Chivay: meisje Marijeee: meisje Emmy X: meisje Irisnaomi: meisje Kapedi: jongen Inge75: jongen Iltje: meisje Yvie: jongen Leonizzie: meisje Kiss: meisje Bollebuik: meisje Nikky: meisje Kris34: surprise J Ckialita: surprise J Koetje: surprise J Femke: suprise J Susan27: Suprise Lauw: Surprise Stand: 9 meisjes 3 jongens 6 surprise = 18 totaal Het lijstje ook even aangepast... voor mij is het volgende week bekend wat het gaat worden (hoop ik tenminste).. maar ik ga het hier niet verklappen sorry.... Maar mijn gevoel zegt een jongen.. dus.. dat kan de stand inderdaad goed trekken...
Chivay: meisje Marijeee: meisje Emmy X: meisje Irisnaomi: meisje Iltje: meisje Leonizzie: meisje Kiss: meisje Bollebuik: meisje Nikky: meisje Kapedi: jongen Inge75: jongen Yvie: jongen Kris34: surprise Ckialita: surprise Koetje: surprise Femke: suprise Susan27: suprise Lauw: suprise Stand: 9 meisjes, 3 jongens, 6 suprise
Emmy ja ik ken dat die tekst ballonetjes maar wou hem ff gauw plaatsen haha. En je heb heerlijk goed van het weer genoten zo te zien met tuinieren en heerlijk buiten een bakkie koffie drinken. fijn dat de echo goed was en heerlijk dat je nog een keer terug mag komen omdat ze er niet helemaal goed voor lag haha ook al zo dondersteen dus. Susan jeetje harde buik dat is dan idd te druk en te veel stress voor je idd dan maar kijken of je er niet meer heen hoef is vervelend zeg. Femr nou roken haha hier ook goed hoor Heeeel af en toe nog last van dat ik er toch zin in heb maar dat is dan een stress moment op me werk. Maar het gaat goed tot nu toe. Lauw ik ken het. Heb ook zo gelopen en loop nog steeds nu maar heb me sinds eergister toch over gegeven om minder te doen hoor. Ben ook helemaal niet zo en loop ook niet gauw in de zw dus maar moet nu wel aan de kleine denken. Jij kan dat ook wel hahah heeft bij mij ook lang geduurd om makkelijker er over te denken. Hier net heerlijk spinazie met eitje gegeten met aardappels en karbonaatje en appelmoes heerlijk warm eten dus haha.
Wij gaan voor makkelijk. Aardappelschotel van Aviko. Met een slavink erbij. Ga de poolmanager nog eens bellen en dan met het eten beginnen. Vanavond verf halen voor het kamertje. Word toch limegroen op een wand.
@Lauw: ik ga het hier ook niet verklappen. Geheimpie van manlief en mij @Susan: nee politieagentje spelen is niet het leukste! Jammer dat ze niet gewoon kunnen luisteren! Leuk limegroen!! Lekker pittig kleurtje!! @Annettte: lekker hé dat het zo makkelijk gaat! En nu ervan af blijven in september, hahaha, dat vind ik altijd weer lastig @Iltje: bij jou ook goed gelukt dus! Zelfs op werk heb ik er geen last van en heb best stressvol werk, dus heb mazzel hihi. Maar wat ik tegen Annette al zei, nu er nog vanaf BLIJVEN Hier lekker soeppie eten met stokbroodje, heerlijk!! Zoonlief heeft geholpen met tafeldekken, zo lief! Gaat ie straks ook doen zegt tie als de baby er is Heb ik ff mazzel Eetse!
Wie wil er voor mij koken?? heb geen zin... en over een uur moet ik alweer gaan zwemmen... ik ga manlief even bellen wat we dan met het eten doen. @roken: hier helemaal geen moeite gehad met stoppen, ik heb de dag van het testen nog een sigaret opgestoken maar na 3 of 4 hijsjes weer uitgemaakt zo vies dat ik hem vond. Als manlief nu binnenkomt en die heeft net gerookt dan moet ie deo van mij opspuiten, ga zowat over mijn nek van de lucht Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en mega dikke mug hier (nu weet ik waar die dikke buik vandaag komt haha grapje)
Mijn mannetje maakt Kofta, ik lust eindelijk weer gehakt Niet te graag, maar goed, zonder is het niet te eten
Ladies, even een vraagje over de website. Daar staat ook een geslachtslijst op. Chivay stelde voor de namen een kleur te geven in de "kleur van het geslacht" Nu staan er namelijk een aantal dames tussen die geen vermoeden hebben opgegeven, vind het wat rommelig zo. Dan haal ik de lijst met vermoedens en de chinese kalender eruit en maak ik er enkel een lijst met namen van in een kleur. Dan haal ik ook gelijk de hele "tab" van chinese kalender eruit. Geeft weer wat ruimte Hoor graag jullie mening, dan kan ik eventueel e.e.a. gaan aanpassen
Dingetje is wel netjes zo als jij het zegt. En duidelijk dan ook te zien wie wat verwacht. Misschien is het ook wel fijn als we met buddy's beginnen of niet? iedereen zit nu onderhand op de helft gaat wel hard haha. Maar is wel fijn voor als iemand per ongeluk toch wat krijgt of in het zk beland of goed ziek is altijd wel makkelijk toch? en dat we dan die buddy lijst ook op de site zetten is wel makkelijk.
Is prima. Lijkt me belangrijk dat je een buddy kiest die niet de dag voor je is uitgerekend. Al blijft dat natuurlijk lastig. Ik ben de vorige keer 8 weken te vroeg bevallen, en er zijn ook mensen die over tijd gaan lopen. Dat we ook soort van afspraak maken dat als beide buddy's tegelijkertijd aan het bevallen zijn dat iemand anders zich dan wel "aanbied" om tijdelijk buddy te zijn. Om een lang verhaal kort te maken.. denk dat diegenen die halverwege augustus uitgerekend zijn, dus gaan matchen met iemand die begin of eind is uitgerekend. Nou goed, hopelijk snappen jullie wat ik bedoel hahaha... Zal ik hier een telefoonlijst bij gaan houden met nummers van iedereen zodat er eventueel snel geswitched kan worden mocht het nodig zijn. Anders zit je misschien weer dat mocht je tegelijkertijd liggen te puffen en je snel een andere buddy nodig hebt niemand je nummer heeft. Dan maak ik daar een bestandje van en mail ik die door. Of als iemand anders het wil doen.. ook prima! Dus wie roept.. wie wil mijn buddy zijn hahaha..
Chivay: meisje Marijeee: meisje Emmy X: meisje Irisnaomi: meisje Iltje: meisje Leonizzie: meisje Kiss: meisje Bollebuik: meisje Nikky: meisje Kapedi: jongen Inge75: jongen Yvie: jongen Kris34: surprise Ckialita: surprise Koetje: surprise Femke: suprise Susan27: suprise Lauw: suprise Elisa: surprise Stand: 9 meisjes, 3 jongens, 7 suprise Ik hou het ook geheim! ken mensen die ook op forum komen en wil het niet bekend maken in de familie! buddy's: goed idee! en het is wel handig als je niet in dezelfde week uitgerekend bent! misschien kunnen we nav de week van bevallingsdata de buddy's koppelen? hier goed dagje gehad! lekker geslapen na mijn werk.. daarna even op fietsje dorp in geweest. nog 1 dagje en zaterdag lekker kamertje en wagen bestellen!! LEUK LEUK LEUK! jeuk: owww ik heb zo'n jeuk! op armen, rug en mijn hoofd! heb geen hoofdluis.. daar was ik bang voor. nu heb ik van huisarts shampoo gekregen. het heeft met mijn hormonen te maken! nou lekker dan... zo haren wassen! hopelijk vannacht beter slapen! fijne avond meiden! liefs van mij
Chivay: ja opleiding gaat prima, heb alle modules al gehaald en moet er nog drie, aanstaande dinsdag weer een examen dan moet ik er nog 2 maar de moelijkste module komt er nog aan, recht voor kantoorpraktijk , maar wel leuk! enne ja de zwangerschapskleding zit er toch echt aan te komen hoor haha krijg nog maar 1 broek dicht dat is idd ook een hele lage...maar kan geen leuke broeken vinden!! ben nogal lang dus ze zijn allemaal te kort ach ja straks is het zomer! jurkjes! Nicky: mijn hoofdpijn is weg ja, lekker geslapen was nodig denk ik dank je voor het vragen. Ik duim voor je dat je toch een voldoende hebt! ooh laartje nog ff naar florida?? lekker hoor! Oh ja nicky ben jij nu nog aan t solliciteren? vermeld je dan ook dat je in verwachting bent in de brief? Iltje gelukkig was alles goed bij de vk! grappig dat je meisje ging trappen hihi. Haha grappig je hondjes! Gelukkig dat het bij jullie allemaal zo goed gaat met stoppen met roken! dat heb ik gelukkig 3 jaar geleden al gehad Haha das duidelijk dingetje! vind het prima, ik ben de 8e uitgerekend dus iemand die wat later is uitgerekend roept u maar!!
@Dingentje, goed idee. Wij zijn ongeveer tegelijk uitgerekend, anders had ik graag je buddy willen zijn @Val?? Ik ben de 15/16 uitgerekend. Zullen wij elkaars buddy zijn???
@ Koetje... Haha wat een dag zeg... Accu leeg, veel schuim Ben je misschien zwanger???? Fijn dat je je weer wat beter voelt! @ Nicky... ai balen van je backout.. Hopelijk heb je je toets toch gehaald! En jaaaaaaaaaaaaaa wat zijn die muggen vroeg zeg! Had er gewoon gisternacht al 1 rond mijn oor zoemen!!!!!!!! :x @ Laartje.. Ik heb een jaarcontract tot september.. de detachering is ook tot en met september.. en hopelijk wordt ik daarna overgenomen door de werkgever waar ik nu voor aan de slag ga... En niet? Dat zie ik dan wel weer Dat was de gok van zwanger proberen te worden tijdens mijn jaarcontract Hopelijk krijg jij een contact aangeboden binnenkort! Al zicht hierop? gesprekken oid?? En wat lekker dat je al zo ver klaar bent met je reis naar Florida.. Ik geloof dat ik de site van mijn ouders al eens gespammed had hè? Mijn broer en schoonzus gaan in Juli & klein stukje Aug naar Florida.. (was al geboekt ) & Mijn ouders gaan in april naar de westkust weer.. @ Iltje... Hahaha.. Gaaf hè dat trappen tegelijk te voelen en te horen via dat appraat... Via de angelsound hoor ik dat ook vaak.. Onze meid maakt er ook elke keer een spelletje van om tegen dat ding te trappen.. Vorige keer bij de Vlos ook verschillende keren.. Druk weekend voor de boeg?? Wat ga je allemaal doen?? En haha wat een geweldige foto van je 2 honden! @ Emmy... Heerlijk bezig geweest lees ik al Fijn hoor... En helemaaaaal niet erg nee om nog eens te mogen gluren @ Susan.. Pffff niet leuk nee om op die manier in te vallen! Herken het wel.. Werkte op een heel pittige school... Kids die ik goed kende ging prima.. maar soms in een andere klas was een heel ander verhaal! Goed dat je er dan gewoon voor kiest niet meer daar te gaan invallen!! @ Fem... Leuk lekker ff aan de thee met de toekomstige oppas... Gastouder??? Enne wat fijn dat het zo goed is gegaan met het stoppen met roken! @ Lauw.. Fijn dat je je lichaam zo goed aan kan voelen.. Maar uiteraard blijft het balen.... Je Hb kan trouwens ineens heel snel gaan.. Misschien voor de zekerheid toch eens laten kijken?? doe ik binnenkort ook weer.. Mijne was eerst heel netjes.. maar blijf zo moe nog.. @ Dingetje... Goed bezig met het organiseren! Roep maar als er hulp nodig is hè! @ Elisa.. Jaaa jeuk.. Brr.. Hier ook.. Gelukkig niet zo erg als jij het beschrijft.. @ Val... Hahahaha zullen we broeken ruilen?? Ik heb hier 2 te lange liggen van een vriendin.. Maar vind het zonde om nieuwe te kopen! Heb ook 3 korte.. dus wil daar zo snel mogelijk in! Fijn dat het met je opleiding goed gaat!! @ Laartje Zie jou wat verder weg staan op de lijst... Leuke buddymatch?? Hier.. Ow ow ow.. wat is dat gedraai en getol toch heerlijk in mijn buik.. Na het eten even op de bank gelegen... hoofd op schoot bij mijn vriend.. En mevrouw begon me even flink te trappen! Erg leuk.. Mijn vriend had haar al verschillende keren gevoelt.. maar niet eerder zo veel en zo duidelijk Verder vandaag ook eens actief geweest.. Mijn vrije middag benut om een deel van de kledingkast uit te zoeken.. Mijn kant deels gedaan.. en die van mijn vriend is nu klaar Dat was een zwijnenstal haha... Maar... (na zijn goedkeuring uiteraard) een complete vuilniszak eruit kunnen halen wat weg kan!
@Val: nee hihi hoop ik ook niet, maar dikke kans dat ik ook overtijd ga hoor, bij de andere 2 was ik ook over tijd Ach joh... zien we dan wel. Een smsje is zo gestuurd @Elisa: veel plezier met het shoppen!!!!!!!!!!!!! @Chivay: jij bent lekker bezig geweest gister! Ruimt lekker op hé! Ben ik altijd gek op, op ruimen hahahha. Ben ook heel makkelijk wat dat betreft hoor, volgens mijn mannetje zou ik daar wel eens wat minder makkelijk in moeten zijn hahaha. Ga weer verder de mentalist kijken, moet ik altijd erg om lachen, hoe serieus het soms ook is hihi. Grtz!!
Buddy@ kunnen we idd beter kijken minimaal een week verschil kwa uitgerekende datum is wel handig he. Chivay heerlijk he dat getrappel in je buikkie haha. en idd ook fijn dat je vriend dan lekker me kan genieten. druk weekeind zaterdag boodschappen doen en kijken voor leuke dingetjes voor op het kamertje en gordijntjes sávonds verjaardag. Zondag visite dus zondag avond relaxen haha. Dingetje mijn nummer gooi ik wel in je prive of niet?
bij mij past dan beste Dingetje susan27 Laartje Sinnamon arielletje Brendat Koetje cossy dus roepen jullie maar haha
Dingetje 1 tip misschien nog makkelijker voor je. Bij de lijst van de uitgerekende datums daar gewoon de naam van kleuren roos voor meisje blauw voor jongen en een kleur voor verassing. Hoef je niet een apparte lijst te maken toch