Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    @ Nicky..... Leuk hee.. flink geshopt lees ik! Heb ik ook zin in :D

@ Brendat... hebben de frietjes gesmaakt?? lekker hoor!

@ Lauw.. hoe ging het therapeutisch werken.. veel last gehad toen je weer thuis was???? Lekker zeg ook dat mesten ;) Dat moet ik ook gaan doen langzaamaan.. Onze computerkamer gaat de babykamer worden! ;) Moet dus binnenkort vanaf een ander plekkie bij gaan lezen!

Wat fijn trouwens jou slaaptips! Merk nu ook regelmatig dat mijn rug lastig doet in de avond/nacht.. hier heb ik denk ik ook wel wat aan.. (want het komt denk ik door het draaien van mijn heupen)

@ FemR... Leuk een nieuwe fiets!
    Ik heb sinds een klein half jaartje ook een nieuwe.. over kunnen krijgen van mijn schoonzus... En dat na jaren op afgetrapte ouwe 7de hands rammelbakken ;) lekker fietst het nu zeg!

@ Cossy.... Wat leuk zeg zo'n meeting!! Hoop dat dit inderdaad ook zo'n soort groep gaat worden! Misschien iets kleiner? Maar hoop wel dat we lekker door blijven kletsen ook na dat alle ukkies er zijn!

@ Ckialita... Wat leuk dat jullie de wandelwagen mogen uitzoeken.. al zicht op wat je wilt?

@ Val.. Hoe is het nu met je zoontje??? sneu zeg dat ie zo ziek is!

@ Marijee.... Gefeliciteerd met de goede 20wk echo!!! Nu gaat het ineens snel met alle 20wk echo's....
    Wat fijn dat je met 32 wk weer opnieuw mag kijken!

Wat een super mooie foto's ook! Super lief dat handje.. Wij hebben vrijdagook zo'n foto gehad.. maar dan met een voetje..

@ Spruitnoorderloos.... ohh ze groeien flink dus! Wat een verschil zeg bij iedereen.. ik zit nog steeds in mijn eigen bh's!
    Gecondoleerd met je opa.... Wat een zware dag zo zeg!

@ Kiss.... ohhh.. nu al melkproductie... das snel!
    Smakelijk eten vanavond.. lekker zeg bij je moeder eten..
    Laatste dagen aftellen ;) hoop dat t voor je voorbij mag vliegen tot dinsdag!

@ Laartje... Hopelijk vind je op internet dan een heel leuk kamertje!! Succes met zoeken!

@ Rania..... Voor mijn gevoel vliegt de tijd! soms te snel :)

@ Susan... Wat een mooi buikje al! Lekker mee pronken!
    Leuke tas ook.. geen idee waar je hem goedkoper kan krijgen alleen... succes met zoeken!

Gisteren moesten we 2 tellen bij vrienden langs om wat te brengen... en daar kregen we meteen een roze setje kleding toegestoken ;) Daarna bij mijn schoonouders ook al een jurkje, tuniekje en een erg lief roze jasje! Vooral het jasje vind ik helemaal geweldig!

Ik voel onze meid ook steeds beter bewegen nu... en krijg mijn bovenste broeksknoop nu echt niet meer dicht :D
    Nog eventjes geduld en ik kan ook echt met mijn buik gaan pronken.. In veel kleding is het nog niet echt te zien.. dus ik trek expres de wat strakkere kleding uit de kast haha...
    :) Ga van de week waarschijnlijk ook maar eens aan de zwangerschapsbroeken.. ze nu soms ff thuis aan, maar er nog niet mee gaan werken...

2. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @FemR; Nee hoor, werk gewoon 4 dagen, en blijf dat ook doen. Alleen we hadden de komende 2 dagen een afspraak buiten de deur, en dat is nu afgezegd. En aangezien ik woensdag altijd vrij ben, en donderdag vrij heb genomen, had ik anders wel een heel kort weekje gehad, en nu heb ik weer wat extra ruimte in mijn agenda! Maar ik werk veel met Amerika en Japan samen om samen tot een 'global' systeem te komen. Alleen Amerikanen kunnen daar een geheel eigen draai aan geven, en niet snappen dat er nog een wereld buiten de VS is. En dat kwam me vanmiddag na wat acties achter m'n rug om even mijn strot uit! Dus was wel lekker dat mijn baas ook net aan het werk was, kon ik meteen even stoom afblazen!
    En is het nog geen tijd voor een nieuwe foto van jou kamertje? Jij hebt hem toch ook al een heel eind klaar? Ben benieuwd!

@Susan; Wat een leuke tas! Geen idee waar ze hem voor minder hebben trouwens... Ik heb gisteren deze besteld
    Luiertas-verzorgingstas.nl - Babymel Amanda Printed Black and White Floral - Luiertas-verzorgingstas.nl
    Vooral als extra luiertas die ik ook als "gewoon" kan gebruiken.

@Chivay; Wat leuk dat je al allemaal meisjes-kleertjes hebt gekregen! Het maakt het ineens zo veel echter, vind je niet? En die buik die gaat zeker komen hoor! Maar groot gelijk dat je nu al extra gaat pronken in strakke kleding!

Leuk he dat de eersten van ons al 20 weken zwanger zijn! En nu alle 20-weken echo's, een aantal weet wat het wordt, zo leuk! Nog maar even geleden zaten we als een stel neurootjes te duimen dat het allemaal maar goed zou zitten. En over nog zo'n periode zitten we ons zenuwachtig te maken voor de bevalling, haha!

3. @ Brendat, thanks voor de tip maar mijn fiets is helaas niet zo goed meer (versnelling zijn niet goed genoeg)en hij fiets gewoon niet lekker haha.

@ Susan, mooie buik!! Leuke luiertas.
    Lekker he zo'n rustig dagje. Ik heb ook niet veel gedaan en heb dat soms echt nodig.

@ Val, mag ik ook een stukje cake :D? Daar zou ik nu echt zin in hebben!! Enne die mackroket was HEERLIJK ;)

@ Chivay, leuk al die kadootjes. Ze hebben bij prenatal ook zulke leuke dingen voor meiden, echt gaaf. Leuk dat je haar nu voelt bewegen. Echt een speciaal gevoel he? Ik miste het heel erg toen ik van Aiden was bevallen.

@ Brendat, haha ja leuk he nu al allemaal 20 weken echo's. En indd over een aantal maanden maken we ons allemaal druk over de bevalling. Zag deze week een bevalling op tv en dacht: waar ben ik weer aan begonnen hihi! Achja ik weet waar ik het voor doe.

@ De meiden met 2 kinderen, welke luiertas nemen jullie? Ik wil een wat grotere zodat er wel genoeg inpast.

Zo we hebben lekker gegeten. Aiden slaapt al maar die maak ik zo nog even wakker, anders is hij om 3 uur al wakker. Wij gaan lekker een filmpje kijken. Fijne avond.

4. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    @laartje: ja hoor, zal ik het opsturen??:) haha

@chivay: word toch tijd dan he voor de zwangerschapsbroeken! hihi Leuk allemaal kleertjes gehad! lief!! En met mijn zoontje gaat het al iets beter dank je, hij heeft een hele lelijk hoest en nog steeds verhoging, dan gaat het weer wat beter en dan moet ie hoesten en dat doet pijn aan zijn keel zegt dan moet ie weer ff kroelen;)

Hij moest eigenlijk morgen naar het kinderdagverblijf, gelukkig is mijn vriend tot 2 uur thuis en ik heb net mijn baas gesmst of ik morgen middag vrij kan krijgen en dat mocht! dus kan hij morgen nog een dagje thuis blijven.
    Dinsdag zou ik wel leuk vinden als hij gaat want dan komt de schoolfotograaf! en dat is voor hem voor het eerst:D dus hopelijk is hij dan beter

@brendat: wat voor werk doe je dat die mensen op zondag werken!! haha

5. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

Meeting met septembermama's was heel leuk. Hopelijk hebben wij straks ook meetings! :D Kan helaas niet te lang forummen want vriendlief wil op de pc... (ik sta trouwens helemaal rechts bovenaan, met zitten kindje ;) )

6. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Leuke foto Cossy! ziet er erg gezellig uit :) Lijkt me ook leuk om over twee jaar zoiets te hebben :p

7. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Susan: ik weet niet waar je goedkopere tassen kunt krijgen van pip. Ik weet wel een leuke site met tassen van mexicaans tafelzeil http://www.presentsathome.nl/Webwinkel-Category-100689/Luiertassen.html
    Het zijn geen pip tassen, maar vond ze ook wel erg fleurig.

@Val: lekker hé zo'n mamafiets, lekker de ruimte! Is de cake lekker??

@Chivay: lekker he een fiets waarbij niet alles aan rammelt en schud hahaha. Ik vind het ook erg prettig!!
    Wat een leuke dingentjes heb je gekregen!!!!!!!!! Heerlijk gevoel krijg je daarvan hé! Zeker als het zo in de smaak valt :)
    Hier word op dit moment geschopt hahaha, het was afgelopen week wat rustiger, vandaag alweer paar x gevoeld, heerlijk :)
    En die zwschaps broeken komen wel!!

@Brendat: oohhhh, wat lastig dan lijkt me als je niet op 1 lijn zit en die amerikanen hun eigen pad bewandelen. Beetje rekening houden met een ander kan geen kwaad toch? Wel fijn dat je baas ook aan het werk was! Ht is zeker leuk dat iedereen de helft naderd ;) Over een week of 16 gaan we ons idd om het volgende druk maken hihihi.
    Wat een leuke tas heb je besteld!!!!!!!!! Is idd een leuke om ook voor gewoon te gebruiken! Ik vond deze wel erg leuk http://www.presentsathome.nl/Webwinkel-Product-1305120/Luiertas-Mexicaans-Tafelzeil-MM-retro-zilver.html Leek me wel leuk bij de koelstra passen. Maar ik wacht nog even. Als ik een leuke tas op de markt zie koop ik er een op de markt en koop ik bij prenatal zo'n los verschoonmatje.

@Laartje: veel plezier met de film vanavond!!

@Cossy: dat moet vast een dolle boel zijn geweest!!! Ziet er gezellig uit!! Je bent nu wel bekaf denk ik?

Grtz FemR

8. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Laartje; ja, dan ben je wel echt toe aan een nieuwe fiets! Ik houd gewoon de luiertas die we al hadden en heb er een 2e bijgekocht, die ik ook gewoon als dagelijkse tas kan gebruiken. Hoop dat dat genoeg is! Ach, de helft van de zooi die je steeds meesleept heb je toch niet nodig, dus wat verstandiger inpakken zal ook een stuk schelen!

@Val; Leuk dat de schoolfotograag komt! Een paar weken geleden is ie ook bij ons op het KDV geweest, maar net op een dag dat Elin er niet is. Gek eigenlijk dat ze dat dan niet op 2 of 3 dagen in de week doen! Erg jammer, want dat had me wel leuk geleken!

@Werk; Mwah, ik maak er geen gewoonte van om op zondag te werken hoor! Had alleen niet genoeg tijd deze week, en om nou de hele week te lopen stressen, dan liever zondag nog een paar uurtjes. Mijn baas sta ik niet zo van te kijken dat die het hele weekend doorwerkt! Maar mij niet gezien!

@Cossy; leuke foto zo met zijn allen!

@FemR; Dat is inderdaad ook een leuke tas zeg! En de andere tassen op die site ook! Jammer dat we er geen 7 nodig hebben!

Nou ik plof lekker op de bank vanavond!

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Jummie mezelf lekker aan het verwennen..
    Lig/zit in bed, manlief naast me (film aan het kijken), heb een CHOCOLADE-masker op mn gezichtje en een KOKOS-haarmasker in mn haartjes. ohh lekker dit zeg.
    Ff achter de laptop tot het allemaal opgedroogd en ingetrokken is :D..
    Zoonlief logeert bij me mams, dus morgenvroeg lekker relaxed ochtendje en naar mn werk om 8.00 uur.

Zal ff bijlezen..

Kussies

10. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    oooh kiss haha lekker! zal ook vast een leuk zicht zijn hihi

Ja cake was lekker!:)

Cossy leuke foto!! ziet er gezellig uit!

11. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ja Kiss, FOTOOOOOOO! :D

12. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ Femr, hoe oud zijn je kids ook alweer? Super hoor dat je zo'n groot gezinnetje al hebt.. lijkt mij echt geweldig!

@ Laartje88, hier ook de fietsstoeltje gekocht op marktplaats, dus sinds een paar weken zit zoonlief achterop ipv voorop.
    Vond het nieuw veelste duur, aangezien we er 2 nodig hebben, 1 voor manliefs fiets en voor mijn fiets (vind het irri om de stoeltjes steeds te verwisselen)
    Weet nog niet wat voorn luiertas ik wil, maar wil wel een grote, waar genoeg in past.. Vooral als ik stop met borstvoeding, moet je al weer wat meer meeslepen.

@ susan, wauw jou buikje groeit al mooi!
    Ohhh wat een gave luiertas, hebben hebben hebben!!!!!

@ brendat, had het ergens al wel verwacht hoor dat ik al borstvoeding zou produceren rond 20 weken, had ik bij mn zoon ook...
    Maar irritand is het zeker!! Omdat ik het gewoon voel kriebelen omdat er iets uit moet/gaat komen.. Maar ja, tis niet anders.

wahahahha FOTO??? nix ervan, ga het er gauw afwassen en dan lekker onder de douche.. hihi..

Liefs!

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Cossy ziet er gezellig uit! Leuk lijkt me hier ook ter zijner tijd grappig. Bij de december 2007 mama`s zouden we ook afspreken, maar daar kwam een hoop geruzie van en het is nooit meer door gegaan. Jammer eigenlijk.

@Luiertas: ik gebruikte bij dochter altijd mijn zwarte schooltas. Ik heb nooit een luiertas gekocht. Ging ook prima, alles paste erin. Gelukkig is dochter al zindelijk, ik hoef dus voor haar niet veel meer mee te slepen (schoon setje kleren neem ik alleen nog mee).

@Kiss stoeltje van achterop valt inderdaad niet mee om ff snel te wisselen. Voorop gaat het prima met het block, dat is zo gedaan. Dochter wisselt de ene keer wilt ze voorop en de andere keer achterop. Ze is pas 82 cm en 10,5 kg dus het kan ook nog makkelijk voorop.

Ga even de temp opnemen bij dochter, manlief vond dat ze warm was toen ze net in bed lag. Ze wilde zelf al om 19:45 naar bed ipv 20:30 dat is ook niets voor haar.

14. 4days

4days Niet meer actief

Marijeee -> Fijn dat alles goed was! En zo'n extra bevestiging van het geslacht is ook altijd fijn, nu kan het niet meer missen! Erg mooie foto's.

Kiss87 -> Ohw, dat is wel al vroeg dat de bv al begint zeg... Ik had dat alleen de laatste paar weken ofzo. Irritant! En af en toe een lui verwendagje moet kunnen toch. ;)

Yolanthe -> Wat lief van de buurvrouw dat ze ook echt aan niemand verteld had dat je een meisje kreeg! Want vaak zeggen ze het dan toch aan 1 iemand, en die ene zegt het dan aan een paar, en binnen no time weet iedereen het...

SpruitNoorderloo -> Was de uitvaart wel mooi? Ik ben een van die buikslapers. ;) Maar het KAN dus wel.

val -> Fijn dat het alweer wat beter gaat met je zoontje!

Ckialita -> Misschien moet je gewoon naar de ha gaan en je door alten verwijzen voor fysio? Klinkt als beginnende bekkeninstabiliteit.

Rania -> precies wat Marijeee zegt, dier is het ook de 2e en de tijd vliegt me om de oren. ben juist bang dat het straks zo ver is en de zwangerschap aan me voorbij is gevlogen voordat ik er erg in had. :( Bij de 1e vond ik het trouwens ook zo lang duren hoor.

FemR -> Mooie fiets! Hahaha ja ik weet ook wel dat je gelijk hebt hoor. ;) Fietsen met de kindjes is gewoon heel leuk. Niet dat we nu niet buiten komen, alleen gaan we dan wandelen. (eventueel met bolderkar) Maar denk dat ik over een tijdje toch weer een fiets aanschaf. (en be nu MOE ja! Zo maar es slapen ;) )

Susan27 -> Wat een ontzettend leuke luiertas!!

Chivay -> Ja denk dat deze groep een stuk kleiner is dan de septembermama's toen. maar van de andere kant heeft dat ook voordelen, zo wordt de groep meestal wel al snel hecht.

15. 4days

4days Niet meer actief

Aaaaagh dames, morgen echo! Zooooo zenuwachtig! Zal vannacht wel niet slapen. :D

16. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    Hey meiden, daar is Koetje weer:D!

Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad? Ik wel. Wij hebben gisteren voor een nieuwe badkamer gekeken. Die willen we voor de komst van Frits nog gaan verbouwen. Gisteravond ben ik naar een toneeluitvoering van mijn vader geweest, was leuk!
    Vandaag heb ik weer lekker paardgereden. Ik heb me dus wel vermaakt;)...
    Nu eens even kijken wat jullie hebben uitgespookt...

@Susan: ik ben de buggypod denk ik straal voorbij gelopen op de 9 maandenbeurs:). Het lijkt mij nog steeds een ideaal ding. Ik was er gister voor aan het kijken op MP. Ik keek ook even bij de duowagens en zag toen een nog prima duowagen met reiswieg van Urban Jungle. Ik mag hem op komen halen voor 125 euro. Dat is dus nog handiger en is niets duurder dan zo'n buggypod. Als ik de duowagen niet (meer) gebruik, verkoop ik hem gewoon aan mijn werk (kdv) dus dat is ook handig. Een buggyboard leek mij trouwens niks. Tes kan al prima zitten, maar of ze er ook op blijft zitten/staan? En het lijkt mij niet handig lopen, zo'n ding waar je steeds je schenen aan stoot.
    Mooi buikje heb je! En leuke tas, ben dol op Pip Studio! Ik weet niet waar je die kunt kopen...

@brendat: hoe ga jij het straks doen (wb kinderwagen/wandelen)? Ik heb nu als het goed is toch een duowagen via MP gekocht voor 125 euro incl. reiswieg. Ben helemaal happy! Ik kwam hem toevallig tegen toen ik voor een buggypod ging kijken, maar een duowagen lijkt me nog veel handiger! Ik denk ook dat Tes nog te klein is voor een buggyboard en het lijkt me niet handig, volgens mij stoot je er telkens tegen aan.

@Lauw: lekker dat je al een beginnetje hebt gemaakt met de babykamer. Enne, nu nog maar 1 week en 1 dag geduld hebben, gaat snel he?

@FemR: kon ook niet missen he, dat de energie een keertje op was. Ik moet zeggen bij mij komt de energie eindelijk weer een beetje terug:). Leuk joh, een nieuwe fiets (en wat een gave!). Ik heb ook net een nieuwe (mama)fiets met het fietsplan aangeschaft. Ik heb het van m'n brutoloon gedaan, vond het zonde om er dagen voor in te leveren.

@Cossy: wat leuk, een reuni van de september2008 mama's! En wat een leuke foto!

@fiets: Ik heb net een nieuwe mamafiets. Tes vindt het super (en ik ook!)! Maar dan moet het wel 'mooi' weer zijn!

@Ckialita: Wat lief van je ouders dat jullie een wandelwagen mogen uitzoeken! Weet je al welke je wilt? Vervelend dat je afgelopen vannacht zo'n pijn had. Ik hoop dat het vannacht beter gaat.

@val: hier nog een mooiweer-fietser:p! Ben benieuwd of jullie idd een meisje krijgen! Gelukkig gaat het beter met je zoontje, wel fijn dat ie morgen lekker bij z'n papa en mama kan blijven...

@Marije: wist helemaal niet dat je de 20weken echo had! Super dat alles goed was en dat het idd een meisje is! En wat een gave foto's weer, van het kamertje en jullie meissie!

@Spruit: balen dat je zo'n last van je borsten hebt, cup F al! Kom ik aan met m'n kleine C (normaal B)... Gecondoleerd met je opa...

@kiss: Je bent op de helluft, jippie! En nu al melk uit je tepels, das snel! Ik heb wel erg gevoelige tepels. Lekker zo'n luie zondag en zo'n verwen avondje!

@Laartje: ik vrees dat je idd een beetje kieskeurig bent, nergens een leuk kamertje? Ik vond er zoveel leuk! Wat zoek je dan, modern/strak of juist niet? Succes!
    Ik heb gewoon een leuke roze tas, ooit eens bij het kruidvat gekocht voor 8,99. Ik gebruik hem al steeds als luiertas, ideaal! Ik snap sowieso het nu van een 'luier' tas niet zo:(...

@Yolanthe: ik denk ook dat wij nu een jongen krijgen, moet nog maar 23,5 week wachten en dan weten we het;)... Wat zegt de chinese geslachtskalender bij jou? Bij mij een jongen, ik geloof er wel in, bij Tes klopte die ook...

@Rania: ik vind het juist heel snel gaan! Bij m'n eerste ging het veel langzamer voor mijn gevoel!

@Chivay: wat leuk dat je je meissie nu zo vaak voelt!

Nou, ik ben weer ff 'bij'. Toch weer lekker gekletst in 2 dagen! Vanmiddag is mijn man trouwens begonnen met het schuren van de meubeltjes. Ik kan niet wachten tot ik de boel lekker kan gaan inrichten en gezellig kan maken!
    Ik ga nu m'n bedje op zoeken, morgen heb ik studiedag van m'n werk. We mochten kiezen uit een aantal workshops en ik heb babymassage en muziek en bewegen voor kinderen van 0-4. Eigenlijk een beetje eigenbelang:p, heb d'r best zin in!

Slaap lekker en tot morgen!

17. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    Succes en plezier met je echo morgen, Cossy! Ik ben ook super benieuwd of jullie idd weer een zoontje krijgen!

18. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Cossy nee gelukkig hield de buurvrouw haar mond dicht. Schrok me wild toen ik betrapt werd.

Heel veel pezier morgen! En wel een beetje uitgeslapen zin hoor, niet in slaap vallen tijdens de echo he?!

@Tijd met de 1ste vond ik de tijd ook niet opschieten, maar sinds dochter er is vliegt de tijd. Nu ook met deze zwangerschap nog een paar weken en dan ben ik al op de helft.

@Koetje volgens de chinese voorspelling wordt het weer een meisje. De vorige keer klopte het.

Klinkt leuk je studiedag! Veel plezier.

Zo ga mijn bedje in, denk dat dochter wel een keer wakker wordt vannacht. Net was ze heel zweterig en maar 36 graden. Morgen loopt de wekker ook weer om 7 uur af.

Truste en tot morgen!

19. @ Cossy, ziet er erg gezellig uit het uitje van gister. Veel plezier bij de echo :)

@ Koetje, wat een koopje zeg!!! Ik ben jaloers, ik wilde liever ook eentje naast elkaar maar past niet door de voordeur hihi. Als je ziet hoeveel ze normaal vragen op mp heb je echt een goede deal gemaakt.
    Tja wbt het kinderkamertje. Bij Aiden hebben we een kamertje kunnen overnemen voor €150 en het is echt een prachtig kamertje. Ik denk dat ik het allemaal gewoon te duur vind. We willen echt max €800 uitgeven en een heel strak kamertje. Dat is best lastig.

@ Kiss, jammer dat je geen foto hebt geplaatst ;)
    Ik heb nog geen fietstoeltje gekocht maar ben wel aan het zoeken op marktplaats, scheelt echt een hoop.
    En indd een luiertas moet toch wel goed ruim zijn, zodat er ook vanalles in kan.

@ Val, de cake was heeerlijk ;) haha
    Wat fijn dat je vriend tot 2 uur thuis is en jij daarna. Hoeft hij tenminste niet naar het kdv.

Mijn vaatwasser komt vandaag :D Gelukkig niet meer afwassen.

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    hey meiden,

hier ff een snel berichtje van mij voor ik aan het werk ga...

@ Luiertassen: ik heb al veel leuke tassen voorbij zien komen. het hoeft echt niet zo'n dure te zijn. als hij maar een beetje ruim is.. Ik heb hier nog een knalrode staan. die ga ik denk ik gebruiken.. past goed bij de wandelwagen van de koelstra club..

@ Cossy: veel plezier en succes vandaag met de echo.. ik duim voor je..

rest van de dames... jaja.. het is weer maandag... we mogen weer... Joepie.. ;)

tot vanaaf... liefs Lauw

Share This Page