Oma was niet thuis dus weet niet hoever ze al is. Deze afbeelding is het maar dan zonder vlindertjes View attachment 60236
Erggg leuk Susan! ben benieuwd hoe die is al het af is! @annette, the hills is te slecht maar wel lekker relaxen en verstand op 0
@ zomerkleertjes, mijn dochter is van 5-8 had aardig wat zomerkleertjes maar ze droeg ze alleen voor de foto! Ik vond het al snel te koud voor zo'n ukkepuk! @ vroeg uit bed, mijn dochter heeft 's avonds meer moeite, wil gaan slapen als het donker is! Dit heeft ze zelf bedacht trouwens! Ik ben maar begonnen met vertellen dat het steeds langer licht blijft......... @ wat een mooi weer!!! @ dinsdag echo's, volgens mij moeten er aardig wat dames en het zijn vast allemaal jongetjes, ben benieuwd!
@ brendat, ach, mijn zoon een bijdehandje?????????? hoe kom je daaaaaar nou bij? hihi, nee klopt helemaal, meneer is zeker een bijdehandje. En helaas kan ik daar niet altijd tegenin gaan, whaha. @ Femr, ooooooooooh naar de mac, heerlijk!!! Mn zoon zit lekker te kleuren, ik ga even een lijstje maken van mensen die van ons een geboortekaartje mogen verwachten
Het word toch geen Mac, maar spinazie hahaha. We hadden kortingsbonnen, maar die gaan morgen pas in. Wij zijn van die zeikerds die van ook niet eerder gaan. Dus denk dat we volgend weekend gaan macen Laterrrrrrrrrrrrrrrrrr
@ femr, haha Spinazie is oook lekker Hier word het het restje van gisteren, chicken tonight, heb echt geen zin om te koken, manlief is er toch niet.
Zo, hehe! De belastingaangifte is de deur weer uit, ik ga van de week nog maar eens een keer flink shoppen, haha! Is dat weer een meevaller zeg! Met dank aan het vele geklus en het ouderschapsverlof... Uiteraard hebben we dat eerst 5 keer zelf betaald, maar goed. Ook de kinderopvangtoeslag aangepast voor 2010, scheelt bijna 2 tientjes per maand! En alvast ff gecheckt wat deze tweede druif ons gaat kost voor het KDV, en we krijgen voor haar zo'n 90% terug! Kost dus helemaal niks meer! Nou ja... een beetje dan . Ben dus weer helemaal vrolijk, allemaal financiele meevallers, het zonnetje schijnt, de krokussen staan te bloeien en we kunnen de perforator niet vinden zodat ik de administratie helemaal niet KAN opruimen! Heerlijk dagje dus!
Schattig he? Heb ik van de week gekocht, dat groene speentje zat trouwens in de ETOS doos! View attachment 60290
Hey meiden, Wat een heerlijk dagje weer ennn het is lente! Hier gelukkig ook echt met een lekker zonnetje al hoorde ik op de radio net in de auto dat het regenachtig is in de rest van Nederland. Hebben wij geluk. Ik heb vanochtend een hele lading was weggewerkt. Ben zo blij dat m'n energie terug is! Tes heeft me geholpen (nou ja, in de weg gelopen dan...), was gezellig. Vanmiddag heeeerlijk paardgereden, zo fijn! En net kwamen mijn ouders de duowagen brengen!!! Jippie, hij paste in de auto! Hij ziet er nog heel goed uit, het reiswiegje is duidelijk niet of nauwelijks gebruikt. Ik ben er superblij mee. Tes wilde er meteen in gaan zitten, ze heeft allebei de zitjes uitgeprobeerd. Straks lekker bij mijn schoonouders patat eten, mmm! Lekkere afsluiting van een fijn weekend! Nu ff kijken of jullie het ook zo naar de zin hebben gehad... @brendat: voorgevoel; ik dacht bij Tes echt heel sterk dat het een jongen was, niet dus... Nu denk ik het weer, ben benieuwd of ik nu gelijk heb... En ja, idd fijn dat we dé namen al hebben. Helaas heb ik een collega die een maand eerder is uitgerekend en waarvan ik bijna zeker weet dat zij onze meisjesnaam gaat gebruiken. We hebben dus ook een reserve meisjesnaam (is ook leuk hoor!). Is idd niet fijn als je meisje niet wil eten 's avonds. Tes heeft dat de laatste tijd ook wel, maar wij hebben dan ook zoiets van 'dan niet'. Ze heeft genoeg reserves. Fijn dat de belastingaangifte de deur uit is. Gelukkig doet hier manlief dat altijd. @kiss: ben benieuwd of dit wel hét huis is, veel plezier alvast met bezichtigen! Een tio bij een nieuw huis, rolluiken!!! Het is pikkedonker op onze slaapkamers dus Tes slaapt altijd tot minstens 7 uur, fijn! @FemR: ik hoop dat je goed kunt vertellen wat je niet leuk vindt tegen je collega. En dat ze luistert (en nu echt). Succes! Ik geef je groot gelijk trouwens hoor, het is heel irritant als je eerst de dingen van je collega kunt gaan opknappen... Die voetenzakken die komen er echt wel in ja! Als Frits ook in de wandelwagen kan, is het toch winter. Hoeveel schelen Pim en Isa trouwens? En balen dat je last hebt van je bekken. Heb ik ook al, tenminste ik denk dat het mijn bekken is. Ik heb vooral last van mijn kont (bilspieren). Had ik bij Tes ook pas later... Dus geen mac vandaag... Zou ik ook niet doen doen hoor als die bonnen morgen pas ingaan. We zijn toch nederlanders he? @Yolanthe: fijn dat je schoonmoeder de kleertjes wel schoon heeft gekregen. Mij lukt het ook nooit, snap echt niet hoe anderen dat doen... @Lauw: gefeli met je 20 weken!!! @Chivay: gelukkig niet bezeerd nee, met het schuren. Er kwamen ineens vonken uit en toen stopte het ding ermee... Zoooo, tot half 2 uitgeslapen, heeeerlijk! Daar kan ik alleen nog maar van dromen... Fijne vakantie! @Laartje: heb al een keus kunnen maken (uit de kamertjes)? @Cossy: balen dat je je niet lekker voelt, hopelijk knap je snel op. @val: gefeli met je 20 weken!!! Lekker geshopt? @Susan: sjonge, lekkere vriendin... @wakker worden: volgens mij mag ik van geluk spreken... Tes slaapt meestal het klokkie rond, van 8 tot 8/8.30. Fijn hoor! @schuurmachine: het viel allemaal wel mee hoor (ik ben goed in overdrijven). Er kwamen ineens vonken uit en toen stopte hij ermee... Gelukkig heeft manlief de schuurmachien van zijn vader kunnen lenen, hij staat nu lekker te schuren als het goed is... @annette: maagzuur is idd niet zo prettig. Ik heb er ook af en toe last van. Bij mij helpt cola drinken (beetje tegenstrijdig maar ja...) @NathalieD: ik om 15.00 uur... Nou, ik ga maar eens richting mijn ouders. Daar staat manlief de meubeltjes te schuren in de garage. Gaan we daarna lekker frietjes eten bij mijn schoonouders. Eet smakelijk allemaal en tot snel!
@ bredat, d8 dus al dat het aan mij lag.. Maar ook hier betaal ik voor een 2e kindje bijna hetzelfde als voor 1 kindje! Geloof dat ik in de maand 10 euro meer betaal ben ik echt blij mee, had er namelijk al helemaal op gerekend dat ik het dubbele moest betalen!
@Kiss: je hebt me op een goed idee gebracht Heb je al een lang lijstje? Ik heb alle adressen in mijn computer staan, ff allemaal gekopieerd naar "geboortekaartje" en heerlijk aan het schiften geweest hahaha. Ik kom nu op zo'n 63 kaartjes. Vond ik wel een mooi aantal. Ben echt heel selectief geweest hoor, bij Pim en Isa hadden we er veel meer verstuurd, maar heb nu echt alleen de mensen waarvan ik graag wil dat ze komen De rest stuur ik allemaal een berichtje via de hyves en een aantal per mail. Leek me wel handig En de spinazie was idd ook erg lekker. Eitje en hamburgertje erbij, heerlijk Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om te koken nu je mannetje er niet is. Heb je trouwens al een bezichtigingsafspraak gemaakt? Super lieve dngentjes op de foto! Ik had ook het groene speentje van de etos. Vond hem erg leuk! Voor p en i had ik altijd bibi speentjes, maar nu heb ik een dirfax, dus stap ik daar maar op over hahaha. Zij hebben ook erg lieve speentjes! @Susan: ziet er leuk uit zeg die woezel en pip! Ben heel erg benieuwd wat je oma ervan weet te maken. Weet in ieder geval wel dat ik het super de puper knap vind!!!!! @Annette: ja er is veel geklept hé... solly hihihi. Ben benieuwd of je dinsdag nog wilt weten wat het word @Tamar: voor komende week staan er idd veel echo's gepland, hopelijk pakt tie voor iedereen goed uit!! Weet wel dat als ie bij ons goed is, ik lekker gebak ga halen hahahaha. @Brendat: zo dat pakt ff lekker uit voor jullie! En dat de 2de zo weinig kost voor de opvang hé, ik vind het altijd toch maar weer bijzonder. Met dat soort dingen ben ik altijd bang dat ik een foutje maak hahahaha. @Koetje: het weer is super hé! Ik heb nog ff een klein uurtje in het zonnetje kunnen zitten in een hoekje van de tuin. Zelfs met en tshirt aan, vrolijkte ik helemaal van op!! Wat goed dat de wagen is zoals je hem verwachtte, die heb je alvast maar binnen, echt leuk!! Wat leuk dat Tes hem al goed heeft uitgeprobeerd hihi, deed Pim toen ook, zo schattig! Hoe weet jij trouwens dat je collegaatje dezelfde meidennaam heeft? Heeft ze dat al verteld? EN precies, als Frits uit het bakje is gegroeid is het winter, dus dan past een blitse voetenzak wel Pim was 2half toen Isa geboren werd. Jij last van je bilspieren, ai... komt zeer ws van je bekken af idd. Ik hoop ook dat mijn collega luistert.... ik zal het wel zien. Ga in ieder geval een poging wagen! Waren de frietjes lekker?????????????? Vst wel!! Fijne avond!
@geboortekaartjes: er zitten in de 63 ook wel een paar verplichte hoor hihi. Zoals ooms en tantes, maar die sturen een kaartje, die komen niet. Ik denk trouwens dat er zowiezo minder bezoek komt bij een derde. Merk dat mensen nu ook minder enthousiast zijn, vorige keren had ik al een hoop kaarten gekregen en meer cadeautjes. Niet dat ik het erg vind hoor dat het minder is. Zeker in de kraamtijd is het wel lekker als het rustig is hahaha. Ik denk dat we ook op het kaartje gaan zetten dat als ze in de kraamtijd niet knnen, ze dan op bv 5 september mogen komen. Ik zeg nu maar wat hoor qua datum, is ff voor het idee. Ik vind bezoek heel erg gezellig, maar met 2 schoolgaande kinderen is het moeilijk om bezoek te plannen. De tijd dat ik wil rusten zitten ze nml op school en heb ik smiddags geen zin in een huis vol visite. En ik wil ook geen 30 weekenden achter elkaar een huis vol hahaha. Bij Pim kwamen er toen na een half jaar nog mensen op visitie. Dus wil er nu een beetje de regie op hebben Zo.... heel verhaal..... hahaha
hebben jullie een beetje genoten van deze heerlijke lentedag??? ik heb dinsdag 20 weken echo ben zzzzzzo zenuwachtig ahahah hoe is het met iedereen??
FemR oma heeft een borduurpakketgehaald en kan het dan zo na borduren zeg maar. Maar het blijft knap idd. Ik kan het zelf ook niet hoor. Vond trouwens een mooie site met veel aanbiedingen: www.babysale.nl Grrr hotmail doet het niet en moet een mailtje versturen.
Hi Rania, Ja heerlijk genoten van het zonnetje!! Van mij mag het elke dag zo zijn!! Succes met je echo! Als je ff terug leest zie je hoe het met iedereen gaat, hahahaha, he wat flauw Met mij is alles goed, met jou?
@Susan: thanks voor de link, ik ga meteen ff koekeloeren! Ohhh ja logisch dat ze daar borduurpakketen voor hebben, had ik neit eens aan gedacht. Ik vind het super knap, ik zou het geduld er niet voor hebben hahha. Laat mij maar lekker met de computer knutselen Succes mt hotmail!
FemR: had haar twee voorbeelden gegeven toen heeft ze een pakket gehaald en binnen twee dagen was hij al voor de helft af hoorde ik. Ze gaat ook nog een geboortelap maken. Echt een borduuroma heb ik hoor. Maakt ook randjes om handdoeken en gastendoekjes etc. Krijg je standaard voor je verjaardag een geborduurde handoek van oma. Wel leuk.
Wat een creabea zeg!! En zo snel ook!!! Ik heb een tante die heel goed kan breien. Ik denk dat ik haar nog wel eens wat leuks laat breien
Kreeg gister van een vriendin gebreide sokjes maar dan in vrolijke kleurtjes. Had haar moeder gemaakt. Echt leuk, baby gebreide sokjes in roze,blauw,rood,geel groen etc. gestreept