Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Iltje: mentaal kan ik het nog wel aan op het werk.. maar lichamelijk is bij mij het probleem... tja ik merk wel dat ik als ik veel pijn heb, er wel iets minder bij ben.. maar op zich niet echt storend.

Verlof: Ik ga 6 weken van te voren met verlof.. dat was ik vanaf het begin al van plan, vanwege het lichamelijke zware werk... maar nu moet het wel nu ik gedeeltelijk in de ziektewet zit.
    Na mijn verlof neem ik nog 2 weken vakantie en dan ongeveer 6 weken werken en dan weer 2 weken vakantie.. hihi dan heb ik nog iets om naar uit te kijken...

@ femR en de rest van de klusdames: let erop dat als je hout schildert dan een verf op waterbasis gebruikt of iemand anders laat schilderen.. die lucht is namelijk niet goed voor je beebje..

@ Chivay: whaaaa je zit echt al op de helft... gefeliciteerd...

@ Koetje: een draagdoek kado gekregen.. helemaal super.. hihi ik ben er ook steeds meer aan het denken om er zo een te kopen...
    eerst dacht ik de lodger shelter, maar die schijnt erg slecht voor je rug te zijn.. dus echt helemaal niks voor mij...

@ kris: bleggg, sneeuw... laat die lente en bloemetjes maar komen.. Haha, ik laat mijn buik ook lekker hangen.. dat voelt veel prettiger, anders voelt het zo benauwd...

@ Laartje: je bent al weg.. maar alsnog veel plezier.. altijd leuk shoppen bij de ikea.. blijft eigenlijk altijd te veel aan je handen plakken daarzo...

@ Irisnaomi: haha wat een mopje, die kleine van je.. en ja hoor ook een baby in haar buikje hihi..

@ Cossy: laatste PPD (PotjesPlasDag) helemaal goed... heerlijk, maar je hebt het voor het goede doel gedaan...

@ Kiss: succes vanmiddag, leuk dat je moeder ook mee gaat.

@ SpruitNoordeloos: dat zou wel leuk zijn als je buurvrouw ook een kleintje verwacht... lekker samen zwangeren.. en dan heeft die kleine meteen een speelmaatje, dichterbij kan bijna niet..

@ Annette: haha.. gewoon mannetje overhalen... en dan lekker voor jullie tweetjes houden.. desnoods zeg je tegen iedereen dat je het niet wilt weten.. maar idd.. het belangrijkste is dat het gezond is..

@ Ckialita: dat gekraak van je bekken dat is normaal.. omdat je banden losser worden wordt je bekken ook wat soepeler en dat kan zich uiten in pijn en knakken..
    succes met de toets vanmiddag...
    ene... een tip voor een wagen.. tja.. ik heb de koelstra Latinique lijkt mij een fijne wagen, maar moet hem natuurlijk nog in het echie proberen.. Het was toen een hele mooie aanbieding.. maar die is inmiddels eraf... was namelijk maar €199,- alleen moet je nog de adapters voor de maxi cosi erbij kopen..

Zow.. ik ben weer bij...

nu nog even ego...
    vannacht een mindere nacht gehad.. gisteren duidelijk te veel gedaan.. weer pijn uitstralend naar mijn been... ik baal er zo van.. heb net geregeld dat ik dus 3 volle dagen poli zou doen, met wat therapeutisch werk... Nou ja.. ik probeer het nog even zo vol te houden... en anders zit er niks anders op dan weer overleggen wat nu...

Moet nu echt gaan douchen.. mag om half 11 bij de VK zijn.. en vanmiddag naar de fysio.. dus mijn vrije dag zit weer vol gepland haha..

2. Lauw ; ja ze gaat nu steeds op de bank liggen hihi van mama baby groeit hard he hihi

En vervelend zeg dat je zo slecht geslapen hebt hier soms wakker en dan draai ik iets te snel en dan zo,n pijnscheut bij mijn lies niet echt fijn en kan dan pas weer slapen als de pijn weg is

veel plezier vanmiddag bij de vk

3. 4days

4days Niet meer actief

Ckialita -> Fijn dat je nu beter slaapt! En veel succes bij je herkansing. ;)

He, nu heb je mij aangestoken... :( ;)

Lauw -> Hihi, ja idd. En achja, zooo erg was het potjes-plassen nou ook weer niet. Doe maar rustig aan hoor! Proberen naar je lichaam te luisteren, als het niet gaat dan gaat het niet. Dan moeten ze maar een andere oplossing bedenken...

4. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ cossy - zit steeds maar naar de printer te kijken of hij misschien uit zichzelf aangaat en het werk gaat doen wat er nog ligt... Hoop dat wanneer de telefoon gaat het niet voor mij is... Zit maar een beetje te internetten terwijl ik weet dat ik wel wat beters te doen heb... maar het gaat niet:( boehoe...

5. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had nog even een 18 weken foto van mezelf.. Met mooie roze buikband!

6. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, ik zit hier te wachten tot het huishouden zich vanzelf gaat doen. :D

Lief klein buikje! Maar het begint, vanaf nu zal het wel steeds harder gaan. ;)

7. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ cossy - Daar zit ik echt om te springen, heb de band aangeschaft om maar aan iedereen te kunnen laten zien dat ik zwanger ben... ik wil zo'n toeter! (denk dat ik daar van de zomer misschien anders over denk... maar nu wil ik het)

Huishouden... hmm, daar heb ik de kabouters voor ingeschakeld vandaag, maar je zult zien dat als ik straks thuis kom, ze niks gedaan hebben, haha!

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ Cossy, dat het bij je zoon zo duidelijk was met 16 weken wil misschien wel zeggen dat je nu een meisje krijgt, wat toch wat lastiger te zien is?
    ohhh spannend voor jou!! nog een weekje!

@ Annete, ow jeej heb ik je aangestoken met het niet-vooruit-te-branden-virus?
    Had er namelijk afgelopen weekend nogal last van!
    mooie buikfoto! Ben benieuwd hoe hard je gaat groeien.

ahhh nog een uurtje!
    Over half uurtje mn zoon naar het kdv brengen, en dan door naar de echo en de vk.
    Brrr heb er kriebels van in mn buik!

Liefs

9. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ha meiden,

17 pagina's lezen haha :$

@ baarmoederhoogte, bij de laatste controle bijna tot de navel, volgens de vlos is ze goed gegroeid.

@ beweging voelen, ook nog niet echt heel duidelijk, maar net als Smokey zit de placenta voor, dus kennelijk is het dan minder snel te voelen, heel af en toe wel krampjes aan de zijkanten, dat zal ze wel zijn denk ik.

@ kamertje, ja strandstijl leek mij ook de enige optie, ach kan best leuk worden, maar wat een schijtklus gaat dat worden haha.
    Ik heb al wel 2 ledikantjes gescoord op MP allebei €20. Is dat ook weer opgelost, een op eigen kamertje en een bij ons.

@ Marijee, ook een goede 20 weken echo, super!
    En lekker naar Suriname, heerlijk in het zonnetje 8)

@Cossy, wat jammer dat ze het niet konden zien! Heb je je zo verheugd, wel een mooie 3D trouwens, bij mij zag je niks vanwege placenta ervoor. Hopelijk ligt 'het' volgende keer beter.

@ aangekomen, ik weet eigenlijk niet hoeveel, bij de laatste weging bij vlos was het geloof ik 78 ofzo, maar weet niet echt hoeveel ik woog voor de zwangerschap. Ik kan al tijden mijn gewone broeken niet meer aan dus ik ben al wel flink forser op de buik.

@ kaartjes, ga ik online bestellen bij Babykaartjes en babykaarten van Baby-Cards.nl, heb ik wel een leuk kaarje gevonden.

@ tandvlees, snap het niet zo goed, als het bloed is het toch ontstoken? Dat dacht ik altijd.

@ draagdoek, ik heb er ook een, lijkt me helemaal geweldig en veel gezellliger dan een kinderwagen.

@ Iltje, ook mooie 3D!!

@ buik uitzetten, ja ik heb dat ook af en toe, lijkt wel of mijn huid te strak zit gespannen.

@ Kiss, veel plezier straks met de echo, ik ga ook vandaag, spannend hè? :$

Nou, ik moet de 'beschaafde' wereld in, ga maar even mijn oude kluskleren op de grond ophangen en zo'n heerlijke zwangerschapsbroek aantrekken (zitten echt zo lekker, blijf ze straks maar dragen haha)

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Wij zitten op een roze wolk, want we krijgen een dochter!!!

Echo was helemaal leuk. Alles zag er mooi en goed uit. Ik blijk ook mooi veel vruchtwater te hebben. Is wel grappig ze heeft ook echt hele lange benen! Net als haar moeder haha.
    Naar het mondje kon ze niet goed kijken want ze lag de hele tijd te duimen. Het leek allemaal goed, maar dat mag ze dan niet zeggen met zekerheid zeggen. Kregen de keus of we vrijdag nog een keer wilde kijken, maar dit hoefde niet. Gaan natuurlijk wel terug, want vind het altijd leuk om nog eens te kijken....

11. 4days

4days Niet meer actief

Annette -> Nou, je mag wel een stukje van mijn buik hebben! :D Ik durf m nog niet erg te accentueren omdat ik bang ben dat mensen gaan zeggen 'huh?! 16 weken maar...?!?!?'...

Kiss87 -> Tsja dat dacht ik inderdaad ook even, maar mijn moeder en vriend dachten beiden juist dat ze toch echt iets zagen hangen... Dus denk niet dat er iets zinnigs over te zeggen is.

Draagdoek -> Ik heb de Girasol 33, lijkt me ideaal omdat het de 2e is, kan ik het baby'tje dragen en heb ondertussen mijn handen vrij voor Vince. Heerlijk toch!

12. 4days

4days Niet meer actief

Ooooh, GEFELICITEERD, EEN MEID!! Super hoor!! :D

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Dank je! Echt helemaal leuk.
    Ook wel apart, mijn placenta ligt ook van voren, dus schijnbaar wel een meisje met veel power dat ik haar al zo goed kan voelen. Komt natuurlijk door die lange benen die in de weg liggen haha...

14. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ voelen van het kindje, ik voelde het al een paar weken....Of in ieder geval het leek er sterk op. Maar sinds gister is het echt heel duidelijk! Zelfs wanneer ik gewoon op de bank zit.....zonder mijn hand op mijn buik!

@geboortekaartjes, wij gaan er zelf 1 ontwerpen, hebben dat bij onze dochter ook gedaan! Zijn er nog niet aan begonnen eerst maar eens geslacht weten!

@kiss87, veel plezier bij de vlos en echo!

@ huishouden, eigenlijk heb ik daar bijna nooit zin in.......Maar als je het niet doet, wordt het alleen maar erger! Dus ik probeer wel elke vrije dag iets te doen. Gelukkig helpt mijn man ook vaak mee!

@annette, mooi buikje!

@verlof, ik ga 6 wkn van te voren....de vorige keer heb ik dat maar net gehaald! Werkte 2 wkn daarvoor al kortere dagen, nou ja was aanwezig! Voelde gister erg mijn bekken, dus hoop maar dat het kwam omdat ik teveel gedaan had!
    Ik werk ook met jonge kinderen, dus veel tillen!

@lauw, hoe was het bij de vlos!

@ geslachtsbepaling, na cossy's mooie echo aan mijn man te laten zien en te vertellen dat ik zo nieuwsgierig was......zei hij: "bel voor een afspraak...." je begrijpt daar kon hij geen 2 seconde langer over nadenken! Ik heb volgende week dinsdag een afspraak voor een geslachtsbepaling!
    @dingetje, ik heb je een pb gestuurd voor de site!

@ de rest, fijne dag allemaal!

15. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @leonizzi, gefeliciteerd een dochtertje! Fijn dat alles goed was....

16. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey meiden,
    vanmorgen naar de VK geweest...
    alles was goed met ons beebje.. hartje klopte goed.. baarmoeder net iets onder de navel... bloeddruk 110/70... dus ben weer goed gekeurd..
    Over mijn rug kan zij weinig over zeggen, dat laat ze aan de fysio en bedrijfsarts over.
    Verder heb ik denk ik een schimmelinfectie. Net de huisarts maar even gebeld.. en mag straks zo'n "paasei" ophalen.. Hoef ik gelukkig maar 1 nachtje te gebruiken.. Hopen dat de klachten dan iets minder worden.

@ Huishouden: ik vraag al heel lang aan de kaboutertjes of ze me komen helpen.. maar nee hoor.. ze zijn denk ik in staking... en tja.. met hetzelfde virus als Annette erbij gebeurd er niet veel in huis....

@ Leonizzie: een meid lees is.. helemaal goed.. gefeliciteerd...

@ Tamar: haha.. nee als manlief dat zegt.. niet twijfelen en bellen.. haha.. dus nog maar een weekje wachten... dan weet je het..

@ Annette: mooi buikje hoor.. en dan zo'n heerlijke knal roze buikband... echt leuk..

17. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leonizzie, gefeliciteerd!!!!!

18. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ leonizzie - Hoera! Gefeliciteerd, en inderdaad nog een keertje extra kijken is altijd leuk!

@ cossy - Het schijnt bij volgende zwangerschappen altijd sneller te gaan met groeien, dus met 16 weken een buikje kan dan toch wel? Ben nu stiekem wel benieuwd...:)

@ lauw - fijn dat het goed was bij de VK! En van die rotkabouters kan je ook niks verwachten nee... ;)

@ tamar - Fijn dat je het kindje zo goed voelt... ik zit hier nog steeds de ongeduldige troela uit te hangen... Heb wel eens iets van hé dat zou de baby kunnen zijn, maar echt duidelijk, nee, helaas....

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    We zijn net terug van de 20-wekenecho en de verloskundige..
    En wauw wat een mooi kindje, alles dr op en dr aan. Maagje en blaasje goed gevuld.. en alles zag er gezond/mooi uit, helemaal happy..

En we krijgen een MEISJE!!!!

Zo in de wolken!!!! Nu hebben we een zoon én een dochtertje...
    Ben in love!! Had dit never nooit gedacht!! happy happy happy!!:D

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ leonizzie, wat leuk jullie ook een dochter!! geweldig!!

Deel Deze Pagina