Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ ingie, een positivie test, joepie, gefeliciteerd!

@ dingetje, ik kan ook de hele dag wel slapen.. echt erg!
    haha die foto van die baby, wel schattig!

@ annette, hier was de kleding vorige week wat aan de krappe kant..
    Maar nu zit het weer ruim. Ben ook afgevallen... door de misselijkheid.
    En met de ontlasting gaat het gelukkig ook wat beter dan de afgelopen weken, dus mn darmen zitten ook niet zo meer in de weg.

@ audrie, welkom en gefeliciteerd!!

@ irisnaomi, oh wat schrikken, hoe was het bij de dokter?

@ brendat, welkom en gefeliciteerd!

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hebben jullie lekker geslapen?
    Ben helemaal blij, ben niet misselijk vandaag!! en hoop eerlijk gezegt ook dat het weg blijft en dat ik even wat fatsoenlijks kan eten.

Moet vanmiddag nog even de stad in, de laatste kerstkadotjes halen.. echt geen zin in, maar ja. anders moet het morgen echt op het laatste moment he...

Liefs

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Viel me net ineens op dat er al september 2010 mama's zijn!!! dat gaat hard!

4. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    september al?? wow... nu zijn we niet meer de groentjes hahaha...

Kiss, heerlijk dat je niet meer misselijk bent! Geniet er even van! Hoe gaat het nu verder met je?
    Ik ben vannacht 4 keer wakker geworden.. twee keer om te plassen en twee keer door de misselijkheid.. pfff... begint dat nu al?

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ dingetje, nou van dat plassen heb ik dus ook last van 'snachts! Kan me van mn vorige zwangerschap herinneren dat ik dat juist aan het einde had. Maar volgens mij heeft het nu met hormonen te maken?!?!
    Verder heb ik wel lekker geslapen.. ook gelukkig niet koud gehad, de afgelopen week nogal last gehad van kou 'snachts..
    En ja inderdaad nu zijn wij niet meer de groentjes! gek he, alweer een maand verder.. zie nou wel, de tijd gaat snel voorbij!

6. #1566 irisnaomi, 23 dec 2009
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009

Nou over iris waren gisteren bij de huisarts en de arts is het even gaan bekijken en er zat een sneetje tussen de schaamlipjes dus waarschijnlijk is ze daar in de buurt geweest tijdens het wassen met der nageltje ofzo nou over twee weekjes even terug komen voor controle of het dan weer dicht is ..
    Maar jeetje je schrikt je echt rot was best veel bloed opzich ..

Hier voor me zelf medecijnen gehad en werkt tot nu toe wel wat gisteravond 1 genomen en vanmorgen nou hopen dat het een stuk minder wordt met de misselijkheid en ik ook wat meer kan doen ..

Soory trouwens dat ik gisteren niet meer antwoorden was gisteren zo beroerd met overgeven enzo dat ik echt geen fut meer had om achter de pc te gaan ..

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ irisnaomi, fijn dat ze de oorzaak hebben kunnen vinden. en ik hoop voor jou dat je snel van de misselijkheid af bent!

8. 4days

4days Niet meer actief

Hihi nouja ik ben uitgeteld op 29 augustus dus zoveel scheelt het niet... :D

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    hihi Cossy, dat is ook wel zo!
    Volgens mij "ken" ik jou trouwens nog wel, kletste jij ook wel eens bij de jonge moeders??

10. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikky, succes bij de gyn en geniet van je echo!

SpruitNoordeloo, succes bij je 1e afspraak VK

Cossy, succes bij je afspraak HA

11. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @irisnaomi, fijn dat het iets onschuldigs is!kan me voorstellen dat je behoorlijk schikt!

@kiss87, het zou mij niet verbazen als ik in september ga bevallen! Heb vorige keer tot 41,3 gelopen!
    Veel plezier met kerstkado's kopen, ik ga waarschijnlijk vanavond met manlief!

@brendat, gefeliciteerd en welkom!

@dingetje, dat is een pittige nacht! Hoop dat het eenmalig was....

@hier, nog steeds verkouden.... Had gisteravond een vlaag van misselijkheid in bed! Verder weinig kwaaltjes, alleen zere borsten! Maakt me ook wel weer onzeker hoor! Ik hoop maar dat alles goed is....

12. 4days

4days Niet meer actief

Klopt ja. ;) Jij kwam me ook al bekend voor hihi!

Dingetje -> Tnx! :D

13. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    goedemorgen meiden!!

irisnaomi gelukkig dat ze de oorzaak hebben gevonden! je moet je wel kapot zijn geschrokken!!

meiden die vandaag een echo of afspraak hebben veel plezier!

hier al vroeg op pad geweest, ben toch even bloed wezen prikken voor mijn schildklier krijg morgenochtend de uitslag!
    ook maar gelijk kerst boodschappen gedaan! hebben we dat ook maar gehad!
    vanavond naar mijn ouders om te vertellen!! spannend..

fijne dag allemaal vandaag!!

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Goedemorgen mama's to be! Wat klinkt dat fijn he?

Kiss, wat fijn dat je wat minder misselijk bent, geniet ervan!

Irisnaomi, gelukkig lijken de pilletjes te werken, hopelijk blijft dat zo, even wat krachten op doen.

Dingetje, ja dat plassen had ik ook vrij snel al. Mijn mannetje zei al: Jij moe?! Wat denk je van mij? Met iemand naast me die 's nachts steeds moet plassen. Omdat ik dan een beetje slaapdronken ben, schijn ik dat niet echt zachtjes te doen haha.

Ik had spruitnooderloo 2 dagen geleden ge-pbt om te vragen hoe het ging. (voor degene die het niet weten, de gyn zag vorige keer geen hartje en ze moest een week wachten of het een miskraam zou zijn) Ze had nog steeds kwaaltjes en moet vandaag weer terug voor een echo. Laten we duimen voor haar dat er nu wel hartaciviteit is te zien en dat ze vanmiddag positief nieuws komt brengen.

Darmklachten: Heb hier ook behoorlijk last van. Een ex zwangere adviseerde mij om activia te kopen (pruimensmaak). Dit is lekker makkelijk eet ik elke ochtend een klein bakje en het lijkt te helpen!
    Wel blijft mijn buik zo opgezet eruit zien en ook wel hard. Had een leuk jurkje voor oud- en nieuwfeestje, maar daar lijk ik nu wel echt zwanger in. Lijkt me zo stom wanneer mensen dan vragen; he ben je zwanger? en dat ik dan moet zeggen: Ja, pas 10 weken.... Want dan hoor je helemaal nog niet zo'n buik te hebben toch?

15. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Dankjewel allemaal voor het warme welkom!

MA is inderdaad Missed Abortion, miskraam die niet spontaan komt.Niet fijn uiteraard, maar moet zeggen dan ik me er vooralsnog niet heel druk om maak. Scheelt denk ik toch wel dat ik inmiddels "bewezen" heb dat ik wel echt kindjes kan krijgen! De eerste 14 weken van de zwangerschap van mijn dochter zijn wel een beetje verpest door de zorgen en angst hiervoor, maar heb nu betere voornemens deze keer! Toch wel erg jammer,juist deze eerste periode is toch ook wel heel leuk... Maar wel ff een extra vroege echo in januari gelukkig!
    Maar ik zie dat er al veel meiden zijn met vroege echo's. Allemaal met een reden of gewoon allemaal mazzelaars? Want het is wel echt heeeeeeeel leuk!

@irisnaomi: Fijn dat het maar iets onschuldigs bleek te zijn! Kanme voorstellen dat je je helemaal rot bent geschrokken!

Nou, ik ga mijn meissie even bij oma droppen om lekker even te shoppen met mijn schoonzusje! Gezellig!

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Oh voor degene die het zich afvragen. Het busje van MvM kwam net voor rijden om flessen te halen en te brengen. Het is een gewoon grijs busje, zonder stickers of reclame ofzo. Dus vrij anoniem.

17. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @brendat, ik heb een vroege echo met reden. Hiervoor een miskraam, helaas had bij die miskraam een vroege echo niet zoveel zin het ging pas mis met 9 wkn, kwam er met 12 wkn achter. Ik zal dus nu waarschijnlijk ook niet helemaal gerust zijn na de 1e echo!

@leonizzie, nu zijn het volgens mij je darmen die opzetten en dus maken dat je toch al een dikke buik hebt!
    Hier ook darmproblemen, ik probeer veel te drinken!

18. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi allemaal,

Diegene die echo hebben vandaag veel geluk meiden.

De dame van MvM is maandag bij mij geweest, zij vertelde dat vanaf komend jaar 2010, upc de kratjes komt ophalen... dan wordt nog annoniemer zegt zij. Wel prettig dus. Ik ben net de 2 kratjes op gaan halen en heb een kinder serviesje van Nijntje als dank meegekregen, zij woont hierheel dicht in de buurt dus breng ik het vanaf komende week zelf naar depo....zodra ik de 1e echo heb gezien mogen ze het hier komen ophalen.

Groetjes en jullie allen een fijne dag vandaag, ik ben lekker vrij en begin vrijdag weer met werken.....

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier een vroege echo omdat wij de MMM al in gingen.
    6jan. hadden wij onze vervolg afspraak staan maar dat word nu een echo.
    Mannetje helemaal blij nu hoeft hij morgen zijn zaad niet in te leveren.

20. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Susan

Hahaha ja kan ik me wel iets bij voorstellen dat je mannetje blij is...:D hoeft hij niet met potje opzak naar zkh....

Wanneer ga je het vertellen aan familie en vrienden? Wacht je 1e echo af??

Liefs ik

Deel Deze Pagina