Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iltje

Iltje Bekend lid

Dec 5, 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Dit is trouwens de kinderwagen die we zaterdag gaan bestellen

Ik ga ook heerlijk me bedje in morgen weer optijd op laatste dag gelukkig met een gesprek om te kijken met me werk en verlof hoe of wat dus ben benieuwd.

Nou mensen trusten

2. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    @Nicky: ik hoop dat het toch meeviel met die toets en dat je het toch gehaald hebt. Tes lag gelukkig op bed toen ik het schuimbad aantrof;)! Ohoh, collecte laten staan? Doe ik nooit:p!!!

@Kris: wat denk jij dat jullie krijgen? Ik denk dat wij idd een jongetje krijgen. We zien het in augustus!

@Laartje: lekker in de tuin werken met dit weer! Wanneer gaan jullie ook alweer naar Florida?

@Iltje: fijn dat alles weer goed was met jullie meisje en met jou:)! En lekker weertje he? Wat een gave foto van jouw hondjes! Mooie kinderwagen trouwens! Welke kleur wil je?

@Emmy: fijn dat de echo goed was en leuk dat je nog een keertje mag kijken naar jullie meisje!

@Susan: ik hoop ook voor je dat je niet meer naar die school hoeft. Echt niet fijn als je er zoveel stress van hebt.

@FemR: zo'n piepertje is idd wel handig. Normaal kijk ik wel 3 keer of ik de lichten uit heb gedaan en nu dus niet:(... Wat goed van je dat helemaal niet aan roken denkt! Ik ben er gelukkig nooit mee begonnen.

@Lauw: wel rustig aan doen he? En, lekker gezwommen?

@Dingetje: ik pb je nog wel over mijn vermoedens qua geslacht.

@elisa: leuk, kamertje en wagen bestellen! Balen dat je zo'n jeuk hebt!

@buddy's: goed idee, wie wil mijn buddy zijn? En hoe werkt het precies? Misschien is het handig als 'gewoon iemand' een match-lijstje maakt. Ik kan namelijk niet kiezen? Ik wil jullie allebei wel als buddy, Dingetje en Iltje:D. En alle anderen ook:D.

@Chivay: mag jij aan de kledingkast van je vriend komen? Ik niet hoor, ja alleen om de was op te ruimen;)... Wel lekker dat het weer opgeruimd is, goed idee trouwens.

@hier: vanmiddag gelukkig geen domme dingen meer uitgespookt:p. Manlief moest ook wel lachen toen ik het vertelde.
    Ik heb trouwens een duowagen gescoord voor 60 euro! Een grijze, ook een Urban Jungle alleen dit keer zonder zwenkwiel, maar ja, rijdt ook vast wel fijn. Er zit ook een reiswieg bij. Mijn ouders halen hem van het weekend op, het is namelijk 120 km verderop en zij gaan toevallig een weekendje weg daar in de buurt. Ik hoop dat ie wel in de auto past. Dan ben ik blij!

Nou, ik ga mijn bedje opzoeken, morgen weer werken. Heb d'r zin in, hoop dat ik me zo blijf voelen.

Slaap lekker meiden en tot morgen!

3. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Iltje: gave wagen! Ik ben ook benieuwd naar de kleur, maar zal we roze worden voor jullie prinses hihi. Succes op werk! Ik hoop dat je eruit komt!

@Koetje: gelukkig heb je geen domme dingen meer gedaan hahaha. En wat een koopie zeg 60 euro!!!!!!!!!!!!! Goed gedaan!! Via mp? En lekker goedkoper dan die andere, jippie ;)

Grtz FemR

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    @ Iltje... Leuke wagen! :) Stoer met dat roze zo voor jullie meissie..

@ Koetje.. Haha.. Zolang ik niet waag om een van zijn tshirts op de stapel 'mag dit weg' te leggen ben ik veilig ;)
    Hij heeft een tshirt-tik... maar geeft verder weinig om kleding :)

Hier:
    Jakkes.. ik ben begonnen met het maagzuur... Gisteren ook al.. & nu.. Bleh.. Buikkie is nog niet echt out there.. maar de druk is binnen dus al hoog genoeg!

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He meiden, twee drukke dagen op mijn werk gehad. Gisteren laat thuis en lag om half 10 op bed.
    Ik ga dus nu even bijlezen of er nog nieuwtjes zijn.
    Ik las iets over buddy's? Misschien wel handig/leuk idee. Ik ben denk ik als eerste uitgerekend namelijk 30 juli. Gaat 1 iemand ons matchen?
    Ben trouwens nog steeds in de wolken met het feit dat we een dochter krijgen! En mag morgen lekker nog even naar haar gluren, hopelijk heeft ze dan haar duimpje niet de hele tijd in haar mond anders kunnen we het mondje nog niet goed bekijken.

Nou ik ga even jullie verhaaltjes lezen!

6. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Joehoeoeoeoeoe!!!! Weer een MEISJE!!!!

Ga nu gauw slapen hoor, heb me helemaal suf geshopt vandaag :D!

7. @ Brendat, WOW leuk weer een meisje (wat hebben jullie allemaal gedronken :) ) Gaaf al die meiden hier.

@ Iltje, leuke wagen en helemaal leuk een roze!
    Dat idee van jou met namen is ook wel een goed idee. Ik wil het wel op hyves zeggen maar niet hier op de zwp. Dus bij mij mag dan ook wel verrassing.

@ Koetje, we vertrekken 27 mei en komen zondag 6 juni weer terug. Goed koopje zeg op mp, echt super! Hopelijk komt er nu niet weer iets tussen.

@ Val, ja we gaan lekker nog een weekje ertussenuit. Ik wilde naar Spanje ofzo maar mijn vriend moet nieuwe kleren hebben (haha lekker smoesje om weer naar Amerika te gaan)

@ Chivay, leuk zijn we elkaars buddy's ;) Ik zal je straks ff
    toevoegen op hyves kunnen we ff nrs uitwisselen.
    Uhm ik krijg waarschijnlijk een jaarcontract maar ik moet zeggen dat het blijft rommelen bij ons op het werk dus het zou mij niks verbazen als het niet doorgaat. Ik hoor het half april ergens.
    Je had de site van je ouders indd al eens gegeven, leuk hoor! Leuk dat ze ook zo Amerika gek zijn. Mijn ouders gaan in mei weer naar Yellowstone en omg. In september gaan ze dit jaar niet omdat ze dat niet leuk vindt voor mij hihi.
    Vervelend he dat maagzuur, blehh heb het ook af en toe maar is zo vies.

Ik las dat Marije goed was aangekomen en dat het snikheet was.

Bleh nu moet ik gaan werken, helaas. Tot vanavond

8. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    we hebben op de andere site een zwangerschapslijst staan. dat zijn 56 dames (of we allemaal nog hier mee praten weet ik niet) maar als nummer 1 zich matcht aan nummer 29.. en 2 aan 30 etc komen we uit! Maar je moet wel zeker weten dat de dame die daar staat nog op het forum is...! ik vind alles goed! ben 11e uitgerekend! wil best met de 1e (30 juli weet even niet meer wie) buddy zijn maar ook met de laatste!

liefs elisa

9. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bredat - Woehoe!!! Nog al een meisje, gefeliciteerd! Helemaal leuk!

@ buddy's - Ik ben voorlopig de 11e uitgerekend... ben ook even de site kwijt waar we allemaal opstaan, dan ga ik daar wel even checken! (als iemand misschien een linkje heeft..:))

@ weer- het is weer grijs en motregenachtig, MAAR GELUKKIG NIET MEER ZO ACHTERLIJK KOUD! Hoera! Ben ik ook al blij mee, kon gewoon in mn vestje ons Fritzke uitlaten vanochtend...jeej!

10. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik bijna vergeet.... Volgens mij is het eindelijk zover en kriebelt er nu al twee dagen een vlinder door mijn buik!!! Hoera!!!

(zit net achter mn bureau en denk... wat is dat nou weer:( Daarna besefte ik me ineens, dit voel ik nu al twee dagen, dat zal ons druifje zijn....:))

11. ja dat is hier in de buurt 10 minuten met de auto ongeveer

12. gave foto hihi

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Gaaf....hoe voelt dat dan? Kun je het omschrijven? Ik heb namelijk geen flauw idee en ben bang dat ik gewoon niet ga herkennen totdat hij/zij mij echt een rotschop gaat geven :D

14. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kris - Ik besefte het me ook pas net eigenlijk, toen ik bedacht dat ik dit al twee dagen voelde... Een beetje een soort borrelen, ik stel het me een beetje voor als een lege fles die je onder water houdt... klinkt echt als klinklare onzin als ik het typ... maar daar vergelijk ik het maar even mee:)
    Een gezellige borrel in ieder geval, heel anders dan een 'ik-moet-nu-snel-naar-het-toilet'borrel....haha!

Hoop dat je het snel ook opmerkt, hoop bij mij dat het ook weer snel veranderd in 'echte' schopjes...

15. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    @Annette, wat fijn dat je de baby voelt, heerlijk gevoel he?

@ buddy's, klinkt als een goed idee, ik wil ook wel iemands buddy zijn! Begrijp ik het goed, dat als er iets met de ander aan de hand is je dit aan de andere aug. mama's meld?

@ Laartje, werkse vandaag!

@ brendat, een meisje wat leuk! Een meisjesoverschot hier! Leuk voor de jongetjes hier.....;)

@ Chivay, nu al maagzuur...je mag dara geloof ik wel iets tegen innemen!

@kinderwagen, zag een mooie foto van een kinderwagen! Leuk!

@ hier, mijn dochter is sinds vandaag weer koortsvrij, hoop dat het zo blijft! Haar oogjes nog wel ontstoken, maar zie wel dat de druppels helpen.....

16. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    @kriss, ligt jou placenta aan de voorkant? dan kan het zijn dat het allemaal wat langer duurt voordat je het voelt!

17. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Annette: bedankt voor de omschrijving!

Verder heb ik op mijn gemak alles even terug gelezen.
    Iltje: Gave foto van de honden. Echt cool. Gisteren onze katten ook weer eens naar buiten gegooid en die hebben heerlijk rond kunnen rennen.

Gestopt met roken? Top! Ben blij dat jullie er niet zo veel moeite mee hebben!!

Susan: ouch, harde buiken. Das niet zo mooi! Wel rustig aan doen hoor!! ik hoop dat je niet meer voor die klas hoeft te staan.

Elisa: hoe staat het met de jeuk? Hoop een stukje aangenamer... enveel plezier met het shoppen!!!!

Val: Tip! Noppies heeft lange benen broeken.

Chivay: Kast uitmesten hebben wij een paar weken ook gedaan. Wat een ruimte nu!

Koetje: Ik denk zelf ook dat het een jochie is. Manlief is overtuigd van een meisje. Kortom we hebben geen flauw idee! hihihi

Brendat: een meisje! Gefeliciteerd!!

Buddies: leuk idee! Ik hoor het wel over het hoe/wat.

Nu weer effe wat aan mijn werk doen. De emails vliegen me om de oren.

18. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Volgens mij niet. Maar zeker weten doe ik het ook niet. Vorige week tijdens de controle hadden ze over achterin.

ps Beterschap met die kleine meid van je!

19. annette08

annette08 Bekend lid

Nov 23, 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kris - Ben ook zo'n ongeduldige hor, weet niks van de placenta, heb volgende week echo dus dan zullen ze dat wel melden, maar sommige vrouwen voelen het pas bij 22 weken... Hoop dat het bij mij nu ook 'doorzet'...

@ tamar - Fijn dat het weer wat beter gaat met je dochter, beterschap nog!

20. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    @brendat; jaaaaaaaaa ook een meisje!!
    haha meisjesmaand hier! enne volgens mij word die van ons ook echt een meisjehoor haha ben benieuwd!

@ Kris: je voelt het echt vanzelf hoor als het je beebje is, opeens herken je het!

@annette leuk dat je je kindje voelt nu!!

@ Iltje : gave wagen is dat zeg!!

@Tamar: fijn dat het weer beter gaat met je dochter

Denk niet dat ze allemaal nog meeschrijven die op die site staan, Zit iedereen die hier schrijft wel op hyves? dan is het misschien makkelijker om daar een lijstje te maken voor buddies?

Hier ff stiekem vanaf het werk, kon niet naar buiten vandaag in mijn pauze dus dan maar ff dit anders blijf ik in mijn pauze ook nog doorwerken;)

Zoon is ook weer beter, hij is nog wel verkouden maar is weer vrolijk, daarom is hij naar de kinderopvang en mijn vriend het structuur erop aan t zetten ind e babykamer!!:)

Share This Page