Augustus 2010 mama's - part 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

Dec 3, 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Brendat: we hebben hier sterk het voorgevoel dat we een jongen krijgen. Maar dat kan ook zijn omdat schoonpa al jaren roept dat de eerstgeborene van mijn man een jongen zal zijn. (zelfs al toen ik nog niet eens in beeld was).

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

Nov 1, 2009
    1,241
    1
    0
    NULL
    Het pb'tje heeft inderdaad zin gehad haha!

Wat weten er al veel of ze een jongen of meisje krijgen, LEUk!

@SpruitNoordeloo, Dat is hier ook. Door manlief die vanaf minuut 1 al roept dat het een jongen wordt! haha. Dat ik eigenlijk niet echt over iets anders heb nagedacht. Maar mijn moeder zegt weer een meisje sinds kort dus ik twijfel nu haha.

@kiss87, ze hebben heeeele leuke dingen voor meisjes :) Maar ik heb hetzelfde wat trek je ze aan als het straks erg warm is?!

3. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    Nicky nee dat snap ik , vroeg het omdat ik ook een sollicitatie heb verstuurd en het er niet in heb vermeld, maar lijkt me wel raar als je op gesprek moet dan haha ach ja zie wel

Kiss leuke dingetjes gekocht! leuk he!

Ik moet woensdag! kan niet wachten! ga 's middags ook maar ff de stad in

4. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Die is erg leuk.

5. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Hier bijna de heledag al regen niks aan.
    Vanmiddag even met een vriendin de stad in geweest.
    Verder helemaal niks gedaan.

Hier roept iedereen een jongen maar denk zelf een meisje.
    Dus wie weet komik in aug ook met jongens nieuws.

Een vriendin van mij zou vandaag ook komen maar die is 6 april uitgerekend. En al 2 dagen gerommel daar. Nu reageerd ze niet meer op mijn smsjes. Zou het dan toch nu al begonnen zijn????

6. Meicke

Meicke Actief lid

Nov 12, 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Dank voor het warme welkom terug ;)

Vandaag weer wat in de beebkamer gedaan, en hij is bijna af! Nog een paar dingen en morgen behangen, en dan gewoon klaar! Aankleding moet dan nog wel. Maarja, weet niet hoe het met mijn pijnklachten verder zal gaan, dus ik ben liever maar vast klaar. Kan ik straks met warmer weer met een grote kan met ijsthee, beentjes omhoog in de tuin gaan zitten :)

En echt veel meiden!! Ik was ervan overtuigd dat het een knul zou worden..... Maar nu helemaal gewend... We hebben zo'n toffe naam voor haar <3

7. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Hier nog steeds geen namen, heb er wel een paar in mijn hoofd maar mijn vriend nog helemaal niet.
    Kan nog wel roept hij dan.
    Heeft hij wel gelijk in maar wil het liever wat eerder klaar hebben allemaal.

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ susan, hier ook veel regen gehad vandaag!
    wat spannend voor je vriendin!

@ Meicke, oohh al een naam?! wauw! Wij nog niet hoor..
    Vind van alles mooi, maar helaas heeft manlief een andere smaak.
    Ach ja, nog wel eventjes de tijd.

9. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    @Luannie: welkom terug!

@val: lekker, het kamertje leeg. Nu kan het leuke gedeelte beginnen!

@Nicky: je hebt gisteren lekker genoten zo te horen, fijn hoor! En je beebje genoot er ook van, lekker he, dat getrappel?
    Ennn... bijna weer een echo, spannend!

@kiss: dat heb ik nu ook, wat trek je zo'n kleintje aan? Het lijkt mij niet dat je hem/haar meteen op een rompertje kan laten liggen:(...
    Klinkt goed die etosdoos, ga hem van de week snel ophalen. Hoe gaat het trouwens met de huizenkjacht?

@brendat: fijn dat het een beetje opschiet met de zolder!

@Susan: hmmm, vreemd dat ze niet op je smsjes reageerd. Je zou idd wat gaan denken...

@Meicke: wat lekker dat jullie babykamer al bijna klaar is! En wij hebben ook zo'n gave meisjesnaam, alleen daarom zou ik wel weer een meisje willen. Maar onze jongensnaam is ook superstoer en die hebben we dus al 2 jaar dus al helemaal aan gewend. Wij willen het geslacht niet weten, ik ben benieuwd! Ik ben ook supernieuwsgierig naar al jullie namen:D!

@hier: heeft het vandaag helemaal niet meer geregend en scheen lekker de zon. Vanmiddag heb ik een paar deurtjes van de commode geschuurd, ik ging lekker:D! Maar toen ik bezig was met een spijltjeskant van het ledikantje 'ontplofte' de schuurmachine, zo ineens:$:(... Ik schrok me kapot. Toen kon ik dus niet verder... En ik wilde het nog wel afmaken vandaag... Nou ja, Tes was ook alweer wakker dus goede timing...
    Vanmiddag even lekker wat kleding besteld bij h&m (een spijkerbroek, een zwarte broek, een tregging, een heel leuk tuniekje, een badpak, een paar hempjes en een leuk bloesje voor Tes) en een paar buikbanden (een met datum en een met handjes erop). Leuk hoor dat online shoppen, maar wil binnekort toch ook een keer in het echie... Is toch nog wat leuker vind ik.

Nou meide, fijne avond en tot morgen!

10. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Kiss; Ja, geen idee wat ze dan aan moeten! Zeker als ze pas laat in augustus geboren worden, is de zomer natuurlijk ook al een heel eind voorbij! Maar goed, ik heb echt TE schattige mini-zomerjurkjes gezien, dus die heeft ze in elk geval al! En dan de rest maar wat warmer shoppen, maar dit kon ik nietlaten hangen... :D

@Voorgevoel; Ja,moeilijk is dat he! Ik heb ook veel getwijfeld,maar neeg wel naar een meisje. Maar ja, of dat nu echt voorgevoel is, of omdat dat bekend was van de vorige keer, ik heb geen idee! En toch blijkt het wel vaak te kloppen volgens mij!

@Susan; Wie weet is het wel begonnen inderdaad! Spannend hoor! Lijkt me zelf ook een heel raar en spannend idee als je er op het eind echt op zit te wachten, haha! Hoop die spanning wel te halen deze keer!

@Meicke; Jij ook al zo'n eind met de babykamer! Leuk hoor! Wel ff foto showen als ie (bijna) af is he! EN je bent ook al uit de naam!Leuk! Wij denk ik ook wel, ik heb nog een hele tijd getwijfeld omdat als je ver genoeg zoekt je zou kunnen denken dat ze naar m'n schoonmoeder is vernoemd. Nu ben ik niet zo heel gek op mijn schoonmoeder, en zij laat dingen nogal eens graag om zichzelf draaien, dus dat is minder. Maar ja, iets minder vergezocht kan je ook zeggen dat ze naar zowel mijn vader als moeder is vernoemd, dus mocht het gezeur worden kan ik dat wreed afkappen :p. Maar goed; We vernoemen NIET!!!! Maar het is wel de allerleukste naam, dus heb eigenlijk geen zin om iets anders te verzinnen...

@Koetje; Zo, lekker geshopt ja! Toch ook wel lekker languit op de bank, hoef je tenminste niet 20 keer je kleren aan en uit te trekken in een muffig pashokje, hihi! En lekker dat jullie ook al uit de namen zijn!

Zo, mijn mannetje is lekker frietjes aan het bakken! En ik heb erge trek! In tegenstelling tot dochterlief, want die zette het na 2 happen op een brullen... ZUCHT! Nou ja, dan niet zeggen we dan, maar het is toch niet echt fijn als ze het vertikt te eten 's avonds...

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ koetje, tsja huizenjacht.. gewoon blijven snuffelen, "het" huis hebben we nog niet gevonden.
    Ik weet dat de tijd dringt om het nog voor de bevalling te redden.. Maar wil niet overhaast kopen.
    Heb weer een leuk huis op funda gezien, dus van de week weer ff bellen voor een bezichtiging.
    zozo, jij hebt lekker geshopt online!

@ Brendat, waar heb je dat zomerjurkje gekocht??
    Heb tot nu toe ook alleen maar dingen met lange mouwtjes, al zijn het natuurlijk wel dunne truitjes.

12. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ik heb flink bij de Mexx mijn slag geslagen. Ik had er van mijn klantenkaart voor bijna 80 euro aan waardebonnen van gekregen. En aangezien ik toch niet meer in gewone kleren ga passen de komende tijd heb ik dat lekker uitgegeven aan mijn beide dochters! En eerlijk is eerlijk,dat is veel leuker shoppen dan voor jezelf, haha!

Jammer dat je nog niet je droomhuis tegen bent gekomen! Inderdaad, beter wachten en pas na de bevalling verhuizen dan nu overhaast iets kopen, nog net voor die tijd over te kunnen en dan na een half jaar spijt krijgen. Maar hopelijk vinden jullie snel iets! En kun je er vervolgens ook snel in...

13. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Hai meiden,

Ga ff ego reageren hihi ;)
    Die werkdag... ja klopt, die zitten er ook tussen. Meestal kan ik het vrijdagmiddag bij thuiskomst achter me laten, maar deze keer niet. Ik ga maandagochtend ook ff bellen met mijn collega die het donderdag zo voor me heeft achter gelaten, want voor mij is een beetje de maat vol. Ik heb meerdere keren aangegeven dat er iets moet veranderen, het gaat dan wel ff goed, 1 of 2 weken, maar vervolgens valt ze weer in haar oude patroon. Ze doet naast het werk bij ons een opleiding tot p&o adviseur. Dat is natuurlijk geweldig, maar voor mijn gevoel is ze meer met haar opleiding bezig dan met haar werk, tijdens werktijd. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik vind het echt niet erg om hard te werken, graag zelfs. Maar ik wil geen werk doen wat al gedaan had kunnen zijn.
    Heb het vanmorgen ook ff voor mezelf opgeschreven wat ik wil bespreken. Ik ken mezelf namelijk, als ik boos word raak ik vaak sprakeloos hahahha. En nu heb ik het in de computer staan en kan ik terug kijken als ze iets zegt waar ik boos om wordt, hoop zo een beetje controle te houden. Ik word niet zo snel boos hoor overigens, maar als ik boos word.... hahaha ;)

Vanmorgen nog een domper bij de fietsenmaker. Ik ging mijn fiets bestellen, blijkt dat de kleur niet in 7 versn. te bestellen is, alleen in 3..... Zoveel moeite gedaan om te kiezen.... kan het niet. Kon ik weer overnieuw beginnen grrr.... Dus nu een wit/creme uitgezocht. Ook leuk, maar niet helemaal mijn keus, ach.... er is gewoon te veel keus hahaha.

@Meicke: jij ook een meid, gaaf! En wat vervelend die pijn... ik hoop dat het goed uit te houden is! Lijkt me nml heel vervelend.

@Koetje: de wagen ziet er prima uit! Een paar stoere voetenzakken erin en klaar ben je ;)

@Link: ja is een leuke link hé. Heb er nog niet besteld, maar wel leuke dingentjes gezien ;)

@Kleding in de zomer: ja.. blijft lastig. Isa is in juli geboren en ik had meerdendeel lange mouwtjes en jurkjes zonder mouwen. Als het erg warm was kreeg ze een jurkje aan zonder shirtje eronder, of ze lag aan haar rompertje. Voor een jongentje zou ik ook gewoon met mouwtjes kopen, er zijn volgens mij niet eens babykleertjes met korte mouwtjes te koop. Tenmiste... ze zijn mij nog niet opgevallen. Dat komt een beetje vanaf 68/74 denk. Een jongentje kun je ook in zijn rompertje met evt. een broekje aan leggen. Bij baby's is hun nekje een goede graadmeter. Als dat klam voelt zijn ze te warm aan gekleed.

@shoppen: een aantal hebben al lekker geshopt, gaaf hoor!!

Hier vandaag weinig gedaan, vanmiddag verjaardag gehad van mijn zwager, was erg gezellig. Heb meer last van mijn bekken gekregen en dat voelt niet fijn. Tenminste... ik denk dat het mijn bekken zijn, precies achter mijn schaambeen, voelt vervelend!
    Bij die andere twee pas op het eind last van gekregen en nu heb ik het al dat het bij nog net geen 19 weken erger word....

Fijn weekend nog!!!!!!!!!!!!!
    Grtz FemR

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik reageer alleen op de laatste, omdat manlief graag naar bed wilt, heeft hij gelijk in mooie tijd om te gaan slapen.

@FemR: t-shirtjes zijn er wel in maat 56 en 62. Want dochter is dan wel van december, maar de 1ste zomer zat ze in maat 62 en van Esprit kon ze zelfs maat 56 nog aan. Haha dus vandaar dat ik het weet :p. Alleen maat 50/56 zal je niet meteen t-shirts aantrekken bij een pas geboren baby, het is al snel een lange mouwen shirtje of het wordt toch een romper.

Mijn schoonmoeder heeft allerlei witte (baby) kleertjes weer gewassen voor me. En alle vlekken zijn er weer uit! Ben er erg blij mee, zaten ook witte broeken bij voor dochter voor de zomer. Vorig jaar had ze het ook al gedaan met vieze rompers. Ik ben dus erg blij met schoonmoeders :p

Truste!

15. 4days

4days Niet meer actief

#2475 4days, Mar 20, 2010
    Last edited by a moderator: Mar 20, 2010
    Hoi dames!

Heb vernomen dat er al buddyvrindjes zijn gekoppeld... Is er ergens een lijst ofzo die ik terug kan vinden??

Of moeten we zelf koppeltjes maken? In dat geval bied ik me aan! :D ;)

*Edit: heb 'even' weer alles bij gelezen, zie dat jullie bezig zijn met een buddy-voorstel-lijst? ;) Ben benieuwd!
    Bedankt dat jullie mij allemaal zo lief steunden na mijn tandarts-horror-tripje. :D ;) Het gaat nu gelukkig weer super, heb enrgens last van. trouwens etensresten in de wond en ontstekingen zijn onwaarschijnlijk, aangezien het meteen helemaal is dicht gehecht, dat is wel fijn. En val, het viel inderdaad erg mee achteraf gezien. ;)

16. 4days

4days Niet meer actief

Trouwens, over buddy-datums gesproken... Bij vince had ik een buddy die 3 weken voor mij was uitgeteld, en uiteindelijk is ze de dag na mij bevallen... :D (zij 2 weken te laat en ik 1 week te vroeg)

17. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @ FemR: jij denkt dus ook een jongen... toch wel grappig dat je gevoel dat zo kan zeggen... Maar maandag weet ik het al.. maar wij houden het voor ons tweetjes... dus kan jullie niets vertellen... sorry..

@ Koetje: leuke duowagen.. ziet er nog goed uit...

@ Nicky: ja.. het was erg gezellig gisteravond... en lekker.. mmmmm.... wel jammer dat 1 collegaatje niet mee kon, die had een afspraak met de wc pot.. hihi.. ze is nu 9 weken zwanger... haha.. dat is nummer 6 bij ons op de afdeling...
    Jij ook heerlijk ontspannen gisteren... mooi zo.. fijn dat je die kleine ook goed voelde.. die vond het natuurlijk ook heerlijk... Wel minder dat je vandaag een baaldag hebt... maar idd over 3 dagen mag je gluren... spannend he... Ikke al over 2.. ben ook zo benieuwd....

@ Kiss: ik heb ergens gehoord dat je je kindje ook als het erg heet toch lange mouwtjes aan doet.. ik het echt te heet, dan ga je toch alleen voor het rompertje zonder shirtje... Maar het is inderdaad wel lastig om te kiezen wat je allemaal in huis hebt.. ook omdat alles zo leuk eruit ziet....
    Balen dat je weer zo'n last hebt van je bekken... ik hoop dat ff plat je goed heeft gedaan.

@ Spruitnoordeloos: haha.. wel grappig dat schoonpa dat al jaren roept.. maar ja.. de man bepaald.. dus hij kan het misschien al weten voordat jij in beeld was..

@ Susan: spannend hoor.. waarschijnlijk is je vriendin bezig...

@ Meicke: jij dacht dus ook zeker een jongen.. maar het is dus een meid... ow jeee.. nu ga ik twijfelen...
    Wat fijn dat jullie al een naam voor haar hebben... ik vind het zo moeilijk, een naam kiezen..

@ Koetje: jij was dus goed bezig met het kamertje.. maar die schuurmachine had er geen zin meer in.. pff dan schrik je wel ff...

@ Shoppen: volgens mij is het shopdag geweest voor veel dames.. leuk hoor.. de lente hangt in de lucht..

@ Yolanthe: altijd weer raar.. wij krijgen vlekken niet uit de kleren.. maar (schoon) moeders die krijgt dat wel voor elkaar.. snap het eigenlijk niet.. maar ach.. wel fijn...

Hier vanmorgen even lekker in de tuin gewerkt... beetje rustig aan gedaan, wat geharkt en gesnoeid.. Vriendje heeft wat zwaarder mogen werken.. Kwam op een gegeven moment de buurman even kletsen.. hij zei dat ik wel voorzichtig moest zijn.. ivm kattenpoep.. Ik wist het wel.. maar had er ff niet meer aan gedacht.. dus toch maar handschoentjes aan getrokken..
    Maar.. na 1,5 uur werken had ik al weer flinke last van mijn stuitje/bekken.. blegg... niet echt fijn..
    Maar.. op die paar druppels regen was het eigenlijk redelijk weer vandaag (geen zonnetje helaas)..
    Ik word wel helemaal vrolijk als ik in de tuin bezig ben.. overal staan de knoppen op de planten.. sommige beginnen al groen te worden... :)

haha en ik las overn een mooie bedtijd.. (22:30)... dat was de tijd dat ik wakker werk op de bank.. vanaf half 7.. haha.. had het denk ik ff nodig.. dus nu kan ik er weer ff tegen aan..

Ow ja.. en vandaag zit ik precies op de helft :).. helemaal goed... nog 2 nachtjes slapen en dan weten mijn mannetje en ik als het goed is of alles goed en gezond is.. en of het een meid of jongen wordt.. spannend hoor...

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    :D Meiden wat gaan we weer hard hier :p

@ FemR... Gelukt om niet meer aan die zeurdingen van je werk te denken?? hoop t!
    owwwww... lees nu je verhaal.. Pff balen.. Goed dat je alles op papier gezet hebt en gaat bespreken!!!
    :) Trouwens.. je kan wel kleertjes met korte mouw vinden.. wij hebben er nu 2 tshirtjes van...

@ Brendat.. Hoe is het klussen op zolder gegaan?? :)

@ Laartje.. wij kloppen goed qua datum :D Dus zijn een prima match samen hoor haha...
    Nog maar 2 nachtjes... Hoe laat mag je maandag??

@ Spruit... 7 april al :) Lekker snel! Jullie hadden dat kamertje met strandstijl toch he??

@ Kiss... Tjee heftig weekje zo.. werken, cursus en weer vroeg werken! Hopelijk gaat die pijn snel over en is het niet blijvend!
    Fijn dat je BHV afgerond is nu... fijne cursus om op zak te hebben vind ik.. maar idd wel vermoeiend!
    Hahaha.. jou vraag over de kleren in de zomer.. dat vroeg ik mij vandaag ook af.. Eens een mailtje gestuurd naar een vriendin met een dochter van afgelopen zomer ;)... Wilde ook wel eens weten wat zij nodig gehad had!

@ Elisa... Nog geslaagd met het shoppen en bij het tuincentrum?

@ Linda.. Leuk dat je weer komt meekletsen!
    Buddy's zijn nog niet gekoppeld :)...

@ Lauw.. haha... Wordt geweldig voor de jongens hier.. zoveel keus :) En wat fijn zo'n oplettende buurman!
    Gefeliciteerd met je 20 weken!

@ Koetje... haha wat lekker dat zonnige humeur van je!
    Enne.. ik kan idd niet wachten op een duidelijke buik ;) Nu nog het gevoel dat mensen gaan twijfelen of ik aangekomen ben haha..
    Echte zwangerschapsbuik lijkt me erg mooi! Buik showen ipv verbergen straks!
    Tjeee wat schrikken van je schuurapparaat zeg... jezelf nergens bezeerd??? ;)

@ Luannie.. Leuk dat je weer komt meekletsen!

@ Val... Goed bezig zeg! Ik moet toch ook eens aan de kast gaan beginnen hier ;)
    Al enig idee welke kleur het gaat worden?? Mijn vriend heeft een kleurenwaaier van zijn werk meegenomen.. wij gaan van de week eens een kleurtje uitzoeken.. ws soort 'vies-oud' paars/roze op 1 muur.. en de rest weer opnieuw witten..

@ Nicky.. wat balen zo'n baaldag! Hoe is het nu??
    Lekker zeg een weekendje weg.. waar gaan jullie heen??

@ Susan.. Al nieuws van je vriendin???

@ Meicke.. Wat goed dat je al zo ver bent met het kamertje! Groot gelijk idd als je niet weet wat de pijn gaat doen!
    En al een naam ;) Leuk! Wij zijn ook voor 90% zeker ondertussen

@ Cossy... Wat fijn dat je herstel na de tandarts zo goed gaat!!

Hier...
    Vakantieeee!
    Owow wat ontzettend lekker.. We hebben beide een weekje vakantie nu.. Eerder nog zitten dubben of we nog iets zouden gaan boeken.. maar uiteindelijk voor een kalme 'we zien wel' week gekozen... Morgen naar Avifauna en aansluitend lekker slapen in een hotel met Jaccuzi op de kamer :D...
    Vanmorgen/vanmiddag onze week goed begonnen met uitslapen! We werden om half 2 wakker gebeld door mijn vader! :)
    Oowow.. dat was echt lang geleden.. zo heerlijk!

Verder gewoon een heel kalm dagje gehad..
    Tijdschriftje lezen.. beetje tv kijken.. Wat een straf..
    Ook alle kleertjes en spullen die we hebben op foto gezet..
    Per maatje.. kan ik een beetje bijhouden wat we al hebben, en waar we nog achteraan moeten :)

19. 4days

4days Niet meer actief

Maarre Chivay, is die buddy-lijst nou in de maak? Want meen ergens te hebben gelezen dat jullie (jij en nog iemand?) daarmee bezig waren? :p

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ chivay, hey das een goed idee. Heb meteen een krabbel naar een goede vriendin gestuurd met de vraag over de kleertjes , aangezien zij ook een kindje heeft van augustus vorig jaar!
    Ohh geniet deze week, wil ook wel vakantie!

Share This Page