!
@Lynnami: vergat ik nog te zeggen, wat een prachtige foto van Rijker op het strand!! Heerlijk mannetje!!!
Hallo allemaal, Ik mag mij hier ook melden . Ik heb afgelopen zaterdag (19 december) een test gedaan en deze is heel erg positief!! 2 dikke strepen hahahahahaha. Volgens de huisarts ben ik 20 augustus uitgerekend. Voor alle andere zwangeren: GEFELICITEERD!! Groetjes Audrie
@Audrie, GEFELICITEERD meid je bent ZWANGER!!!! Ga er lekker van genieten. @Chivay tja mijn collega zei je ogen stralen zoooooooo, of je bent ziek! Nou ik moet je eerlijk bekennen dat ik het ook best wel brutaal vond...zij is nogal een persoon die alles eruit gooit zeg maar, haar wel meteen ff gezegd dat wanneer ze iets ziet iemand appart moet nemen ipv in volle koffie kamer zoiets te zeggen fijne vaond allemaal
Dank jullie wel. Bah, ben gelukkig nog niet misselijk maar wel heel erg moe........ kan wel de hele dag slapen hihihihihih. Helaas moet ik gewoon werken. Nu ook aan het werk, bah!! GAAAPPP, GEEEUW!! hihihi Heb ook erg last van de darmen, geen lekker gevoel. Ben ook best bang dat het mis gaat...... Kent iemand dat gevoel? Groetjes Audrie
Hoi Audrie, Heb ook erg last van mijn darmen en sinds gister is het raar maag gevoel begonnen , erg vervelend. Heb ook nog last van broekloeren ( telkens naar de wc om te kijken of ik bloed zie), dit zal wel aanhouden tot mijn eerste echo. Wachten duurt nog steeds lang, zelfs langer als de wachtbank na een positieve ovulatietest. We denken/kletsen/hopen/zeuren en al het andere met je mee! Liefs Kapedi
Hoi Audrey Ik ken dat gevoel wel. Bij komt dat omdat ik me zo goed voel. heb wel last van mijn buik;rommmelt en af en toe steken,maar voel ik me super. Ik hoor veel meiden dat ze moeten spugen,misselijk zijn ne erg moe. Dat maakt mij onzeker of het wel goed is. Sprak de assistent van de verloskundige,toen ik belde voor een afspraak en dievertelde me dat iedereen zich anders voelt en ook veel geen last hebben. Ik probeer er nu van te genieten en dat is ook beter voor het kindje. Groetjes Alicia
Hallo dames, wij zijn eindelijk weer een beetje met de voetjes terug op aarde. Mijn broeken pas ik nog maar ben al wel een paar dagen na het avond eten erg moe. Heb gister gewoon een uur geslapen na het eten en kan nu ook wel slapen trouwens. Verder voel ik me super (nog) nergens last van.
hahaha hier ook een klein zwembandje zwembandje zelf is wat strakker... en t bobbeltje zit juist weer onder het zwembandje Kan mijn eigen kleren nog goed aan.. maar bv riemen gaan een stuk losser of af.. Maar dat is meer omdat het anders vervelend zit.. @ IrisNaomi.. weet je al meer??? @ Audri.. welkom! Gefeliciteerd!
helemaal in de wolken.. MvM is net geweest en dan zo'n positieve test is toch gaaf he?! zo lekker naar bed, ben zoooooooooooo misselijk!
zag een leuk topic van een site waarin er van twee foto's een mogelijke baby wordt gemaakt. Erg lachen. zie hier mijn resultaat: Bekijk bijlage 38621 de site is overigens What will my baby look like? Morph Faces and Celebrities Online For Free - MorphThing.com