Hey Dames... Ik ga proberen mijzelf van de stoel te hijsen en mijn bedje in kruipen Nu omdat ik gewoon harstikke moe ben.. Over een aantal maanden omdat ik dan echt moet hijsen
Het lezen van alle reacties kost me zoveel tijd, dat ik er bijna niet aan toe kom om zelf een berichtje te plaatsen. Leuk dat veel van jullie het komende kerstdagen aan jullie familie gaan vertellen. Zou ik ook wel willen. Maar ik vind het nog een beetje aan de vroege kant. Of eigenlijk vind ik het zelf niet vroeg, maar ben ik bang dat anderen het vroeg vinden. Over 2 weken wordt mijn dochter 1, dat lijkt me wel een leuke dag om mijn (schoon)ouders in te lichten. De rest van de familie een paar weken later. Verder hier nog weinig kwaaltjes. Alleen 's avonds soms wat misselijk. Grappig, bij mijn vorige zwangerschap was dat juist 's ochtends (of de hele dag door...)
Hihi ja precies, de eerste keer was eerder een paniekaanval van m'n moeder en een urenlang zwijgen van m'n vader... Maar deze keer gaan we voor de blijde reacties, hahaha! Zo meissies, ik ga nu slapen! Morgen om 7 uur is er weer een klein peutertje klaarwakker. Doeidoei!! xxx
@leonizzi: Ja idd kort op elkaar..maar dit was niet gepland, maar wel zeer gewenst..ach ja als je 1 kind kan opvoeden kan je er ook wel 2 opvoeden. Ja hoor ik voel mij prima. @heppie: Sterkte meid! @chivay: 9 augustus is mijn moeder jarig haha.. @spruitjuh: hopen dat je volgende week een kloppend hartje ziet meid! mijn duimen draaien hier! @all: gister ben ik naar de vk geweest..en ze hebben een echo gemaakt..Ze zag (nog) geen vruchtje..wel zag ze aan mijn baarmoeder dat ik zwanger ben..Maar dat ze er nog niks in zag, kan ook komen omdat het apparatuur daar heel slecht is en ik mischien nog heel vroeg ben..30 december heb ik een termijn echo in het ziekenhuis en gaan ze inwendig een echo doen..dus ik ben benieuwd.. vind het wel spannend..ik laat het jullie dan wel weten hoe het is gegaan ik ga nu slapen want het is al laat haha..
Goedemorgen meiden!! Hier heel goed geslapen, helaas gaat de nacht altijd zo snel voorbij he? vandaag nogmaals laatste dingen in de stad kopen. Was gisteren was geweest, maar kreeg last van mn rug dus ben eerder terug gegaan. Nu wacht ik tot mn vriend uit zn werk komt rond 12.00 uur en dan ga ik nog snel even de stad in. Dan kan ik lekker even alleen gaan, mn zoontje slaapt dan toch. nou ik ga hier even rondspeuren, en dan even de was opvouwen. Liefs
goedemorgen dames!! hier eindelijk vannacht een beetje lekker geslapen! vanmorgen helaas wel 4 keer overgegeven!! ow ik was er al zo bang voor, bah bah bah!! straks nog een paar boodschappen doen voor de kerst eerst even bellen naar de huisarts voor de uitslag!
verder ben ik kots- kots- kotsmisselijk... bleeeeeeeeegh... zo maar eens proberen wat te eten.. daarna door naar therapeut voor mijn rug/heup en dan nog snel de laatste kerstinkopen en outfit voor manlief halen.
He meiden, er is weer lekker veel gekletst. Ik kan gewoon niet alles onthouden... sorry daarvoor... Brendat als je het receptje wil kan ik je dat wel pb-en de meeste vinden het een erg lekker soepje en is ook makkelijk. Dingetje, wat vervelend dat je zo wakker wordt. Wat heb je aan je rug en heup? Chamara, ik bedoelde ook niet opvoeden hoor, denk dat dat wel goed zit. Ik bedoelde meer lichamelijk. Je lichaam is waarschijnlijk nog aan het herstellen en als je zwanger bent en bijv, ook nog misselijk en waarschijnlijk behoorlijk moe (dat zijn de meeste wel moe) en je hebt ook nog een baby dan vind ik gewoon; Petje af hoor! Gewoon knap. Kiss, ja wat gaat dat hard he? Terwijl de eerste weken vond ik tergend langzaam gaan. Ik ook al morgen. Het is nu al dubbel zo groot als 1.5 week geleden, en het beweegt schijnbaar al en volgens mij mogen we het bijna foetus noemen! Volgens mij was mijn baarmoeder gisteravond aan het groeien. Voelde soms 5 min. lang van die lichte steken (geen krampen hoor) maar echt mijn baarmoeder. Weet niet meer wie vroeg van die inwendige echo. Maar ga er maar vanuit dat onder de 8 weken het inwendig is. En het stelt echt niks voor. Ik moest het afgelopen jaar 2 weken per maand soms wel 3 a 4 keer voor inwendige echo om te kijken hoe groot mijn eitjes waren. Ik denk wanneer ik voor de 12 weken echo kom ik uit automatisme mijn broek al laat zakken haha. Terwijl het dan niet nodig is. En genant is het ook niet. Mijn vriend was daar altijd heel lief over en die staat gewoon naast je. Tip: omdat ik het niet altijd prettig vond om in mijn blote kont van de ene kant naar de andere kant te lopen, had ik vaak een lange trui of jurkje aan die over mijn billen viel. Wanneer je dan zit schuif je die een beetje omhoog, en dan ziet eigenlijk bijna niemand wat en voel je je niet zo naakt. Je vroeg ook of ze dan een hartje zien. Met 7 weken kan je een hartje zien en horen kloppen! Zo dat was het weer. Ik duim voor alle meiden dat ze een spuugvrije kerst hebben!
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe niet echt beroerd ben. Voel me lekker. Maar kan nog komen. Bij mijn zoontje was ik echt beroerd. Dat heeft aangehouden tot de 3,5 maand. Daarna een lekker zwangerschap gehad. Hoop voor jullie dat het snel over gaat die misselijkheid.
Goedemorgen dames, Ik kom alle meiden die misselijk zijn even een nat washandje op het voorhoofd leggen, hoop dat het snel overgaat. En aan iedereen die nog wacht op positief nieuws over de echo's wens ik heel veel sterkte. *Fingers crossed*
Wat kletsen jullie veel!! Wanneer jullie op de lijst willen (afspraak of zwanger, echofoto ofzo) stuur mij of dingetje2 een berichtje! Chamara.... en dan dacht ik sn el weer zwanger te zijn, na 8 maand oude dochter. Leuk voor de kinderen zo weinig leeftijdverschil! Ik hoop dat het voor jou / mijn lichaam ook leuk blijft.. Ze zeggen toch 9 maanden op (zwanger) en 9 maanden af (ontzwangeren)? Ach we zullen wel zien Ik weet nogsteeds niet hoe en of we het vertellen met kerst....
@ leonizze: Naar mijn doen is mijn lichaam allang weer hersteld haha..heb een super makkelijke bevallinga gehad haha..maar ik snap wel wat je bedoeld hoor haha.en qua symptonen van zwangerschap valt tot nu toe ook gelukkig nog mee..maar dat kan nog komen @sinnamom: ja achteraf is dat ook wel leuk zo dicht op elkaar het liefst had ik nog even gewacht..maar goed het had zo moeten zijn Ja dat zeggen ze wel ja 9 maanden op en 9 maanden af.. idd we zullen zien hihi
Hey meiden.. Ik kan jullie gekwebbel echt niet bijhouden.... maar dat maakt niet uit.. ik lees wel af en toe een stukje... Hier alles goed eigenlijk... misselijk valt nog mee.. gelukkig (nog) niet over hoeven te geven. boobs zijn mega en pijnlijk. gisteren middag had ik een bloedneus en ik heb nu al 2 dagen last van Aften in mijn mond (auw auw) verder druk bezig voor de kerst... familie komt morgen eten.. dus.. druk druk druk. Maar ik wou jullie fijne kerstdagen wensen... en diegene die het gaan vertellen veel plezier... wij gaan het ook vanaaf en morgen vertellen aan de broers en zussen... ga nu maar cup cakejes bakken en daar doe ik muisjes (roze en blauwe door elkaar) op.. en die komen dan vanavond en morgen op tafel te staan..
Bekijk bijlage 38971 hier is moeders voor moeders net geweest, hele lieve vrouw, en een hoop cadeautjes gehad! en kan gaan beginnen met plassen iedereen hele fijne kerstdagen toegewenst!!
Hoi mama's / mama's in wording, ik kan helemaal niet volgen met lezen, het gaat hier zoooo snel, amai!! @Sinnamon... Superleuk zo kort op elkaar... Mijn dochtertje en zoontje verschillen 15 maand. Druk, maar zooo geweldig plezant! Mijn dochtertje is 2, zoontje 9 maand en nu verwachten wij ons derde, niet gepland, maar oo zo welkom ondertussen... Dit zal een verschil zijn van 17 maanden met mijn zoontje, ook redelijk kort op elkaar... Het zal een gezellige drukte worden! Aangezien ik het soms niet echt zie zitte, vroeg ik mij af of er misschien mama's zijn die hiermee ervaring hebben. 3 kindjes met zo'n klein leeftijdsverschil? Er zijn meer mama's met 3 kindjes hier in mijn buurt, maar niet zo kort op elkaar.. Meestal toch wel een verschil van een goei 2 jaar of zelfs 3-4 jaar, dus dat is wel iets anders natuurlijk... Mijn oudste start 1 september op school en ik ben uitgerekend voor begin augustus Wordt DRUK!! hihi.. Liefs, van mij ...