Morgen mamas en mamas2be!! Mijn hemel wat is er een hoop geshopt afgelopen weekend! hihi Ze kunnen van de aug mamas ten minste niet zeggen dat de economie niet gestimuleerd word! Bedankt voor alle leuke websites die jullie erbij plakken. Reuze handig! Hier in Duitsland is het echt huilen met de pet op. Wij zijn ons een beetje aan het orienteren op een kinderwagen en die Duitse exemplaren zijn in mijn ogen mega ouderwets en absoluut niet praktisch. Omdat wij veel onderweg zijn met de auto wil ik graag een compacte kinderwagen. Verder las ik ook dat er deze week een hoop 20-weken echos op de planning staan: iedereen heeel veeeeel kijk plezier!!! Verder gaat het hier wel goed. Moet nog steeds wennen aan die groeiende buik. Op dit moment ook zo'n half-half buik. Manlief wil fotos gaan maken. Binnenkort maar eens mee beginnen. Leuk voor later toch? Ik ga weer even wat websites bekijken die hier voorbij zijn gekomen. Tot straks! Kris
heerlijk zeg dat iedereen lekker aan het inslaan is, ik heb tot nu toe alleen een rompertje gekocht, heb het idee dat 9 augustus nog eeuwen ver weg is
Goedemorgen zwangere meisjes! Ik heb alles gelezen, echt waar, maar het is teveel om op alles te reageren.... Sorry! Pak hem vanaf vandaag weer op! Iedereen die vandaag echo heeft, heel veel plezier, ik hoop dat alles goed is met de kindjes! (Hoorde van de week natuurlijk weer een verhaal over een 20weken echo waarbij 11 vingers waren geteld... hmm...) Ik mag morgen...Jeej! @ shoppen - Ik heb me ook nog aardig ingehouden hoor! Alvast aan de noodzakelijke uitzet begonnen vorige week. Hydrofiel luiers, doekjes, schaartje, borsteltje e.d. @ kamertje - hoera, de aanstaande babykamer is leeg sinds zaterdag, nu nog een wandje zetten en het grote schilderen en inrichten kan beginnen! Heb al wel geoefend in de schommelstoel onder het raam met mijn oude knuffelbeer... Kreeg ondertussen een klein kriebeltje, dat zit wel snor straks! Fijne maandag dames! Liefs Annette
zo.... hier het bovenste deel van de comode nog een keer in de verf gezet, ik was nog niet tevreden dus snoopy eraf gehaald en opnieuw in de verf. Ik hoop dat het nu wel naar behoren gaat. Verder op het moment even nergens puf voor, zal straks wel weer komen dus nu even lekker bankhangen en straks weer aan de slag. @annette: wat fijn dat het kamertje nu leeg is, kun je dadelijk lekker aan het inrichten gaan
@ Nicky: vanmiddag om 14:50 mogen wij naar ons beebje gluren... spannend hoor.. Jij goed bezig geweest lees ik... lekker ff rusten nu.. dat hoort er ook bij.. @ Annette: goed hoor.. de babykamer helemaal leeg... dat was hier eigenlijk ook de planning maar is er nog niet van gekomen... Morgen heb jij de echo... spannend... @ Rania: kleertjes en kleine dingen heb ik ook nog niet gekocht.. maar wel al de babykamer en kinderwagen.. ze zeggen dat daar toch een behoorlijke levertijd op zit.. (wij moet 6-8 weken wachten ongeveer) @ Kriss: lastig dat ze in Duitsland minder keus hebben in jou smaak.. maar ik zou zeggen: leef je uit op de Nederlandse sites.. zitten veel leuke dingen tussen.. nou ik ga nog heel ff plat.. dan douchen en naar de echo... iieeeeeehhhhh spannend....
Hallo Dames, Sorry ik heb een gedeelte kunnen teruglezen maar ik kan het slecht bijhouden! Ahahahah. Wij hebben zaterdag de babykamer gevonden die we willen aanschaffen! Het word deze: En wat vinden jullie ervan?? De assecoires worden natuurlijk roze met paars denk ik! Oh ja en we hebben besloten wat de naam van ons meisje word! Woohoo! Gister mijn vrijgezellen feestje gehad was echt helemaal TOP. Maar ik trek het heel slecht op me werk vandaag pffffffff. Vrijdag over een week trouwen nu word het toch wel spannend! Groetjes bolle buik
Hey meiden! Even een teken van leven uit Suriname! We genieten volop, het is hier zo'n 30 a 35 graden en heerlijk vertoeven dus. Zoontje doet het heel erg goed, past zich goed aan en slaapt beter dan thuis zelfs! Ik voel me ook super ondanks de warmte, wel snel moe maar dat is logisch! Alle foto's kunnen jullie bekijken op Marije Profiel - hyves.nl Tot snel weer, en niet teveel kletsen. Moet nu al zoveel bijlezen, haha! Ben de 29e weer terug
@ marije - Fijn dat het jullie het zo naar je zin hebben! Heb al wat foto's gespot op hyves en ziet er prima uit! @ bolle buik - Oeh..spannend, bijna trouwen!!! Ben je er al helemaal klaar voor? @ dikke billen - Pff.. liep net met de hond door een winkelstraat en zag mezelf in de etalageruiten voorbij komen. Mijn kont heeft zich getransformeerd tot een uit de kluiten gewassen zich onafhankelijk opererend orgaan dat op de plaats zit van waar eerst mijn 'gewone' billen zaten... Dat wist ik al wel, maar er zo mee geconfronteerd worden is toch altijd shocking....
Hey Annette, Ja zo goed als! In principe is alles geregeld maar er moeten echt zoveel dingen geregeld worden ook kleine details. Maar ik denk dat we er klaar voor zijn. Ik ben heel relaxed. Misschien komt het wel omdat ik zwanger ben maar ik maak me er helemaal nog niet echt druk om. Dat komt vast op de dag zelf maar nu nog helemaal niet. We zien het wel het belangrijkste is dat we allebei ja zeggen ahahah. Groetjes
@ bolle buik - Als dat het enige is, dan zit het wel goed volgens mij! Mijn advies is in ieder geval om er straks heeeeeeel erg van te genieten, je voelt je de hele dag een beetje 'koninklijk' en dat is echt geweldig! (Heb toevallig dit weekend mn trouwfoto's bekeken, wat een mooie dag )
hey meiden... net terug van de 20 weken echo... alles was goed!!!! lag mooi op schema... alleen de placenta ligt aan de voorkant en een beetje laag.. waarschijnlijk gaat deze omhoog als de baarmoeder groeit... maar voor de zekerheid krijg ik bij de 32 weken (21 juni) weer een echo... tja.. en wat het gaat worden houden we nog even voor onszelf... sorry.. liefs Lauw
Hoi meiden! Sorry dat ik niet zo uitgebreid reageer de afgelopen dagen, zit er een beetje doorheen. Sinds mijn bezoekje aan de tandarts (vrijdag) heb ik constant buikkrampen enzo, en nu komen alle herinneringen aan de vorige zwangerschap weer helemaal naar boven. Ben de afgelopen dagen echt ontzettend bang geweest dat het weer mis zou gaan. Gelukkig gaat het nu weer wat beter. Lauw -> Fijn dat alles goed was met ukkie! En groot gelijk hoor, ik ga het ook niet hier op het forum verklappen. (wel op de hyves overigens)
@ lauw - Hoera! een goede echo met een gezond babytje!!! gefeliciteerd! @ Cossy - Fijn dat het weer wat beter gaat, snap dat je dan even niet zo lekker in je vel zit! Het is ook allemaal superspannend natuurlijk! Een virtuele dikke knuffel voor je!
Hey Dames... Daar ben ik weer... 1 nachtje weg geweest.. maar voor mijn gevoel veeeeel langer! Echt heerlijk even verstand op 0 en lekker weg! Even niet reageren op iedereen.. zou een dagtaak worden Doe ik de volgende keer wel weer netjes! @ Lauw... Fijn dat de 20wk echo goed was!! @ Shoppen.. Wat is er weer lekker geshopt overal... Wij ook weer vandaag... Voedingskussen gescoord, fijn met het slapen! Monddoekjes, regenhoes voor de kinderwagen, maxicosi kinderwagenadapters & een matje voor in de kinderwagen Ons naggie weg was erg lekker.. Super hotelkamer met een heerlijke jaccuzi... Avifauna was gezellig, heerlijk zonnetje, lekker vogeltjes gekeken, en vooral veel gelachen samen... Terwijl we lekker in de jaccuzi lagen begon ons meissie ook ff flink te trappen.. en mijn vriend kon het zien! Zo leuk.. Ze is dus flink haar spieren aan het kweken...
Ook hier even een berichtje vanmorgen 20 weken echo gehad en alles was weer oke hartje klopte goed netjes 4 kamertjes en 3 vaten . handen voeten armen en benen waren goed , nieren en blaasje leken normaal maag en darmen ook wervelkolom zag er prima uit helemaal van boven naar beneden schedel en buikje was goed Ook was het gezichtje goed twee oogkasjes met lensjes erin geen hazelipje en neusje was goed .. Vruchtwater was normaal navelstreng met 3 bloedvaten moederkoek was oke en natuurlijk het hartje horen en zien kloppen en dan nog wat andere dingentjes dit staat op een papier wat ik heb mee gekregen .. ze kijken echt veel na was bij iris wel wat minder waren wel blij dat alles goed was kregen ik en vriend wat tranen in de ogen van blijdschap .. Lauw : wat fijn dat jij ook een goede 20 weken echo hebt gehad
@ Marijeee, ik heb de fotos gezien, super hoor! En wat een prachtige buik!!!! @ Nicky, wordt het echt zo'n lekker weer? Gelukkig!!! Heb lekker een paar dagen vrij dus dat is wel heerlijk. Spannend he morgen, ik krijg ook steeds meer de kriebels haha. @ Femr, hoe ging het vandaag op je werk? Je ging het er toch over hebben he? @ Kiss, balen dat je steeds meer last van je bekken krijgt! Ik begin het ook steeds meer te voelen, moet maandag naar de vk en vraag het daar even. @ Val, slechte weerstand? Shit dat je weer verkouden bent. Dan voel je je echt de hele dag ellendig he! @ Rania, hier ook nog helemaal niks gekocht. Vanaf morgen ga ik helemaal los hahaha @ Bolle buik, leuk kamertje. En al uit de naam, leuk gevoel is dat he. Net alsof het steeds meer "echt" wordt. Fijn dat je vrijgezellen feestje leuk was. @ Kiss, duitsland is indd wat ouderwetser he! Gelukkig is in Nederland voldoende keuze, succes ermee @ Lauw, fijn dat alles goed was. En jammer dat je het niet verklapt hihi Ik zeg het net als Cossy wel op hyves maar niet hier. @ Irisnaomi, gelukkig bij jou ook alles goed. @ Cossy, balen meid dat je je niet helemaal lekker voelt. Wel voldoende rust nemen he (oke is lastig met een rondlopend kind ). @ Chivay, Lekker dat jullie het zo fijn hebben gehad! Ik ben jaloers, even lekker er tussenuit. Wat super dat je haar al hebt zien trappen en je vriend ook, leuk Hier alweer een werkdag erop zitten. Ben toch wel zenuwachtig voor morgen. Daarna ga ik echt alles bestellen en shoppen met mijn moeder! Gelukkig moet ik om 08:40 uur met Aiden naar het cb dus de morgen zal wel snel om gaan. Aiden krijgt wel weer spuiten Zo zielig. Om half 12 mogen we naar het ziekenhuis, ben zooooo benieuwd.