Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Hey meiden!

Even weer 2 dagen geleden, gisteravond wel ff een stukje mee gelezen, maar was beetje moe om te reageren.

Afgelopen donderdag hele dag gewerkt en savonds laatste avond van de BHV-cursus gehad, dus heb nu mn cursus gehaald. Ben dr blij van, lange dagen zijn dat dan, poeh!
    En vrijdag moest ik om 6.45 uur alweer werken, jeetje dat werd me wel wat veel!

Gisteravond is mn vriend opgehaald door mijn paps. Hij gaat het weekend beginnen aan de tuin van mn vader, dat moet nogal worden gesloopt. Ze gaan de hele tuin veranderen (tuin is mega groot, vrijstaandhuis aan water) Dus dat duurt ongeveer 5-6 weekenden.. Dus komende weekenden ben ik alleen thuis.

Vind dat nu wel ff lekker hoor, om alleen te zijn.. Is lang geleden! Mn vader woont helemaal in Friesland, dus 2 uur rijden hiervan daan, dus niet dat je zegt "ik kom ff langs om te kijken hoever je bent". Maar mn vriend krijgt goed betaald door mn vader, en wat extra centjes kunnen we altijd wel gebruiken.

Alleen.... Nou lag ik gisteren op de bank, en wilde ik opstaan.. Lukte me bijna niet! mn billen deden zeer/mn stuitje, mn schaambot, ohh pijnlijk. Toch te druk geweest gisteren op werk. Ook nu voel ik het nog, hoop dat het toch echt over gaat!

Kan al 2 weken de babydoos van ETOS ophalen, ga ik vandaag wel ff doen als ik zin heb. Is dat een leuke doos????

Liefs, kiss

2. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    kiss, de etos doos is leuk! ik vind al die dozen leuk omdat het leuk is dat je dingetjes krijgt!!!

heb ook de doos van babydump, die ws niet bijzonder maar wel leuk omdat je weer wat kreeg!!!

wat een snert weer he?! dacht dat de lente was begonnen...

zo SHOPPEN en vanmiddag (als ik de bejaarde uurtje heb geslapen) even naar tuincentrum!

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

De zwangerdozen zijn wel leuk, maar de babydozen vallen tegen. Hoop hele oude tijdschriften en troep en een potje. Die van de supermarkt zijn ook leuk, daar zit wel een hoop handigs in.

Zo meteen naar Etten-Leur voor de kick off van het EVC traject dat ik moet gaan doen voor het gob.

Tot vanmiddag!

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    #2444 NathalieD, Mar 20, 2010
    Last edited: Mar 20, 2010
    @ Koetje: Wij hebben op dezelfde dag de 20-weken echo:D
    @ Elisa83: Ik vond die van de babydump opzich nog wel leuk, het is trouwens m'n eerste gratis doos. Maar nu we gaan verhuizen moet ik ff proberen dat ik die andere zwangerschapsdozen wel op het goede adres krijg, ik hoop dat je dat kan wijzigen.

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo meiden! hoe is het met jullie? als jullie het goed vinden ga ik weer proberen mee te kletsen;) als ik het kan bijhouden;)
    hier nog niet de beeb gevoelt, de placenta ligt bij mij aan de voorkant dus kan wat langer duren voordat ik haar voel...ja haar!! we krijgen een meid!! we zijn er superblij mee!!! vorige weel hebben we dr gezien en alles was prima in orde..
    zijn er al buddy's gekoppeld??

6. @ Linda221, Yoehoe weer een meid erbij! De meiden blijven maar komen hier, leuk hoor.

@ Yolanthe, fijne middag!

@ Elisa, de doos van babydump heb ik nog niet gehaald. Vond hem vorige keer wat tegenvallen. De etos babydoos vond ik wel heel leuk!

@ Spuitnoorderloo, ik doe dinsdag met je mee hoor. Hier ook een jongen denk ik. Halen we het gemiddelde weer iets omhoog :)

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @ Brendat: gefeliciteerd... jullie verwachten ook een kleine meid... echt de meiden zijn populair in augustus.. wel leuk dat je dadelijk 2 meiden hebt...

@ Meicke: ik lees van je medische klachten.. heb je er veel pijn aan?? ik hoop voor je dat het een beetje te dragen is en niet continu 24/7...
    maar... bij jou ook al een kleine meisje in je buik... wat bijzonder al die meiden..

@ Cossy: pffff.. je verstandskies trekken is niet echt prettig en zeker niet als je er zo bang voor bent.. maar.. het is gebeurd... nu dat gat nog dicht laten groeien.. let wel op dat je goed spoelt.. dat er geen viezigheid in achter kan blijven..

@ Chivay: haha die is grappig... maar.. zo sexy voel ik me niet.. hahah... maar mijn mannetje volgens mij wel.. haha..

@ FemR: jaahhhh... vergeet die dag werken van gisteren.. en geniet van het weekend... ja.. het gaat stiekem best wel snel...
    Ene bedankt voor de link.. ga meteen ff kijken..

@ Kiss: fijn dat je je BHV cursus hebt afgerond... vaak vermoeiend vind ik dat zo'n cursus...
    En even goed uitrusten.. ik merk het ook meteen als ik te veel heb gedaan.. dan moet je bijna 1 dag bijkomen.. niet prettig... en je wilt gewoon veel te veel... maar het lukt gewoon niet.. balen is dat..
    maar je moet aan jezelf en die uk denken..

@ Elisa: ik baal ook een beetje van dit weer.. dat hadden we toch niet besteld na die mooie dagen.... pfff... hopen dat het op gaat klaren..
    Veel plezier met shoppen... en je dutje tussendoor.. haha

@ Linda: leuk dat je weer mee komt kleppen... is af en toe moeilijk bij te houden.. maar dan spring je gewoon weer in op dat moment..
    en wat lees ik nu.. Pffff... Jij ook al een meid... gefeliciteerd...

Ik denk vanaf het begin dat ik een jongen krijg.. en nu al die meiden hier zich al gemeld hebben.. denk ik zeker dat het een jongen is... al die meiden..... haha dan heeft hij over 20 jaar de keus.. ;)

8. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    Goeiiieeemooorgennn!

Ondanks het *piep*weer een superhumeurtje aan deze kant:D! Heb d'r zin in vandaag. Tes is zo lekker aan het spelen, om vrolijk van te worden. Ik wilde vanochtend eens online wat positiekleding scoren (met dit weer heb ik geen zin om 'echt' te shoppen) en vanmiddag toch maar zelf de meubeltjes verder schuren. Manlief is druk met de badkamer, ook fijn;).

@brendat: super dat de echo zo mooi was! En liefff roze zomerjurkjes!!! Ik zou ook gewoon weer lekker gaan shoppen als ik weer een meisje zou verwachten. En trouwens, toen was het midden in de winter, dus zomerjurkjes in maat 50/56 hebben we sowieso niet;). Lachen zo'n meisje-meisje! Tes is dat ook wel, zij sleept de hele dag met haar pop:D.
    Dit is trouwens de duowagen die ik heb gekocht. Mijn ouders zijn dit weekend daar in de buurt dus zij nemen hem mee, als ie in de auto past tenminste. Ik hoop het zó!
    De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
    Klusze vandaag!

@Leonizzie: wat schattig, zo'n duimelotje! Ik ben benieuwd of ze dat 'uit de buik' ook doet. Tes deed het in het begin wel, zo schattig! Manlief heeft het ook heel lang gedaan dus kan idd erfelijk zijn.

@Chivay: lachen, dat filmpje! Ik moet zeggen dat ik me bij de eerste ook echt wel sexy voelde met die dikke buik. Nu nog niet, omdat het nog zo'n half-half buik is zeg maar...

@FemR: Balen dat je gister geen leuke dag had, maar het weekend maakt alles goed;)! Wij hadden op het werk een wagen zonder zwenkwielen, vond ik ook erg fijn rijden. Met zwenkwielen ken ik alleen van mijn maxi cosi mura, die vind ik ook erg fijn! Maar het is maar net waar je aan gewend bent zeg ik maar. En daarbij, ik gebruik de duowagen waarschijnlijk alleen om met de hond te wandelen en niet om mee te winkelen o.i.d. Bedankt voor de supergoeie link trouwens!!! Ik wilde net vandaag online gaan shoppen dus komt goed uit!

@val: lekker chinees!

@Laartje: spannend, bijna 20 weken echo! Werkse vandaag!

@Spruit: spannend, medische echo dinsdag! En leuk een videocamera, wij hebben al voor zo'n 12 uur aan beeldmateriaal van Tes:D. En al 2,5 fotoboek:D. Het gaat allemaal zo snel!

@kiss: goed zo, geslaagd voor BHV! Sjonge, dus de komende weekenden ben je alleen (met je zoon), lekker rustig! Wel rustig aan doen he, op het werk! (makkelijk om te zeggen tegen een ander want zelf doe ik het ook niet:)). Ik heb toevallig gister het ophaalbewijs voor de etosdoos gekregen, ga hem van de week ophalen.

@Yolanthe: succes vandaag!

@NathalieD: dat is toevallig, hoe laat mag jij? Dingetje heeft ook 12 april de 20 weken echo trouwens.

@linda: sjonge, jij ook al een meid! Gefeliciteerd! Met buddy's zijn we bezig (dingetje en chivay).

@Lauw: dat heb ik dus ook, na al die meiden hier weet ik bijna zeker dat wij een jongetje krijgen! We zullen het zien in augustus (jij wil het toch ook niet weten?)

Fijne dag allemaal!

9. Luannie

Luannie Fanatiek lid

Nov 1, 2009
    1,241
    1
    0
    NULL
    Hallo meiden!
    Ik ga ook weer proberen mee te doen! Ben te lang weggeweest :)
    Zal zometeen even het 1 en ander proberen terug te lezen. :)
    Ik heb de baby nog niet gevoeld maar ben heeeeel benieuwd :)
    Over 1,5 week weten we pas wat het gaat worden, dus spannend!

10. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    Spruitnoorderloo: leuk 7 april het kamertje al! dat is snel!

Kiss oh dat is een werk ja die tuin van je vader! maar extra centjes is altijd lekker ja! oh ja de etos doos, moet ik ook nog halen!

Linda 221 ook al een meid! haha worden er echt veel zo! leuk hoor!

Dat is een mooie wagen koetje! ziet er netjes uit!

Blegh vieze regen:( maar het is niet koud in ieder geval!
    jaaa kast is ook uit het kamertje!! nu is ie leeg!
    Nou woensdag ff kijken wat we voor kleur we uit kunnen gaan zoeken volgende week en dan verven!!:)

11. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Laartje; In ieder geval fijn dan dat je tot aan je verlof onder de pannen bent. Maar ja, het zou wel erg jammer en stressvol zijn om tegen het einde van je verlof weer op zoek te moeten... Maar ja, het is nog even afwachten dus!
    O,en wat spannend dat jij een jongen denkt! Ik ben benieuwd dinsdag!

@Spruitnoordeloo; Ja, ik pas ook lang niet alle XLs hoor! Vaak ook een beetje weten welke merken je wel en niet past, dan kan je er prima bestellen. Ik had er ook vooral van die lekkere rekbare zomerjurkjes/tuniekjes besteld, dus dat gaat altijd wel goed...
    En heb je zelf al een voorgevoel of het een jongen of meisje is? Zou wel leuk zijn als het aantal jongens weer wat opgekrikt zou worden ja, het is hoognodig!

@Kiss; Dan is je vriend flink druk de komende weekenden ja! Nou ja,een extra zakcentje is nooit weg natuurlijk! EN doe je wel een beetje rustig aan met jezelf? Ik vond de etos doos wel leuk hoor! Ach, blijft altijd een hoop reclamefoldertjes, maar goed!

@Elisa; Heb je flink geld uitgegeven vandaag?!?!?!?! Goed zo!

@Yolanthe; Wat is een EVC traject :(?

@Linda; Welkom terug hoor! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! En wat leuk, NOG een meisje!!!!

@Koetje; Ja,ik ben ook helemaal blij hoor met 2meiden straks! En inderdaad, met anderhalf jaar verschil, heb je precies niks aan de kleertjes van de eerste! Goed excuus dus! Oh, Tes is echt al een poppenmoedertje? Elin doet er nog niet veel mee, behalve kusjes geven. Maar ja, ze geeft ook echt alles en iedereen kusjes!
    En die duowagen ziet er echt nog keurig uit zeg! Lekker handig!!!!

@Luannie; Ook welkom terug hoor! Haha! Hebben de PBtjes van Dingetje het effect gehad dat iedereen weer gezellig terugkomt? Leuk!

@Val; jullie schieten ook al lekker op met het kamertje dus! Leuk!

Nou dames, ik ga even boodschappen doen met het kleine meisje (allebei... ;)), en dan als ze weer slaapt verder aan de klus.

12. @ Val, je bent lekker aan het opruimen dus. Ben benieuwd naar het kleurtje ;)

@ Brendat, ja hoor ik denk een jongen, ben dus echt eens heel benieuwd dinsdag. Ga 's middags gelijk shoppen!
    Was het boodschappen gezellig met je 2 meiden :D?

@ Kiss, jammer dat je vriend het weekend weg is. Balen dat je nu net last hebt, is het alweer wat minder? Ik vond de babydoos van de etos heel leuk, allemaal boekjes.

@ Lauw, misschien hebben onze jongens wel indd heel veel keuze hihi. Spannend he. denk dat wij allemaal jongens krijgen.

@ Koetje, wat heerlijk dat Tess zo vrolijk aan het spelen wordt, kun je zo van genieten he. De wagen ziet er echt nog prima uit, lekker hoor. Heb je die alvast in huis.

@ Luannie, welkom terug!! En spannend nog 1,5 week.

Ff stiekem vanaf mijn werk, moet kunnen toch ;)! Heb al echt veel gedaan dus ben blij als het half 5 is.

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hé dames,

Hier weer een berichtje vanuit mijn kant. Ik ga eerst even bijlezen en reageren.

@dingetje: ik heb je over het buddy gebeuren een PB gestuurd.

@elisa: balen dat je zo'n jeuk hebt maar wel fijn dat je nu shampoo meegekregen hebt, ik hoop dat die helpt!

@val: ik ben inderdaad nog aan het solliciteren maar ik zet nergens in de brief dat ik zwanger ben. Mocht ik op gesprek mogen komen dan zien ze dat vanzelf wel. Het is ook niet verplicht om dit te vermelden.

@chivay: wat fijn dat je zo'n opruiming hebt kunnen houden. Hier binnenkort ook eens de kasten doorkijken wat weg kan en wat niet. Voor de zomer blijven voor mij niet veel kleren liggen. De gewone broeken kan ik toch niet meer aan dus die kunnen eigenlijk al een heel eind aan de kant worden gelegd.

@iltje: mooie kinderwagen!~

@koetje: wat fijn dat je een duowagen hebt kunnen scoren voor zo'n klein prijsje!

@chivay: gatsie meid. Ik hoop dat je er niet te lang last van hebt van dat maagzuur, niks aan.

@brendat: gefeliciteerd met het bericht dat jullie een prinsesje krijgen!!!!

@tamar: fijn dat het weer beter gaat met je dochter.

@val: en fijn dat het met jou zoontje weer stukken beter gaat. Niks aan als die kleine ziek zijn :(

@nathalieD: leuk dat je de kleine al zo goed gevoeld hebt!

@susan: wat fijn dat je niet meer naar die school hoefde te gaan. En een dagje vrij is nooit verkeerd :)

@spruitNL: Jaaaaa, leuk joh dadelijk 2 van die kleintjes naast elkaar!

@meicke: welkom terug. Proficiat met het bericht dat jullie een prinsesje krijgen!!!
    oei, das geen pretje dat je eierstok(ken) verkleefd zitten. Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt/krijgt. Succes ermee!

@lauw: hoe was het gisteravond? lekkere en gezellige avond gehad?

@cossy: ow gatsie meis. Ik hoop dat je niet teveel napijn hebt. Wel fijn dat de kies er nu uit is hoe erg het op zo'n moment ook is. Je bent er nu wel vanaf en die kies komt niet meer terug.

@FemR: balen dat je niet zo leuk gewerkt hebt, maar ook die dagen zitten er tussen. Er zullen vast wel weer leukere werkdagen komen.

@laartje: werkze!

@spruitNL: jij dinsdag ook al de echo en ook zo lekker vroeg. Hier om kwart voor 9 de echo en dan zo'n 45 min. Daarna naar de tandarts :(

@kiss: proficiat met het behalen van de BHV cursus. Jeetje wat moest je er vrijdag vroeg uit :( En denk aan jezelf meid, beetje rustig aan doen als je zoveel last van je rug/heupen/stuitje hebt.
    De etos doos vond ik heel leuk, wel veel reclame.

@elisa: ik vond de doos van de babydump juist wel leuk, niet 1 reclamefolder erin! en allemaal dingen die je kunt gebruiken.

@linda221: welkom en klets maar lekker mee. Proficiat met het bericht dat jullie een prisesje krijgen!!!

@laartje: hoe laat mag jij dinsdag??

@luannie: welkom terug!

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Zo en dan nu even een ego berichtje :D

Gister lekker naar de thermaalbaden geweest en 4 uur heerlijk ontspannen, met regelmaat de kleine gevoeld, nouja gevoeld, ik kreeg de hele tijd steekjes in mijn onderbuik als ik even rustig lag, als ik dan weer in beweging was dan was het weer goed.
    Vandaag een ontzettende baaldag, heb nergens zin in, tussendoor wel de vitrage aan het strijken. Vandaag ook het weekendje weg geboekt :D we gaan het laatste weekend van mei. Nu alleen nog zorgen dat manlief vrij is maar daar ga ik maandag even voor bellen.
    Nog maar 3 nachtjes slapen en dan krijgen we onze kleine weer te zien :D :D
    Dat was het wel weer voor vandaag denk ik zo, misschien dat ik straks nog even online kom.

Groetjes Nicole

Ps. het buddygebeuren vind ik helemaal top! Ik heb Dingetje al een PB gestuurd met mijn telefoonnummer.

15. @ Nicky, ik mag dinsdag om half 12 (pas ;) ). Maar oke ik had hem eigenlijk dodnerdag dus is toch weer 2 dagen eerder. en hoelaat jij? Hoop dat ik niet te lang moet wachten want wil eindelijk gaan shoppen hihi
    Wat heerlijk dat je zo'n fijne dag hebt gehad, lekker even helemaal niks he. En ook nog een weekendje weg geboekt, heeeerlijk! Je bent goed bezig!
    En vandaag een baaldag, mmm minder. Misschien ff lekker op de bank met een filmpje of genieten van het zonnetje? (tenminste hier schijnt nu de zon)

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @laartje: dan stuur dat zonnetje maar eens deze kant op ;) Ik mag dinsdag om kwart voor 9 gelukkig al, niet de hele of halve dag wachten. Daarna naar de tandarts dus ik kom niet snel online om te zeggen hoe het was.

17. @ Nicky, nou dan moet je de tandarts maar ff verzetten want wij zijn natuurlijk heel nieuwsgierig ;)! hihi
    Hier is het zonnetje nu ook weg, helaas

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    haha laartje, kon ik de tandarts maar verzetten. Heb er altijd een hekel aan als ik daar naartoe moet maarja, 1x in het halfjaar is het toch nodig en manlief moet ook en die moet daarna gaan werken.

Zo, de vitrage is gestreken, dadelijk nog even stofzuigen hier boven (gelukkig niet zo groot) en dan is het weer klaar voor vandaag. Mam heeft beneden alles grondig gepoetst.

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    zo, net terug.
    Ben met zoonlief naar de stad geweest, was heel gzellig *ahum* hij sliep meteen in de buggy, tot dat ik weer terug bij de auto was. Maar ja.

Dit was de 1e keer shoppen sinds ik weet dat we een meisje verwachten. En ik moet zeggen, dr gaat een wereld voor me open! Wauw wat leuke spulletjes!

Heb een onwijs schattig rompertje gekocht, een roze-wit mutsje voor na de geboorte, en een wit gebreid vestje :D.. Kon me gelukkig nog goed inhouden.. Want vind het wel moeilijk om dingen te kopen.. Wat trek je zo'n kleintje aan als het straks zomer is?!?!? vraag me dat echt af. Altijd iets met lange mouwtjes?

De etos-doos ook opgehaald, zitten leuke dingen in! speentje, flesje, knuffeltje, knuffeldoekje, leesbladen, zwitsal, badthermometer.. gratis is alles leuk he, hihi.

Maar ben echt moe nu. Ga dan ook de rest van de dag nix meer doen. Ja ff koken, maar daarna gaat zoontje naar bed en ga ik ook plat. ohh die bekken, zo'n naar gevoel.. br...

Liefs

20. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Laartje; Ik vind dat dat best kan op je werk hoor! Je moet ook af en toe wat ontspanning hebben, niet?
    Enne, was leuk hoor, boodschappen doen met 2 meiden!

@Nicky; Hoe gaat het met je solicitaties? Groot gelijk dat je het niet al meteen in je brief zet hoor! Anders kom je niet eens op gesprek waarschijnlijk! En pas op dat gesprek kan je een superindruk achterlaten zodat het ze niks uitmaakt of je zwanger bent of niet. Ik hoop dat je snel wat vindt hoor!
    O,wat een lekker relaxdagje heb je gehad gisteren! En dan nog een leuk weekendje weg in het vooruitzicht,heerlijk!

Ik ben benieuwd hoeveel jongens erbij gaan komen dinsdag!!! Ga nu mijn stuiterende meisje maar eens op bed leggen, en zelf weer aan de slag! Er zit vooruitgang in boven, nog 1-2 zaterdagen en dan kunnen we waarschijnlijk echt beginnen aan Elins nieuwe kamer! En dan wordt het echt leuk! Hihi!

Share This Page