Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Hier nog niet, maar het wordt nu wel steeds minder bewolkt, dus hopelijk komt de zon wel nog door vandaag! Da's inderdaad een geweldige manier omw eer wat energie te krijgen! Als je het zonnetje lekker ziet schijnen wil je toch naar buiten! :D

Ben trouwens erg blij dat wij allemaal in augustus zijn uitgeteld, lekker de hele zomer onze buikjes showen. :D heerlijk toch? En met een beetje geluk hebben we een mooie nazomer en kunnen we ook nog lekker met onze beebjes showen. ;)

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nieuwe buikfoto met 19+1 weken. Net maar even gemaakt :) anders komt er niks meer van haha. Ik heb trouwens het idee dat ik het steeds meer naar voren ga dragen, mijn buikje wordt steeds puntiger.
    Hier trouwens ondertussen 2,2 kilo aangekomen....

3. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ cossy - Heb vorig jaar zomer nog tegen manlief gezegd dat ik het echt niet zag zitten om met zo'n dikke buik rond te lopen als het zo warm was.... Maar zie er nu inderdaad alleen nog de voordelen van in! Lekker met onze buiken showen, zwangerschapsverlof als het heerlijk terrasweer is, straks veel naar buiten met de baby en aan iedereen laten zien dat je het knapste en mooiste kind van de wereld hebt gekregen :)!!!

Heb er zin in!

4. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nicky - mooi buikje! En dat is best een puntje ja, ziet er goed uit :)

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie buikjes zie ik weer voorbij komen!!

6. 4days

4days Niet meer actief

Nicky -> Zooo, ja die is inderdaad puntig! :D maar wel echt mooi duidelijk zwanger al! :D

annette -> Ja oke, als het echt 35 graden ofzo is zal het wel even afzien worden, dan zwellen we natuurlijk op als een olifant. :D Maarja, tegen die tijd heeft iedereen al verlof. Dus kunnen we ook lekker rustig aan doen, desnoods in een zwembadje gaan hangen. ;) In de winter zwanger zijn lijkt me echt veeeeel saaier, heb je constant zo'n dikke jas erover. Dan denken de meeste mensen dat je niet zwanger bent maar dik... ;)

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ FemR, wauuw dat ziet er goed uit die schilderijtjes!

@ Ckialita, fijn dat de toets goed is gegaan!

@ Chivay, leuk hoor al die vooruit zichten, lekker met zn 2tjes dingen doen!!
    Wat een schattig klein bolletje je buik!

@ Laartje, leuk op kraamvisite!!

@ Elisa, welke studie volg je via de loi?
    Ik voel de beeb al een aantal weken.. maar dat is zooo verschillend!
    Kan wel elk moment komen nu, dat je de beeb voelt, zo rond de 20 weken!

@ Cossy, nee had de 20-weken echo bij een echo bureau!
    Ja opzich zijn het wel duidelijke foto's, van vooraanzicht, maar vind het net een Aliën lijken, whaha..
    Maar van de zijkant helaas geen foto's, terwijl ik dat altijd zo mooi vind.
    hahha, fijn dat dat erop zit,met de flessen.
    Nou ja ik hoop dat het in september en oktober toch lekker weer blijft, zodat we allemaal lekker kunnen wandelen met onze beeb!

@ Nicky, mooie buik hoor!!!

@ zonnetje, jaaaaaaaaa hier schijnt ie ook!!!!

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Goh hier ineens last van nesteldrang? whahaha...
    Ben de zolder aan het opruimen. Opzich ligt er niet veel zooi, alleen maar dozen met kleding van ons zoontje.
    Ben alles aan het uitzoeken, wat kan op marktplaats, wat kan babygirl nog aan, wat gaat naar een goed doel.. ben al aardig opweg.. en zie gelukkig dat ik best veel nog wel kan gebruiken. Vooral het baby spul, zijn veel neutrale kleurtjes.
    Dus ben best druk bezig... :D Zoontje is ook zo lief aan het spelen, dus ik hol steeds naar zolder voor een nieuwe doos, hihi..
    Was er gisteravond al mee begonnen, want de tv had storing! Dus tsja, dan maar zoiets doen.
    En straks nog even snuffelen naar een leuk meisjesachtig iets, heb echt zin om nu echt wat voor zusje te kopen.

Liefs kiss

9. 4days

4days Niet meer actief

Kiss87 -> Ja hier had de tv ook storing, was in half Nederland... Was tijdens desperate housewives... :( :( :( Wel stom dat ze bij een echobureau geen profielfoto hebben gemaakt dan... heb je het wel op dvd? Anders kun je daar nog wat fotootjes af plukken.

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @kiss: goed bezig zeg!! Hier is gelukkig vorig jaar de zolder uitgemest.

11. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    nicky dat is een mooi buikje!

kiss goed bezig!! dat heb je he als het lente word

hier schijnt de zon ook!!!!!!!!! straks eerst naar de dokter

voelen: ik voel het nu wel heel duidelijk sinds een paar dagen! heel leuk

12. @ Zonnetje, hier gelukkig ook! Kan niet wachten om mijn tuintje op te knappen.

@ Cossy, heerlijk he in de zomer! Lekker in de bikini in het zwembad, heeeeerlijk! Kan niet wachten om een badje op te zetten.
    Enne laat dat zwellen als een olifant maar weg hihi ;)
    Yoehoe je mag weer op de wc plassen!!

@ Nicky, mooi buikje hoor!Ik heb hier trouwens wel gewoon de verwarming aan, zo warm is het binnen niet

@ Elisa, leuk dat jullie zaterdag alles gaan bestellen.

@ voelen, hier zat de kleine vannacht koprollen te maken geloof ik! Voelde hem zo goed.

13. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hier schijnt ook de zon!! Heeeeeeeeeeeeerlijk! Doet mijn humeur goed!! Net lekker met de hondjes een uur gewandeld. Echt genieten is dat! Heb net even stofgezogen en strakkies de kinderen weer halen. Wil zo nog even tv kijken naar die persconferentie, echt zielig dat ze Milly niet leven hebben terug gevonden.... je ergste nachtmerrie en dan nog de buurman.... brrr....
    Ik ga vanmiddag nog even boodschappen doen, de kinderen naar muziekles en daarna ga ik lekker zitten ;) Hopelijk schijnt het zonnetje vanmiddag nog, dan zoek ik een hoekje in de tuin waar het niet waait hihi, onze tuin is erg klein, dus ben zo klaar met zoeken hahaha.

@Laartje: wat heerlijk dat je je beeb vanacht zo goed voelde!En met een knik in je deur dan wordt het idd lastig, dan is een tandam wat praktischer.

@kiss: jij bent zeker goed bezig ;) Leuk dat je nog een hoop dingentjes kunt hergebruiken!! Succes met je zoektocht naar een meidending!

@Annette: ja leuk hé, ben helemaal trots op ze en zij op zichzelf hihi. En het voelen komt idd vanzelf, maar kan me voorstellen dat je er lichtelijk ongeduldig van wordt ;)

@cossy: ja heerlijk showen van de zomer!! Heb er nu al zin in ;)

@Nicky: prachtig buikje!!!!!!!!!!!! idd lekker puntig hihi.

@Chivay: mooi buikje hoor! je hebt gewoon een zuinig buikje, niks mis mee hihi, hij gaat vanzelf wel in de weg zitten hahaha.
    Met isa gaat het goed, heeft nog wel last met kauwen. dus zal wel een beetje gekneusd zijn. Wat lekker dat je erop uit gaat! Klinkt allemaal heel leuk! Dat wordt genieten!!

@Val: wat jammer van de gym... wellicht kun je nog iets anders vinden in de buurt?

Tot later!
    Grtz FemR

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ cossy, nee helaas ook niet op dvd.. jammer he.

@ laartje, hihi een koprol.. Dat deed ons meisjes gisteren tijdens de echo.
    Ze was het een beetje zat dat we haar wakker hielden, en ineens deed ze een koprol en lag ze andersom, zo schattig!

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier nog steeds de verwarming uit en de buitendeur staat open!!! I love the spring :D het is dan ook gewoon even 16°C binnen :D :D en dan heeft de verwarming niet aangestaan.
    Net bij de wibra hydrofiele washandjes gekocht, die dingen kosten daar echt geen fluit, wat is nu € 1,- voor 6 washandjes?!
    Dadelijk lekker in de serre gaan zitten en gaan leren, kan ik toch van het mooie weer genieten, om nu al buiten te gaan zitten is me een beetje TE.
    Ik weet trouwens al waar ik ga shoppen zodra we weten wat het wordt :D In Venray zit een C&A kids en heb vandaag eens gekeken, die kleertjes zijn niet eens zo heel duur. Ik kan nu al bijna niet wachten :D :D Nog maar 6 daagjes.

@laartje: hihi wat grappig dat die kleine aan het koprollen is, nu heeft ie nog voldoende ruimte dat scheelt wel.

@FemR: lekker programma vandaag. Geniet maar lekker van het weer!

16. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ laartje: lachen!! Voel je het dan ook als je het ziet?

Hoe is het met de ruggen? Ik heb sinds gister flinke lage rugpijn met uitstraling naar mijn rechterbil. Wil eigenlijk niet er aan toe geven.
    Er moet hier namelijk ook nog gestofzuigd worden! En daarbij, moet ik nog 20 weken door! Tips iemand?

Heb trouwens de buuf nog niet gezien of gesproken, durfde niet zo goed...

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @spruitNL: probeer anders een een warmtepakking dat kan wel eens helpen en voldoende rust nemen is heel belangrijk. Het is wat je zegt, je moet nog 20 weken en het wordt steeds zwaarder. Beter om er aan toe te geven dan nu verder blijven gaan en straks vroegtijdig met verlof gaan omdat je helemaal niks meer kan en complete bedrust krijgt. Denk aan jezelf meis. En stofzuigen kan straks of morgen ook nog.

18. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ spruit - Nog nergens last van hier, maar zou er niet te lang mee rond blijven lopen. Anders heb je er straks misschien alleen nog maar meer problemen van... Toch even dokter bellen?

@ yoga - Heb me vandaag opgegeven voor zwangerschapsyoga... begint pas in juni, maar om alvast naar vooruit te kijken..

@ kapper - Heb net afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag, eerst lekker mezelf laten verwennen bij de kapper en daarna met frisse haartjes ons druifje gaan bekijken! Jeeej! :)

19. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @SpruitNL: heb geen ervaring met lage rugpijn, maar goed opletten is mijn tip, wellicht nog een warme pittenzak ertegen? En zorgen dat je in bed recht ligt?

@Nicky: i love the spring to ;) Ja ik hoop echt dat het vanmiddag nog lekker is, maar het betrek hier nu, dus heb mijn twijfels. Was net in slaap gevallen op de stoel, erg...... nu maar gauw een boterhammetje maken. Succes met leren!!

20. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Annette: lekker de kapper!! En zwschapsyoga klinkt ook erg leuk! Ik ben nog aan het dubben of ik wel of niet iets zal gaan doen. Wilde gaan zwemmen, maar dat is op maandagavond en is mijn man nooit thuis, Dus geen optie helaas.

Deel Deze Pagina