@ luiertassen: Kitch kitchen is ook heeel gaaf. Vrienden van me hebben een winkel en die verkopen ook leuke tassen, volgens mij net als een van de eerste plaatjes die voorbij kwamen. Zag op de uitvaart van oma een aangetrouwde nicht met ook een hele leuke tas maar vond het niet het moment om te vragen waar ze die had gehaald. Ik vrees alleen dat ik een niet te uitbundige tas mag aanschaffen want dan loopt manlief er niet mee. Of een papa- en een mamatas! @ Kiss: lekker he, maskertjes!!! Eigenlijk was je net een Bounty!! Ben nu even naar de garage voor een servicebeurt van de auto..
@Luiertas, ik ga er zelf 1 maken. Zelfde idee als die van presents@home. Wie weet komen ze ook wel in mn webshop te koop, voor de geinteresseerde. Net als inlay's voor fiets stoeltjes, die verkoop ik nu al. Ideaal als je veel zelf kunt. www.JB4Kidz.nl Even spammen... haha!! Ik ga nog even wakker worden en kom zo weer lezen!
Marije wow, wat is jouw kamertje leuk geworden. Grappig wanneer ik een meisje krijg had ik hetzelfde idee qua kleuren, het grijze en het licht roze dan. Luiertassen, zag een paar leuke voorbij komen. Vind dat ook weer zo moeilijk haha. Er is veel leuk, maar net niet perfect ofzo. Moet me er toch eens ingaan verdiepen. Moet om 12.00 uur naar de gyn voor controle. Hoop dat ik dan alsnog een echo krijg zo als normaal omdat ik ook morgen de 20 weken echo heb. Maar ben zo benieuwd hoe mijn kindje eruit ziet elke blik die ik erop kan werpen grijp ik aan! Veel mensen denken trouwens dat het een meisje wordt ben benieuwd morgen.... Morgen dus 20-weken echo om 09.15 en om 15.00 uur hebben we de intake van de kraamzorg alweer! Verder voel ik het kindje steeds beter. We hadden eergisteren sex en het daarmee echt wakker gemaakt haha! Toen legde ik mijn hand links op mijn buik en voelde het daar echt heen kruipen/zwemmen. Vond dat zo bijzonder. Zo dit was een beetje ego, sorry....
Goedemorgen allemaal! Wat hebben jullie veel gekletst dit weekend,ik ga het straks op mn gemakje allemaal bijlezen... Zag snel iets over luiertassen staan en zag dit weekend in Nijmegen briljante tassen van "tante freubel", ga zo zelf even op internet speuren. Vond ze wel heeeeel lief! Iedereen met echo's vandaag heel veel plezier! Liefs Annette
Goedemorgen dames Even bijgelezen en nu reageren. @koetje: kijk dat is nog een mooie oplossing voor als je alleen gaat wandelen! J @brendat: ach is toch wel een keer lekker om uit te slapen en dan nog een keer lekker te dutten. Waren de frietjes trouwens lekker?? @kiss: wat lekker om een keer een heel lui weekend te hebben! @femr: jij kunt er de komende jaren dus weer lekker tegenaan met een nieuwe fiets! Fijn dat er een fietsplan bij jullie op het werk is. @cossy: wat leuk dat jullie een meeting hebben gehad met de kids en papas erbij! Ik hoop dat het leuk was! Ook leuk trouwens dat jullie nog altijd contact hebben. @ckialita: wat fijn dat jullie de wandelwagen van je ouders krijgen. Wij hebben al alles voor het kamertje dus we zullen wel een envelop met geld krijgen of een cadeaukaart van de hema ofzo. Dat vindt ik net zo leuk. @val: haha, klinkt bekend dat verhaal. Mijn moeder zag gister ook een super leuk setje, was ook super leuk maar ik vond het meer voor een meid, heb gezegd tegen mam dat ze het maar moet laten liggen, uiteindelijk heeft ze dat ook gedaan. @marijeee: wat fijn dat de 20 weken echo zo goed was. En gezellig een tupperparty gehad. Altijd leuk om te zien wat ze allemaal hebben. Ik heb er zelf ook een aantal dingen van, meer omdat ik zelf ook tupper heb verkocht. Dus alles met korting kunnen kopen, anders is het behoorlijk prijzig. @spruitNL: balen dat je zon rotnacht hebt gehad. Ik hoop dat je ondertussen al beter slaapt. En bhs zijn inderdaad duur, ik kan gelukkig nog mijn eigen bhs aan (met beugel). Ik ben wel benieuwd hoe lang dat nog gaat duren. @kiss: jeetje zeg, balen dat er nu al voeding uit je borst(en) komt. En ook balen dat je zoveel last van je borsten hebt. Hier ook nog steeds, elke keer als ik ergens tegenaan kom met mijn borsten doen ze ontzettende pijn maar ook heb ik nog met regelmaat zon branderig gevoel in mijn tepels en dat vindt ik het ergste, weet niet wat ik er dan tegen kan doen. @laartje: ik hoop dat je toch snel slaagt voor een kamertje en voor een andere auto! @yolanthe: jij gaat het ook al geheim houden. Hier houden we het gedeeltelijk geheim. Voor sommige vrienden en voor hier niet maar voor de families wel. Mijn ouders willen het niet weten dus zeggen we ook niks bij hubbie zijn familie aangezien die nog een paar keer voor de bevalling bij elkaar komen wegens verjaardagen. Als er dan 1 iemand is die zijn mond voorbij praat .dat zou ik mezelf niet snel vergeven. @spruitNL: fijn dat je nog wat geslapen hebt. Nog gecondoleerd met het verlies van je opa. @val: fijn dat het al beter gaat met je zoontje. @lauw: wat fijn dat je hier zoveel tips hebt neergezet. Ik heb op het moment alleen nog last van mijn bekken als ik teveel gedaan heb. Ik merk het dan s avonds als ik op de bank zit, dan kom ik niet meer overeind en moe mannetje even helpen Bij mij heeft een warme pakking heel veel geholpen in het begin toen ik er zoveel last van had. @rania: nee, dat gevoel heb ik nu niet meer. Voordat ik 12 weken zwanger was had ik wel zoiets van jeetje nog zo lang en nu heb ik zoiets van nog maar zoveel weken voordat we die kleine in onze armen hebben J @marijeee: wat mooi die fotos van jullie meisje en wat een mooi kamertje! Ik ga binnenkort toch maar eens verder met ons kamertje. De spulletjes echt goed zetten enzo. @femr: mooie fiets! @marijeee: wat vraag je voor de fiets? @kiss: volgens mij hoort dat in de war zijn erbij ik heb soms geen benul van wat voor dag het is @laartje: nog iets gekocht bij de mediamarkt? En mckroket is altijd lekker @susan: mooi buikje!!!!! Ik zal hier morgen ook weer eens een foto maken. @brendat: wat voor werk doe je precies? Fijn dat je even stoom af hebt kunnen blazen bij je lijnmanager. @susan: ik zou niet weten waar je die tas goedkoop aan kunt komen. Succes met zoeken. @chivay: leuk dat je al kleertjes voor jullie kleine meid hebt gekregen! @brendat: leuke luiertas! @val: voor de eerste keer de schoolfotograaf is erg leuk en spannend voor kindjes. Zou inderdaad niet leuk zijn als ie dat moet missen. Hoe is het vandaag met je zoontje? Alweer helemaal opgeknapt? @cossy: wat ziet dat er leuk uit zeg zon meeting! Wel een grote groep zeg! @kiss: groot gelijk dat je jezelf een keer lekker verwend! Heerlijk! @cossy: succes en veel plezier met de echo vandaag! @koetje: wat leuk zon workshop!!! @laartje: jaaaaaa, vanaf vandaag niet meer met de hand afwassen J Wat fijn dat de vaatwasser vandaag komt. @leonizzie: succes bij de gyn! En alvast veel succes en veel plezier voor morgen met de 20-weken echo! Leuk dat je de kleine zo goed gevoeld hebt. Nu al de intake voor de kraamzorg?? Hier krijgen we die pas 2 maanden voor de bevaldatum dus dat is in juni ergens.
Ik had teveel tekens dus hier nog een berichtje @hier: gister drukke dag gehad. Wel eerst wat uitgeslapen en daarna naar mijn moeder gegaan, pap was bij ons om te beginnen met het schuren van de slaapkamerdeuren. Mam en ik zijn naar een baby- kinderkledingbeurs geweest. Heb daar een paar unisex kleertjes gekocht zoals een tuinbroekje! Die is echt super lief!! Verder ook een logeerkoffertje gekocht (ik hoef denk ik niet te zeggen wat daar op staat ) Het wel bekende thema komt weer terug. We hebben trouwens niet alleen Nijntje als thema maar ook Snoopy. Badje, hemeltje, kruikzakken, slaapzak, commode zijn van snoopy. Verder hebben we gister de gordijnrails voor de vitrage boven opgehangen, maar meteen de vitrage uitgewassen en ook die opgehangen. Het begint er steeds huiselijker uit te zien hier J Gisteravond wel gemerkt dat ik weer veels te veel had gedaan, kwam weer geen meter vooruit met mijn bekken L Het wordt dus echt tijd dat ik rustiger aan ga doen. Vandaag maar eens aan school werken, komende donderdag toets... en ik moet nog 3 hoofdstukken uit het boek . Komt wel goed. Ik wens iedereen die vandaag op controle moet of een echo heeft veel succes en plezier. Groetjes Nicky
Femr ; mooie fiets en hier ook alweer 18.2 weken het gaat allemaal best snel laartje88 ; mm heerlijk mac kroket hier zaterdag weer lekker een keer naar de mac geweest Susan27 ; mooi buikfoto chivay ; wat leuk dat je jullie kleine meid zo goed kan voelen hier voel ik onze kleine meid ook erg goed is weer een druk meissie hihi net zoals mijn andere dochtertje.. En wat leuk al wat kleertjes gekregen .. Cossy ; wat leuk zo,n meeting van de september mama,s en zo te zien waren er best veel .. Fietsen ; hier nog opzoek naar een goede fiets voor straks met twee kids want wat ik nu heb is niet echt wat gelukkig nog even de tijd Zwangerscha[skleding ; hier al een poosje aan kon al heel snel geen gewone broeken meer aan truitjes enzo opzich wel gisteren voor het eerst een zwangerschaps shirt aangedaan en dan zie ik mijn buikje echt goed hihi veel zeggen ook dat mijn buikje hard groeit en datterk ik ook goed 1 zwangerschapsbroek zit soms best wat strak 20 weken echo,s wat leuk meiden die al een 20 weken echo hebben gehad hier volgende week de 22e vandaag voor controle naar de vk Kamertjes ; wat leuk al meiden met de kamertjes bezig hier helaas nog niet de kleine straks slaapt eerst een poos bij ons willen gaan verhuizen want hebben maar twee slaapkamers niet echt super veel Luiertassen ; hier een poos geleden 1 gehaald bij de kruitvat een leuke roze met bloemen erop Hier verder gisteren een verjaardag gehad pfff was best wel druk en waren laat thuis wat wat minder was want merk het gelijk lig vaak rond 9 uur op bed en nu pas zo rond 11 uur zaterdag ook al zolaat en merkte ik het helemaal hele maag was van slag en gelijk weer overgeven bah .. Verder vanmiddag weer naar de vk voor controle ben benieuw hahh
Nicky, ja snel he? Ze komen hier met 5 maanden langs om je helemaal in te lichten over uren, wat je kan verwachten en wat zij van jou verwachten (aanpassingen in huis enzo). En dan komen ze 2 maanden vantevoren nog een keer langs... Om te kijken of je er klaar voor bent haha. Nou ja ik vind het best. Doe jij nu een beetje voorzichtig met je bekken? Je moet er nog een tijdje mee. Anette08, oh dat ga ik ook even googlen. Was ookal aan het speuren voor tassen toen ik het hier net zo las. Vind het zo moeilijk er is zoveel. Ik wil wel graag een vrolijke met kleurtjes enzo, want daar heb je heel veel mooie van, maar ik wil ook graag een wat simpeler gewoon 1 kleur. Is voor mijn vriend misschien wat leuker en niet alles kan elke dag bij je outfit he? Haha wat een doos ben ik he? Mar daar denk ik dan aan....
@leonizzie: ik ga zeker wel proberen om wat voorzichtiger te doen met mijn bekken. @luiertas: ik ben nog altijd tevreden met de tas van de Aldi die ik vorig jaar heb gekocht. Zitten diverse vakken in, een matje en hij is helemaal zwart dus kan overal bij. @20 weken echo: ik kan nu echt bijna niet meer wachten. Nog maar 1 week en 1 dag. Ik hoop dat die zo voorbij zijn @vocht vasthouden: we zaten trouwens zaterdagavond bij de buren en toen kreeg ik weer ontzettend veel last van vocht in mijn handen, de buuf kwam met de ideale oplossing! Een koudpakking ik was helemaal gelukkig. Dat was het weer voor nu, ik ga dadelijk echt aan school beginnen, net weer in slaap gevallen ben echt super moe vandaag dus ik hoop dat ik vanmiddag gewoon lekker kan leren.
Had mijn luiertas ook als gezocht op mp. gezet. Nu kreeg ik een mailtje van iemand hier in de omgeving dat ze er aan hadden liggen. 1 Handvat was een beetje los moest genaaid worden. Rest van de tas was nog oke. Mocht hem voor 37,50 ophalen. Nu zit ik te twijfelen of ik dat zal doen. Kan het hengsel altijd naaien laten bij de schoonmaker oid. Je gebruikt toch aan de schouderband vooraan de kinderwagen?? Meiden wat zouden jullie doen? Orgineel is hij 70 euro op internet. Nu dus voor 37,50 euro, 30 minuten rijden hiervan daan maar met een half kapot hengsel.
@susan: ik zou de tas dan gaan halen. Het kost je nooit 32,50 aan brandstof en maakkosten bij de schoenmaker dus je zult goedkoper uit zijn dan dat je een nieuwe gaat halen. Ik zou wel om een paar foto's vragen zodat je kunt zien of de tas er nog goed uitziet. Succes ermee!
aaaaaagh ZE KONDEN HET NIET ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *trekt een plukje haar uit* De echosopiste twijfelde echt zoooo erg, ze wist het echt niet. Ze zie het is gewoon 50% kans op jongen en 50% op meid... Weet ik dus nog niks! En meneer of mevrouw lag er ook niet echt mooi voor, dus over een weekje mag ik terug komen.
Ahhh Cossy dat meen je niet!!! Jammer! Gelukkig mag je over een weekje terug. Wel een mooie foto hoor.
Whahaha ja erg he! Ik dacht neeee dat meen je niet... Maar het ene moment leek het net alsof er iets hing, en het andere moment meende ze 3 puntjes te zien, dus van schaamlipjes zeg maar. Op een gegeven moment wist ze het gewoon ECHT niet meer, hihi. Dus ben benieuwd!
@cossy: Mooie echofoto!! Ik hoop dat ze volgende week wel kunnen zeggen wat het wordt. Ach en misschien wil die kleine helemaal niet hebben dat jullie het weten. Even afwachten dus. Wanneer heb je de 20 weken echo? Sorry als je het al gezegd hebt... Zo te zien was dit een pretecho, of niet? @hier: met school gaat het goed. Al bijna een hoofdstuk af en dan nog 2 te gaan. Ben blij als ik de toets achter de rug heb.... is namelijk het vak omzetbelasting, soms een beetje saai... Achja, komt wel goed denk ik.
Nicky daar heb je gelijk in. Ga eens mailen voor foto's als het erg kapot is hoef ik niet eens heen te rijden idd. Balen Cossy dat je het niet kon zien, maar nu mag je nog een keertje komen kijken.
Hihi! Ja ben in ieder geval hartstikke blij dat het ukje helemaal gezond lijkt. En tsja, voor het geslacht moeten we nog maar een weekje wachten. Stiekem toch ook wel leuk dat ik hem of haar over een weekje weer mag zien!
@Cossy hihi wat een ondeugend boefje heb je zeg! Dus je bent het nog niet te weten gekomen. Wel fijn om de kleine te kunnen zien. Hopelijk wil hij/zij volgende week z`n geheimpje wel prijs geven.