Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    Geweldig!!!!

Meid wat een lekker gevoel moet dat zijn, heerlijk voor jullie. :D
    Snap ik dat je helemaal zit te stuiteren, 't is toch heel spannend.

Helemaal tof...hehe nou kan ik gaan eten ;)

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @chivay: wat mooi dat alles goed is met de kleine meid!!!!! Lekker he, een half uur naar je wondertje kijken. Ook nog lekker bij de Mac geweest zo te lezen en al speelgoed voor de kleine gekocht. Lekker hoor.

3. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chivay gefeliciteerd met jullie meid en goede echo!!!

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    View attachment 58103

Onze meid :D
    Ze had veel haar handje op haar gezicht liggen.. hier zie je er nog een klein stukje van..

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Chivay: super dat alles goed was.. helemaal goed.. daar mag je jezelf zeker op trakteren haha.. speelgoed en mac.. :D

Kinderwagenwieg: mocht een tijd geleden nog wel, maar tegenwoordig mag dat niet meer volgens de nieuwe regels.. Mijn zus heeft dat met de eerste wel gedaan.. maar nu hoor je dus anders..

6. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    Bij mijn zoontje mocht de kinderwagen wieg wel, hij heeft daar 3 weken in gelegen, vond het ideaal hoor

Wow Chivay!! gefeliciteerd met je meid!! wat super ! en wat een mooie foto! en ja hier ook heupbroeken;) nu met het knoopje open haha

Heb een hele stapel zwangerschapskleding gekregen vandaag van een vriendin! zitten leuke dingen tussen!

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Heb het toevallig laatst hier op t forum gevraagt aan aan de kraamhulp... die antwoordde dat het mag... de kinderwagenbak!

8. Marijeee

Marijeee Bekend lid

May 17, 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Mijn kraamhulp raadde het destijds af bij mn zoontje.
    Nou ja, ik zou doen waar je je goed bij voelt....

Chivay, wat heerlijk! Een meisje, en helemaal gezond! Geniet van dit mooie nieuws!
    Ik ben jaloers op je avondeten, heb ook wel trek in een Mac-je ;)

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Hey schatjes :D

Moet volgens mij veel bijlezen, doe ik straks eventjes.
    Gisteren namelijk niet aan toegekomen.
    Heb gisteren en vandaag de hele dag gewerkt. Ik maak werkdagen van 10 uur per dag en afgelopen donderdag was me dat teveel geworden.

De avond ervoor zijn we met collega's naar de bios geweest en is het 12 uur geworden voor dat ik in bed lag.. de donderdag moest ik werken en ben ik tegen 17,00 uur op werk flauw gevallen.... ben ongelovelijk geschrokken, en dit wil ik nooit weer mee maken!! Heb nu de regel op werk dat ik iedere 2 uur een kwartier pauze neem, om even iets te eten en te drinken (op kosten van de baas, ook het eten en drinken). Vandaag op werk dus ook gebruik van gemaakt, en dat gaat beter!
    Werk op een kinderdagverblijf en dat is gewoon druk werk, en "vergeet" het gewoon dat ik zwanger ben, en daar moet ik nu voor uitkijken... wil teveel dan dat mijn lichaam aan kan. Dus vanaf nu rustiger aan doen, want wil het wel vol houden tot 34 weken zwangerschap! (nog 14 weken werken dus, joepie!!!!)

Maar goed, verder voel ik me prima!
    Ga even bijlezen nu..

Liefs kiss

10. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    Joehoe, Chivay, wat een mooie echo! Super dat alles goed was!!! Dat was echt wel een traktatie waard!

@Kiss: sjonge, wat zul je geschrokken zijn! Rustig aan doen he? Ik ken het probleem wel hoor, ik neem ook veel te weinig rust op zo'n werkdag en we maken idd erg lange dagen.

@wiegje: Tes heeft de eerste 2 maanden bij ons op de kamer geslapen. Ik vond dat heel prettig maar ik moet zeggen dat het voor ons allemaal een verademing was toen ze op haar eigen kamertje sliep. Wij werden wakker van haar en zij van ons. Toen ze op haar eigen kamer sliep, sliepen we allemaal veel beter! Maar voor de eerste weken is het heel fijn, toch lekker dichtbij!

@kinderwagenbak: naar mijn weten mag je die gewoon als wiegje gebruiken. Ik heb daar ook even over getwijfeld. Heb uiteindelijk toch een mooi wiegje samen met mijn zus en zwager (die hebben 4 maanden na ons een kindje gekregen) via marktplaats gekocht. Wel leuk zo'n 'nieuwe' familiewieg!

11. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    Ik ga nu lekker tv kijken. Fijne avond allemaal en tot morgen!

12. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Chivay: GEFELICITEERD MET JULLIE MEISSIE!!!! Wat een schattig neusje!!! En fijn dat alles goed is en jullie heerlijk genoten hebben! Enne, we moeten maar voor de volgende 20 weken echo's dat er binnen 45 minuten terug gerapporteerd moet worden!

@Tamar; klopt hoor, bij mij en de meesten hier zit ie inmiddels rond de navel! Het gaat echt een stuk sneller bij een tweede!

@Dochter; Inmiddels is ze weer een stuk vrolijker! Geen idee wat ze gisteren had. 's avonds was ze hartstikke vrolijk, MITS ze maar bij mij of oma op schoot kon zitten. Vreemd! Maar goed, het zal wel!

@Irisnaomi; Wat heerlijk dat je haar zo regelmatig voelt! Ik heb 'm wel een enkele keer gevoeld, maar nog niet regelmatig... Ik kan niet wachten! En over 6 dagen weten we ook of het een jongen of meisje is! Jippie! En de 31e kunnen we het bevestigen op de 20 weken echo...

@Annette; Ja,het duurt een week of 18 omgoed te bezinken, maar JE BENT ZWANGER!!!! Jippie!

@Susan, dat zou ik inderdaad maar snel afkloppen als ik jou was! Je hebt nog 23 weken te gaan, reken maar dat de dementie of wazige acties nog toe zullen slaan! Haha! Om nog maar niet te spreken over alle anders kwaaltjes...

@Nicky; Kan me voorstellen dat je de vrije dagen al beu begint te worden! En ik hoop dat je toch nog voor je verlof iets gevonden krijgt! Maarre, wen er wel maar een beetje aan, want straks heb je een hele tijd verlof! Maar ja, dat is dan wel met een doel en een heerlijk zonnetje op je bol...

@Lauw, wat een leuke kamer!!! Mooi hoor! En hoe lang duurt het voor ie binnen is?

@Laartje, Fijn dat je geen slecht nieuws hebt gekregen over je baan! Zit je echt niet op te wachten om je daar druk over te moeten maken de komende tijd...

@Emmy; Jij bent wel erg ongeduldig he??? Haha! Hoe staat het met de verbouwing? Wonen jullie ook al in dat huis? EN hoe lang ben je al bezig en hoe lang ga je nog bezig zijn? En wat is er nu niet leuk aan schrootjes slopen :(?

@Koetje; 1,5 uur???? DAT WIL IK OOK!!!!! Heeeeeerlijk! Beetje jammer natuurlijk van de achterliggende reden, dat dan weer wel...
    Ik heb wel al aardig buik, maar nu echt zo'n tussenfase tussen zwanger en gewoon dik. Eigen kleren passen niet meer, maar positiekleding vaak nog te groot. Zucht! Nou ja, nog een week of 2 en dan zijn we daar ook weer doorheen!

@Wieg; WIj hebben ook de oude wieg waar mijn man in heeft gelegen gebruikt. Dochterlief heeft er tot 6 maanden bij ons op de kamer gelegen. Ik vond het zoooooo gezellig! Maar ik had dan ook geen "last" van haar.

@Kiss; Oei,dat is schrikken geweest! Maar, je bent zo wel teruggefloten, dus hou je nu maar koest de komende 14 weken! RUstig aan meis!

@Hier; Niet veel te melden eigenlijk! Druk op het werk, heb niet genoeg gedronken, dus heb er helemaal hoofdpijn van gekregen. Nou ja, is morgen vast over! Morgen weer rustig aan het klussen op zolder. Wat schuine daken latexen en een schuifdeurkast eronder maken. Als we zo ver komen!

Fijne avond allemaal!

13. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Hai meiden,

Vandaag gewerkt, dag ging super snel voorbij, heerlijk :) Ik heb lekker aankomende dinsdag vrij genomen, dus moet vrijdag pas weer werken. Ik vond dat ik dat wel verdiend had hihi.

Chivay, gefeliciteerd met je goed echo!!!!!!!!! En een meid!!!!!! Wauw!!!!!!!! Geniet ervan! Kan me voorstellen dat je stuitert! Ik denk dat ik dat net zo zou hebben!!!!!!!!

Ik heb ff geen puf om terug te lezen en te reageren, afgelopen week best druk geweest, denk dat ik het dit weekend wat rustiger aan doe haha. Merk dat ik me niet genoeg kan concentreren om mijn koppie erbij te houden en alles op te schrijven, solly.

Meiden, fijn weekend en lekker relaxen hé!!

Grtz FemR

14. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    @ chivay gefeliciteerd met je mooie en vooral goede echo! Euk een meisje!

@ baarmoederhoogte, fijn dat jullie het herkennen! Het waarschijnlijk normaail is.

@ Susan, je hebt het duidelijk uitgelegd hoor dat schema! Ik loop bij de gyn heb nog nooit mijn zwangerschapskaart meegekregen! Volgens mij werken ze daar in het z'huis ook niet mee! Ik zie altijd alleen mijn dossier liggen.

15. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Tamar: klopt, vanuit het zkh krijg je die niet mee, is alleen bij de vk.

16. Emmy X

Emmy X Bekend lid

Nov 18, 2008
    895
    0
    0
    He ja gaat goed, nog veel te doen maar we komen er wel.
    Ja we zijn er gelijk ingetrokken en aan het verbouwen geslagen, dus bezig sinds 1 november zeg maar.
    Hoe lang nog...hmm ligt eraan hoe goed ik me blijf voelen, man werkt laatste tijd erg veel dus ik moet het meeste zelf doen.
    Die weken van misselijkheid en vermoeidheid heb ik even pauze genomen.
    Die schrootjes, ja als het slopen was dan was ik nog wel blij, maar we hebben gespiekt en erachter zit de isolatie, iedere centimeter van de bovenverdieping is schroten........in een gruwelijke sauna kleur gelakt :$ zelfs de schuine daken

Nou ja, slopen zou dus betekenen alles daarna met gipsplaat en dan stucen.
    Ik zou wel willen hoor, maar 't is wel weer een project met een hoop zooi, busje huren, stucadoor etc. Geld speelt ook mee.
    Dus...ik ga maar met de schuurmachine en wat verf aan de slag, wie weet word het nog aardig 8)

Ik wil ook latexen net als jij!!!!!! Grrr :p

17. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Hallo allemaal,
    ik kom me weer even melden. Gisteren uit eten was supergezellig, we hebben het lekker gevierd :D Nu maar weer even reageren

@klachten: vooral 'snachts, ik ben vaak wakker, en kan me al lastig omdraaien. Ook heb ik al een week of tien af en aan last van mn rug, echt heel erg, ik zak 's ochtends ook bijna door mn rechterbeen als ik niet oppas... Is een bekend verschijnsel bij mij, maar toch best lastig. Verder is de energie snel op, en de rest gaat wel :)

@kilo's: geen idee :p Buikje begint wel eindelijk zichtbaar te worden. Ik ben van mezelf vrij stevig, maar buikje begint nu een zwanger buikje te worden :D Buikband draag ik al wel tijden, gewoon omdat ik de extra steun al vanaf week 10 nodig had (of dacht te hebben...)

@namen: voor een meisje hadden we allang klaar, sinds vorige week hebben we de jongensnaam ook. Erg opgelucht, want ik vond het best lastig. Omdat we niet willen weten wat het wordt, is het maar goed ook dat we beide hebben.

@baarmoederhoogte: volgens mij zit het bij mij ook al tot de navel, vorige controle zat het 2 vingerdiktes onder de navel en de dokter liet me voelen hoe het voelde, dat zit nu echt wel bij mn navel, hoor :)

@mol: ik ben al tijden overtuigd van Frits, maar we zijn het nu maar opnieuw aan het kijken, inclusief aantekeningen :p

@chivay: gefeliciteerd met een meid, en zonder afwijkingen op de echo ;)

@ ego: vandaag weer een lekker dagje gedraaid. Ik zie het zo wel even vol te houden hoor, als ik de dagen ertussen maar kan slapen als ik wil. Nu lekker weekend en uitrusten, en leren voor de herkansing die ineens komende week al is in plaats van de week ervoor... Lekker om dat eventjes te horen. Nu scheelt het dat ik nu een idee heb wat ik kan verwachten. Ik lust ook weer brood, dus dat is beter dan bolletjes,a lleen jammer dat ik het alleen lekker vind als er pindakaas op zit. Verder niks te melden geloof ik... Slaap lekker allemaal vannacht!

18. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ cossy, ohh wat ben jij woensdag lekker bezig geweest met je balkon! heb je een groot balkon?
    Ahh wat lief van Vince, dat Aaje :D Mijn zoon zegt, als je hem vraagt wil je wat drinken dan zegt ie "nee dank je wel" haha, en dat is dan 2.5 jaar, wijsneus :D

@ laartje88, och wat een dropje is Aiden!
    Wat leuk zo'n schommelstoel!
    Ohh wat erg van je vriendin met zwangerschapsvergiftiging, hoe is het met dr?

@ koetje, hihi je mag weer gewoon op de wc plassen!

@ Iltje, wauww een meisje, gefeliciteerd!

@ yvie, een zoon,gefeliciteerd! leuk hoor, jongens zijn leuk :D

@ Brendat, joepie, ook jij bent klaar met het plassen in de flessen!

@ kris, fijn dat alles goed gaat met je beeb.

@ ckialita, joepie je beeb voelen schoppen, leuk he?

@ Femr, jeetje zeg, petje af dat je weer druk aan het verfen bent geweest!

@ Annette, ohh fijn weekend!

@ Nicky, ben nu op de helft en ben 2 kilo aangekomen.. Maar weet dat het vanaf nu hard kan gaan, ben benieuwd dus!
    Wat leuk dat je manlief gaat verrassen met een weekendjeweg!

@ Leonizzie, ik schrijf mee in kladblok als ik aan het bijlezen ben... weet het ook niet uit mn hoofd hoor..
    poehh wat een verhaal met je mans werk!

@ Lauw, waauww mooi babykamertje hoor!

@ chivay, fijn dat alles goed is met je kleine meid :D

19. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Kiss: ja haha had de smaak te pakken, van de week ff afmaken ;)

Ik ga de hondjes uitlaten en lekker pittennnnnnn.
    Weltrusten allemaal en tot later!!

Grtz Fem

20. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    @brendat: succes met klussen!

@Femr: oh oh energie nu op?? hihi

Share This Page