Augustus 2010 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Conchita, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ leonizzie, die steken herken ik ook! Dat "bandenpijn" gevoel.

@ lauw, leuk idee die cakejes.. die willen wij doen als we bevallen zijn!
    ipv beschuit met muisjes :D

@ cossy, jij ook fijne feestdagen!

Zo af en toe kom ik hier even gluren, dan is het wat makkelijker bijhouden. Nu weer verder met de schoonmaak :)

2. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    @ Lana,
    Leuk he zo'n gesprekje en weer een positief testje er bij ;)
    Ik heb de 1e blauwe pot of bokaal hoe je het wilt noemen al vol, vandaag op naar tweede! Je moet niet met je neus boven de bokaal gaan hangen dan wordt je ineens MEGA misselijk....:p JAKKES wat een stank.

Voor iedereen hele fijne en gezellige kerstdagen gewenst, voor diegene die het gaan vertellen aan familie en vrienden VEEL PLEZIER!!!!

Groetjes liefs Lilly

3. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo zwangere vrouwen!
    Ik wil jullie alvast een hele fijne kerst wensen! Ik stop zo met werken , dus dan vind je mij even een paar dagen niet op internet. Iedereen die het deze dagen gaat vertellen, heel veel succes! (ik ben stikzenuwachtig...)

Tot over een paar dagen en succes allemaal!
    Liefs Annette

4. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik wil iedereen hele fijne dagen wensen!
    Hoop dat jullie een beetje kunnen genieten ondanks de misselijkheid die ik her en der hoor!
    Ik moet vandaag mijn huis aan kant maken, krijg vanavond al visite.....Heb even weinig tijd voor jullie.

Ik ben maar over gegaan op ene andere banner, die van lillypie, loopt niet altijd netjes door....

Liefs Tamar

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik wou even iedereen fijne kerstdagen wensen en een gezond 2010!!

6. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    lilly dat heb ik net ook ondervonden wat een stank zeg!! ppfff

7. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    Heey meiden,

de echo hier was goed!! helemaal op de goede plek!! en ik heb een kloppend hartje gezien.:D
    het was nog te klein om een goede meting te doen.
    op naar de volgende echo (28 januari).

grtz Inge

8. lilly11

lilly11 Actief lid

12 aug 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Inge75,
    Super leuk voor jullie dat de echo goed is...:) Opluchting...
    Geniet er maar volop van meid, en hele fijne kerstdagen
    Groetjes Lilly

9. arielletje

11 sep 2009
    35
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal! Ik heb vanmorgen ook mijn intake met MvM gehad, toch leuk om weer zo'n vette streep op de test te zien! Verder nog steeds niet misselijk gelukkig, maar wel enorm veel last van mijn (.)(.) niet normaal!!! Ze zijn ook zo groot, al mijn outfits met een beetje decolleté zien er opeens heel ordinair uit haha. Ik wens iedereen een hele fijn kerst en iedereen die het goede nieuws gaat delen..geniet ervan! Wij wachten nog een paar weekjes. groetjes!

10. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    jaa inge goed zo!! gefeliciteerd meid!

Fijne dagen allemaal en geniet ervan!!

11. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Even heel iets anders: heb ik gisteren een kloppend hartje gezien in mijn buik, is vandaag het hartje van mijn cavia gestopt met kloppen. Leven en dood heel dicht bij elkaar.

Gisteren mijn zusje en zwager verteld. Ze vonden het heel leuk en kreeg meteen een tip voor die pijnlijke tepels, padded bh's. Alleen heb ik het idee dat ze dan nog groter zijn en heb nu al D-cup sinds kort. Zusje vond het nog wel vroeg met 7 weken, maar ben blij dat ik het aan iemand met ervaring uit mijn naaste omgeving kan delen.

Fijne dagen. Dat wordt nog wat met al dat kersteten, heb totaal geen honger!

12. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    ah zielig spruitnoorderloo!

Hier kwam net een wij jonge ouders binnen, dus ik dacht huh? heb ik nog helemaal niet aangevraagd. Brief erbij van gefeliciteerd met uw zwangerschap? is ie voor de buurvrouw! haha wisten nog niet dat zij dus blijkbaar ook zwanger is, toevallig

13. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lachen trouwens, mijn man noemt me nu iedere keer: mijn vrouw met twee harten!

14. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    whoehoe! gefeliciteerd!!

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Kiss, is dat dan de beroemde bandenpijn? Ah goed teken dus.

Inge gefeliciteerd met je mooie echo, ga je toch met een fijn gevoel de feestdagen in niet dan?

Spruitnooderloo, leuk van je vriendje, laat hem je maar ere goed aan herinneren hoor. Wel sneu van je cavia...

16. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hallo augustus 2010 mama's,

Allereerst:
    Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Ik mag me ook bij jullie voegen (nog net)! Ik heb gisteren een test (eigenlijk 3 testen :)) gedaan en ik ben zwanger! We hebben al een dochter van bijna een jaar en ik ben nu op 30 augustus 2010 uitgerekend (denk ik tenminste). Ik ben in de zevende hemel, alweer in de eerste ronde raak, wat mogen we gelukkig zijn!
    We gaan het vanavond aan onze ouders vertellen. Is misschien vroeg maar ik kan het echt niet voor me houden en als het onverhoopt misgaat zou ik ook graag willen dat ze het weten.

Succes allemaal en bovenal: genieten! Volgend jaar Kerst is er weer een kleintje bij!!!

17. 4days

4days Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Een dag na mij uitgeteld! :D En wij gaan het ook morgen vertellen hoor. :)

18. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom en gefeliciteerd!!!

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hmm,de schaamte verdwijnt dus na een keer bevallen. Mij lijkt een inwendige echo helemaal niks. Heb laatst het onderzoek voor baarmoederhalskanker gehad en dat vond ik dus ook niks,pijnlijk en genant. Hoopte dus op een uitwendige echo. Ik ben 8,5 week als ik de echo heb,dus ga er dan nog maar even van uit dat het dan ee uitwendige word:D Diegene van het kraamcentrum zei dat ze hele goede apparatuur hadden en al vroeg het kindje konden zien en het hartje kunnen horen. Dus neem dan ook aan dat het uitwendig is.
    Hoop het;)

Allemaal alvast hele fijne kerstdagen.

Groetjes Alicia

20. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Hi meiden,

Hier ook goed nieuws!! Ook een groot kloppend hartje op de echo vandaag. Blijk zelfs al iets verder zwanger te zijn: 7w en 5d, dus uitgerekende datum is nu rond 7 augustus gezet....

We zijn heel blij, morgen gaan we het zus vriend vertellen en overmorgen mijn broer. Die zullen heel verrast zijn aangezien het zo kort op onze eerste is (die is nu 8 maanden) het leeftijdsverschil zal bijna 16 mnd zijn.......

Deel Deze Pagina