Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @kiss: Heb ik ook al last van, sinds vorige week. Ineens natte plekjes op mn shirt ;) Nu doe ik er maar iets extra's in....
    ff ego, en tips gevraagd:
    Ik ben vannacht echt behoorlijk vaak wakker geworden van de pijn in mijn rug en bekken... Ik kan gewoon niet lekker liggen, ja voor een kwartiertje ofzo, maar daarna niet meer. Heb geprobeerd door aanspannen van spieren de pijn weg te krijgen en dat lukt wel, maar als ik dan weer relaxed lig komt het net zo hard weer terug... Ik kon wel janken. En mijn mannetje reageert ook niet als ik het zeg, die ligt nu nog te pitten... Heb ik dus ook niet veel aan :x
    Euhm... Help?:)

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    O en val, gefeliciteerd met je ver-week-dag :):p

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Ckialita: balen dat je 's nachts zo'n pijn hebt... Is dat altijd of alleen als je overdag veel hebt gedaan?? Kan je een paar tips geven maar ik weet niet of die helpen:
    - als je op de rug ligt, leg dan een kussen onder je benen, dat helpt bij mij in ieder geval goed, dan ligt je rug niet zo snel hol.
    - als je op de zij ligt, leg dan een kussen tussen je knieƫn, dan valt je bovenste been niet te ver naar binnen en "staat" je bekken recht.
    - Het is belangrijk dat je evenwijdig ligt met je bekken, dus als je scheef of half gedraaid ligt dan "wrik" je te veel aan je bekken.
    - wat mij ook nog af en toe helpt is de oefening van de fysio: ga plat op je rug liggen en maak je benen om en om wat langer, hierdoor maak je je rugspieren wat los.
    - andere oefening: is je schuine buikspieren trainen, maar dat zou ik niet doen als je last hebt... ga op je rug liggen, benen opgetrokken en raak met je linkerhand je linker onderbeen aan, en daarna met je rechterhand je rechter onderbeen.. en zo om en om.
    Ik hoop dat je er iets aan hebt.. anders kan een lekker warme pakking ook nog helpen of toch mannetje wakker maken voor een rug massage :) (heeft die van mij eigenlijk nooit zin in :( )

@Val: gelukkig gaat het al iets beter met je zoontje..

@ marije: super dat de 20 weken echo goed was.. gefeliciteerd..

@ Spruitnoordeloos: jeetje dat je zus tot 9 maanden op haar buik kon slapen? had zij dan geen toeter ofzo?? ik vind het nu al minder fijn... Jeetje maat F inminddels al... en ik was zo blij dat ik van mijn kleine B naar.... uhhh... groter ben gegaan. haha.. heb nog steeds maat B aan... wel sportbh's.. maar het knelt ontzettend haha.. dus moet ook gaan shoppen. Maar ik kan me voorstellen dat maat F niet meer leuk is..

@ Laartje: jammer dat je nog geen kamertje hebt gevonden... Maar ik moet zeggen bij de babydump en prenatal heb ik ook geen leuk kamertje gezien... dus er is nog hoop haha..

@ Kiss: nu al wat lekkende borsten... dat is lastig lijkt mij.. maar idd het kan wel al.. dan maar zo'n absorberend ding ertussen..

4. rania

rania Lid

5 mrt 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook het gevoel dat het eeuweeeeeen gaat duren tot de uitgerekende datum??????????????:(

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    @rania: geloof me het is er sneller dan je denkt!

@ckialita: sorry geen tips voor je wel vervelend zeg! en bedankt!:D

6. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Bedankt allemaal, ik weet niet meer wie het vroeg maar ja ze doen hier soms echo's op zaterdag.
    Dan hebben ze het doordeweeks zo druk dat ze een extra zaterdag inplannen voor alleen maar echo's.
    En aangezien wij donderdag naar Suriname gaan voor 10 dagen wilde ik toch wel graag even gluren voor we zouden vertrekken...

Rania, is het jouw eerste kindje?
    Ik vond het bij de 1e ook een eeuwigheid duren... Maar nu met nummer 2 gaat het zooooo snel.. Voor ik het weet is er weer een week voorbij!
    Je word zo bezig gehouden dat je soms geen tijd hebt om te denken aan het zwanger zijn, ik 'vergeet' het soms ook wel es... :p

Hieronder een foto van ons meisje....

En nog een paar linkjes:
    Zwaaien
    http://zusjehonig.babysite.nl/fotos/fotoboek/108341/108341-6015844.jpg

Vooraanzicht met armpje langs dr gezicht
    http://zusjehonig.babysite.nl/fotos/fotoboek/108341/108341-6015845.jpg

En hier nog wat foto's van dr kamertje.. Ik heb dr gordijnen genaaid inmiddels.
    Een antracietkleurige glans stof, is moeilijk te zien op de foto.
    http://zusjehonig.babysite.nl/fotos/fotoboek/108341/108341-6016428.jpg

Kast en commode
    http://zusjehonig.babysite.nl/fotos/fotoboek/108341/108341-6016429.jpg

Bedje
    http://zusjehonig.babysite.nl/fotos/fotoboek/108341/108341-6016430.jpg

Ohja en mijn borsten doen nu gelukkig niet zo'n zeer meer, maar wel heel lang gehad. Ik wil niet dat ze nog gaan groeien!! 75G is groot zat...:$ Enne voor leuk geprijsde, sexy bh's weet ik nog wel een linkje ;)

Zo, nou en nu ga ik lekker de hele middag niksen...
    Mn schoonmoeder komt nog wel op visite maar ik ga me niet te druk maken, lekker zitten en ze regelen hun voedsel en drinken zelf maar ;) Haha!

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Vanmorgen ff naar mijn ouders geweest, nu ff lekker zitten en vanmiddag nog even naar een verjaardag. Duss.... wederom mak aan vandaag hihi.;)
    Mijn nieuwe fiets wordt een Cortina-Urban. Ik zal ff fotootje plakken, heb ik net gevonden op het internet, geinig hoor!
    Bekijk bijlage 58563
    Ik twijfelde tussen licht blauw en deze, maar ik denk dat ik toch voor deze ga :D.

@Marijee: wat heerlijk dat de echo goed was!! Gekke dag hoor op zaterdag, maar wel handig, zo kunnen ze de achterstand een beetje inhalen hihi. Wat een prachtige echo foto's!! Vooral van haar handje, wauw.... ik hoop dat ik ook een aantal mooie plaatjes meekrijg!!
    Ik hoop voor jou ook dat je boobs niet verder groeien. G is zeker groot genoeg! Hoe was dat met Jaimy? wellicht kun je wat vergelijken? En vor die extra echo op het eind.... ik denk dat ik die ook maar ga aan dragen. Ik maak nml ook grote kinderen hihi. De jongste was 4100 gram. Vind ik wel een goede rede voor een echo hihihi. :)

@Rania: nee ik heb nog niet het gevoel dat het een eeuwigheid duurt. Maar dat komt omdat ik er al 2 rond heb lopen en de dagen dus voorbij vliegen. Is het voor jou de eerste? Bij mijn eerste vond ik de tijd ook voorbij kruipen hoor, dus ik herken je gevoel wel helemaal!

@Ckailita: ik heb weinig tips ben ik bang. Zat ook te denken aan het kussen onder of tussen je benen zodat je bekken op 1 lijn staan. Wellicht het proberen waard?

@Val: jaaaaaaaaaaaaaaaaa alweer 19 weken, jahoe ;) En ja het is zeker handig dat het via werk kan. Het kost me natuurlijk geld, maar maandelijks van het loon afschrijven merk ik er weinig van. Kan het zelfs over 3 jaar uitsmeren, dus dan gaat er elke maand een klein bedrag af. Wat leuk dat je moeder zo enthousiast is hihi, mijn schoonmoeder had ook lopen snuffelen tussen alle kleine kleertjes bij de hema. Maar volgens mij had ze nog niks mee genomen :)

@Cossy: je fiets hoef je ook niet te gebruiken voor boodschappen enzo, maar meer voor recreatie ;) Straks als het weer lente wordt heerlijk, gewoon ff half uurtje fietsen, zal Vince top vinden. Ik probeer je enthousiast te maken, merk je het hahaha. Het is namelijk iets wat bij de opvoeding hoort vind ik hahahaha. Helemaal in de lente, langd veldjes met lammetjes, kleine eendjes kijken.... kan niet wachten :D:D

@SpruitNL: ohhhh ik heb het zo met je te doen, ik vind het echt een ramp grote boobs... :( Die van mij zijn ook weer aan het groeien.... heb al tegen ze gezegd dat het echt niet hoeft, ze groot genoeg zijn, maar de luisteren niet.... eigenwijsssssssssssss........
    Nog gecondoleerd met je opa, was een lange dag voor jullie!

@Kiss: zoals je op het fotootje ziet is het geen moeder fiets, maar hij heeft wel een lekker breed stuur. Tis een beetje een retroding, brede banden, grove bouw, vind ik wel leuk 8)
    Hir nog geen lekkende boobs, volgens mij had ik dat bij die andere 2 pas heel laat. Nu is het afwachten of dat bij mij gaat gebeuren ivm de borstvekleining. Hoop het wel natuurlijk, want dat zou een goed teken zijn :p

@Laartje: ook nog nooit wezen fietsen met aiden :$ nahhhhh.... kan echt niet hoor :D:D Hij is ook nog maar klein natuurlijk. Ik denk dat als je hem over een week of wat als het weer wat warmer is op de fiets zet ook hij het helemaal geweldig vind!! Gewoon doen :D:D
    Jammer dat jullie geen auto hebben gevonden. Wij zitten hier ook te dubben. Ik heb een opel astra, maar gebruik hem misschien 3x per week, mijn man heeft een nissan almera hij hem heel intensief voor zijn werk gebruikt. Het liefst gooi ik er een auto uit omdati k bijna alles op de fiets doe, maar soms heb ik hem echt nodig. Als zwemles en muziekles meer in de buurt was geweest had ik uiteraard daarvoor gekozen.... Zwemles op de fiets is nu een optie (20 min fietsen) maar straks met een kleintje kan het niet meer.... Dus eigenlijk wil ik de nissan eruit, mannetje mijn auto (is kwalitatief beter) en ik een klein schuddertje. Maar kost allemaal weer geld hahaha, dus word flink sparen ;) Wil ook geen brik (wij rijden altijd 2de hands) maar hoeft niet splinternieuw te zijn :) we zien het wel haha.

@Yolanthe: zie fotootje :p Wat dapper dat je met een fietskar durft te rijden! Ik vind dat echt doooooooodengggggggggg. Heb het geprobeert, wij wilden er ook een, maar vond het echt te eng!
    Had in oktober bijna een bakfiets aangeschaft, maar die vent deed zo raar dat we hem maar niet gekocht hebben. Daar durf ik dan weer wel mee te fietsen hihi.

Ik ga nog ff het net op. Wil een leuke mand voor voorop de fiets, ff neuzen ;)

Later!!

Grtz FemR

8. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Leuke fiets is dat ja FemR!!
    Heerlijk om straks weer te kunnen fietsen.. Laat het maar mooi weer zijn, dan wil ik er wel opuit!
    Anders pak ik toch liever de auto hoor ;)

Voor de geinteresseerden, ik heb nog een fiets te koop.
    Splinternieuwe MAMA fiets. Ik heb een elektrische fiets nodig, heb in het verleden mn knie verbrijzeld en begin steeds meer last te krijgen en wil dus een elektrische mama fiets aanschaffen.

Hier de fiets die ik TE KOOP heb staan, doe een leuk bod en wie weet ;)
    http://www.fietsenwinkel.nl/images/products/detail/2009%20BSP%20Seine%20zwart.jpg

En deze ga ik zelf voor dit jaar;

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ ckailita, sorry meid, kan je niet helpen.. maar het lijkt me knap vervelend!

@ rania, Eigenlijk vind ik de tijd echt ontzettend snel gaan...
    Als ik dan bedenk dat ik over 14 weken al verlof heb, jeetje!

@ Marijee, jeejtje wat heb je dat snel klaar gemaakt, dat kamertje!
    mooie foto's van je dochter :D

@ Femr, mooie fiets! Ben het wel met je eens hoor, dat fietsen met die kleintjes helemaal super is.
    Hier zit zoonlief minstens 3 dagen in de week ff op de fiets, hij word er dol van, haha! Zoo heerlijk, en hele andere dingen kom je op de fiets tegen dan met de auto of lopend.
    Wij hebben op ons werk bakfietsen (werk op kdv) en echt, dat is zoooww cool!! :D al zie je ze hier bijna nooit, vind het echt heerlijk fietsen, met van die blije kids voorin :D

sjonge jonge, wat een luie dag vandaag zeg.
    Terwijl zoonlief 2,5 uur lag te slapen in de middag heb ik ook geslapen op de bank.. Het was vanmorgen extreem vroeg voor zijn doen (6.30 uur, grrrr).. dus weer ff bijgeslapen.
    Nu ligt manlief op de bank en zoontje ligt ook op de bank tv te kijken.
    We wouden op de koffie bij omi (mijn oma) maar die had het druk vandaag, dus dan maar ff nix.. Ook wel lekker hoor.
    Merk trouwens dat ik wel wat in de war ben, heb het gevoel dat het al 16.00 uur is, terwijl het net 14.00 uur is geweest. Komt omdat het eerder ligt is buiten denk ik.

Vanavond eten bij me mams, die past vanacht en morgen op.. morgen werken.. en dinsdag de echo.. :D joepiiee!!

Liefs, kiss

10. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Marijee: beiden zijn hele mooie fietsen! Wellicht wil Cossy jou fiets wel kopen hahahhahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) ;)
    Ik kan me voorstellen dat je een elektrische fiets nodig hebt! Met zo'n knie is wat ondersteuning wel erg prettig! Naar mijn werk ga ik altijd op de fiets, weer of geen weer hahaha. Met de kinderen ff naar het dorp ga ik ook op de fiets hoor, heb echt een hekel aan de auto hihi. Terwijl ik het heerlijk vind om auto te rijden hoor!! Maar pak liever de fiets ;)

@Kiss: ja ik heb daar altijd enorm van genoten!! Zelfs nu ze al "groot" zijn vind ik het erg leuk. Ook wel stressvol hoor hahaha, als ze alletwee zelf fietsen is het een heel gedoe hahaha.
    En een bakfiets... ja.... eigenlijk zou ik die nog wel willen hoor. Wie weet ooit nog eens ;) Misschien als er nog eentje achteraan komt hihihi.
    Jij ook lekker relaxen vandaag!! Veel plezier en eetse vanavond ;)Heerlijk om zo vertroeteld te worden ;)

Ennee.... hier alweer 18 weken........ jahoeeeeeeeeeeeeee ;)

Grtz FemR

11. @ Femr, Leuke fiets! En lastig he met die autos. We hebben er maar eentje en mijn vriend werkt 6 dagen per week, heb dus nooit de auto echt vervelend. Wij kopen ook 2de hands hoor, we hebben geen geldboompje in de tuin (helaas). Ben op marktplaats voor een fietsstoeltje aan het kijken. Eigenlijk is het jou schuld dat ik weer geld aan het uitgeven ben ;) hihi!!!

@ Lauw, gelukkig is er toch nog hoop voor mij haha. Het komt ook wel goed maar in gedachte moet ik nog zoooveel.

@ Marijeee, WOW je bent toch echt megehandig. Ben echt jaloers, echt een prachtig kamertje!
    Gaaf die mamafiets wat je wegdoet, helaas woon je zo'n 250 km te ver haha. Ik snap ook wel dat jij een elektrische nodig hebt met je knie. Ik zou ook wel eentje willen ivm die rot heuvels hier. Maar ze zijn me toch iets te duur ;)

@ Rania, ik had dat bij de 1ste ook. Maar na de 20 weken gaat het heel snel, vond ik tenminste. Nu gaat het me allemaal te snel.

@ Val, jij al 19 weken, ikke 18 yoehoe!! We zitten bijna op de helft, pff nu al!!

@ Kiss, jullie vroeg wakker dus. Hier zijn we niks anders gewend haha. Lekker dat je nog even hebt kunnen slapen. Jij dinsdag de 20 weken echo ,spannend he!

Ik ben net ff met mijn moeder naar de media markt geweest en daarna lekker een mackroket, mmm heerlijk.

12. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dames in mijn fotoalbum mijn trotse buikje zonet gemaakt.
    Ga eerst even bijlezen, tot zo

13. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Laartje: sorry dat ik je heb aangestoken hahahaha, ik schaam mij diep ;) Lekker zo'n mackroket! Ben niet zo van de mac, maar die zijn idd wel lekker.
    Ja en die auto... als ik hem niet nodig had was ie er allang uitgeweest hoor!! Laat mij maar fietsen. Maar ja... met sommige dingen kan ik niet zonder :(
    Succes op MP ;)

14. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Susan: mooi buikkieeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Thanx FemR ben ook wel trots als ik hem zo zie.
    Kan niet wachten tot ik de kleine ook echt voel schoppen ed.

Hier lekker lui dagje, helemaal niks gedaan vandaar ook wel eens lekker.

16. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Fietsen; Hier ook een groot succes! Ze zit de hele tijd te zingen op de fiets,erg leuk! Maar ook ik ben een mooi weer fietster hoor! En ga er nu maar extra vaak op uit,nu ik er nog tussen pas!
    @Laartje; Heb je ook al eens gezien dat ze mama-sturen hebben voor op je eigen fiets? Is misschien ook een oplossing?

@Marijee; Fijn dat de 20 weken echo goed was! En fijn dat het nog steeds een meisje is! Zou wel een schok zijn als het ineens een jongen bleek te zijn, haha! En wat een leuk kamertje al! Gewoon zo goed als af! Wauw!!!! Erg leuk met dat antraciet erbij!

@Spruitnoorderloo; Dat gaat lekker met die boobs van je zeg! Het moet toch niet gekker worden! Tot zover de meegroei-bh dus, want dat werkt niet echt als je alsnog elke maand een maat groter moet kopen. Dat was toch het hele idee achter die dingen? Ik heb er zelf gelukkig geen last van gehad geloof ik. Deze zwangerschap al helemaal niet omdat ik tot een maand geleden nog BV heb gegeven.

@Kiss; Da's ook rap zeg,om nu al melk te produceren!!! En vervelend ook lijkt me... Nu al met die ^%$^& zoogcompressen in? O,en vanochtend om 6.30 wakker? Heeeeeeeerlijk uitgeslapen dus!?!? :p

@Laartje; Je moet ook weer niet TE kieskeurig zijn met kamertjes he! Straks zit je in augustus nog zonder, haha!!!

@FemR; Mooie fiets zeg!!! En fietskar lijkt me inderdaad ook een beetje eng!

@SUsan; Mooie buik!!!!!!!

Zo, ga nu m'n moppie weer even recht in haar bed leggen (ligt al bijna een uur te keten boven ;)), en dan weer even aan de klus!
    Had vandaag eigenlijk nog wat willen werken, maar zag een email van vrijdag laat, en toen was ik gefrustreerd en pissig! Dat gevoel maar even verwoord in een mail naar mijn lijnmanager, en die bleek ook achter haar pc te zitten. Even gebeld, stoom afgeblazen, dus dat was wel fijn! Waarschijnlijk gaat onze afspraak van de komende 2 volle dagen niet door, dus heb dan ook genoeg tijd om wat te doen! Maar ben het nu ff zat, haha! Stomme Amerikanen!

Tot later!!!!

17. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai Susan,

Ja dat is soms echt ff nodig, lekker niks doen ;) Zit nu ook alweer een poosje op de bank hahaha. Had de intentie om ff mijn ogen dicht te doen, maar zit lekker te laptoppen dus geen tijd voor een dutje hahaha. Ga zo ff op verjaardagsvisite.
    Enneeh... ik hoop voor je dat je het snel zult gaan voelen! Het is zo gaaf!

Grtz FemR

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Brendat: Elin heeft geen zin om te slapen zeker hahaha. Zou je 2 volle dagen gaan werken? En dat kan niet? Hebben ze nog gezegd waarom dat niet kan?
    Klusse nog ff!!

Grtz FemR

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dames even een vraagje:

Weet iemand een betaalbare website waar ze deze Pip studio tas verkopen?
    Wil hem gaan gebruiken als luiertas maar vind 70 euro een beetje te.

Bekijk bijlage 58620

(Ben ondertussen druk op mp. aan het zoeken)

20. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Femr das een mooie fiets!!

Oh marije die is ook mooi!

IK heb vorig jaar een mama fiets gekocht

Lekker toch zo'n lui dagje kiss! en lekker nog bij je ma eten ook! helemaal makkelijk!

En femr jij 18 weken!! joehoeee:) jij ook laartje!!:) lekker mackroket hmmmmm hou maar op haha

oh die is leuk susan die tas!! maar wel veel geld ja 70 euro!

Gelijk heb je brendat!

Hier ook lekker lui vandaag, lekker cake in de oven die is nu klaar hmmmmmmmmmmmmm

Deel Deze Pagina