Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @annette: wij willen weten wat het wordt. Ik heb zelf wel al vanaf het begin het idee dat het een roze wolk wordt hier. Manlief weet niet of het een blauwe of roze wolk wordt. In mijn omgeving heb ik wat verschillende ideetjes, de ene denkt een blauwe wolk en de andere een roze.
    Ik heb ook zo'n test gedaan en bij mij kwam er toen ook een meid uit, volgens de chinese kalender is het ook een meid. Ik ben benieuwd volgende week.

2. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nicky - spannend... laat maar weten of die chinese klopt.. zegt bij mij ook een meisje!

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Gewicht: Hier nu 3 kilo erbij. Valt me nog mee.

Net met vriend even over die tas gehad hij vind dat ik het niet moet doen. Als er een hengsel stuk is zal er wel meer half stuk zijn zegt hij.
    Dus maar weer opzoek naar een andere tas.

Nicky hoeveel kaartjes moet je idd. Veel werk maar word vast super. Wij zijn nog niet eens uit over de namen laat staan dat we ons al verdiept hebben in kaartjes.

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    hey meiden...

ben er weer na een dagje werken..
    Heb ff snel terug gelezen.. maar eigenlijk moet ik even plat, mijn rug is vanmiddag weer een ellende...

ff snel dus:
    @ Cossy: wat een boefje heb jij zeg.. laat ie paps en mams niet tussen zijn/haar beentje kijken.. Maar.. volgende week dus weer een kijkje.. dat is dan wel weer leuk.. en het belangrijkste... helemaal gezond... gefeliciteerd..

@ Nicky: spannend hoor donderdag toets... maar goed leren... succes ermee.. maar een beetje afleiding tussendoor met de kaartjes is ook goed natuurlijk..

aangekomen kilo's: hier 5-6 kg aangekomen... maar was van te voren al van de Clomid al 10 kg aangekomen ongeveer... blegg... ooit was ik 67 kg.. Nu ben ik inmiddels 82,5 kg... ach ja.. alles voor het goede doel....

@ Annette: ik ben hier eigenlijk ook overtuigd dat ik al weet wat het wordt... zal dadelijk ook echt raar kijken als het anders is... maar het scheelt dat ik het over een week weet... lijkt mij raar als ik nog moet wachten tot augustus en dan blijkt het wat anders te zijn haha...
    Ach ja.. belangrijkste is toch dat het gezond is..

Hier:
    vandaag dus gewerkt... en pfff voel mijn rug weer gigantisch... merk wel dat die 3-4 uurtjes therapeutisch me eigenlijk toch beter afgaan dan een hele dag poli... maar ja.. ff nog aankijken..
    Heb ook erg veel last van vaak plassen vandaag.. ben net geweest en dan denk ik weer te moeten... maar er komt niet echt heel veel..
    Morgen even aan VK voorleggen.. hoop geen blaasontsteking.. maar ik hoop ook niet dat het erbij hoort... hihi.. lastig ben ik...

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    wow nicky 100 kaartjes borduren! poeh heej! haha succes!

Wij willen ook weten wat het word

En hier ongeveer 5 kilo erbij! vind ik ook prima

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @val: achja, 100, het lijken er veel maar ze zijn zo gemaakt. en anders probeer ik mams te porren om mee te helpen :)

@lauw: Fijn dat therapeutisch je beter bevalt dan hele dagen poli. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat met je rug.

@hier: nog even rustig voordat ik ga koken. Manlief beld om 5 uur dat het wat later werd. Ga koken als ie belt dat ie eraan komt.

7. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    wat hebben jullie de afgelopen dagen veel gekletst zeg!
    ik heb het niet teruggelezen!

zie iets over puistjes: heb ik ook last van!
    100 kaartjes borduren!! wat leuk!!!

hier gaat het inmiddels wat beter. het eerder stoppen met werken, betekent ook weer avondeten en belangrijker: dit binnenhoud!
    in ieder geval 1 juli met verlof! moet 6 weken van tevoren nu ik met zwangerziekteverlof (of hoe je dat ook noemt) ben voor 2 uur per dag!

ik ga naar yoga en daarna lekker slapen!

oww heeft iemand toevallig last van ontstoken tandvlees?

xx elisa

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @elisa: Hier geen last van ontstoken tandvlees (tenminste niet zover ik weet). Wel last van bloedend tandvlees als ik met de gewone tandenborsten poets. Poets ik electrisch dan is het een stuk minder. Volgende week dinsdag naar de tandarts, zal ik meteen eens vragen wat ik eraan kan doen.

Veel plezier met yoga en trusten voor straks.
    Fijn trouwens dat je het eten binnen kunt houden!

9. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo lady's

Hier ben ik dan weer.

pfff heb ff een ellendige week achter de rug hoor.

Goed last van me bekken last van hartkloppingen moet even goed rustig aan doen.

Heb griep te pakken gehad.

Heb nu ook geen puff om alles terug te lezen.

Heb zelfs haast nog niets gekocht voor onse little princes in me buikkie dus ga ik van de week maar even doen.
    Morgen samen met me baas even roosters bekijken en voor mij even zw om is eerst op mezelf te komen.

Hoe is het verder hier.

Alle mensen die weten wat ze krijgen gefelicteerd met een jongen of meisje.

Hier even onze prachtige lieve meisje.

10. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Elisa ik lees toevallig jou verhaal over je tandvlees heb geen ontsoken tandvlees maar wel heel gevoelige tandvlees tijdens poetsen bloed het wel goed.

Goed spoelen met mondspoeling die je wel mag hebben is me geadviseerd.

11. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    cossy jee balen zeg dat het niet wou laten zien.
    Nou afwachten dus lekker een eigenwijsje dus.

Bij ons wou het vorige week ook niet laten zien wat het was hoor hahaha maar net voor het einde liet ze het zien en goed ook haha.

En na 5 minuten nog even gekeken te hebben liet ze het wel even een aantal keren zien dat ze duidelijk meisje is haha.

Bij mij ligt ze in stuip maar schijnt normaal te wezen en ze bokst en shopt er op los in me buik kan het goed al voelen en het is ook al goed te zien bij mij.

vriendlief zit er ook heerlijk van te genieten als ze bezig is hij kan heerlijk meevoelen.

12. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    PS: cossy wel een hele mooie lieve echo foto zeg.

zo lieffff:D

nog even vraagje hier.

Hebben jullie dat nou ook dat je sommige dingen niet meer aan kan kwa werk of regelen ik ben zelf leiding gevende maar kan het op dit moment echt niet bol werken op me werk.

Kan gewoon heel veel dingen niet meer doen of ik vergeet gewoon 1 en ander.
    Waardoor ik best een discussie met me baasin heb gehad.
    Morgen dus goed gesprek met haar.

Maar weet echt niet waardoor het komt.

Voorheen kon ik alles aan op me werk.

marije hier bijna 7 kilo aangekomen op een ons na:D

13. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Hier een leuke link voor leuke kleertjes

Home

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Iltje dat zijn de hormonen. ik heb daar ook last van hoor. Vind het soms zelfs een beetje eng dat ik bepaalde dingen vergeet die ik zelfs opgeschreven heb!

Marije, ik schommel, 2 kilo eraan 2kilo eraf. DIt gaat de hele tijd zo. Nu zitten ze er weer aan met een halve kilo erbij... Dus bij elkaar 0.5 kilo aangekomen.
    Ik draag ook naar voren en heb ook al best een buikje. Ik ben er trots op en vindt naar voren dragen juist wel mooi, want ik heb mooi nog wel een taille!

Lauw, ik denk niet dat het een blaasontsteking is hoor (tenzij je ook pijn hebt).
    Ik heb dit nu ook al geruime tijd. Heel veel plassen en dan ben ik net geweest en soms 5 minuten later voel ik mijn blaas alweer. En vaak voelt het dan alsof ik dan echt wel veel moet, maar uiteindelijk terug op de wc is het heel weinig en denk ik: He het voelde toch echt alsof mijn blaas gewoon vol zat.

Verlof. Hoe hebben jullie dat geregeld? Ik ga lekker 6 weken vantevoren met verlof. Gewoon omdat ik 1.5 uur naar mijn werk moet reizen met de trein en metro en tegen die tijd is het misschien wel warm en ben ik dik en ik zag dat gewoon echt niet zitten om dan zo lang te reizen.
    Ik ga dan pas weer in januari aan de lag. Dus bij elkaar heerlijk een half jaar eruit.
    Vind het ook een fjn idee dat mocht de borstvoeding gaan lukken (hoor zo vaak dat het niet lukt) dat ik dan ook in alle rust de tijd ervoor heb.

15. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Iltje wat balen dat je je zo voelt zeg! niks van aantrekken hoor lekker rustig aan doen! mooie echofoto!

Elisa: ik heb veel last van mijn tandvlees, maar ik heb er altijd al last van gehad en nu erger. goed blijven poetsen, ook je tandvlees, tandenstokers gebruiken en idd spoelen, verder kan je er niet veel aan doen

verlof ik wil 4 weken van te voren met verlof gaan (proberen) maar ik werk nu al maar 3 dagen en ik neem vakantie dagen op zodat ik vanaf mei waarschijnlijk maar 2 dagen werk en dan moet het wel uit te houden zijn en zoniet dan eerder ik zie wel, op mijn werk zijn ze daar gelukkig heel makkelijk in

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Hier alles goed. Het weer was hier ook niet al te best. Harde wind en vanaf een uur of 16.00 regent het :(
    Had vanmorgen weer eens een "gewone" broek aangedaan. Vond de zwschapsbroeken nog een beetje te dun. En het pastte nog steeds hihi. Heb mijn broek nu wel open staan hoor. Het is een lage broek, dus het kan allemaal net aan hahaha.

@gewicht: hier ook weer over de 80, was vanmorgen 81.9, was 77 dus 5 kilo aangekomen. Moet ff opzoeken hoe het bij de andere 2 was, weet ik nml niet meer hihi. Was nu ook zwaarder, een kilo of 3 voordat ik zwanger werd van hun.

@Leonizzie: ik neem 4 weken verlof van te voren. Tenminste... das mijn plan nu hihi. Ik ga rond 20 juli met verlof. En begin weer 30 nov geloof ik. Als ik later beval dan begin in uiteraard wat later ;)

@iltje: leuke link! Doe jij het mak aan??!! Ff goed gesprek voeren morgen idd, want je baas heeft er ook niks aan als jij eerder thuis moet zitten. Mooie echo foto van jullie prinsesje!

@Nicky: weet je al wat er loos was?? Enneehhh 100 kaartjes, gaat je lukken hoor!! Succes met je toets!! toi toi toi.

@chinese kalender: die van mij zegt een meisje, maar heb toch sterk een jongens gevoel.... ben benieuwd hihi.

@Cossy: wat een lekker eigenwijsje hihi, leuk dat je over een weekje nog eens mag koekeloeren, bofferd ;)

@Lauw: ik hoop niet dat je een blaasontsteking hebt!
    Rustig aan he op werk!!

@Elisa: wat fijn dat je je eten weer lekker binnen houd!! Eindelijk hé?

@Marijee: fijn dat alles weer oke was bij de vk! Lekker he dat hartje horen!! Ennehh... ik vind het kamertje echt geweldig worden!! Niet te zenuwachtig worden hoor voor donderdag! Wel irri dat het vissum zolaat geregeld is, grr... burocratie!!!!!!!!

@Chivay: rustig aan hé op het werk!!

@Leonizzie: veel plezier morgen! leuk dat je vandaag ook nog evne mocht spieken ;)

Als ik iemand vergeten ben.... solly!
    Ik ga morgen lekker niet werken. Heb vrij genomen. Ga een beetje rommelen in de babykamer, nog wat spullen opruimen en de kozijnen en de radiator schuren. De muur afverven en nog 2 plankkies ;) Als het af is ga ik zeker weer een fotootje maken! Komt goed ;)

Ik ga op tijd pitten vanavond, ben het zat haha, ook een beetje nukkig... hopelijk is het weg als ik morgen wakker word. Helemaal geen zin in nukkig zijn./ Ben ik niet zo gezellig voor mijn omgeving haha en dat is zielig!

Nou meiden, fijne avond!
    Grt FemR

17. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Hahahahaha Cossy! Wat irritant dat ie het niet wilde laten zien! En dat bij de nieuwsgierigste van ons allemaal! Hahahaha! Nou ja, moet ook niet te hard lachen natuurlijk, dat is vragen om problemen als ik donderdag zelf voor een 3d ga.... Maar ik vind het wel een beetje grappig! Wel fijn dat je volgende week opnieuw mag! En dan zal je zien dat het een meisje is! Maar wat een schattige foto's! Ben blij te zien dat zo vroeg een 3d ook al de moeite waard is! Nog 3 nachtjes slapen!!!

@Koetje; Ik heb een Mutsy 4-rider, en daar hebben ze dus gewoon een duozit op! Gewoon voor op mijn eigen onderstel, en dan ben ik splinternieuw voor 149 euro klaar! Nou ja, nog een paar tientjes erbij voor een babynest zodat de kleinste lekker kan liggen. Maar jij hebt ook goed gescoord voor een duowagen! En is dat er een van 2 naast elkaar? Die van Mutsy is wel achter elkaar, maar goed. Kan ik in elk geval overal naar binnen!
    EN hoe waren je workshops vandaag?

@Laartje; Fijn, niet meer afwassen!!!! O, nou ja, nog 1 dagje dan!

@Marijee; Spam er maar lekker op los hoor! Ik vind het een erg leuke webwinkel, en vind het altijd ontzettend stoer dat mensen dat gaan opzetten! Leuk ook dat jullie nu ook lingerie hebben! Ga binnenkort even op mijn gemakje kijken!
    Fijn dat jou controle ook weer goed was! Ik ben geloof ik nog maar 1-2 kilo aangekomen, beetje hetzelfde schema als de vorige keer. Wat ben jij bij de eerste aangekomen?
    Wat een gedoe met die visa! Maarrrrrrr Nog een paar nachtjes slapen en dan zitten jullie lekker warm in Suriname! Is het nog steeds een verrassingsbezoek? Of weet ie inmiddels dat jullie komen? En na zo'n vakantie zal je buik wel echt ontploft zijn!

@Nicky; Vind je het niet juist heel ingewikkeld dat je het aan sommigen wel en aan sommigen niet mag vertellen? Ik zou binnen no-time zo in de war raken dat ik het alsnog verklapte!

@Werk; Net nog even gebeld met de Amerikaanse "baas", en de lucht is weer geklaard hoor! Ik werk trouwens bij een farmaceut, in het klinische geneesmiddelenonderzoek (het stuk na het lab en de proefdieren zeg maar, in patienten dus).

@Leonizzie; Fijn dat de controle weer goed was! EN heel veel plezier bij de echo morgen! Ik zit weer aan het forum gekluisterd hoor!!!

@Annette; Ja,erg he dat je van die grenzen gaat overschrijden qua gewicht. Ik weeg normaal rond de 90 :)->), dus bij mij gaat straks de magische 100kg grens eraan komen, AAAAAHHHH! "Gelukkig" ben ik de vorige keer ruim 5 weken te vroeg bevallen, en is me dat bespaard gebleven! (Jawel, ik zoek voordelen!)

@Elisa;Fijn dat het beter gaat met minder werken!

Nou dat was het wel weer zo'n beetje voor vandaag! Ga lekker Grey's anatomy kijken!

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ FemR.... ;) een dagje nukkig kan best toch? :) Fijne vrije dag morgen!!!
    Ik ga mijn best doen om me een beetje kalm te houden.. Maar helaas zitten we even in een giga drukke tijd op mijn werk...
    ;) Binnenkort komt er versterking in de vorm van nieuwe collega's... ik kijk naar ze uit!!

@ Verlof..
    Ik ga 6 weken van te voren.. 22 juni waarschijnlijk...
    Zou veel liever 4 weken willen... maar de kant zit er zo dik in dat ik dat niet ga redden dat ik het beste hiervoor kan kiezen nu al... Kinderopvang van een speciale doelgroep...
    Erg veel tillen, drukke kids...

... Wij zijn al een avondje aan het rondsnuffelen om volgende week er nog even tussenuit te gaan.. Romantisch hotelletje ofzo.. Jacuzzi oid ;)... kunnen alleen nog even niet vinden wat we zoeken!

Net met het koken mijn hand verbrand :) auw...

19. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Heyhallo!!!
    @hier: leuke dag gehad vandaag. De workshop babymassage was erg leuk. Ik had met Tes deze cursus ook gedaan dus het kwam me allemaal wel bekend voor. Heel toevallig kwam er ook nog iemand van draagdoek.nl. Ik heb hier de laatste dagen juist een paar keer naargekeken en overwoog er een aan te schaffen. We kregen allemaal een 'oefen'doek (althans dat dachten we) en er werden ons een paar draagmanieren uitgelegd. Ik werd meteen helemaal enthousiast en ik wilde vanavond gelijk op MP gaan kijken. Maar toen zei die vrouw dat we de draagdoek mochten houden!!! Echt super, ben er heel blij mee! Het is een (lime)groene met op de voorkant in het groot ByKay. Het is dus een soort van promotiedoek maar dat maakt mij niet uit, hij is heel leuk. Als het me bevalt koop ik zo'n grijs met roze of blauwe, die Marije ook heeft. Die vind ik helemaal leuk!
    De workshop 'muziek en bewegen' viel een beetje tegen (was een beetje oubollig), maar mijn dag kon niet meer stuk, ik heb een draagdoek:D!

@Laartje: ja, het zou een supergoede koop zijn. Maar nu krabbelt 'dat mens' ineens terug (er is nu 160 euro op geboden), dus ik hoop dat ik hem nog krijg...
    Lastig ja, om een mooi strak kamertje voor weinig te krijgen. Ik wilde dat eigenlijk ook, maar bedacht me toen dat een 'landelijk kamertje' in het wit ook superleuk kon zijn en een stuuuuk goedkoper.

@Nicky: wat leuke spulletjes heb je al, Nijntje en Snoopy, leuk hoor! En doe rustig aan met je bekken, he? En alvast succes met de toets donderdag, je doet er tenminste genoeg voor!

@Cossy: wat balen dat ze het nog niet kon zien! Ja, 50% kans op een jongen of 50% op een meisje, dat kon ik jo ook vertellen... Nu maar hopen dat ze het volgende week wel kan zien.

@Leonizzie: succes en plezier morgen met de echo! Lekker zo lang verlof trouwens... Ik ga ook 6 weken van te voren, maar ga na 16 weken weer aan de slag (wel nog maar voor 1,5 dag om er rustig 'in' te komen)... Moet er nu nog niet aan denken...

@val: hier heeft het de hele dag geregend, had jij geluk!

@marije: bloeddruk omlaag normaal rond deze tijd? Ik hoop dat dat bij mij ook zo is... Fijn dat alles goed was ennn... lekker showen hoor dat buikkie! Het begint nu op te schieten he? Gelukkig is het toch goed gekomen met de visums. Alvast een hele fijne vakantie!

@gewicht: ik zit altijd al over/rond de 80:)... Het is wel een gewicht wat bij mij past en waar ik me lekker bij voel dus dat scheelt... Maar toen bij mij met mijn eerste zwangerschap de 100 kg in zicht was, kreeg ik het wel echt benauwd...

@annette: ik ken het wel van mijn eerste zwangerschap. Ik was er van overtuigd dat het een jongetje was, alles 'wees' ook op een jongen (behalve de chinese geslachtskalender dan). Ik heb zelf een seconde een soort van teleurgesteld gevoel gehad toen ik hoorde dat het een meisje was (met de keizersnee). Maar dat gevoel was meteen weg en nu ben ik zóóó blij met mijn meisje! Ik heb nu totaal geen voorkeur trouwens, maar heb wel weer een sterk gevoel dat het een jongetje is (maar dat klopt vast weer niet...). Wat zegt de chinese geslachtskalender bij jou?

@Lauw: balen dat je je rug weer zo voelt. Rustig aan he?

@Iltje: mooie echo van jullie prinsesje! En ze ligt nu nog in stuiT? Tes heeft de hele zwangerschap in stuit gelegen en daardoor is ze uiteindelijk d.m.v. een keizersnee geboren. Er is nu nog alle ruimte en tijd dat jullie meissie gaat draaien.

@FemR: klopte de geslachtskalender bij je andere kids? En... altijd blijven lachen he:D?

@brendat: dat is ook handig zo'n duozit op je eigen Mutsy! Deze duowagen is ook niet al te breed, kan door alle normale deuren.

@Chivay: lekker romantisch weekendje weg, klinkt goeddd!!!

Ik ga nu ook even tvkijken. Tot morgen!!!

20. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hai! Even gauw even een update uit Duitsland.
    Verlof: 6 weken van te voren is hier verplicht, dus ik zal per 9 juli thuis zijn.

gewicht: ben nu ongeveer 2 kilo aangekomen.Buikje begint te komen dus zal het binnenkort wel meer worden. Zucht.

Over buik gesproken: ik heb constant de drang/het gevoel dat ik mijn buik "moet" uitzetten. Heel raar is dat. Herkent iemand dat misschien?

Verder niet veel nieuws hier anders dat we zware sneeuwbuien hebben gehad vandaag. waar blijft die lente nou? wil mijn bollen in de tuin zien opbloeien!

Ga nu weer even terug lezen. Eens even kijken hoeveel prinsen en princessen er zijn ontdekt op de echos. Hier willen wij het niet weten maar denk zelf dat het een jochie gaat worden. Manlief denkt een meiske en in China denken ze ook een jochie. We zullen zien!

Tjuus!

Deel Deze Pagina