Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @NathalieD: proficiat met je zwangerschap!
    Hier geen last van overgeven gehad, wel last van hoogzittend maagzuur, nu alleen nog last van als ik teveel inspanning heb gehad. Verder niet misselijk oid. Succes met alles.

2. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Dankjewel! Ik hoef verder ook niet over te geven, zolang ik maar blijf eten. Zodra ik even niks heb gegeten begint het weer. En in de bus ook zo erg.. Heb wel vaak de neiging om over te geven, maar dan neem ik snel kauwgum en dan gaat het nog net. De verloskundige vond ook dat het al erg lang duurt.. Bij de meesten is het met 16 weken toch wel over.

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ik wil je niet bang maken maar er zijn ook dames die 9 maanden lang lopen kitsen en misselijk zijn en er niet bovenop komen.
    Ik hoop niet dat dit het geval is bij jou.
    Succes ermee.

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Ja ik weet het.. Maar ik hoop nog steeds dat het over gaat binnenkort. Ben al wel blij dat ik niet elke keer hoef over te geven! Dat scheelt alweer;)

5. Marijeee

Marijeee Bekend lid

May 17, 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Joehoeeee, de meisjes zijn goed vertegenwoordigd in het topic zie ik!
    Gefeliciteerd!!

En mooie buikenfoto's voorbij zien komen, prachtig.

Nou meiden, ik ga jullie verlaten... Ik ga verder met inpakken.. Ben zo zenuwachtig..
    Misselijk, hoofdpijn.. pfff....
    Morgen om 8.45 uur gaan we de lucht in!
    Laptop gaat mee, dus wie weet kom ik nog even gluren vanuit Suriname.
    En anders zie ik jullie 30 maart weer! Met allemaal goeie berichten hoop ik!

Doeg meisjes!! :) *zwaait*

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Marijeee: een hele fijne vakantie en geniet ervan hoor!!! We spreken je de 30ste wel weer :)

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Dames, ik ga jullie voor vanavond ook verlaten. Heel misschien kom ik straks nog online maar reken er maar niet op. Morgen kom ik zeker nog even spieken en vertellen hoe het met de toets is gegaan.
    Iedereen nog een hele fijne avond!

Groetjes Nicole

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Marije: een hele fijne vakantie... geniet ervan...

9. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    nicky: weet niet heoveel luiers... ga er volgende week pas weer heen.. maar zag het staan!

cossy: lekker he dat je gewoon weer naar wc kunt? ik vond dat wel!

kiss: medisch secretaresse volg ik.. mar heb het even op laag pitje gezet!

nesteldrang: uhhhh denk dat ik er ook last van heb.. vandaag ramen gelapt.. wel in laag tempo en kamer opgeruimd..

spruitnorderloo: hier al steeds last van rechterbil en dat trekt door naar mijn rug..

koetje: beterschap!! wat vervelend dat je je zo voelt!

voelen: had vriendinnetje op bezoek. ze heeft net haar 2e en ze zei dat ze 1e met 16 weken voelde en 2e met 21 weken en dat het inderdaad aan placenta ligt, hoe deze ligt! dus we wachten af!

cossy: mijn man heeft altijd gezegd dat een dochter hem geweldig lijkt! maar als het een zoon is, is het ook goed! nu denkt ook iedereen dat als het zo een jongen is, hij gefrustreerd is.. dan denk ik als het maar gezond is e.d. toch?

annette: vervelend van het ongelukje, maar gelukkig hebben jij en de baby niets

chivay: spelende kinderen met steentjes... en die kwam op mijn achterruit terecht en KAPOT! mar ja, nu gemaakt!

lauw: hoe laat moet jij maandag voor de echo? wij om 18.00 uur!

NathalieD: ik ben nu bijna 19 weken zwanger en de misselijkheid en overgeven verdwijnt nu een beetje. ik ben minder gaan werken en meer slapen dus dat scheelt!

hier vandaag lekker dagje gehad. ramen gelapt! dus we kunnen weer naar buiten kijken!
    nu is manlief aan t koken, dus ga zo lekker eten!

kinderopvang: we hebben 1 dag aangevraagd en vandaag werd ik gebeld dat we een dag hebben! dus helemaal blij!! kan ik die dag alvast vastzetten op mijn werk!!!

misschien tot straks, ga denk ook even in bad.. heb ik behoefte aan! liefs elisa

10. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Chivay o heerlijk nachtje weg geboekt. nou idd krijg je al een mooie buikkie hoor.
    o heerlijk gezwommen vandaag.
    En wat een leuk iets zeg die foto's onder water met al die buikkie's

Val balen dat ze de gym verplaats hebben.
    Moet je weer gaan kijken voor iets anders.
    oo lekker spannend ook in jullie nog een examen hahah.lekker met dik buikkie.
    En jee vervelend voor je zoontje luchtwegeninfectie dat is geen fijn gevoel en prettig om te hebben.

Elisa hahah balen he die nare dromen als het nou steeds mooie en leuke waren helaas ook nare zitten ertussen.
    Jee en ook lekker druk bezig geweest met het mooie weer met je ramen haha.

Nicky ja het houd een keer op he op je buik slapen.
    En jaaaa heerlijk het weer he werd idd wel is tijd hoor goed voor onze vitamintjes D die we ook wel heel hard nodig hebben voor de kleine uk.
    En mooie buikkie hoor.

Cossy fijn jij ook van die flessen af haha.
    Heb vandaag al met me buikkie geshowt hoor op me werk buiten en in gebouwen geen jas aan gehad vond het heerlijk zonder jas vandaag.
    En naar de winkels toe zonder jas en dan zeggen ooo ben je zwanger neer hoor is gewoon moddervet:(:D
    En voeten als olifant kan je voorkomen om goed in beweging te blijven.haha me vriendin had het namelijk ook.

Kiss oo je bent dus heerlijk druk bezig geweest vandaag met opruimen en uitzoeken.
    Ja hoorde er veel mensen over dat ze geen tv hadden van ziggo gelukkig hebben wij die niet.
    En vervelend zeg met dit mooie weer last van je hoofd te krijgen.
    Zo idd al een goed verschil hoor in je mooie buikkie.

FemR jij heb weer heerlijk met de hondjes in het zonnetje gewandeld heerlijk hoor.
    En betreft Milly ja tis heel erg en triest het zou je kind maar wezen maar ja wie kan je tegenwoordig nog vertrouwen zelfs een agent niet erg hoor.
    en net 12 jaar echt erg.

Spruitnoordeloo jeetje last van je onderrug denk je wel aan jezelf niet gestofzuigd morgen weer een dag.
    nu heb je alle rede toe om het niet te doen.

Anette08 idd heeft het veel meer voordelen.
    We zijn bikkels we vechten ons wel door die warmte heen:D

Koetje Beterschap balen dat je ziek ben zeg.
    En ook vooral met dit mooie weer en mooie weer op komst.

Bolle buik gefeliciteerd een meisje!!!
    En fijn dat de rest goed was dat ze konden zien en horen zeg.
    En fijn voor jullie dat je nog een keer terug mag komen.

Anette Oeps haha beter een deuk in je auto dan jezelf hoor.
    wel zonde van het geld maar blik schade is te herstellen.

Lauw ojee dat word dan idd minder uurtjes werken als je het nu al niet red de 8 uur.
    ja ik ben ook een doorzetter hoor weet hoe het is haha.

NathalieD welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik heb hier de eerste 13 weken last gehad van overgeven en misselijk heid maar ben er wel gelukkig vanaf.
    En idd heel belangerijk je maag gevuld te houden en het helpt echt.

Marije jee vliegen.
    Als we je niet meer spreken heel veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    Neem wat meer zon mee deze kant weer op.

PPPPPfffff ik ben bij zeg wat kunne jullie kletsen in 1 dag tijd hahah.

Hier dus een rustig dagje gewerkt half 2 was ik lekker klaar moest weer naar de fisio heeft me even heerlijk gemasseerd op me onderrug het scheelt een hoop.
    zit nu ook met pittenzak op de bank.
    Heerlijk makkelijk gegeten broodje hamburger met gebakken ui en champignions en sla. heerlijk.

Morgen ook vroeg klaar met werken half 1 half 2 bij vk wezen weer hartje luisteren volgende week 20 weken echo ben benieuwd.

Hier een leuk jurkje gekregen van me vriendin ben er helemaal verliefd op haha.

11. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    Bolle buik gefeliciteerd met jullie meisje!!

Cossy: ja dat hoor ik hier ook vaak ja! lekker laten lullen, allebei is super!

Kiss flink gegroeid de laatste 3 weken!!

Chivay: geen idee wat ik nu wil gaan doen, er is hier niet zoveel te doen, kan de gym wel in een andere plaats doen daar isnog plek maar dat is 40 min. rijden.....weet nog niet wat ik ga doen.
    En ik doe een opleiding voor Juridisch secretaresse en de laatste module is de moeilijkste!! maar ach dan heb ik ook verlof dus kan ik lekker leren:)
    Zal met 20 weken ook weer s een foto maken! denk dat ik iets sneller gegroeid ben de laatste weken
    Wat super zeg lijkt me dat die buikfoto's onder water!! wel speciaal!

Vervelend lauw die pijn in je rug! en gym ga ik dus waarschijnlijk niet meer doen, maar zou 17 mei beginnen

Nicky wat deed jij voor opleiding? ach nog een jaartje en niks van aantrekken straks hoor! succes he!

Marije fijne vakantie! veel plezier!

Iltje lief dat je een jurkje hebt gehad!

Hier nog precies een week dan 20 weken echoooooo:)
    poeh ga zo ook ff in bad, heb hoofdpijn

12. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ annete, oeps een ongelukje, maar indd fijn dat verder nix ernstigs is gebeurt!

@ mijn buik, is indd erg gegroeid.. en dat terwijl die foto al een week oud is, mn buik is inmiddels nog groter, whaha!

@ Nathalied, welkom hier! en vervelend dat je zo misselijk bent!

@ marije, weet niet of je het nog leest.. Maar wil je heel veel plezier wensen! geniet ervan!

13. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    #2313 Iltje, Mar 17, 2010
    Last edited: Mar 17, 2010
    Val balen dat je zo hoofdpijn heb.
    En idd nog 1 weekje voor jou voor ons morgen nog 1 weekje en dan kunnen we ook weer onze kleine meid zien.

Dame schopt me lam vanavond in me buik heerlijk gevoel zeg.
    ben al helemaal verliefd.

Vriendlief is de nummer van marcoborsato dochters gek aan het draaien als hij in de auto zit haha.

wij hebben helaas ook vervelend nieuws gekregen vandaag goeie vriend van ons die heeft te horen gekregen lymfklier kanker te hebben.

Woensdag word hij al geopereerd en dan verder kijken hoe verder.:(
    en dat voor iemand van 37 jaar.
    Met 2 jonge kindjes 1 van net 5 en en van 7.

Maar we houden goede hoop.

14. nikky

nikky Niet meer actief

ik kom de stand nog even wat omhoog gooien...wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad alles ziet er goed uit en ook wij krijgen een meisje.

15. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Hallo allemaal,
    weer eens een ego-berichtje van mij, kan mijn hoofd niet echt bij het lezen houden...
    Ik zag de naam Milly al voorbijkomen, iedereen heeft het vast al gehoord... Dat is dus een soort van oud-overbuurmeisje van me... Heeft bij mn moeder in de klas gezeten, haar zus bij mij op koor, en zo nog wel wat connecties... Ben de hele dag best van slag geweest. Afgelopen nacht heb ik hooguit 3 uur geslapen, en vandaag moest ik weer naar stage. Heb het dus ook maar tot half 3 volgehouden, toen kwam er een meisje langs van ongeveer dezelfde leeftijd en toen trok ik het niet meer. Gisteravond hebben mijn ouders en zusje ook heel de tijd heen een weer gelopen naar buiten, en konden vanuit het bovenraam alles bijna letterlijk volgen. Heel heftig als zoiets dichtbij komt, ook al woon ik er nu 2 1/2 uur vandaan. Ik wilde dit toch even kwijt...
    Oja, en ik ben vandaag 19 weken :D

16. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Nikky, gefeliciteerd met het 9e meisje uit dit topic :)

17. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Nicky gefeliciteerd ook een meisje:D:D

ckialita ja het is wat he met Milly maar al helemaal als je haar kent is het nog wat erger idd.
    En kan best geloven dat je vanslag was/bent helaas heeft het wel bijna heel nederland getroffen.
    bah.

Mensen er is op aug hyves ook een pol met wat je krijgt makkelijk ook bij te houden ..

18. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Cossy: ja raar is dat hé dat mensen ervan uit gaan dat je graag een meisje zou willen als je een jongen hebt. Bij mij zeiden ze dat ook veel. Mij maakte het echt geen bal uit, als het idd maar gezond is!

@Bolle buik: wat heerlijk dat alles er goed uit ziet!!!!!!!!!!!!!! Wat een lekker gevoel hé!! En een meisje!!!!!!!! Jippie :)
    En bijna trouwen zie ik in je banner! Al zenuwachtig??

@Nicky: ik laat het niet weten hoor wat het word hahaha, er lezen mensen mee die ik ken, dusss...... dat risico wil ik niet lopen ;) Ik denk zelf wel dat het een jongen wordt, maar ja.... ken het ook mis hebben hahaha.
    En die thermometer, lekker zeg!!!!!!!!!!!!! Hier niet in de tuin kunnen zitten, was nog te koud helaas. Ik wou dat ik wat minder trek had.... ik snoep me een slag in de ronte... echt slecht!
    Succes met de toets!

@Annette: oehhh gelukkig is er alleen wat mis met de auto. Kan me voorstellen dat je mannetje schrok!

@Kiss: verschil is duidelijk te zien hoor ;)

@Val: hopelijk knapt je zoontje snel op!!

@Chivay: het was helaas te koud in de tuin, dus heb vanmiddag heerlijk im "mijn stoel" gezeten en heerlijk mijn ogen dicht gedaan hahaha. Leuke dingentjes gescoord! En die jip en janneke bbbelsis helemaal leuk!!!

@Koetje: jek... das niet fijn, ziek zijn! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Jammer dat je plannen voor vandaag niet door gingen!

@Lauw: thanks, was leuk om ze zo bezig te zien ;)
    Vervelend dat het werken niet zo wil lukken. Misschien over een paar weken wel?

@NathalieD: welkom hier en plezier hier!

@Marijee: geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Elisa: lekker dat je je raampies hebt gelapt, zie altijd meteen he dat dat gebeurt is, tenminste... hier zijn ze echt vies als ik ze doe hahahaha. Badderse!

@Iltje: ja het was heerlijk het wandelen ;) En Milly... ja het zal je meisje maar wezen... brrr. Wat leuk dat je een jurkje hebt gekregen!!!!!!!!!!! Was het de eerste jurk? :)
    Jeetje wat een naar verhaal.... 37 jaar..... hopelijk komt hij er weer boven op!

@Nikki: gefeliciteerd!! En weer een meisje hahahha, leuk hoor!!

@Ckailita: ohhh kende je Milly... jeetje, komt wel heel dichtbij dan.... Lijkt me een hele vreemde gewaarwoording als je dat van zo dichtbij meemaakt. Kan me voorstellen dat je ouders veel heen en weer hebben gelopen... zou ook doen denk.... brrr...
    En ja, jij ookalweer 19 weken, schiet al op hé?!

Grtz FemR

19. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    FemR neee was niet het eerste jurkje die hebben wij zelf natuurlijk gekocht hahah.
    Ik zal als ik tijd heb van het weekeind alles bij elkaar leggen en foto;s maken van de kleertjes en schoentjes en kamertje die nog niet helemaal af is.
    Maar ben er nu al super trots op.

20. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Leuk hé!!!!!!!! Echt genieten!!!

Share This Page