Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Brendat: levertijd op de babykamer is 8 weken.. dus ik denk dat ie half mei binnen komt..

@ Chivay: grappig voetje.. echt duidelijk..

@ Laartje: gefeliciteerd met je vriendin. Uiteindelijk toch nog een keizersnee... maar gelukkig gaat alles goed..

@ Cossy: wat grappig dat jij ook overtuigd bent van een jongen.. en de mensen in je omgeving ook... ben benieuwd of het klopt... zelf denk ik ook zeker dat ik een jongen krijg...
    Maar uiteindelijk willen we het nog voor ons tweetjes houden....

@ Val: och, kleine manneke ziek lees ik.. beterschap...

@ Nicky: haha.. weer een nijntje.. helemaal jou thema.. wel leuk hoor om dat terug te laten komen...

@ Koetje: dat ziet er grappig uit zo'n buggypod... nooit gezien.. maar mag je babytje daar meteen in of zit ie dan te rechtop??

Nou verder wel alles gelezen.. maar niet echt de tijd en puf om te reageren.. sorry..

Vanmorgen een paar uur therapeutisch gewerkt.. en ik denk wel dat mijn collega's het fijn vonden.. was echt druk...
    verder na mijn middagdutje de kast en bureau van wat de babykamer gaat worden uitgemest.. Morgen mag mijn mannetje en mijn vader die even verplaatsen naar een andere kamer....
    dan moet de stukadoor nog even komen om wat scheuren bij te werken en dan kan ik los... haha.. tegen die tijd weten we ook wat het gaat worden...

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    ow ja..
    nog ff ego...

Joepie, 19 weken vandaag... gaat stiekem toch wel snel...
    nog 1 week en 2 dagen.. dan weten we wat het gaat worden :)

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Heerlijk lui dagje gehad vandaag.
    Morgen ook geen plannen, dus lekker rustig, wel fijn hoor!

Nou meiden, slaaplekker alvast en tot morgen.

4. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Meld me ook even ;) De energie was idd ff op, heb ook niet veel uitgevoerd vandaag hihi. Heb ook nog even zitten pitten op de bank ;)
    Vanmorgen een nieuwe fiets uitgezocht. Een hele coole ;) Heb fietsenplan op het werk, ruim 5 jaar geleden ook gedaan en dacht nu.... het word weer tijd voor een nieuwe hihi. De oude ruil ik gewoon in. Zit nog even te twijfelen of ik vkdagen gagebruiken of hem van mijn brutoloon maandelijks ga afschrijven. Mannetje zegt.... bewaar die uren lekker, kun je december ook nog vrij nemen... ja... is natuurlijk ook wel erg aantrekkelijk hahaha. Dus ik ga denk maar niet mijn uren ga gebruiken en die lekker laat staan ;) Als ik de fiets heb zal ik er zeker een fotootje van maken!

Morgen ga ik ook niet veel doen hihi, 's middags ff naar een verjaardag en 's morgens denk even een stuk wandelen met de hele family ;)

@Lauw: lekker dat je collega's het fijn vonden dat je er was. Op therapeutische basis kun je toch altijd weer dingen doen waar anderen niet aan toe komen.

@ Chivay: wat lief dat voetje.. zo lief!!!

@ Laartje: wat fijn dat alles goed verlopen is met je vriendin!
    En dat je mannetje zo lekker geslapen heeft hihi, hopelijk doet tie het morgen ook :)

@ Cossy: ben ook heel benieuwd wat het gaat worden bij jullie ;) Ik ook hoor voor mezelf hihi, nog anderhalve week ;)

@ Val: beterschap voor je kleine ventje!

@ Nicky: leuk een voedingskussen met nijn ;)

@ Koetje: zo'n buddypod kende ik ook, maar vind het zitje zo klein. Ik las het al eerder, je hebt ook zitjes voor achter de wagen. Volgens mij bij de mutsy, maar weet niet of die ook op andere wagens toepaasbaar is.

@Kiss: lekker zo'n rustig dagje hé!! moeten we soms even inlassen hahaha.

@Brendat: je had het idd ws even nodig om te relaxen, ff mak aan doen :) Vind je manlief vast niet erg :)

Voor als ik nog iemand vergeten ben.... sorry.....

Nou meiden... fijne avond en fijne zondag ;)
    Grtz FemR

5. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja he, volgens mij heb ik echt een jongens-aura om me heen hangen ofzo. :D

BrendaT -> Nou, je bent volgens mij die eerste dan die zegt dat het bij mij een meisje wordt. :D Zul je zien, ben je misschien de enige die gelijk had, whahaha!

Koetje -> Wat een melig ding zeg! :D :D Denk dat ik alleen een goedkope buggy erbij ga halen voor Vince. En die enkele keer dat ik alleen ga doe ik de baby dan wel in de draagdoek. dat geldt overigens alleen voor de eerste 6 maanden, want daarna ga ik een tweelingbuggy kopen. (tweelingkinderwagen vond ik in verhouding veel te duur, dan liever 6 maandjes dragen)

Lauw -> Dus jij denkt ook dat het een jongen wordt? :D Wij gaan het ook geheim houden hoor. ik zet het wel op onze augustusmama-hyves. maar niet hier op het forum, want er lezen mensen mee.

FemR -> Leuk hoor, een nieuwe fiets!! Ik heb er helemaal geen...

Zo, wij hebben morgen meeting van de septembermama's 2008! We gaan lekker een middagje naar Ballorig, met 17 mama's, 18 kindjes, en (jaaaa!) 11 papa's! Papa's gaan voor het eerst mee. Dus als dat geen gezellig dagje wordt. :D Maar we kennen elkaar inmiddels al zooo lang, en hebben elkaar al zoooveel uren gesproken, dat het een heel hechte groep is geworden. Vind het nu al leuk dat dat hier ongetwijfeld ook gaat gebeuren! :D

6. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Cossy: veel plezier morgen! zul een drukke boel worden ;)
    Maareehhhh??? jij geen fiets??? ik zou niet zonder kunnen!! Heb je nog nooit met Vince gefiets? Dat is zooooo leuk!! Vooral Vince zijn leeftijd, hij zal zijn oogies uitkijken!

Nogmaals plezier morgen!

7. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha ja erg he! Ben volgens mij 1 van die 10 Nederlanders zonder fiets ofzo. :D Had er wel 1, maar die is een bij een brand verloren gegaan, en eigenlijk nooit meer een nieuwe gekocht. Vince is wel al op de slee geweest, in de bolderkar die mijn ouders voor hem hebben gekocht, en zelfs op de scooter!! Maar nog nooit op de fiets nee. :D

8. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Cossy: het is in ieder geval een aanrader hoor een fiets ;) Ik vind het geweldig ;)

9. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Heey allemaal,
    vandaag een rustig dagje gehad, hier is errug weinig gebeurd... Heb wel alvast toezegging gekregen voor een kado van mijn ouders, we mogen een wandelwagen uitzoeken :D Gaan we dus ook lekker voor snuffelen.
    Oja, kan iemand mij per pb even de hyves toesturen? Ik wil ook lid worden, heb het eerst niet gedaan en wil nu toch wel graag :)

10. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    ja ik heb toen mijn zoontje was geboren ook een fiets gekocht! Hij vind het ook super! ben wel echt een mooi weer fietser hoor, beetje slechter dan niet haha

Cossy ben ook echt benieuwd hoor wat het bij jou word! veel plezier morgen!!

Femr: handig dat dat via je werk kan! lekker relaxdagje gehad vandaag

Ik ben vanmiddag ff met mijn ma de stad in geweest, mijn vriend is thuis gebleven met de kleine, dus hier is er ook niet veel van klussen gekomen, 's middags ging het beter met hem, maar vanavond was het weer zielig! weer 39,5 koorts, zoo zielig!

Hier denken we trouwens dat het een meisje is, mijn ma word ik gek van af en toe haha, dan ziet ze meisjeskleren zegt ze oooh das leuk! moet ik eigenlijk gewoon meenemen, dan zeg ik doe dat nou niet! straks is het een jongen haha dan doet ze het toch maar niet maar heeft ze wel moeite mee haha

11. 4days

4days Niet meer actief

Hihi tsja misschien ga ik ook nog wel eens een fiets kopen. Het is denk ik ook doordat ik er echt geen nodig heb. Tien minuutjes de ene kant op lopen is het centrum(pje), tien minuutjes de andere kant op lopen is een overdekt winkelcentrum. Het cb is 2 minuten met de bus (of nog minder zelfs, is 2 haltes verder) en de speeltuin ligt precies onder ons balkon... Alles dichtbij dus!

val -> hihihi, nee dat zou ik ook echt noooooit durven, kleertjes kopen voor 1 geslacht voordat ik het weet! Dat is voor mijn gevoel een beetje het noodlot tarten, zul je zien dat het dan JUIST het andere geslacht wordt! ;)

12. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Kort berichtje van mij;

20 wkn echo was perfect, alles netjes op schema.
    Krijg met 32 wkn wel nog een groei echo omdat zoontje 8,5 pond was bij de geboorte.

Verder alles nog prima, meisje doet het geweldig, lekker beweeglijk, en extra geslachtsbevestiging is toch wel fijn.

Vanavond hier tupperware party gehad, laatste zijn net weg.
    Ik duik dus zo mooi mn nestje in, tis inmiddels over half 1 alweer..

Trusten.

13. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Kan niet slapen vanwege pijn aan mijn borsten. Ik vrees dat ik weer terug naar de winkel kan om nieuwe bh's te kopen, met een grotere cupmaat (F dan al!!). Wel shit, want die krengen zijn al zo duur!

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ Brendat, lekker toch zo lang liggen slapen..

@ lauw, wel knap dat je het geslacht voor jezelf kan houden!

@ Femr, wat leuk, een nieuwe fiets! Een mama-fiets? Heb zelf een mamafiets, heerlijk ding!

@ Cossy, oohh jij gaat het ook geheim houden, het geslacht! knap!!
    Ik zou dat dus never nooit kunnen.. wil niet stiekem hoeven doen met winkelen, en wil de babykamer aan iedereen showen, haha..
    Alleen de naam blijft geheim.
    Heel veel plezier met de meeting!

@ Ckialita, wat een leuk kado van je ouders!

@ val, denk ook dat jij een meisje krijgt!

@ Marijeee, fijn dat de echo goed was! en wat leuk dat je met 32 weken nog ff mag kijken!

@ Spruitnoordeloo, meid, midden in de nacht..
    hoop voor je dat je nog wel even hebt geslapen!

Oohh hier net als spruitnoordeloo veel last van mn borsten gehad gisteravond..
    Er komt al borstvoeding uit mn borsten, sinds gisteravond..
    Steeds steken, blehh deed echt zeer. Nu steeds mn tepels nat.
    Bij de zwangerschap van mn zoon begon het ook toen ik 20 weken zwanger was.

15. @ Marijeee, fijn dat alles goed was! En met 32 weken nog een extra echo, ook altijd fijn.

@ Kiss87, Nu al borstvoeding? Wat vervelend. Ik heb er gelukkig bij de 1ste geen last van gehad en nu ook (tot nu toe) niet.

@ Spuitnoordeloo, zijn ze weer gegroeid hihi.. Shit dat je weer nieuwe moet gaan halen. Ik moet zeggen dat ik geen last hebben van mijn borsten en dat ze nauwelijks zijn gegroeid, gelukkig.

@ Val, haha die moeder van je. Ik zou het ook nooit kunnen. Let maar op dat het dan indd net een jongen wordt. Spannend he!
    Zielig dat je zoontje koorts heeft. Best hoog ook nog he. Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter

@ Cossy, heel veel plezier vandaag. Gezellig met zo'n grote groep.

@ Femr, ik ben ook nog nooit met Aiden gaan fietsen hihi. Heb er wel eentje maar ik wil eigenlijk een mamafiets, nog ff doorsparen en dan gaan we er eentje halen :D

@ Lauw, Jij ook al 19 weken. Gaat indd echt snel he.

@ Susan, wat leuk dat je vriend de baby al heeft gevoeld. Hier zijn het echt maar hele kleine bewegingen dus ik denk dat het nog wel een tijdje gaat duren voordat mijn vriend hem voelt.

@ Koetje, goede oplossing met de kinderwagen.

@ Nicky, goed geshopt dus leuk hoor!

Wij hebben gister helaas nog geen auto gevonden, wel allerlei leuken modellen maar niet echt dé auto. Daarna naar babydump,prenatal en babyplanet. Maar volgens mij ben ik gewoon te lastig want ik vind nergens een leuk kamertje. Ga maar eens op internet kijken, weet het af en toe ook niet meer haha. Wel een autostoel voor Aiden gekocht.

16. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Femke: wat voor fiets heb je? Ik heb de gazelle bloom. Ik fiets heel veel, heb er ook nog regelmatig een fietskar achter hangen.

@Cossy ik heb een 2de hands duowagen, voor de oppaskindjes. Dochter zit er maar zelden in. Op mp gekocht, daar kun je voor weinig geld er een vinden.

@Geslacht: we willen het wel weten, maar houden het geheim. Bij dochter werd ik betrapt door een mevrouw uit onze straat terwijl ik lieve meisjeskleertjes in mijn handen had. Ze zei meteen dat ze het niet verder zou vertellen. En dat heeft ze ook niet gedaan. Ik had iets kunnen verzinnen over kindje van een vriendin, maar ik werd zo rood dat een smoesje ook niet geloofwaardig was overgekomen. Ik baalde toen wel.

Iemand heeft op mijn hves ingevuld dat ik een jongen krijg, maar ik kan niet zien wie dat was. Ik ben heel erg benieuwd de 7de april. De ene keer denk ik vol overtuiging aan een meisje, maar de dag erna denk ik weer jongen. Man wist het bij dochter ook, maar heeft dat nu ook niet zo sterk.

Zo mijn ontbijt is op, ga even douchen en de was aanzetten. Ik heb weer heel veel was om op te vouwen en man wil ook in de tuin gaan werken. Dus druk genoeg vandaag.

17. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, toch nog een beetje geslapen. Was sowieso een rare dag gisteren; uitvaart van Opa (93) helemaal in Groningen (en wij wonen in Brabant).

@ buikslapen: Er was iemand die vroeg of buikslapen wel kon. Mijn zusje heeft 9 maanden lang op haar buik geslapen! Ze heeft ook yoga gedaan. Dan zei de juf: ga maar liggen hoe dat jij het lekkerste vindt. Dus zus op haar buik. Juf snapte er niets van maar volgens haar lag dat het lekkerste.

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Marije ik wist helemaal niet dat jij gisteren een 20-weken echo had?! Doen ze die ook op zaterdag? Gefeliciteerd dat alles er goed uitzag en dus echt een meisje.
    Ik kan niet wachten tot dinsdag.

19. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Marije fijn dat de 20 weken goed was! zo je zoontje was een flinkerd! en leuk tupperware party!

spruitnoorderloo: balen dat je zo'n last heb van je borsten! zijn idd duur die bh's!

kiss: oh dus jij denkt ook een meisje? haha grappig! en al borstvoeding! das vroeg, ik had het bij mijn zoontje ook, maar pas rond 6/7 maanden

Laartje haha te kieskeurig?? je komt wel wat tegen hoor!

ja ik moet ook elke keer mijn moeder tegen houden haha wel grappig hoor, ze heeft 1 kleindochter en 3 kleinzonen! nu zou ze het wel weer leuk vinden als ze een kleindochter kreeg

Met mijn zoontje gaat het gelukkig al ietsjes beter, maar nog niet helemaal hij heeft nog verhoging en is lekker aan t kroelen:)

20. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Oh en vandaag 19 weken!!:)

Deel Deze Pagina