Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    @ mamamandy, wat spannend je 1e echo. Voor jou overigens ook nog eens dubbel zenuwen ja, na je vorige nare ervaring hè. Hoop dat het allemaal goed zit!!

@ Kiss, haha.... ik zit zelf een hele dag ernaast joh!! Ik denk al de hele tijd dat het vandaag woensdag is, maar het is dus dinsdag... dûhhh, echt héél erg. Maar goed, dan zou het dus wel kunnen kloppen als ze het zo berekenen dat gisteren 5 wkn is en dan vandaag 1 dg erbij. Maar het vreemde vind ik dan dat ze de 7e dag niet tellen en dat is dan meteen de vlg wk., snappie het nog? Hij springt bij mij op maandag op de nieuwe wk en dat zou dan dus eigenlijk de 7e dag zijn, als vandaag de 1e dag erbij is zoals het berekend word. AL met al dus wel logisch toch? Hihi... ga er niet meer over nadenken. wat een super mooi setje heb je gehaald zeg!!! Echt helemaal leuk! Snap het wel hoor, dat je aan de shop gaat. Geniet er lekker van joh!

Ga even een boekje halen over zwangerschap! Tsja, dat krijg je met een 1e baby´tje hè, ik wil er goed op voorbereid zijn en niet de hele tijd alleen maar op internet zitten. Bovendien vind ik lezen ontzettend leuk, dus waarom niet een boek dan!?

Ik moet er vandoor. Groetjes!

2. lotje71

lotje71 Lid

29 nov 2009
    15
    0
    0
    Den Bosch
    Dat is raar, want mijn laatste menstruatie was op 28 oktober bij een cyclus van 28 dagen, en ik ben 4 weken en 6 dagen. Dat scheelt dan 4 dagen, terwijl we maar 2 dagen schelen? En ik kom, net als op de banner, bij alle planners zo uit. Dat klopt ook, want jouw laatste cyclus begon op een maandag (26 oktober) en aangezien het vandaag dinsdag is, ben je dus 5 weken en 1 dag? Niet dat het heel belangrijk is, haha, want volgens mij bevalt maar 1% precies op de uitgerekende datum :)

3. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Haha lastig he met die berekeningen.
    Maar ach. De termijnecho zal toch pas echt uitsluitsel geven hoe ver iedereen is! Nog even geduld dus!!

Ik heb een poging gedaan om contact te krijgen met de VK maar ze zijn zo slecht bereikbaar.
    Tussen 12 en 12.45 bellen op di,woe en donderdag.
    Dus dat deed ik vandaag. Antwoordapparaat tot 4x toe.
    Maar ingesproken nu en hopen dat ze vandaag nog terugbelt.
    Uit ervaring met hun weet ik daar maar niet teveel op moet hopen. Slecht toch eigenlijk!

Shoppen ga ik voorlopig nog niet doen.. Heb 2 miskramen gehad en zal dus pas echt juichen en blij zijn na een goede echo!
    Wel een cute setje heb je gekocht hoor!!

Hebben jullie misschien interesse in een forum voor alleen augustus 2010 mama's?
    Ik ben zelf niet zo weg van dit forum, onoverzichtelijk en ik beheer momenteel diverse andere fora en kan dus ook zo een speciale voor ons maken eventueel.
    Ik hoor wel of er animo voor is.

4. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught

Het scheelt idd. 2 dgn ja. ze tellen de 7e dag meteen mee als de wk erop nl. DUs morgen ben jij precies 5 wkn. en ik dan wkn en 2 dgn. dus het klopt wel.
    Hoe kom je overigens erbij dat het dan 4 dgn zou schelen? Week telt 7 dgn meid :) . leuk leuk.... ik vind het zo ontzettend fijn om zwanger te zijn... hahaha... ik straal helemaal, de glimlach is niet van mijn gezicht af te krijgen!

5. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    dat pakje was ook dylanos eerte pakje is van prenatal he

ik kijk nog effe met vakanties we moetten het voor 17dec doorgeven en dan bespreken we 17de en word goed gekeurd
    maar weet niet of ik het dan al verteld heb op me werk

is trouwens heerlijk lekker vrij juli aug sept okt zn beetje had ik vorge keer ook mijn zoontje is van 3 aug was toen 9de uitgeteld

6. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    zou ook eens wat meer over mezelf vertellen

ik ben dus mandy heb een zoon van 2 j en 4 maandjes dylano
    vrij vlug zijn we voor 2de gegeaan dylano was nog geen 1
    ook was ik blijkbaar zo zwanger maar na 7 en halve week hevige pijn moet spoed opgenomen in zh (13 sept 2008 )
    bleek dat iki een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had waarbij me eileider was gesprongen en ik al meer dan liter bloed in me buik had dus had niet veel gescheeld of was er niet meer geweest
    na we hadden besloten als ik ongesteld werd gewoon verder te gaan volgens artsen kon ik gewoon zwanger worden alles was in oorde (miste alleen een eileider)

maar werd pas in jan ongesteld toen pas in april en door mijn vrage heeft ha me doorgetuurd naar gynacoloog
    daar werd ik gelijk geholpen zaad onderzoek ik werd onderzocht alles goed alleen ik had geen of zelde een eisprong
    dus kreeg hormonnen die bleken verkeerd efect
    dus door met hormoon spuiten dat heb ik 1 cyclus gedaan we mochten wel gewoon zelf klussen omdat sperma goed was
    en ja hoor nu ben ik zwanger ben zo gelukkig maar ook bang natuurlijk
    ben benieuwd volgende week de echo

ik ben trouwens bijna 24 (vrijdag) en kom uit limburg

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @mamamandy, dat pakje is inderdaad van prenatal!
    @marijeee, ik ben af en toe wat shopverslaafd, hihi.. en vond dat ik het best ff met mezelf mog vieren dat ik een positieve test had. Al weet ik heel goed dat het een onzekere periode is.
    Ik hoop voor ons allen dat we de zwangerschap goed doorstaan!
    Mij maakt het niet uit of we een apart forum openen, ik ben hier eigenlijk altijd wel.. Vind wel dat we nog ff moeten wachten, dr zullen nog genoeg dames bij komen denk ik?

Lekker hoor zo een dagje vrij.
    Ik ga eens ff op internet zoeken naar een verloskundige in de buurt.. Die ik bij mn vorige zwangerschap had kan helaas niet, afstand is nu te ver, helaas!
    Morgen ook nog lekker vrij..!

Liefs

8. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    hey kiss hoe heet jou zoontje

en hebben jullie allemaal al een naam voor jongen en meisje?

vind zo moeilijk moet bij dylano passen he

ps mijn man is er nu al van overtuigd dat we jongen krijgen dus over meisjes naam hoe hij niet na te denken zegt hij haha

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    *** inbraak***

lieve augustus 2010 mama's,
    wat leuk dat jullie er zijn en natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Uit ervaring kan ik weten dat het een supermaand is om in te bevallen. Lekker luchtige kleding dragen op het eind en al vrij snel na de bevalling lekker buiten wandelen.

Zelf heb ik meegeschreven met de augustus 2008 EN de augustus 2009 mama's en ik ben nu dus de supertrotse moeder van 2 meisjes met een jaartje verschil.

Ik hoop dat jullie veel vreugde aan elkaar beleven en lekker je verhaal kwijt kunnen. Ik wens jullie een goede zwangerschap toe

liefs Petra

***uitbraak***

10. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    petrabr, wat een lief berichtje!!

Mamamandy, over een paar weken vertel ik jullie hoe mn zoon heet. Het is namelijk een niet veel voorkomende naam. En ivm privacy wil ik nog niet dat mensen al weten dat ik zwanger ben.

wij hebben al wel een aantal namen die we mooi vinden. Maar we hebben nog tijd genoeg om een echte keus te maken. Ik denk dat we er wel snel uit komen, we zitten opzich wel op 1 lijn qua smaak, dat scheelt!
    Ben heel benieuwd of het een jongen of meisje is.. Jongen lijkt me heel leuk voor mn zoon! En meisje lijkt me ook helemaal geweldig! al weet ik niet of ik wel een meisjesmama ben, hihi..
    Wij willen het dan ook wel graag met de 20weken echo weten!

11. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Hier een aug 2009 mama! Wat is dat snel gegaan zeg.....

Geniet van jullie groeiende wondertjes in jullie buikjes :)

12. lotje71

lotje71 Lid

29 nov 2009
    15
    0
    0
    Den Bosch
    @Marijeee Ik ben het met je eens, dit forum is echt niet overzichtelijk, dus ik zou graag een apart forum hebben zoals bij forum2g0.nl bijvoorbeeld. Veel makkelijker, kun je ook in 1 overzicht de laatste nieuwe berichten checken.

Ik zie zelf trouwens wel een beetje op tegen een zomerse zwangerschap. In mei en juni kan het al behoorlijk heet zijn en om dan met een dikke buik rond te lopen is wel zwaar. En je mag als je zwanger bent niet in de zon, dus ook al niet bruin worden helaas deze zomer! Maar ja, ben zelf een augustus-Leeuw, en dat zijn natuurlijk wel hele leuke mensen ;)

13. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey meiden..

zowww wat hebben jullie flink geklept zeg!!!
    haha.. maar wel gezellig hoor...

@ Marijee: wel handig denk ik om een eigen forum te maken.. je ziet bij de andere bevallingsmaanden ook zo'n leuke site... met alle data enzo... kun jij dat ook maken of staat dat er zowiezo al bij??

@ Kwaaltjes: ik ben de hele ochtend vaag misselijk geweest... en natuurlijk weer slecht geslapen vannacht... haha ben dan eigenlijk ook best wel moe.. maar van de ander kant ben ik hyper... hihi

@ Wanneer vertellen: ik heb boekjes via internet besteld voor opa's en oma's, hoewel mijn ouders het al weten... gaan we deze met sinterklaas aan beide opa's en oma's geven... bij ons weten er verschillende mensen dat we al in de mmm zaten.. dus ik krijg bijna dagelijks vragen hoe het is... probeer bij de meeste mensen er nog wel omheen te praten...
    broers en zussen zullen we denk ik na de 1e echo of met kerst vertellen en de rest begin 2010... ( misschien wel oudjaarsavond voor de vrienden)

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hallo dames,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

hier nog even een inbraak van een Augustus 2009 mama, naja ik had een Augustusmama moeten zijn maar ben pas op 13 September bevallen van onze dochter! ik ben dan ook de hekkensluiter van de aug. 2009 mama's!
    omdat ik dus pas 2,5 maand geleden bevallen ben is het voor mij helemaal onwerkelijk dat het al een jaar geleden is dat de aug. 2009 mama's positief testten en net als jullie net begonnen te kletsen!

Nou meiden ik hoop dat voor jullie alles voorspoedig verloopt en jullie volgend jaar Augustus net zulke mooie wondertjes op de wereld mogen zetten als de Aug. 2009 mama's!

wij hadden trouwens precies evenveel jongens als meiden!

Geniet van de groeiende wonders in jullie buikkies!

Liefs Stephanie

15. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden..

Mijn moeder was vanavond bij ons op de koffie..
    Heb het haar tóch verteld, en ze kreeg tranen in dr ogen, zoooo blij is ze dat ze voor de 2e keer oma mag worden!
    Kreeg steeds kusjes van dr, ze vind het zó geweldig!
    En ik ben echt opgelucht dat ik het me moeder heb verteld. Mijn moeder en ik zijn heel close, dus zulk groot nieuws kon ik ook eigenlijk niet langer stil houden.
    Heb haar die schattige nijntje kleertjes laten zien, ze vond het leuk!

pff ben echt een avondeten mens,maar na 3 happen zat ik bom vol? heel vaag.. en al snel daarna kots misselijk.. Heb ff gedoucht en nu gaat het wel weer. herken dit echt niet van de zwangerschap van mn zoon!

Mn zus woont 230km verder dan ons, helaas, maar morgen komt ze bij mijn moeder. Aangezien het niet zeker is dat ze met de kerst komt, ga ik het haar morgen ook vertellen. ben ook heel close met haar.. en wil dit echt met dr delen.

Liefs!

16. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Even snel een reactie!
    Ben blij dat ik niet de enige ben die dit forum niet overzichtelijk vind.
    Ik ben bezig met het maken van een nieuw forum en zal vanavond hopelijk de link nog plaatsen. Degene die willen zijn daar dan welkom!

17. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    #157 Marijeee, 1 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2009
    Edit moderator: link verwijderd, zie de forumregels

18. lotje71

lotje71 Lid