hihi gek en zwanger wat wil je nog meer? achja, ik heb toch tijd he Ik sla het lijstje trouwens op op mijn laptop, als er dan weer iets nieuws bij komt zal ik het hier neerzetten.
@Nicky: jij bent idd gek om terug te gaan lezen wahaaaaaaaaaaaaaahahaha, dapper hoor Ben heel benieuwd naar de rest, de meiden zijn idd in de meerderheid @Laartje: ja ik vond het ook echt een koopje, bied jij toch hihihi. Hoe ga jij het doen dan met 2 kleintjes? En leuk dat shirtje!! Super dat je vaatwasser het doet!!! Kan me voorstellen dat je zo blij bent als een kind! Zou ik ook zijn!!! @Lauw: super dat alles weer oke was! Op naar de volgende keuring hihi. @hier trouwens vanmiddag ook nog een heerlijke wandeling gemaakt met manlief. lekker met de hondjes er een uurtje eropuit. Het is ook prachtig weer! Kwamen we toevallig mijn ouders nog tegen, hadden in eerste instantie niet eens in de gaten hahaha. Nou ik ga tafeldekken, eetse en tot laterrrrrrrrrrrr! Ik zal straks even de foto's uploaden, de schilderijen zijn inmiddels klaar Grtz FemR @Anette: mooi buikkie! Zal van mezelf binnenkort ook weer ff foto maken. Nog iets uit je handen gekomen vandaag?
jeetje wat is het druk zeg. Ik zat er gister ook aan te denken om weer eens een buikfoto te maken, maar zit nog in mijn pyama dus dat zal er vandaag niet van komen... haha, hoezo lui vandaag?
nicky wow haha helemaal terug gelezen!! haha maar wel handig zo'n lijstje!! veel meisjes nu he! meiden met de 20 weken echo gefeliciteerd met jullie meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat super!! wat hebben jullie mega veel gekletst vandaag. net thuis van werk en zo weer naar school dus niet echt de puf om verder te reageren sorry! zoontje kon ik ook weer ziek ophalen van school zo balen want de schoolfotograaf kwam vandaag nu staat ie niet op de groepsfoto morgen maar eens naar de dokter...
Inderdaad lekker druk vandaag hier! Val -> Balen dat je zoontje niet op de foto staat! (en dat hij nog steeds ziek is natuurlijk...) Had ik vroeger ook echt vaak, net als de fotograaf kwam was ik weer ziek...
@ Irisnaomi... wat een lief verhaal van je vk bezoek! @ Cossy... Ik vind het ook ontzettend snel gaan! Hoewel deel 2 natuurlijk langer lijkt?? daadwerkelijk nog 20 wk ipv -2 weken die niet meetellen + de weken dat ik het nog niet wist... Wat fijn dat je klaar bent met MvM!! @ Kiss... En en en en ? ben erg benieuwd! @ Spruitnoorderloos... Al geinformeerd bij de buren? Gezellig samen met een dikke buik haha @ Koetje... Wat leuk van die draagdoek! @ Ckailita... Succes met je herkansing! Klinkt prettig dat kussen.. ik wil er ook snel eentje halen @ Lauw.. Ik hoop dat je vanacht een betere nacht hebt!! Fijn dat alles goed was bij de Vlos! Enne.. Schimmeltje.. Mag ik vragen wat je voelt?? Ik ben er door medicijngebruik bekend mee in mijn keel/slokdarm.. maar vroeg me af hoe dat dan voelt.. Ben er dus gevoelig voor en wil het ff goed in de gaten houden (Sowieso veel meer afscheiding nu) @ Annette Leuk buikkie al zeg! Ik heb ongeveer evenveel Net een bende foto's gemaakt.. zo eens kijken of er iets duidelijks tussen zit.. @ Emmy.... Lekker aan het klussen geweest?? Ben benieuwd naar het resultaat! @ Leonizzie... Gefeliciteerd met jullie duimelotje! Weer een meisje erbij!!! Wat fijn dat je haar al zo goed voelt ondanks de voorliggende placenta! @ Tamar Wat fijn eerder een bepaling! Spannend! Enig vermoedde zelf?? @ Kiss... Een meid! Gefeliciteerd! Wauw wat leuk een jongen en een meisje straks! Wat fijn dat alles ook helemaal goed is! @ Nicky... Wat lief dat je er nog naar vraagt!!! Gelukkig valt het uiteindelijk mee met de verbranding.. Ooit flink mijn hand aan hete olie verbrand, dus het was ook deels de schrik.. Dat is toen een jaar zichtbaar geweest.. nu zijn het alleen nog enkele rode plekjes.... Ohhh een toets? Heb even gemist waarvoor???? Veel succes! Hahahahahaha alles teruggezocht.. wat tof zeg! Als wij ooit een meeting doen hoeven de jongens niet om aandacht van de meiden verlegen te zitten @ Fem Wat jij weinig noemt vind ik altijd zo actief en veel klinken haha.. Zou willen dat ik jou energie had! Erg benieuwd ook naar het schilderij! Zelfs je kinderen zijn lekker actief mee bezig hahahaha @ Laartje.. Hahaha... Aiden moet maar echt lekker doorgroeien dat ie straks een echte grote broer is! Ennne... wat heerlijk dat je vaatwasser het doet @ Virus... Ah! Hier nog een slachtoffer! @ Val... Ahh wat jammer dat hij nog steeds ziek is! Jammer van de foto.... Ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen... Hier.... Loop de hele dag al met zo'n gezicht rond... 20 weken! Wat klinkt dat mooi zeg!! Besef wel dondersgoed dat de eerste 20 weken wat weken mist eerste 2, en de weken dat ik t nog niet wist.. Dus nu zal het wel iets langzamer gaan... Maar dat is alleen maar goed! Want het gaat zoooo snel! Verder morgen lekker dagje vrij.. ga voor het eerst zwangerschapszwemmen morgen.. Echt zin in! Wel goed dat ik ff vrij ben.. 2 zo'n drukke dagen op mijn werk gehad.. merk het te veel aan mijn lijf.. Gisterenavond in slaap gevallen met een pittenzakkie op mijn buik... Niet omdat het heel veel pijn deed, maar het stond zo strak allemaal.. Ons meisje vond die pittenzak ook wel wat Ze kwam volop van zichzelf laten voelen
@val: Wat jammer dat tie nu niet op de foto staat Succes morgen bij de dokter! En succes vanavond op school! @Nicky: nog in je pyama hahaha, dat gebeurt hier alleen als er iemand ziek is hahaha, lekker hoor zo'n luierdagje! Grtz FemR
goh wat ben ik toch blij, haha... de hele dag gaat hier al de telefoon, iedereen wil weten hoe de echo is gegaan ... Heb trouwens niet echt bijzondere foto's mee gekregen, dat is wel jammer.. Maar dat geeft niet, in mn gedachten zie ik onze mooie meid weer steeds voor me.. We gaan ff eten, manlief heeft gekookt Liefs kiss
@chivay: ik heb donderdag een toets van omzetbelasting (voor school). Moet nog 1,5 hoofdstuk vandaag niet zoveel zin gehad dus morgen maar goed aan de bak met leren. Fijn dat je niet zoveel last van de verbranding hebt. En morgen een lekker dagje vrij! Geniet er van. En geniet ook van het zwangerschapszwemmen!! Die kleine meid houdt nu al van de warmte zo te lezen @hier: ik ga vrijdag heerlijk ontspannen in de thermaalbaden in Arcen Lekker samen met paps en mams er even tussenuit (en manlief maar werken best lullig) Morgenavond op kraamvisite bij een oudcollega, zie ik ook meteen wat meer oud collega's ben benieuwd.... Ik hoorde wel dat het een grote zooi was mwahahahahahaha. i'm evil
@Chivay: wat ben je weer goed bij! En ja... ik merk dat meer mensen dat vinden hoor, als ik opnoem wat ik doe of gedan heb verklaren sommigen me voor gek hahaha. Mannetje zei gister nog, je hebt lekker een dagje vrij, je zou ook lekker met een boek op de bank kunnen gaan zitten..... Tja.... had ik kunnen doen, maar ik kan het niet hahahaha. Pas als alles klaar is ga ik dat doen, alhoewel.... heb ik al vaker gezegd en dan verzin ik gewoon weer wat nieuws hahahaa. @koetje: was ik nog vergeten (thanks aan chivay ) Gaaf die workshop dag!! En dan nog de doek mogen houden ook, helemaal te gek!!!!!!!!!! Ben jaloers hihi, nee hoor, was vanmiddag ook heel blij toen de postbode kwam. Ik had hem zaterdag af verwacht, dus was een beetje bang dat ik opgelicht was, maar was dus helemaal niet zo hihi. Eetse!! Hier is mannetje aan het koken, heerlijk boerenkool met worst hmmmmmmmm lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr Enne.... ik denk dat mijn riem te strak zit, althans... ik denk dat beeb dat vind want hij zit er de hele tijd tegen aan te duwen en te schoppen, zo grappig! Zelfs mannetje voelde het net
Die heb ik ook, ik vind het een fijne wagen, ik heb er 2 groene bakken bij, maar dat is geen gezicht bij lichtblauw denk ik of wel? Ik heb hem gekocht met 2 bakken, 2 zitjes, regenhoes en dekentjes en lakentjes.
@Nicky: wat een leuke dingen allemaal in het vooruit zicht!! Heel veel plezier en succes met de toets!!
@ Kiss: een koningsgezin noemen ze dat toch... gefeliciteerd met het kleine meisje in je buik.. @ Nicky: pfff.. goed bezig geweest.. haha.. daar hebben we wat aan.. Maar idd de meiden hebben de overhand... ben benieuwd hoe het verder gaat.. @ laartje: joepie... hij is binnen .. de vaatwasser... nu nog een paar kaboutertjes zoeken die hem in en uit pakt.. haha.. helemaal handig.. @ Chivay: ik heb vaker een schimmelinfectie gehad, dat jeukt echt heel erg.. deze keer was de jeuk niet zo heel heftig.. maar ik heb veel afscheiding.. van die wit/groenige klontjes af en toe (he bah.. wat klinkt dat vies.).. en ik rook mezelf af en toe.. niet echt prettig dus.. maar na 1 paasei in me fluit zal het probleem opgelost zijn.. Hier lekker gezwommen vanmiddag en daarna naar de fysio geweest.. die gaf aan dat ik maar goed naar me lichaam moest luisteren.. wat niet gaat gaat niet.. Ik kan ip niets kapot maken, maar het kan zijn dat ik door te lang op een dag door te gaan, dat ik daarna verschillende dagen nodig heb om bij te komen... dus dat is niet echt de bedoeling.. als je dan niet goed rust, worden de klachten alleen maar erger... zoww.. dan ga ik even naar het eten kijken, hoor hier de hamlapjes pruttelen.. jammie... purree en rode kool erbij...
leuk dat lijstje met wie wat verwacht! moeten we bijhouden! dingetje, kan dat op de site? klopt het trouwens bij jullie volgens de chinese kalender? daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar!
Halllooo! Zo, 'k ben weer lekker thuis, vandaag weer een lange drukke dag gehad maar nu weer lekker 2 dagen vrij! M'n boosheid is gelukkig bijna verdwenen, maar blijf het oneerlijk vinden... @brendat: ik heb gister meteen bij mp gemeld dat 'deze gebruiker' zich niet aan de afspraken houdt. Maar ja, wat kan je er verder aan doen?... @Laartje: lekker gegeten bij Ikea en lekker geshopt? Dat shirtje heb ik in 'grote zus', leuk hoor! Aiden is dus ook nog een kleintje. Tes heeft nu ook nog maar maat 74... Ik heb maat 86 gekocht van het shirtje. Fijn dat je vaatwasser het doet!!! @Cossy: ik heb al superveel dingen via mp gekocht en verkocht en dat ging altijd volgens afspraak. Gelukkig zijn de meeste mensen wel te vertrouwen. Is ook balen als je voor niks zit te wachten... Jippie, voor jou ook geen mvm meer! @Chivay: je bent op de helft, super!!! Leuk zwangerschapszwemmen, ik ga donderdag voor het eerst! Veel plezier! @irisnaomi: wat leuk dat je dochter meeging naar de vk en dat ze er helemaal bij betrokken werd. @kiss: wat gaaf dat jullie een meisje krijgen en dat alles goed was!!! Super!!! Ik kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent! @Spruit: wat leuk, samen met de buuf zwanger! @Ckialita: hoe ging de herkansing? @Lauw: ja, ik ben helemaal blij met m'n draagdoek. Hij zit zó lekker, echt een aanrader! Balen dat je weer pijn had afgelopen nacht. Ik kon gister haast niet meer lopen. Ik moest gister de hele tijd op de grond gaan zitten en dan weer staan en springen enz. Ik had zo'n zere kont, ik ga binnenkort ook maar eens een afspraakje bij een fysio maken. Fijn dat alles goed was bij de vk, wel balen dat je waarschijnlijk een schimmeltje hebt... @Leonizzie: jullie ook een meisje, super!!! En fijn dat alles goed was en jullie vrijdag nog even mogen kijken! @annette: mooie foto van een mooi buikkie! Ennn... ik wil ook een toeter!!! @Nicky: lekker rustig dagje vandaag? Heerlijk in je pyama de hele dag! En gefeli met je 19 weken! @femR: wat lief dat je ook even op mp hebt gekeken. Is ook een leuk wagentje, is alleen een beetje ver bij ons vandaan. Ach, we komen vast nog wel wat tegen. Jij hebt dus ook een draagdoek? Leuk oranje! Wat leuk dat je kids een schilderij voor de babykamer hebben gemaakt, leuk idee! @val: balen dat je zoontje weer ziek was. Ik hoop dat de dokter hem jullie kan helpen... @Yolanthe: dus die duowagen bevalt goed? Ik had er zelf een met zwenkwielen 'gekocht', maar die koop ging dus niet door helaas... @elisa: bij mij klopte bij mijn eerste de geslachtskalender. Bij deze zien we het pas in augustus! Nou, ik ga m'n meissie even naar bedje brengen. Ik kom straks als het lukt nog even een buikfotootje plaatsen. Tot zo!
@ elisa, op de site van dingetje kun je dat lijstje zien, van jongens/meisjes.. en daar staat dat van die chineze kalender ook bij! En ja, bij mij klopt het! bij mn zoon klopte het ook al!
Ik weet niet meer of het klopte bij mijn 3 andere, de chinese kalender. Ga ik straks ff uitzoeken ff snel voordat ncis begint, want dat kijk ik altijd hihi. Ik zal de fotootjes van de kinderen hun kunst werken effe showen View attachment 59254 Deze is van mijn zoon, die heeft het hele gezin geschilderd. Ik plaats hierna die van mijn dochter, kan er maar 1 tegelijk
Isa heeft zichzelf geschilderd, met bloementjes, vlinders en bijtjes, zo schattig!! View attachment 59255 Ze ging vanavond nog knoerthard onderuit. Boven op dr kinnetje.... gelukkig was het boven op het laminaat en niet beneden op de plavuizen. Als resultaat een dikke bult onderop dr kin... hopelijk is het morgen minder! Ze had ook last bij dr oren, dat zullen de kaakgwrichtjes wel zijn waar een klap op is gekomen. Ze ligt nu lekker te slapen gelukkig! Ik ga ff de chinese kalender checken!