Goedenmorgen, Mijn gebeden zijn verhoord, heb heeeeeeerlijk geslapen vannacht en er net pas uit knapt een mens van op zeg! Kan gelijk weer lachen de hyves is geloof ik augustus2010mama.hyves.nl wel prive, maar niet als je foto's plaatst, die komen dan onder je nieuwste foto's te staan en is voor iedereen zichtbaar
@ Dingetje...ja dat denk ik ook zelfbescherming. Wil me er ook niet meer druk om maken.... al hoop ik wel dat ze anders reageren wanneer we goed nieuws hebben na de echo! @Meicke...morge....lekker uitgeslapen?
Moguh Lily! Eindelijk in bijna 8 weken weer eens heeeerlijk geslapen, had iets eerder moeten gaan klagen denk ik Hey wat jammer dat je man's familie zo koeltjes reageerde. Wanneer ga je het aan jouw familie vertellen? Hoop dat die uit hun dak gaan!!
Ik kreeg mijn eerste echo met 6 weken, mijn tweede met acht weken en krijg volgende week maandag wederom een echo. De dame zei dat zij dan de meest betrouwbare echo zou kunnen maken om de termijn te kunnen bepalen. Ik vind het allemaal prima, hoe meer hoe liever! Ik weet het, je niet druk maken is echt onmogelijk :x, hoe vaak mensen dat ook tegen je zeggen.
hey.. zag Lana net hier bij de online gebruikers.. refresh even en... weg is ze weer... meid.. hou ons niet langer in spanning?
hallo meiden! nou het duimen van jullie heeft wel geholpen! hier net terug uit het ziekenhuis! alles zag er prima uit!! het hartje klopte zelfs al!! en ik alles kwam overeen met een zwangerschap van 6 weken! ik heb twee baarmoeder helften, en wel zagen ze in de linker helft een soort bolletje zitten waarvan ze niet weten wat het is.. het bloedverlies is inmiddels al een tijdje gestopt gelukkig! maandag 4 januari moet ik weer terug komen om te kijken of het nog goed gaat!! het blijft dus nog even spannend!!
yoepie de poepie Lana. Gelukkig maar. En goed voor je dat ze je dan toch in de gaten houden dat je weer snel terug mag komen volgende week. fijn voor je.
bedankt meiden!!! ik ga zo lekker slapen, heb de hele nacht geen oog dicht gedaan.. fijne dag allemaal!!!! liefs,
@Lana.....gelukkig meid...hele opluchting...en het hartje zien kloppen gaaf voor jullie. hopelijk kun je zometeen wel nog even slapen.... Truste! @Meicke, 1 jan gaan we het mn vader en broer+vriendin zeggen, dan kunnen we na de 1e echo sms sturen omdat mn vader naar India gaat 4 jan op vakantie 3 weken en mn broer+vriendin 10jan naar Australie 8weken....en bellen kan dan niet echt. Mn vriend en ik gaan oppad voor boekenkast kijken, hoop dat ik ook ergens een glimp op kan vangen van baby kamertjes...erg he? hahaha Groetjes
Goedemorgen meiden. Goede feestdagen gehad? Was wel moeilijk hoor om niks te zeggen. We hebben de fam. in de waan gelaten dat vriendlief zaad moest inleveren afgelopen do. We vertellen het als we 6jan. naar de Gyn zijn geweest. Dan gaan ze toch bellen enzo voor de uitslagen. Iemand die het al wel heeft verteld met de kerst??? Hoe waren de reacties???
Ja, de vroege miskraam en mijn niet aflatende angst dat het weer mis gaat. Daarom de eerste echo al met 6 wkn en om zeker te zijn nog een keer met 8 weken. De dame gaf vervolgens aan dat ik nog een echo mocht, om de termijn definitief te bepalen. Nou, daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk. Gelukkig heb ik dus een ontzettend fijne vk-praktijk. @Lana: Oh, gelukkig zeg! Wat ontzettend fijn van je. Lekker onder de wol nu en bijslapen.
Ja zeker weten. Hadden dan bedacht om te zeggen dan de echo heel goed was en dat er een mooi kindje te zien was oid.
SaschaH, oh dat is fijn inderdaad! Ik ben ook enorm onzeker nu door mijn mk vorige maand.. maar mocht niet eerder dan 8 weken een echo. Ze maken dan ook zelf geen echo's, moet daar ergens anders voor naartoe.. maar goed.. als dit mijn enige termijnecho blijft dan ga ik zelf wel rond de 12 weken nog ergens naartoe voor een 2d termijnecho denk ik..
Susan27, ik heb mijn mondje ook gehouden met kerst.. vond het vreselijk moeilijk! Nu krijgen ze met nieuwjaar het (hopelijk) leuke nieuws te horen als we naar ze toe gaan voor nieuwjaarswensen.