Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hey meiden,

Ben ik weer. Even alleen een ego berichtje. Ik wil zo even verder met het fotoalbum van Tes, vandaar ik het even kort hou...
    Ik ben weer beter gelukkig! Ik weet echt niet wat ik had gister. Pfff, wat was ik ff beroerd. Vanochtend dus maar niet met Tes naar zwemmen geweest, wilde vandaag even rustig aan doen. Nou, daar komt niks van met dit weer. Ik heb me toch een energieboost gekregen:D! Ben de hele ochtend druk geweest. Eerst even gezellig met mijn meisje naar de stad geweest en daarna boodschappen gedaan. Toen het hele huis gezogen en de hond uitgelaten. Dat was lang geleden dat ik me zo fit voelde. Fijn hoor! Ik ben vandaag alleen nog wel een beetje dom geweest... Zo had ik bij de supermarkt de lichten van de auto aan laten staan, accu leeg... Gelukkig was mijn paps vrij en kwam meteen om me te helpen. En ik was de vaatwastabletten vergeten te kopen dus dacht ik 'dan doe ik toch gewoon afwasmiddel in de vaatwasser?'. Nou, toen ik beneden kwam was het in de keuken een schuimbad:$! Beetje dom:), kan dus niet...
    Ik zet mij ook even op het lijstje, bij ons blijft het ook een surprise!

Chivay: meisje
    Marijeee: meisje
    Emmy X: meisje
    Irisnaomi: meisje
    Kapedi: jongen
    Inge75: jongen
    Iltje: meisje
    Yvie: jongen
    Leonizzie: meisje
    Kiss: meisje
    Bollebuik: meisje
    Nikky: meisje
    Kris34: surprise J
    Ckialita: surprise J
    Koetje: surprise J

Stand: 8 meisjes – 3 jongens – 3 surprise

Fijne dag allemaal! Zal vast wel lukken met dit weer!

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemiddag dames,

Zo nu eerst bijlezen en reageren op iedereen…

@elisa: goed bezig geweest met het lappen van de ramen en het opruimen van de kamer. Maar als je ramen toch zo vies zijn dat je niet meer naar buiten kunt kijken is het toch voortaan nodig ;) hihi

@iltje: lekker broodje hamburger! En zo te lezen weer een heerlijke massage gehad.

@val: ik doe de opleiding voor administratief boekhoudkundig medewerker. Hoe is het vandaag met je hoofdpijn? Is ie al wat gezakt of helemaal weg?

@iltje: fijn dat de kleine meis zich zovaak laat “horen” nouja horen…. Mama lam schoppen is ook niet lief ;) J Sterkte met die vriend van jullie, dat is nooit leuk nieuws.

@Nikky: Proficiat met het bericht dat jullie een prinsesje krijgen, ze staat al op het lijstje erbij.

@ckialita: proficiat met je 19 weken! Das best heftig als het inderdaad zo dichtbij komt.

@laartje: fijn dat het zo leuk was op de kraamvisite. En zo’n kleine beebjes zijn altijd leuk (alle beebjes zijn leuk trouwens)

@brendat: hoe is de pretecho gegaan? Proficiat met je broertje en veel plezier op de verjaardag.

@irisnaomi: wat fijn dat jullie zo vaak lekker kunnen zwemmen voor niks!

@cossy: wat fijn dat jullie een keuze voor de peuterspeelzaal voor vince hebben kunnen maken. Ik hoop dat ie daar veel plezier heeft en natuurlijk ook veel kan leren.

@val: lekker he dat weer! En fijn dat jullie een tuinset hebben gevonden. Ook nog even lekker naar de kinderboerderij. Hier hebben we wel een weitje met diertjes, dat is maar 1 minuutje lopen hier vandaan J dus kunnen we tzt met de kleine naartoe.

@ckialita: ik heb het idee dat de toets niet gegaan is zoals het hoort L Ik wist bepaalde dingen niet meer die super simpel zijn! Maarja, we kunnen nog altijd herkansen J

@chivay: wat heerlijk een extra middagje vrij. Dat is zeker geen straf. Geniet dan maar extra van het goede weer, morgen wordt er weer regen voorspeld L

@koetje: Fijn dat je niet meer ziekjes bent. Waar ben je trouwens met je gedachten vandaag ;) Niet echt slim dat je de lampjes aan hebt gelaten, wel fijn dat je snel hulp kon krijgen. En ja, dat schuim… ik weet niet of Tes thuis was maar die zou dat vast niet erg gevonden hebben.

@hier: heb weer lekker de buitendeur openstaan en de verwarming uit J. Vanmorgen de toets…ja weet niet of ik hem goed gemaakt heb, was even alles kwijt zelfs de meest simpele dingen L Ik hoop dat ik toch nog een voldoende heb en anders maar een herkansing maken.
    Daarstraks even met de buurvrouw (85 jaar) staan kletsen, was ook alweer een hele tijd gelden dat ik die gesproken heb, ze had laatst 8 weken last van een trombosebeen dus vandaar…
    Verder niet veel uitgespookt vandaag. Ben door de slechte nachtrust wel wat moe dus kan zomaar zijn dat ik zo nog even ga pitten.
    En dat was het wel zo’n beetje…

@brendat: en, en, en??? Is het een blauwe of een roze wolk??

3. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Stand: 8 meisjes – 3 jongens – 3 surprise
    Kijk dat schiet al op! Was even bang dat ik de enige zou zijn die het geslacht als verrassing laat maar gelukkig zijn er meer. Als die 3 nu ook jochies zijn dan trekt de lijst toch weer aardig bij he?
    We zullen het allemaal zien.

4. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nicky - Jammer dat je toets niet helemaal lekker ging, maar misschien valt het nog reuze mee straks...
    Geniet nu maar even lekker van het weer!

@ kris - hier waarschijnlijk ook een verrassing, maar we beslissen dat denk ik volgende week dinsdag om 15.25 uur (echo om 15.30....haha)

5. @ Koetje, hihi jij bent lekker bezig vandaag! Gelukkig gaat het wat beter met je. Wat een heerlijk weertje he.

@ Lijstje, leuk dat een aantal mensen het als een verrassing willen laten, knap hoor ;) Ik ben denk ik te nieuwsgierig.

@ Kris, volgende week hebben veel mensen een 20 weken, allemaal jochies. Trekt het ook weer recht hihi

@ Nicky, hier ook lekker de deur open. Heb net even de bladeren opgeruimd (wat een rotwerk!!) en kan niet wachten om hem zomerklaar te maken. Hoop dat je je toets hebt gehaald.

@ Chivay, Krijg je een vaste detachering? Of voor bepaalde tijd? Ik werk nu nog op uitzendbasis maar het uitzendbureau wil me niet detacheren omdat het te duur zou zijn?! Nou dan niet he ;)
    Hoop dat ik een contract via mijn werk krijg en anders ff lekker thuis genieten van de kids.

@ Cossy, leuk hoor psz voor Vince. Ik denk dat Aiden er ook af en toe echt aan toe is om met andere kindjes te spelen, maar wacht nog ff tot hij naar de psz. Het kinderdagverblijf is me te duur.

@ Annette, lekker even met de hond wandelen tussendoor. Het is heerlijk weer he.

@ Val, lekker een nieuwe tuinset, laat het mooie weer maar komen.

@ Ckialita, leuk een kraamkado gemaakt.

@ NathalieD, let maar op dat wij allemaal een jongen krijgen :D

@ Brendat, en hoe was het?

@ irisnaomi, lekker even zwemmen. Is het bij jullie in de buurt?

Ik heb net het hotel geboekt voor onze reis in mei naar Florida, kreeg een beetje de zenuwen met wat ik nog allemaal "moet". Nu alleen de auto nog en dan is de planning klaar.
    Heb ook even lekker in de tuin gewerkt maar merk het toch wel aan mijn bekken na een tijdje :(

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @laartje: doe je rustig aan en denk je aan jezelf? Gewoon even lekker gaan zitten tussendoor.

@hier: net eindelijk telefoon van het UWV gehad over de WW aanvraag. Ben nu op die stomme slome vaste computer van ons het programma voor scannen aan het installeren, ben ik alleen al een half uur mee bezig en zit nog maar op 33% :( hoezo sloom ding. Ik moet nu een aantal dingen naar hun toe sturen en ze hadden liever per fax of even inscannen...
    Hier stonden ze net van de collecte aan de deur, geen zin om open te doen dus lekker laten staan *schaam* volgende keer beter.

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @iltje: hoe was de controle? Alles weer goed door de APK heen?

8. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    #2348 Iltje, 18 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2010
    Laarjte leuk he op kraamvisite bij een ukkie.
    nog een aantal maandjes heb je er ook weer 1 vanjezelf in je handen.
    Heerlijk het hotelletje geboekt weer een zorg minder dat je wel slaapplek heb hah.

Brendat hahahah lekker he al dat geklets haha had ik dus gister middag ook alles bijlezen haha ben wel even bezig geweest hahah.
    Nou en je heb een heerlijke drukke dag zo te lezen.

Nicky vervelend voor je dat je zo rot nacht achter de rug heb.
    En misschien idd voedings kussen wie weet blijf je dan op je zei liggen.

Cossy haha leuk is het wel he beetje spelen met anderen kindertjes.
    En leuke voorbereiding voor naar school te gaan.

Val oo heerlijk nieuwe tuinmeubeltjes ja wij hebben hier ook gewone tuinset en een lounge set heerlijk hoor we kunnen kiezen waar we op willen zitten.haha.

Anette dat geloof ik best dat het geen straf was om je hondje uit te laten tussen de middag het is idd heerlijk weer met het zonnetje.\

chivay heerlijk plotseling middagje vrij mazzelaar haha.
    en dat met zulk weer genieten dus haha.

Koetje jeej heb je een dagje met energie haahahah gaat van alles wel mis.
    Nou die schuimbad in je keuken had ik wel willen zien hahaa hier ook een keer gehad haha.
    Maar wel fijn dat je paps vrij was om je te kunnen helpen met je autootje hahah.

nicky we duimen gewoon met ze alle dat je de toets goed gedaan heb.
    Dus spannend afwachten dus.

Kriss nou je bent idd niet de enige hoor hahah nou wel knap als je het wel weet en het goed voor je kan houden dat zou ik niet kunnen.

Hier bij vk geweest toen straks alles was goed.
    Bloeddruk 110/60
    Hard slag kleine meid was rond 150pm dus ook perfecht.
    Ze ligt wel wat hoger dan hoort de baar moeder zit net boven me navel terwij net op navel of net onder hoort maar is niet erg is juist goed teken dat ze heerlijk groeit.
    En we hebben gelachen haha ze ging naar het hartje luisteren maar kleine dondersteen was het er niet mee eens hah voor de zoveelste keer dus ging ze 2 keer tegen dat ding aan trappen ze zegt o hoor dan haha ze trapt haha en ik voelde het goed hahah lach samen met haar in een deuk 2de keer hoorde vriendlief het ook dan hoor je een soort plof in dat apparaatje hahah en ze moest elke keer opnieuw zoeken ze ging steeds weer weg van dag ding hhahah en later bleeft ze toch maar liggen haha.
    VK heeft wel aan geraden idd minder te gaan werken en eerder met verlof te gaan dus moeten we dan maar gaan doen.

Voor de rest even met hondjes gewandeld en even met ze in de achtertuin gezeten balletje weggegooid.

Zo nog 1 dagje werken en dan heerlijk druk weekeindje.

9. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    haha nicky ik ben weer goed gekeurd dus heb weer nieuwe apk:D;)

10. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Net weer even fotootje gemaakt van de hondjes zijn zo weer blij dat ze weer de hele dag naar buiten kunne met dit weer dat ze vanaf de deur open staat buiten zitten het zijn net 2 oude opa's:D:D

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @iltje: COOL :D :D :D ziet er helemaal top uit die foto! Nu nog alle 2 een zonnebril op :D

12. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ iltje - PFf......hoe grappig! Erg lief :)

13. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    nicky die gooien ze er helaas vanaf hahaha.

Anette lief he.

14. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Leonizzie, een langbenige meid, mooi hoor!!

Cossy, hoe vind jij de Girasol? Draag je Vince er ook in? Ik heb al een zomerdoek maar ik zoek nog iets voor de koudere maanden.

En nog een meid....leuk Kiss!

Bolle buik, fijn al dat goede nieuws, toch weer een mijlpaal zo'n grondig onderzoek.....en nog een meisje, girlpower in augustus!

Dat word een meidenband, nog eentje voor Nikky, fijn dat de echo goed was! Haha het is wel een heel groot verschil met de jongens tot nu toe.

Marijee, fijne vakantie in Suriname! Mocht je van daaruit kunnen lezen.

Iltje, lekker stel die hondjes, je kan er zo van die tekstballonetjes bij denken.

Brendat nog niet terug, ben benieuwd.

Hier heerlijk in de tuin gewerkt en buiten koffie gedronken met moeder, kat en hond. Heerlijk dit weer, nog een paar graadjes erbij en het zomerspul kan uit de kast 8)
    Onze echo was goed, moet alleen nog een keertje terugkomen, ze lag er niet helemaal goed voor om alles te checken, ik vind het niet erg om nog eens terug te gaan :D
    Verder de ledikantjes in elkaar gezet, staat dat maar alvast.

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hallo dames alles goed hier?

Vandaag ingevallen op een zeer pittige school, thuis gekomen met harde buiken van de stress. Heb daar al vaker gewerkt en vind het echt een K** school.
    Poolmanger gebeld(voicemail), gemaild dat ik daar morgen echt niet weer heen wil.
    Vanavond voor de zekerheid nog maar eens bellen.
    Hoop dat ik niet heen hoef al is het maar voor een ochtend.

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai hai,

Meld me ook weer even ;) drukke dag gehad vandaag, alleen vanmiddag tussen 14.00 en 15.00 ff thuis geweest ;)

@Chivay: ja vanmiddag was het heerlijk achter!! Heb dus lekker in het zonnetje gezeten, met een bakkie thee en de toekomstige oppas voor 1 dag in de week van onze uk. Heerlijk! Lekker dat je wat uurtjes op kon nemen vanmiddag. Met dit weer is dat idd geen straf ;)

@Annette: ja echt genieten he!!!! Wat een leuke naam van je hondje! Wel heerlijk dat die mee kan naar het werk!!

@Koetje: wat fijn dat je je vandaag weer goed voelde! Gek hoor dat je gisteren zo beroerd was, misschien iets verkeerd gevallen?? Lekker dat je zo bezig bent geweest, die actie met de afwasmiddel in de vaatwasser moest ik wel om grinneken hihi. En je accu leeg... koop een piepetje die je waarschuwd, is voor mij de uitkomst.

@Nicky: hoelang moet je wachten voor je het cijfer terug krijgt? Ik hoop op een voldoende!!!!!!!!!! Enneehh... hiervanmiddag ook lekker het deurtje open, heeeeeeeeeeerlijk ;) De hondjes vonden het ook fijn om heen en weer te lopen hihi.

@Laartje: wat lekker dat je geboekt hebt! En idd spannend!! Zal vast allemaal wel goed komen hoor!!

@Iltje: wat heerlijk dat alles weer goed was en dat je zo'n heerlijk eigenwijs meissie in je buik hebt!! :)
    Lachen hoor die foto!!!!!!!!!!!!!

@Emmy: ja van dit weer krijg je echt het voorjaar in je bol ;) Ik denk dat ik de jassen van de kinderen maar even om ga ruilen voor de zomer/voorjaarsjassen ;) Fijn dat alles weer goed was! En ik kan me voorstellen dat je het niet erg vind om nog eens terug te komen hihihi.

@Susan: wat jammer dat het vandaag niet zo leuk was... Hopelijk krijg je nog contact en hoef je morgen niet.

@roken: hoe is het trouwens met de stopperssssssssssss??????????????????????????????????????????? Hier nergens last van, denk er geen moment meer aan.

Grtz FemR

Kris34: surprise J
    Ckialita: surprise J
    Koetje: surprise J
    Femke: suprise J

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    #2357 Susan27, 18 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2010

Kris34: surprise
    Ckialita: surprise
    Koetje: surprise
    Femke: suprise
    Susan27: suprise

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Elisa: ik heb maandag om 14:50 de echo... spannend hoor...
    Fijn dat je al zekerheid hebt over je dag op de kinderopvang...

@ Iltje: ja... ik wil eigenlijk niet toegeven en minder gaan doen... zo zit ik eigenlijk niet in elkaar.. wil liefst van alles doen... moet nu elke middag even plat liggen.. zeker met dit weer is dat gewoon zonde.. grrr..
    Hè gats.. wat een vervelend nieuws.. en dat voor zo'n jonge vent.. en dan ook nog die kindjes... zielig hoor..
    Fijn dat alles weer goed was met de kleine uk... lekker dondersteen zo te horen.. haha..
    En wat een leuke foto van je hondjes.. haha... heerlijk toch dat die beestjes er ook zo van kunne genieten..

@ Val: 40 min rijden voor de gym is wel lang hoor... ik hoop dat je nog iets vind als vervanging..

@ Nikky: jullie ook al een meisje... haha.. wat leuk.. gefeliciteerd... klim maar lekker op je roze wolk!!

@ Ckialita: ja een vreselijk verhaal van Milly.. je kunt het bijna niet geloven.. sterkte ermee...

@ Chivay: ja.. mijn lichaam geeft duidelijk aan wat wel en niet kan.. maar ik baal er zo erg van... Vandaag een half dagje op het werk, toen bij mijn ouders gaan eten.. en dan kom ik thuis en moet ik echt plat... en dat met dit mooie weer.. grrrr...
    Die kleine dame in jou buik heeft zeker ook de zomer in haar bol..

@ Koetje: fijn dat je je wat beter voelde... ene.. zo te horen ging het lekker vandaag.. haha een schuimbad in de keuken... ook leuk..

@ Nicky: ik hoop dat de toets toch goed uitvalt voor je.. balen zo'n black out.. en ik hoop dat je lekker geslapen hebt.. want vanavond mogen we weer.. :)

@ Laartje: doe het rustig aan in de tuin... lekker af een toe een pauze in het zonnetje.. ow ow wat erg.. hihi...

@ Emmy: gefeliciteerd met je goede echo... en ow ow wat erg dat ze niet alles konden zien.. dan moet je nog een keer terug om te gluren.. hihi... helemaal super :)

@ Susan: dat is idd niet goed.. fijne kinderen hebben ze dan daar.. idd voor je zelf kiezen en daar niet meer heen gaan...

Hier, vandaag ging het iets beter als gisteren.. maar ik heb dan ook maar een half dagje gewerkt.. uiteindelijk moet ik dan toch weer plat...
    Mijn moeder vond ook maar dat ik er bleek uitzag.. maar ik had een paar weken geleden wel een mooi HB.. dus dat zal het niet zijn... ach ja.. gewoon (nog) meer slapen.. moet toch regelmatig plat...

Vanavond weer zwemmen.. heb er zin in.. :)

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Het is een school in een "achterstands" wijk met veel culturen.
    Luister ho maar je bent meer politieagent aan het spelen dan aan het lesgeven.

Merkte echt dat hoe meer ik gestressd raakte om niet uit mijn slof te schieten hoe harder mijn buik werd.
    Nu goed dus.
    Ga daar echt nooooooiiiiitttt meer heen.

20. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ FemR - Nog nooit zo weinig moeite gehad met stoppen! Had al eerder wat halfslachtige pogingen gedaan, maar nog nooit zo'n goede reden gehad om er mee op te houden. Moet zelfs bekennen dat ik sigaretten op dit moment wel zo smerig vind ruiken, dat ik er een beetje misselijk van wordt! Handig voor het stoppen!
    Fijn dat het bij jou ook goed gaat! :)

Deel Deze Pagina