He Cossy, wat balen is dat dan he? als je je er zo op verheugd hebt. Maar volgende week nog een keer genieten. Controle was net goed. Heb ons ukkie ook nog even kunnen zien. Heb nu wel zin in morgen. Even afgezien van of alles goed is, maar het is nu wel een genot om naar te kijken vindt ik, nu is het al echt een baby. Gewoon lekker van formaat. We hebben het morgen gelukkig al om 09.15 dus dan hoeven we niet een hele dag te wachten.
@ laartje ja lekker was ie he! haha enne joepie! niet meer afwassen vanaf vandaag!! @koetje hoe was de studiedag vandaag? klinkt leuk zo'n cursus @nicky: zo jij hebt een lekker productief dagje gehad gister haha leuk! binnenkort is hier ook zo'n beurs! Studeer ze vandaag! @leonizzie: dat is zeker snel dat je al intake van de kraamzorg heb. succes op de controle vandaag! en morgen bij je 20 weken echo alvast! @aaaaaaaaah cossy wat balen!!!! hahaha klein pestkoppie spannend hoor! haha @susan zou ook ff om foto's vragen Zo lekker thuis en wat een lekker weer!!!
Hier is het weer wat wisselvallig. Dat wat regen en dan schijnt de zon weer. Net even lekker bezig geweest met school. Morgen weer verder en dan woensdag nog en donderdagochtend toets dus dat komt helemaal goed. Ik ga nu weer met de geboortekaartjes aan de slag, al een paar dagen niks meer aan gedaan dus mag wel nu. Ik hoop toch zo dat die kruimel van ons volgende week wel wil prijsgeven wat hij/zij is anders moet ik ook nog een unisex kleur voor de geboortekaartjes gaan kopen.... heb ik eerlijk gezegd niet zo'n zin in. Maarja we zien wel. Ik ga hier de verwarming wat omhoog zetten en dan kom ik straks nog wel even spieken. Groetjes Nicole
@ chivay - Hoera een meisje! @ cossy - Hoera, een ondeugend en eigenwijs kindje.. nu al?! Wel fijn dat alles verder goed was... @ leonizzie - Alvast veel plezier voor morgen! @ nicky - Goed bezig met school! Alvast veel succes met de toets donderdag... ik doe steeds mijn best om alles te onthouden, maar je zult zien dat ik het op het moment supreme vergeet.... dus bij deze een gelukswens vooraf! @ weer - bewolt, grijs, harde wind.. maar droog! @ mezelf - Pfff.. stomme pukkels.... Heb wel voor mezelf twee buikbanden gekocht dit weekend, dus show nu lekker met mn kleine buikske, hoera! Leidt de aandacht een beetje van mn gezicht af, haha!
Annete08 haha die pukkels had ik ook rond week 18, wat dat nou is? Nicky, goed dat je bezig bent geweest met school, fijn dat je nog 2 dagen hebt voor de toets. Ga je de kaartjes helemaal met de hand maken?
@ Leonizzie, spannend morgen de 20 weken echo. Fijn dat alles goed was en dat je nog even naar je ukje heb mogen kijken. @ Nicky, jij blijft maar shoppen he Leuk hoor Succes met je huiswerk. @ Irisnaomi, hoe was het bij de vk? @ Susan, ik zou hem nieuw kopen haha! Gewoon het idee dat er nu iets kapot is, misschien is er wel meer aan de hand?! Maar ik ben heel makkelijk met nieuw kopen hoor. @ Cossy, indd ook wel weer leuk om volgende week te kijken. Ik dacht vanmorgen al waar blijft Cossy? Is ze de hele stad aan het leeg shoppen hihi. maar helaas je moet nog minimaal 1 week wachten. @ Val, hier is het ook heerlijk weer. Mag alleen iets warmer. De vaatwasser is er yoehoe! Ze komen hem alleen morgen pas instaleren maar dat ene dagje kan ik nog wel zonder haha.
@ leonizzie - Bedacht mezelf vanmorgen dat het wel weer wat minder werd, maar ging net met mn hand over mn voorhoofd.... Manlief heeft de grootste lol, ik ietsje minder... @ laartje - Woehoe, morgen heel de dag vaatwassen! Hoera!
@leonizzie: ik ben de kaartjes inderdaad helemaal met de hand aan het maken. Ben aan het borduren op stevig kaartkarton. @laartje: het papier dat ik nog nodig heb voor de geb.kaartjes kan ik nog gedeeltelijk betalen met de cadeaubonnen die ik nog heb liggen scheelt weer een hoop. De spullen die ik nu heb voor de kaartjes hebben me 0 euro gekost Ook allemaal betaald met cadeaubonnen @hier: begin behoorlijke trek te krijgen maar als ik nu iets ga eten heb ik straks niks meer nodig met het avondeten. Ik ga maar eens kijken of we nog een sultana ofzo hebben...
wow wel heeeel veel werk nicky! hoeveel van die kaartjes moet je doen?? Annette hier ook last van pukkels, maar dan vooral op mijn rug en bovenarmen...blegh
Annete08 leuk he die mannen Mijn vriend zei dan: He je hebt allemaal PUKKELS, hoe komt dat?! Kon me woest maken zo'n stomme vraag, hormonen ofzo weet ik veel? Kon ie zelf toch ook bedenken.... Maar trok na die week ook wel weer aardig weg hoor. Nicky, petje af voor jou!
Ohhh Cossy, wat een eigenwijsje!!! wel fijn dat hij/zij gezond is maar nog een week wachten tot jullie hopelijk het geslacht weten!! Niet teveel plukken idd Leonizzie, fijn dat de controle goed was!! Hier ook net naar de VK geweest. Bloeddruk gaat iets omlaag maar dat is normaal rond deze tijd. Voel me dus ook af en toe dizzy. Te verklaren gelukkig. Verder hartje gehoord en weer gevoeld aan mn buik. Draag het weer naar voren voelde zij ook, niet zo gek dat ik nu al veel opmerkingen krijg dat ze vinden dat ik wel al heel dik lijk... Leuk is anders.. Had het bij mn zoontje ook heel erg. "Weet je wel zeker dat het er 1 is?" zeiden mensen dan.. Grrr... Nou ja, voordeel is wel dat je van achter niet ziet dat ik zwanger ben en de kilo's er na de bevalling afvliegen! Ik ben nu overigens 6,5 kg aangekomen tot nu toe. Hoeveel jullie??? Laartje, joehoe, lekker de vaatwasser! Morgen weer heerlijk laten draaien En wat het weer betreft; hier regent het en is het saai, grijs weer hoor! Nou ik ga mn boodschapjes even uitladen en daarna rustig aan koken. Heb al trek! Nog wachten tot manlief thuis komt rond half 6/6 uur... Ohhh en wat ben ik zenuwachtig... Donderdag al om 5.45 uur op schiphol zijn.. Pff.. En het komt allemaal net aan goed met onze visums.. Pff, wilde ze een gezinsakte hebben omdat we niet getrouwd zijn en mn zoontje de naam van papa heeft moet ik dan kunnen overleggen dat ik wel zn moeder ben. Mocht er in het ergste geval iets gebeuren met papa, dan krijg ik de kleine man niet mee zonder dat papier. Zo belachelijk! Maar na een hoop bellen, faxen en aandringen kunnen we woensdag het visum en de tickets ophalen. Lekker op t laatste moment zeg.. Ik haat dat gestress haha!!
Marijee, ik ben nog niets aangekomen... integendeel.. snap echt de ballen van mijn lichaam haha.. waar ga je trouwens naartoe?
@ Cosz.... Ohhhhh wat een mooie foto en wat een lekker eigewijsje!! Hopelijk laat hij of zij het volgende week goed zien!!! @ Marijee... Ik zit nog steeds in de - qua gewicht.. Eerst 4.5 eraf... en ondertussen is er weer 2 a 2.5 bij.... Even de snelle reageerronde.. Vandaag op mijn werk volop uitgesloofd met sjouwen, schuiven en opruimen.. Pff... was kapot! Maar het moest wel echt gebeuren.. Morgen aan ze nieuwe meubels voor de kids in elkaar zetten... Verder gaat het gewoon lekker z'n gangetje hier.. Ik duik nu de keuken in... lekker op tijd klaar zijn met alles vandaag!
@ marije - Woehoe Suriname! Lekker hoor, mocht je mijn schoonbroertje Jorn ergens in Paramaribo (waarschijnlijk in een kroeg) tegenkomen, doe hem dan maar de groeten Wel een hoop gezeur inderdaad met regelen rondom je vriend en je zoontje... pffff...! @ aankomen - Hier nu ongeveer 4,5 kilo... Vind het zelf prima. Schommelt tussen 4 & 5..... Maar was al niet de slankste en toen de weegschaal vorige week de 80 raakte had ik toch wel even paniek Inmiddels is het alweer een aantal dagen 79,5, dus dat vind ik prima! Daarbij hoort het erbij en is het voor het goede doel!
Dingetje2, We gaan naar Suriname Annette, ik zal je zwager de groeten doen Haha! en 4,5 is ook netjes! Ik weeg nu 68,5. Bij mn zoontje woog ik op een gegeven moment 82 kg aan het eind. Vond t verschrikkelijk om die 80 over te gaan! Haha! Ach, is voor een goed doel, dat dan weer wel
@ marije - Mijn moeder zegt steeds... "o je ziet er precies uit als ik toen ik zwanger was", ik heb die foto's ook gezien.... Ben zelf ook een zomerkindje (eind juli) en mams was formaat kamerolifant, hield vocht vast als een spons en kon niks meer.... Hmm.... Maar goed, voor het goede doel @ jongen of meisje - Heb net, heel kinderachtig, even alle testjes gedaan die ik op internet kan vinden over of het een jongen of meisje wordt... Volgens de testen een meisje, we willen het ook eigenlijk niet weten, maar heb zelf zo sterk het gevoel dat het een meisje is, dat ik soms bang ben dat ik het helemaal niet leuk vind als ze straks zeggen, hoera, het is een jongen.... Deelt iemand mijn zorgen of willen jullie het allemaal weten?
@val: ik hoef er maar tegen de 100 aan dus valt wel mee Hier trouwens ook last van pukkeltjes voornamelijk boven op de rug/schouders en voor op de borst. In het gezicht valt het wel mee gelukkig. @marijeee: wat een gedoe zeg met die papieren voor een vakantie... Alvast heel veel plezier, zul je zien dat ik dat helemaal vergeet te zeggen... Fijn dat de controle weer goed was. Hier nog maar 1,5 kilo ofzo aangekomen. @hier: ben benieuwd wat er nu weer gebeurd is hier in ons dorpje...de brandweer rukte net met toeters en bellen uit. Vorig jaar stonden ze bij ons in de straat.... waren ze tegenover ons aan het bbq'en en was de heb in de fik gevlogen knuppels hoe stom kun je dan ook zijn om je bbq tegen de heg aan te zetten. haha.