oke thanx! ben nogal een honing fan namelijk hihi Chivay veel plezier!!!! haha hier zit er nog zo een
Thanks meid. Ik begin me al beter te voelen/zekerder door wat ik lees. Wat fijn dat alles prima in orde was!
en en en? wie heeft het allemaal verteld? en hoe reageerden ze? ik heb het hier vandaag moeilijk gehad om het niet te zeggen.. was zo beroerd als wat.. als klap op de vuurpijl ook nog eens enorm aan de diarree... weet iemand trouwens wat je daar aan kan/mag doen tijdens de zwangerschap? Ik drink extra, dat wel.. maar ben er echt beroerd van en dan in combinatie met de misselijkheid.. was wel een overtuigde buikgriep die ik ze vandaag wijs heb kunnen maken hahaha.. oooooooh was het maar alvast maandag....
wat vervelend meis... bouillonnetjes drinken en anders zou je bij de apotheek van die zakjes kunnen halen tegen uitdroging.. voor nu bouilonnetjes drinken en beschuitjes eten... beterschap meis! x
Heeeeeeeeeeeeel erg verbaast Had ze een boek gegeven met daarop 'ik vind je lief opa' & 'ik vind je lief oma'.... Ze keken elkaar eerst vaak aan, en mij, en mijn vriend... En toen een heel voorzichtig... 'ben je..............' Ze hadden het echt absoluut niet verwacht, maar vinden het super leuk.. Mijn eigen opa en oma waren er ook bij.. die vonden het ook heel onverwacht en heel speciaal.. Erg fijn al die reacties
Nou dames, ik kom hier ook even vertellen hoe het ging, hihi. Mijn moeder maakte het pakje open met het rompertje en de slofjes, toen zei ze: uhhh, wil je hier soms iets mee vertellen...?! Ik zo jaaaa! En toen waren ze heel blij! Maar mijn moeder zei dat ze het al dacht... Met dank aan mijn buik die opgezwollen is alsof ik al de halve zwangerschap erop heb zitten... Maar ze zag het ook wel al aankomen, hihi. Had al eens eerder gezegd dat het mij leuk zou lijken als de kindjes 2 jaar uit elkaar zijn. Nu nog de reactie van schoonouders afwachten. Ik vrees dat die minder hartelijk zal zijn, ze zijn nogal bemoeierig en zouden liever zien dat ik ging werken of een nieuwe opleiding beginnen...
hallo meiden leuk zeg dat jullie familie allemaal zo leuk reageerde!! wij gaan het morgen aan mijn schoonouders vertellen dus ben benieuwd! hier me vandaag rot geschrokken, had ineens een bruinige veeg in mijn inlegkruisje, gelukkig hierna niks meer gehad, ook niks met afvegen.. maar schrok me wel rot, en ben echt weer bang... ben wel 20 keer naar de wc gelopen om te kijken. hopenlijk is het niks... was dus een beetje een rot avond, zat gelijk in de stress nou veel plezier nog tijdens deze kerstdagen..
@ Chivay en Cossy: Leuk dat jullie ouders zo enthousiast reageerden.... Wij hebben het donderdagavond aan mijn broer en zus verteld, die wisten dat we bezig waren, en het was geen verrassing... ze hadden al een vermoeden... maar super blij natuurlijk en gisteren aan de broer van mijn mannetje verteld... die was volgens mij een beetje overrompeld.. hihi... maar was wel blij voor ons... maar hij is er zelf nog helemaal niet mee bezig... Maar.. ik ben nu wakker... kan echt niet slapen.. heb ook hevige buikpijn aan de linker kant... weet gewoon niet hoe ik moet zitten of liggen... echt niet fijn.... Ik ga er maar vanuit dat de groei/ rek is van de baarmoeder...
Hoi dames, Ik heb het mijn ouders en schoonouders ook verteld. Ze zijn allemaal laaiend enthousiast!! Ook de rest van de familie is zeer blij voor ons. Gelukkig wel, kan ook zo anders zijn. Nou, verder gaat het hier lekker. Niet echt beroerd, alleen extreem moe. Soms ook wel een paar steken in mijn lies maar stelt niet veel voor. Mijn broek zit wel iets strakker. Vind ik best wel vroeg. Ik wens iedereen nog een fijne kerstdag!! Groetjes Audrie
Wat fijn dat iedereen zo enthousiast reageerde! Ik heb ook allerlei groeipijntjes, maarja da's juist een goed teken natuurlijk! Zolang het groeit zit het waarschijnlijk goed. Ben wel supermoe... Tegen de avond ben ik echt uitgeblust, hihi. Groetjes!!!
Ik heb wel eens gelezen dat veel water maar ook havermout helpt. Hoop dat je je snel weer wat beter zult voelen! Wij hebben het gisteren aan mijn ouders verteld, die het helemaal niet meer verwacht hadden. Mijn broer was superverbaasd maar blij oom te worden. Vanmiddag vertellen we het de broer en zus van mijn vriend,, zijn ouders weten het al.
He meiden fijn dat iedereen enthousiast reageerde! Ik had het mijn ouders al eerder vertelt en ik heb mijn vader echt nog nooi zo zien huilen. Maar ja het heeft ook een tijd geduurd voor het gelukt was en ze hadden toch wel angst dat het misschien wel nooit zou lukken. Schoonouders en schoonzus kerstavond vertelt. Ook helemaal blij en schoonmoeder erg emotioneel. Voor hen is het ook het eerste kleinkind. Lana, volgens mij is bruin/roze verlies echt een 6 weken ding. Hoor het gewoon heel vaak rond de 6 weken. Dingetje, wat vervelend dat je nu ook aan de diaree bent. Tja weet niet wat je er voor mag nemen. Volgens mij is het beter om er niks tegen te nemen. Zorg voor voldoende vocht, wit brood of beschuit en banaan. Daarmee is het verder toch echt beter eruit dan erin.... Lauw wat balen dat je al zo vroeg wakker was meid. Heb je nog steeds zulke enorme steken? Hoop dat je vannacht wat beter slaapt. Ik ben nu al 9 weken zwanger en ik mag nog steeds niet klagen, het blijven alleen pijnlijke boobs, lastige darmen en moeheid. Verder voel ik mij eigenlijk super. Elke keer wanneer ik wakker wordt ben ik weer dolgelukkig dat ik zwanger ben!
Nou wij zijn gisteren met borstvoeding gestopt! Een beetje met pijn in het hart, maar het is goed zo. Vince heeft er ruim 15 maanden van kunnen genieten, en nu mag mijn lichaam zich bezig houden met de zwangerschap, zonder dat ik bergen energie verbruik door de borstvoeding. Maar de volgende mag ongetwijfeld weer net zo lang genieten van mamamelk.
leuk! al die reacties! krijg er tranen van in mijn ogen.... vanmiddag hoort mijn zus het fijne dag verder dames! x
Leuk al die reacties!! Hier ook leuke reacties! mijn zussen en moeder moesten allemaal huilen hahaha grappig, maar ze waren blij