Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @chinese kalender: bij Esmee* zegt de kalender jongen, dus dat klopte niet. Bij Pim zegt de kalender meisje, klopt ook niet. En bij Isa zegt de kalender een meisje, dus die klopte wel. Nu zegt de kalender weer een meisje, dus.... we zullen het zien ;)

Grtz FemR

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Zo, ben ik weer.
    Toets ging geweldig! was mondeling, en de docente zei dat ze nog geen uitslag mocht geven;), maar ik hoefde me absoluut geen zorgen te maken, en ze schreef al een V op het blaadje :D Dus dat komt wel goed.
    Daarna even naar de stad geweest, wibra aanbiedingen bekeken (niet veel gezien, alles al gelijk jongen of meisje gericht, en wij willen t niet weten;)). visje gehaald op de markt (net lekker fish and chips gegeten), en toen even bij babyplanet en prenatal gekeken. Weinig kleertjes in naturelkleuren, dus dan wordt het maar felle kleuren die voor beide kunnen 8) We hebben al een leuke felrode polo gezien, en knalgroene shirtjes. We houden ook wel van felle kleuren dus dat komt goed uit.
    Ook even gekeken bij wagens, wel een leuke gezien, alleen ben ik vergeten te vragen wat voor merk het was ;) Lekker handig... Nou ja, we komen er vast nog wel vaker.
    Zo, dit was ff ego. Nu even wat algemene opmerkingen :)
    Leuk, weer twee meisjes erbij!
    Ik ben druk bezig geweest vandaag (zie boven) maar dat was meer noodzaak, als ik niet naar school hoefde, had ik ook geluierd...
    En verder weet ik het niet meer...
    Oja: voedingskussen gebruiken bij slapen: Het ene uiteinde leg je ongeveer ter hoogte van je voeten, aan de voorkant, en laat je evenwijdig lopen met je benen. Dan duw je het stuk ter hoogte van je knieen naar achter, zodat zowel bij je onder- als bovenbenen kussen tussen ligt. Dan verder bij de heupen... Kussen komt dus tussen je benen vandaan en ligt voor je buik, je draait iets richting rug, duwt het kussen onder je buik en draait naar je zij. Om het af te maken duw je het andere uiteinde onder je taille door om daar ook steun te hebben. Dat einde ligt dus achter je rug. Ik probeer even plaatjes te plaatsen ;)

3. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Dit is het vooraanzicht, oftewel, je kijkt recht in het gezicht :)

4. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Dit is het zijaanzicht, je kijkt recht van boven op een popptje wat op zijn zij ligt

Trouwens, leuke schilderijen :D

5. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Thanks Ckialita, wel erg grappig hoe ze ermee bezig zijn ;)
    Gefeliciteerd met je goede toets!!! Geeft je een goed gevoel!
    Ook leker gesnuffelt overal! Ik vond bij de wibra ook te veel op jongens en meiden gericht. Weinig neutraal te vinden, ben ik met je eens!
    Wellicht kun je nog op internet speuren naar een wagen??

grtz FemR

6. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Goeieavond dames.

Leonizzie ja dat zal best dat het de hormonen zijn haha.
    En jeetje dan heb jij lang verlof zeg.heerlijk.
    En uiteraard ook gefeliciteer met jullie aankomende DOCHTER

Val idd balen maar is nu even eenmaal zo.
    Heb het toevallig met me baas over gehad vanmorgen kan het allemaal even niet meer organiseren op me werk weet niet hoe dat komt.
    Weet s'morgens ook even niet waarmee ik moet beginnen haha terwijl ik standaard met bepaalde dingen begin.

FemR ja leuke link he haha ga er ook wat bestellen.
    En baas idd die ziet het niet zitten dat ik eerder thuis zit maar dat gaat helaas wel gebeuren.
    En je heb een heerlijk dagje vrij gehad zie ik heerlijk hoor lekker rustig dagje met knutselen aan de kamertje.
    O en heerlijk manlief gekookt vandaag boerenkoool met worst haha.
    O en wat een leuk verf werk van je kinderen zeg zijn crea bezig geweest.

Chivay heerlijk hoor er even tussen uit romantisch
    en gefeliciteerd uiteraard op de helft hahah schiet op he.
    Dat gaat super snel he.

Koetje o lekker zo workshop babymasage heerlijk voor de kleine zo idd.
    Mijn vriend zijn nicht kent dat dus die helpt me zo als de kleine er is dus hoef daar niet heen.hahah.
    Wel makkelijk zo iemand in de famillie die veel met baby's en kinderen heb gewerkt in medisch gebied.
    Nou en wat een asso mens zeg die duo wagen door te verkopen aan een ander terwijl jullie er een afspraak er mee hadden.

Cossy ja idd prachtig die 3d foto's wel bijzonder om te zien ook.

Spruitnoordeloo ahah lachen de flessen van mvm veraden het wel hahah.

ckialita haha nou idd moet alles opschrijven hoor ben het zo in een paar minuten kwijd dat is hetzelfde als iets weg gelegd heb weet ik later niet meer waar haha thuis ruimt vriendlief dingen op kan het echt dan niet meer terug vinden.
    hopen dat het hier ook snel weer beter gaat.
    Heerlijk he zo voedings kussen ik heb hem ook vind het ook heerlijk liggen je bent idd alleen veel vaker wakker om het te verleggen.
    En fijn dat je mondeling goed is gegaan en je geen zorgen der over hoeft te maken.
    Ja en naturel is best moeilijk om te kopen tegen woordig idd misschien hema of v&d wat

Lauw het is bij mij dus mentaal niet aan kunnen en lichamelijk helaas.
    En misschien last van je bekken? omdat je pijn heb naar je benen.
    Heb ik namelijk ook last van komt van mij uit me bekken.

Annette mooi buikkie hoor met mooie buikband haha die heb ik nog niet om.
    Wacht er nog even mee hhaahha.

Tamar ooo spannend voor jou dus ook afwachten dinsdag.

Kiss uiteraard ook gefeliciteerd met jullie aankomende DOCHTER

Volgens mij staan we voor met meisjesssss.
    Wat is de stand nu?

Nicky gelukkig is dat allemaal in behandelin met me baas.
    We zijn er mee bezig. gelukkig.
    En samen heerlijk 19 weken vandaag haha.

Wij gaan van het weekeind kijken voor kinderwagen en box.

Hier 7 kilo aangekomen haha dus gaat hard.

Met baas gesproken vrijdag naar arbo arts met baas om duidelijke afspraken te maken ga schijnbaar vanaf volgende week minder uren werken en de rest zw en dan vervroegd met verlof maar dan achteraf toch wel 12 weken dan lever ik 2 weken vakantie in en dat vond me baas niet erg.
    Dus dat gaat wel goed komen aangepast werk minder uren en toch eerder thuis maar zelfde datum beginnen dan gepland.
    zou eerst met 4 weken van te voren met verlof gaan maar door me lichaamelijk en mentaal het ff niet aan te kunnen word het toch eerder heel niet erg.

Hier ga zo eerst ff douchen. en dan nog ff op me lappie en dan lekker naar bedje toe.

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Nicky Wat goed van jou! had al zo'n vermoeden dat er hier meer meisjes momenteel in aantocht zijn.

Femr wat een leuke tekening

Kiss jij uiteraard ook gefeliciteerd met een dochter.

Meiden morgen ga ik weer op iedereen reageren. Ben ineens zo moe! Was toch wel de hele dag wat opgewonden geloof ik haha

8. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    @FemR: oh wat gaaf die schilderijtjes! Het zijn echte kunstenaartjes die 2 van jou;)! En wat zielig dat Isa gevallen is, ik hoop dat ze er morgen (en vannacht) geen last van heeft.

Sjonge, lukt het me weer niet een foto te plaatsen. Wil m'n buikkie showen! Als ik op het paperclipje klik, gebeurd er niks, er verschijnt alleen linksonderin 'fout op de pagina'. Stom hoor:(!

Nou, nu ga ik nog ff tv kijken en dan naar mijn bedje. Zóó fijn he, slapen!!!

Tot morgen!

9. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Koetje: jammer dat de wagen niet in de buurt is. Wij wonen kop zuidholland en zijn toen voor onze duowagen naar Nijmegen gereden. Gek waren we hahaha, zou ik nu ook niet meer doen hoor! Ja leuk he die schilderijen, die gaan een mooi plekje krijgen ;) En ja ik ga ook zo slapen, ben ook wel een beetje moe haaha. Wat irritant dat hij niet wil uploaden. Misschien morgen? Slaap lekker!

10. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Leonizzie: ze hebben enorm hun best gedaan ;) En ik kan me voorstellen dat je moe bent! Alle emoties van vandaag, na al dat gestuiterd ben je moe hihi.

Jij ook slaap lekker!

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    @ Nicky.... veel succes morgen met leren!!! ;) Petje af.. dat onderwerp zou echt mijn ene oor in en het andere oor uit gaan!!!

We gaan straks lekker opnieuw de pittenzak proberen ;) die buikreactie was te leuk om niet nog eens te proberen haha

@ FemR :) haha.. ja is wel leuk om weer even helemaal bij te werken! Leuk om iedereen te volgen!
    Heb je je riem al wat losser gedaan? :).. of eigelijk... veel te leuk natuurlijk om te voelen!
    Wat een super leuke schilderijtjes trouwens!!!! Leuk idee om dat zo voor de babykamer te doen!
    Wat sneu dat Isa gevallen is... Hoe is het nu met haar?? Hopelijk valt het morgen mee!

@ Lauw.. Hmmm ik twijfel.. Ene dat zou ik denken.. Misschien toch eens de huisarts bellen met een schimmeltwijfelgevalletje.. andere dag denk ik... Ow toch niet!
    Als het nog eens gebeurt ga ik toch maar eens bellen...
    Moest je langs komen? Of heb je dat telefonisch geregeld?

Goed rusten dus! :) lukt dat een beetje??

@ Koetje.. Laat je weten hoe het zwemmen was? ben erg benieuwd naar morgen! Enne showen dat buikkie :)

@ Ckailita.. Gefeliciteerd met je toets!

@ Iltje..Veel succes met het gesprek met de arbo & je baas.. Hopelijk kunnen jullie er samen goed uitkomen dat het voor iedereen prettig is!!

@ Leonizzie... Slaap lekker :) Ook een rare spannende dag zo!!

Hier..
    Net lekker een nacht weg geboekt!
    Gaan zondag naar Avifauna en aansluitend slapen we lekker in een hotel met Jacuzzi! Heeerlijk! Nu al zin in...
    Niet echt meer weekend weg dus.. maar vonden dit ook erg leuk klinken...
    Doordeweeks gaan we lekker keer naar de bios. Alice in Wonderland.... Is mijn vriend (en ik ook) helemaal gek van.. hebben we in veel verschillende (prenten)boekenversies...
    We hebben ook nog een concert op de planning.. Dus wordt een heerlijk -Just de 2 of us met een extraatje- weekje :)

@ Chinese Kalender..
    Hier klopt ie!

Vanmiddag trouwens weer even met mijn fototoestel rondgesleept.. Kreeg het maar niet voor elkaar om vast te leggen zoals het er echt uitziet..
    Net samen met mijn vriend gekeken.. en deze lijkt het beste:
    ... overdag nog steeds in eigen broeken.. heupbroeken kan ik nog onder mijn buik dragen ;) Wel extra laag...

View attachment 59292

12. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    Chivay je buikje begint mooi te komen hoor! precies 20 weken!joehoe!! Lekker een nachtje weg! leuk hoor!

Femr: wat leuk die schilderijtjes van je kids! wat lief!!

Ckialita: gelukkig dat je toets goed ging! brrr omzetbelasting...zie het dagelijks! haha

hmm ik zou 17 mei beginnen met zwangerschapsgym, normaal ga ik op dinsdag naar school, nu hoorde ik net dat de laatste module verzet is naar de maandag.,...juist gym is ook op maandag, dat moet ik dus helaas afzeggen...kijken of ik iets anders kan doen. En heb mijn laatste data gehad voor mijn opleiding, mijn laatste examen is 19 juli! haha lekker hoogzwanger de boel afronden hoop ik;)

13. @ Val, balen dat je zoontje weer ziek is!
    Jammer dat je niet meekan doen met de gym.

@ Femr, wij hebben een tandemwagen gekocht. We hebben een "knik" in de deur dus een duowagen past helaas niet.
    Geweldig die schilderijen van je kids. Echt schattig

@ Chivay, lekker zwangerschapszwemmen, veel plezier! Het gaat ook echt snel. Ik vond het na de 20 weken nóg sneller gaan! Mooie buik al hoor! En lekker er even tussenuit!

@ Nicky, lekker een dagje ontspannen!
    Ik ga vandaag ook op kraamvisite, leuk he!!

@ Lauw, lekker dat je bent gaan zwemmen. Helpt dat wel voor de klachten? Ze zeggen toch dat zwemmen goed is voor je lichaam.

@ Koetje, Aiden is indd ook een kleintje, alhoewel hij is best lang maar heel "mager". Hij eet genoeg maar slaapt nauwelijks dus hij verbrand alles zo weer hihi. Hij zwemt nu nog in maat 74, ben benieuwd wanneer de truitjes wel passen. Heb het een beetje gehad met de truitje in maat 68 haha.

@ Chinese kalender, hier klopt hij bij Aiden wel. Nu komt er een meisje uit, dat zien we hopelijk dinsdag.

@ Stand, er is weer een jongetje bij!! Op hyves staat van wie.

@ Leonizzie, kan me voorstellen dat je moe bent. Is ook natuurlijk een spannende dag geweest. Heb je wel wat kunnen slapen?

Zo hier was het weer half 6!! hij is gelukkig maar 1x wakker geworden dus dat viel nog wel mee.
    Vanmiddag op kraamvisite, ben benieuwd naar dat kleine poppetje. Aiden zal wel een reus lijken tegenover zo'n kleintje. Ze weegt maar 2,6 kg dus echt een kleintje.

14. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    leonizzie: dat waren de zenuwen denk ik! wle lekker geslapen?

chivay: mooi buikje! ik zal ook eens fotootje maken weer...

val:"zou wel mooi uitkomen als je voor je bevalling helemaal klaar bent met je studie! ik was studie via LOI begonnen, die heb ik maar op laag pitje gezet!

hier meest rare dromen gehad! moet snel maandag zijn...! dan hebben we echo en zien we of alles goed is.. pfoee!

ik voel het ook nog niet (morgen 19 weken). van de 1 hoor je dat dat raar is en de ander zegt van niet.. nu ben ik niet mega dik maar was van mezelf ook niet mega slank, dus kan zijn door t buikvet ofzo.. voelen jullie het wel?

kamertje & kinderwagen: gaan wij zaterdag bestellen. we zijn afgelopen zaterdag geweest en nu weten we echt wat we willen! helemaal leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot over paar uur... moet naar carglass.. achterruit is aan diggelen!

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

@elisa: op de site staat ook een lijstje J maar die is niet helemaal compleet L

@koetje: geniet maar lekker van je 2 vrije dagen. Dat zal denk ik ook wel lukken met de vooruitzichten van het weer :D

@FemR: wat een creatieve kids heb je! Leuke schilderijen. Ach wat zielig dat je meis zo hard onderuit is gegaan. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat.

@ckialita: wat fijn dat de toets zo goed ging!

@iltje: fijn dat je een goede afspraak hebt kunnen maken met je baas. En alvast succes bij de arbo komende vrijdag!

@chivay: ow wat heerlijk een nachtje naar avifauna! Mooi buikje al zeg!

@school: hier 8 juli de laatste dag, dus ook met een flinke buik nog naar school.

@laartje: heel veel plezier vanmiddag!

@hier: gisteravond toen ik ging slapen kon ik niet op mijn buik liggen… dat deed zo’n pijn! Het lag gewoon echt niet fijn. Vanmorgen om kwart over 7 wakker dus wel lekker door kunnen slapen gelukkig. Ik begin trouwens helemaal vrolijk te worden van de weersvooruitzichten :D Morgen gewoon ruim 15 graden gemeld (hier zelfs 18) :D :D daar moet je toch gewoon vrolijk van worden! Het zonnetje begint er hier al door te komen. Vandaag dan de eerste dag zonder verwarming aan?? Ik ben benieuwd.
    Straks bij de kruidvat even newborn luiers halen, die zijn in de reclame, scheelt toch weer een euro J Kan ik meteen kijken of ik nog andere dingen nodig heb.
    En natuurlijk nog even wat leren maar dat komt allemaal goed. Ik moet nog even kijken of ik vandaag nog online kom. Anders iedereen een hele fijne dag!

Groetjes Nicole

16. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    nicky: bij de Albert Heijn hebben ze nu 3 pakken voor 25 euro.. is volgens mij goedkoper!! het is maar een tip!

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @elisa: bedankt voor de tip. Hoeveel luiers zitten daar in? Bij de kruidvat zitten er 27 in voor 2,99 per pak.

18. 4days

4days Niet meer actief

Chivay -> Ja, de tweede helft zal inderdaad wel langer duren. En de laatste weken sowieso, want die zijn natuurlijk het zwaarste. (oke, misschien uitgezonderd voor vrouwen die de eerste 3 maanden alleen maar hebben over gegeven)
    Nou, da's toch al een echt babybuikje! :D Leuke foto! En ik wil inderdaad ook snel naar Alice in Wonderland. ;)

Kiss87 -> je bent zeker in een zkh geweest voor de 20 weken echo? dat zijn ze altijd zo kneuterig met de foto's ja! Ik ben precies om die reden naar een echobureau gegaan, krijg ook nog de hele echo op dvd.

Nicky -> Klinkt als een heerlijk ontspandagje vrijdag! Geniet er maar lekker van. ;) (en jaaaa, heerlijk dat weer wat ze hebben gemeld! Hoop zo dat het voorjaar nu eens echt begint!)

Lauw -> Goed naar de fysio luisteren en rustig aan doen hoor! ;)

Koetje -> Fijn dat de draagdoek goed bevalt! :D Ik ben ook happy met die van mij. Jammer dat je geen foto kunt plaatsen, ben wel benieuwd! :D

Femr -> Aaaaah, wat lief die tekeningen! :D En ook mooi gedaan!

Ckialita -> Fijn dat het examen goed ging! :D is toch weer een zorg minder he? Ik ga nu een paar jaar niet meer naar school, maar kan me de stress van tentamens nog zoooo goed voor de geest halen...

Iltje -> Fijn dat je baas een beetje mee werkt met minder uren en langer verlof!

val -> jammer van de zwangerschapsgym! :(

Laartje88 -> Ja Vince heeft ook onlangs besloten dat half 6 a 6 uur een mooie tijd is om op te staan, grrr.... En 2,6 kilo is inderdaad echt klein! Vince woog een hele kilo meer, whahaha. :D

Elisa83 -> Hihi nee je voelt het niet later door vet hoor. ;) Je voelt het kindje tegen de baarmoederspier schoppen, en daar zit geen vet tussen. Zal meer te maken hebben met de ligging van de placenta en van het kindje.

Luiers -> Ik heb altijd Pampers NewBaby gehad, alle anderen lekten door bij die dunne bv-poep. Ze zijn regelmatig in de aanbieding, 3 pakken voor 20 euro.

19. 4days

4days Niet meer actief

(hoeraaa, mijn laatste MvM flessen zijn zojuist opgehaald, weer met een zuiver geweten lekker op de wc zitten :D )

20. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

De zon schijnt! Hopelijk is dat de virus-killer die ik nodig had!

@ chivay - Mooi buikske, lijkt op de mijne ;)

@ FemR - Lekker crea kids!

@ elisa - Hier ook nog niks te voelen :( komt vanzelf wel...maar duurt wel lang inderdaad!

Share This Page