September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Hahaha deel 3 wij zijn wel erg he?!!!:D

2. Alita

Alita Niet meer actief

Jeeh vandaag 14 weekjes zwanger!!!!
    Maar volgens mij krijg ik een groeispurt!! Heb bandenpijn aaahhhhh....

Ben nog wel soms erg moe en ook opeens weer eens misselijk maar goed...

Hoe is het met de rest?!

3. Amle

Amle Niet meer actief

Gaat snel zo meiden.
    FF een kort berichtje, ben ik gelijk weer geabonneerd ;)

Hier nog steeds niet fit. Nu ook nog eens snotverkouden... bah!
    Wanneer mag ik nu echt eens gaan genieten?? :(

4. Seth

Seth Niet meer actief

:$ hoeveel delen krijgen we wel niet voordat het september is en iedereen bevallen is.... :D

gisteravond was de kleine echt een hele tijd druk bezig...... (echt een half uur ofzo...)
    was de eerste keer dat ik het zo heftig en lang meemaakte....

elke keer was het 1,2, of 3.... plopjes.... maar gisteren al echt trapjes.... en volgens mij had hij/zij een feestje.....:D:D:D

Stuiterbal.....

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihihih jullie gaan goed!!!!

6. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    gevonden!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

aaah heerlijk Seth..hoelang voel je je baby nu al?

@Amle aaah meid nog steeds slecht?
    Maar ja je hebt ook pech natuurlijk he nu weer ziek..kotm goed meid!!

8. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    aaaaaah seth, super dat je de baby al voelt... ik wil ookkkkk, mja het is men eerste dus zal nog even moeten wachten zeker....

9. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    de april mamas zittten ook aan deel 3 zie ik haha en die moeten bijna bevallen ;)

wat zijn we erg :D

@ cindy: hier ook al dagen met vlagen bandenpijn.. nouja zal wel normaal zijn zeker?

10. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ladies, heb dat ook gehad twee-drie weken geleden... en mijn buik heeft idd serieuze groeispurt gedaan... de striemen komen al tevoorschijn bij me... spijtig genoeg !

11. Alita

Alita Niet meer actief

@Lola ja denk dat het nu even hard gaat daarbinnen!!

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Seth goed hoor dat je de kleine al voelt, ik kan niet wachten tot ik ook wat voel, heel soms denk ik wat te voelen maar t is nog zo dofjes dat ik t niet zeker weet..

alecto babyluisteraar terug naar de winkel gebracht, wat een rotding zeg! Nu de angelssound besteld, vandaag of morgen moet ie binnenkomen dus ben benieuwd!

Heerlijk, t zonnetje schijnt en vandaag niet veel te doen verder dus wordt een lekkere dag :) .

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Lola, ja das normaal hoor, in deze periode3 groeit je buik als t goed is wat sneller.. ook al zie je t soms niet :) .
    En hitchke ai, das idd niet zo fijn, hoort erbij maar toch... je kan er ook bijna niks aan doen aan die striae..

14. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

jeetje deel 3 al ... ik zie bij de meesten dat ze tot deel 3 komen.. maar ik heb zo'n vermoeden dat er bij ons wel een deel 4 gaat komen :p

@hitcke.. jammer dat je al striemen krijgt, ik had er zelf na de bevalling pas last van, tot nu toe nog geen nieuwe striemen, maar ik denk wel dat er nog heel wat bij komen :(

maar het is het waard hoor !!

@ seth.. ik voel soms de baby ook echt trappen :D ik denk ook dat het niet lang meer duurt voor manlief het aan de buitenkant kan voelen :D

@amle, ( toch ??) jammer dat je nog niet kunt genieten van je zwangerschap omdat je je zo beroerd voelt, hopelijk voel je je gauw beter en kun je echt gaan genieten

15. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ja en weet je heb 25 euro uitgegeven aan pot remederm van louis widmer, deze is echt wel goed want je buik blijft vochtig een hele dag langs; maar zoals dr zegt: je krijgt ze of je krijgt ze niet... allemaal erfelijk bepaald !

16. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    EN EEN DEEL 5 OOK HOOR !!! haha

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Gefeliciteerd met ons deel 3 haha! We komen vast wel ergens bij deel 5 of 6 uit denk ik zo haha! Kletstantes die wij zijn..

Ik moet ff iets RECHTZETTEN hoor... PATRICIA is niet de laatste die de 12 weken voorbij is hier, zoals het ernaar uitziet ben ik dat! Ik ben as. zondag pas 12 weken zwanger, dus ik denk dat ik de Benjamin bent hier! Hoewel ik zeker niet verwacht als laatste te bevallen trouwens!

Seth, ik heb heel erg om jou moeten lachen toen ikd e berichten allemaal terug las... Ik zag je vriend al helemaal kijken bij de geboorte van je zoon hahaha... Ja, dat is er echt 1 van mij! GEWELDIG...! haha, wat is dat toch met mannen he, ongelofelijk! En dan zo wijdbeens lopen, echt zo'n haantje... hahaha! Net als die andere papa, van die mama met 4 meiden, kan even niet meer op jouw naam komen, Prulleke dacht ik maar wet niet zeker. Ja ze lijkt echt op haar moeder met die benen wijd, ongelofelijk! Ik denk dat ik hem echt terug zou pakken....:):):)

Tja, en dan onze brabantse, die voor een echo is geweest in België, mooie echo trouwens, erg duidelijk geslacht haha! Het hangt er lekker bij zeg maar! Maar je opmerking over, ik kon die vrouw eerst helemaal niet verstaan vond ik grappig. Niks ten nadele van onze belgische mama's hoor! maar ik vind jullie taaltje gewoon grappig klinken.. en kan het begrijpen dat je er ff aan moet wennen als je dan daar komt voor een echo!

Teddybeertje, leuke wagen, heb ik nog nooit gezien zo in zwart/wit! Leuk hoor! Hopelijk mag je er heel veel en lang plezier van hebben!

Verder weet ik het allemaal niet meer! Allemaal een heel fijne dag, het belooft heerlijk weer te worden, dus lekker genieten met z'n allen!

Hadassa

18. yara1986

yara1986 Actief lid

24 feb 2010
    118
    0
    0
    Hej dames,
    Ik lees al ongeveer twee weekjes af en toe met jullie mee en ik zou ook graag mee willen kletsen. Ook al is het al druk haha.
    Lijkt me gezellig!
    Ik ben 23 jaar, zwanger van mijn eerste kindje. Studerend en ik woon samen.
    Oja, en ik ben nu 14 weken en 5 dagen zwanger en ik heb volgende week de geslachtsbepaling!! Ik wist eerst helemaal niet dat het bestond, maar dankzij jullie wel haha.

19. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0

welkom Yara! schuif maar gezellig een stoeltje bij :)

20. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Hallo meiden,

Ik heb al een tijd niets geschreven:) Ik lees wel vaak mee, maar kan geen inspiratie vinden om wat te schrijven. Vanaf nu ga ik zeker mijn best weer doen!
    Wat leuk dat sommige het geslacht al weten.. Bij ons kan het vanaf 17 weken, dus misschien dat ik maar eens ga bellen of er een plekje is. Nu jullie het al weten, word ik ook wel steeds nieuwsgieriger. En die 20 weken-echo vind ik al spannend genoeg..

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina