Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden...

Even nog een berichtje voor het slapen gaan..

@irisnaomi, jeetje zeg, dat ze je zo lang ermee laten lopen.
    Hopelijk gaat het nu de goede kant op met je!

Hier gaat alles goed, lekker laatste vrije dagje gehad.. Morgen nog werken, vrijdag half dagje werken en daarna lekker een weekendje weg, naar vrienden van ons! In flevo-land.. Het gaat vast een heel leuk weekend worden, heb dr echt zin in!

Nou meiden, slaaplekker!

Liefs

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @val: blijkbaar is dat hier standaard ja dat ze deze op dvd zetten. Ik vind het wel lekker en leuk, kun je thuis nog op je gemakje terug kijken.

Ik laat straks weten hoe het is geweest.

Groetjes Nicky

3. 4days

4days Niet meer actief

Nou mijn darmen doen eindelijk weer normaal, en nu begint er een buikje uit te steken, hihi! :D Zit pas op 2 maanden!!! Maarja ze zeggen wel dat het soms sneller gaat als het niet de 1e is.
    (foto's zijn van 1 maand zwanger en 2 maanden zwanger)

4. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    hallo meiden,
    morgen mijn eerste echo...
    vind het zoo spannend...

@buikje: had van mezelf al een beetje buik, maar de pas nieuwe broek die ik net voordat ik zwanger werd heb gekocht zit al te strak.....
    xxx

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Zow, ff bij gelezen... ,maar kan nu niet meer veel reageren, moet zo naar de tandarts...

Maar over de ziekenhuis bevalling:
    Cossy, jij zei dat er in het ziekenhuis altijd een gynaecoloog aanwezig is.. dat is dus bij ons niet. is wel over gesproken laatst in de media, maar dat is niet haalbaar...
    Vaak is er wel een arts in opleiding.
    Maar ook al is er een gynaecoloog, daar heb je niets aan als 's nachts met spoed geopereerd moet worden.. er is namelijk geen OK team in huis. dus die moeten dan nog opgeroepen worden...

Maar iedereen moet doen waar ze zich het prettigste bij voelt...
    Ik heb wel ooit horen zeggen, dat de mensen die er voor kiezen om thuis te bevallen, minder vaak complicaties hebben dan mensen die er voor kiezen om zonder medische reden in het ziekenhuis te bevallen...

6. 4days

4days Niet meer actief

Ja tuurlijk moet je soms ook in het ziekenhuis wachten enzo, dat is ook niet alles. Ik bedoel alleen dat ik wel eens verhalen heb gehoord (onder andere van iemand die ik zelf goed ken) waarbij kinderen overleden of geestelijk gehandicapt raken, terwijl de kans groot was geweest dat ze dit in het ziekenhuis (gedeeltelijk) hadden kunnen voorkomen. Natuurlijk is die kans ook niet groot, maar ik wil m gewoon voor mijn eigen gemoedsrust niet lopen. Ik wil hiermee totaal niet zeggen dat ik vrouwen die thuis willen bevallen onverantwoord vind ofzo, want dat is helemaal niet waar.

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Nicky: wat leuk dat je je echo op dvd krijgt!! Doen ze bij mij helaas niet. Heel veel plezier!! En veel terug kijken die echo ;)

@3kats: spannend hoor morgen je echo!!! Nog even geduld hebben hihihi.

@Cossy: jij ook al zo'n mooi buikje!! leuk hoor!! ik heb nog geen foto gemaakt. Moet ik toch maar eens doen.

@Lauw: Succes bij de tandarts!!

@Kiss: lekker zo'n weekendje in het vooruitzicht!! Veel plezier alvast!

Grtz FemR

8. Hier weer even een berichtje van mij .
    Nou vanmorgen weer naar de huisarts geweest met urine
    en urine was niet echt veranderd na gisteren .
    Wel dachten dat de zetpil wel zou gaan helpen omdat ik vanacht niet heb hoeven spugen .
    Ook had ik gezegt dat ik wat krampjes had onderin mijn buik maar dat zouden echt de spieren moeten zijn ( zeg maar een soort spierpijn
    Verder hier straks weer een zetpil nemen en langzaam aan wat drinken beginnen met ORS en hopen dat nu alles binnen blijft
    mocht ik wel weer gaan spugen moet ik gelijk aan de bel trekken en kan ik weer langs komen ..

9. 4days

4days Niet meer actief

Pfff wat een gedoe allemaal he... :( *knuff*

10. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Irisnaomi: gelukkig gaat het niet slechter en heb je de rest binnen kunnen houden!! Hopelijk is dit het begin van een goed herstel!!!! Hou je taai he!!

@Yolanthe: ja... die vent was echt eigenwijs. Zou mijn vent ook niet wezen, sjonge jonge wat een drammer zeg....

Grtz FemR

11. dankje meiden
    ben nu langzaam aan wat ors drinken en hoop echt zo dat het binnen blijft ..

12. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Irisnaomi: ik ben blij dat je je iets beter voelt... het belangrijkste is dat het binnen blijft.. doe het rustig aan met drinken.. maar blijf wel drinken.. (als het lukt)...

@ dames die een echo hebben: veel succes...

13. ja dat is zeker het belagrijkste dat het nu binnen blijft
    heb nu een half glaasje ORS of en een half glaasje water en een half crackertje vanaf dat we dus weer thuis zijn ..
    verder even geluisterd met de angelsound naar de kleine want maakte me wel een beetje zorgen maar zo te horen alles goed het hartje bonkte aardig

14. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

mijn echo was goed. Nekplooi was normaal maar ze moeten nu de boel nog gaan berekenen nav de bloedwaarden.
    Kindje was goed gegroeid, hartje nu wel mogen horen. Het lag met zijn/haar handje op het hoofd (drama king/queen!) en met de beentjes in kikkerstand (net geen kleermakerszit als je begrijpt wat ik bedoel).
    Ben verder erg sjaggie en moe en zou de hele dag in bed kunnen huilen.
    Kreeg vandaag ook de vraag van mijn werk wanneer ik mijn verlof ging inplannen. Jeetje, nog niet over nagedacht....

15. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo Dames.

Hier niet alles terug gelezen. Maar even kijken wat ik onthouden heb haha.

Ik wil gewoon thuis bevallen.
    Waarom ik exact dat wil weet ik zelf niet eens haha.

Hier wel al ingeschreven bij kraamzorg.

Buik insmeren. doe ik met de zwitsal mama balsem.

Katje welkom hier en gefeliciteerd.

Irisnaomi jeetje wat een toestand voor jou zeg.
    Hopen dat je je snel beter voelt en opknapt.
    Moet je kijken wat je eerst moet doen voor ze eindelijk een keer naar je luisteren.

Echo's fijn te lezen weer goede echo's zijn geweest.

Cossy jeetje prachtig die foto hahah.
    En mooi buikkie hoor je begint het echt al te zien het verschil haha.

Ben paardagen niet op site geweest onzettend druk gehad.
    Bekken gingen eindelijk 2 dagen goed niet zoveel pijn gehad.

Maar tot vanmorgen door die rot glad heid op me werk niet gestrooit te hebben op de stoep dus bijna onderuit gegaan collega heeft me net op tijd opgevangen.
    Maar uiteindelijk stond ik wel onderhand in de spagaat dus ontzettend weer last van me bekken.
    Ben blij dat ik morgen weer naar de fisio mag.
    Kijken of ze wat voor me kan doen.

Me baas wil dat ik paar dagen echt me rust neem.
    En dan kijken hoe het maandag gaat.
    Zoniet dan nog lekker thuisblijve.

Hier nu even liggen op de bank tv kijken.

Mensen met echo vandaag succes.
    En mensen die naar vk gaan veel plezier.

Hier 25 maart ons 20 weken echo.

16. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Spruitnoorderloo: fijn een goeie echo!!

@ irisnaomi: gelukkig hou je nu wat binnen! hopelijk gaat het nu beter!

@ Iltje: lekker paar dagen rust nemen ja! is wel verstandig!

Hier ook verteld op mijn werk vandaag en ze reageerden heel positief! Mijn baas vond het leuk voor ons...pff wat een opluchting haha

17. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @SpruitNL: Lekker doe goede echo!!!! Leuk het handje op het hoofd haha, wordt vast een goede drama-acteur of actrice hahaha. Vervelend dat je je psychisch wat minder voelt! Rustig aan hé!!

@Iltje: wel fijn dat je collega je opving, maar niet fijn dat je in een spagaat lag... auwie, hopelijk verlicht morgen de fysio weer!!

@Val: fijn dat je baas het fijn vind voor jullie hahaha, en wat als het niet zo was hahaha.

Ik ben net ook even op het werk geweest, had een lunch van een collega die weg gaat. Tis eigenlijk niet mijn werkdag maar kom er graag voor terug. Heb weer overal trek in, dus dat kwam goed uit hahaha.
    Maar heb het ook verteld aan mijn directe collega's, allemaal leuke reacties ;) Heb mijn baas maar een mailtje gestuurd vanmorgen. Zie hem zelden en vond het toch wel tijd dat hij het zou weten. Heb er trouwens nog niets op gehoord, tis ook een dwarrel.....

Vanmiddag weer een middagje op zwemles zitten met de kinderen ;)

Later!
    Grtz FemR

18. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    ja Femr.....dan niks haha maar beter een leuke reactie dan een stomme of geïrriteerde...was ik een beetje bang voor:D
    veel plezier vanmiddag!

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé dames,

Ik kom heel even snel een berichtje plaatsen...

De echo was echt super! Wat was dat leuk zeg. De kruimel lag met zijn billetjes tegen de baarmoederwand aan en de voetjes in de lucht. Kruimeltje zette zich de hele tijd af en ging dan naar links om vervolgens weer naar rechts te glijden. Ik heb me echt figuurlijk dood liggen lachen. Wat een geweldig beeld is dat zeg!

Ik mag mijn banner ook aanpassen :D uit alle metingen blijkt dat dat ik 12.2 weken zwanger ben. Ik ben dus de magische grens van 12 weken gepasseerd!

20. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Val: waarom was je er bang voor? Heb je ook een "aparte" baas??

@Nicky: gefeliciteerd!! Leuk dat het allemaal goed was. Door deze berichten krijg ik steeds meer zin in mijn echo hahahaha. Laat het maar heel snel woensdag zijn!! Heerlijk dat je de 12 wk grens over bent!! Ik bijna ;)

Ik ga eten!!
    Grtz FemR

Deel Deze Pagina