Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zal zo ff de echo,s inscannen en vanavond ff alles terug lezen

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @marijeee: ik heb je uitgenodigd als vriendje op mijn hyves. Heel veel plezier nog in suriname en neem wat mooi weer mee deze kant op!

@bollybuik: Nog maar 11 daagjes :D Laat je maar lekker leven die dag. Ik heb onze bruiloft als heel mooi en speciaal ervaren.

@lauw: mooi dat de echo goed was. En proficiat met jullie jongen of meisje. Ik ben benieuwd… ik denk dat jou voorgevoel wel klopt. Heb je foto’s van de echo? Ben wel benieuwd.

@cossy: wat balen dat je er zo doorheen zit, ik hoop dat je er snel weer bovenop bent.

@chivay: wat heerlijk dat jullie zo’n lekker weekend hebben gehad, en lekker genoten zo te lezen.

@irisnaomi: Helemaal geweldig dat jullie echo ook goed was.

@voedingskussen: ik heb nu eindelijk een lekkere houding gevonden met het voedingskussen het ik slaap nu veel beter!

@echo: ik kan gewoon niet wachten tot morgenvroeg!!!!

@hier: zaterdag is onze mediabox van de digitaletv van UPC kapot gegaan :( Ze hadden een update vanuit UPC gedaan en daarna deed ie niks meer L Nu moeten we analoge tv kijken echt verschrikkelijk. Woensdag komt de monteur pas en dan hoop ik toch dat het allemaal opgelost is.

@foto’s: ik ben benieuwd naar de foto’s van de echo’s vandaag!

3. rania

rania Lid

5 mrt 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL

houd maar lekker voor jullie zelf hoor meid belangrijkste is dat alles goed is !!!

4. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Ben weer lekker bezig geweest vandaag ;) Hele huis (3 verdiepingen) stofgezogen en gedweild, heerlijk ;) Het ruikt hier lekker naar sorbo hahaha.
    Werd vanmorgen trouwens zonder bekkenpijn wakker, maar nadat ik een uurtje bezig was voelde ik het toch weer opkomen helaas. Nu voel ik het ook, het is aanwezig als ik zit, maar niet mega pijnlijk. Moet geloof ik gaan opletten.

@Nicky: vanmiddag pas mijn collega aan de lijn gekregen. Ze was tot 13.30 niet te bereiken, was weer met haar opleiding bezig, gesprek met iemand van haar opleiding en onze manager. Ach ja... was belangrijk.
    Maar ze was niet echt ontvankelijk voor kritiek. Ze zag niet waar ik tegenaan liep, dit had zij ook zei ze, dat had iedereen. Nou.. dit betwijfel ik, maar goed.... Ben niet boos geworden, maar bevredigend was het niet.
    En ja... ik zal uit kijken met die bekken van mij, vind het wel irritant hoor! Ben geen stilzitter, maar merk al als ik stil zit dat ik er ook last van heb, dus hoef ook niet stil te gaan zitten denk ik haaha. Wat een logica hé :) Lastig gesprek met je schoonouders, zag ik ook altijd tegenop. Nu niet meer inmiddels, het is geloof ik gelukkig niet meer nodig. En we zullen het woensdag zien of ze spijt krijt. Ik ga haar staart/haar wel bewaren trouwens, vind ik wel mooi. Leuke verassing voor je mannetje!!! En ijssss........ hhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmm lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr ;) Kun je me snachts voor wakker maken hahaha. Enneehhh... succes morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Lauw: wat is het geworden? Markt of de badkamer? En wat super dat de echo goed was!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk!!!!!! En lekker geheim houden hoor, we horen het vanzelf hihihi. Leuk dat je in juni nog eens mag gluren!!!

@Kris: jammer dat ze weinig leuke dingen hebben bij jullie. Gelukkig kom je vaak in nederland zodat je kunt shoppen! En anders idd via internet, echt een uitkomst!

@Annette: ben heel benieuwd hoe het kamertje gaat worden! Succes met klussen! En die schommelstoel heeft al een mooi plekje ;) Hahaha dat verhaal over de billen van jou hahaha. Maareehh... mag ik daar zelf ff over oordelen??? Fotoooooooooo ;)

@Bolle buik: gave kamer!!!! Leuk dat je vrijgezellenfeestje leuk was!! Nu op naar het echte werk hihi.

@Marijee: wat leuk dat je even een berichtje stuurt! Wel gek hoor dat jij zo'n eind verderop zit hihi. Wat een lekker temepratuurtje!! Zal weer wennen zijn als je weer terug bent hihi, geniet er maar lekker van!! Ben je al bruin???

@Cossy: hou je taai hé!!!! Ook een knuffel van mij!!

@Chivay: dat klinkt heerlijk!!!!!!!!!! Goed dat jullie zo genoten hebben, volgend weekend weer zeker?? hahaha.

@Irisnaomi: wat lekker dat bij jou de echo ook goed was! Opluchting he!!

@Laartje: ja heb dr gebelt, ben zelf vrij vandaag. Ik zie haar nooit, werken nooit samen, dus dat maakt het ook lastig. Ze stond niet open voor mijn verhaal. Zij ervaarde het niet zo, met andere woorden.... voelde met niet serieus genomen, jammer hoor. Volgens haar was het bij iedereen zo... ach ja... zo ken ik er nog wel 10.
    Wat vervelend dat Aiden weer prikken krijgt, blech, ik had daar altijd zo'n hekel aan. Het moet maar leuk is anders!
    En ik kan me voorstellen dat je het spannend vind! Ik voel ook wel een klein beetje spanning voor woensdag hoor!! Toi toi toi en veel plezier met shoppen ;)

Ben tussendoor aan het koken, is niet handig haha, moet steeds heen en weer lopen ;) We gaan snijbonen, aardappeltjes en braadworstjes eten, lekkerrrr!! Ga nu tafeldekken, ben benieuw naar de echo foto;s!!!!!!!!

Grtz FemR

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey meiden...
    nu ff tijd om wat meer te reageren...

Haha ben helemaal blij met de echo.. maar.. wat ik jullie nog niet echt verteld heb.. is dat die uk zich niet echt goed wou laten zien... hij/zij lag met de beentje over elkaar.. de gyn met dat echoapparaat een beetje kloppen op mijn buik.. maar echt zeker was hij er niet van..
    waarschijnlijk weten wij het dus.. maar hij gaf maar 80% ofzo.. dus ik ga maar niet helemaal naar 1 kleur.. subtiel zullen we het wel wat verwerken.. maar niet te...

@ Cossy: balen dat je de afgelopen dagen niet echt lekker was.. ik snap je zorgen heel goed. .gelukkig gaat het nu weer iets beter.. doe het rustig aan meid..

@ Chivay: fijn dat je zo genoten hebt.. 1 nachtje weg is kort, maar het kan je helemaal opbeuren..

@ Irisnaomi: jij ook een goede echo... helemaal super... geniet ervan.. wel leuk he.. om zo uitgebreid naar die uk te kijken..

@ Laartje en Nicky en evt meer dames die morgen een echo hebben: succes morgen.. geniet ervan.. is echt bijzonder..

@ FemR: haha eigenlijk is het allebei een beetje geworden.. badkamer is half schoon.. en de markt bleek nog maar half opgezet te zijn toen ik kwam.. helaas geen leuke tas gezien..

@ Bolle buik: erg leuk kamertje..

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @FemR: kun je dan niet eens met de andere collega's overleggen hoe hun het ervaren als ze na haar moeten werken? Misschien is het voor haar ook een tip om een lijstje te maken aan het begin van de dag wat ze allemaal moet doen, dit afwerken en als ze daarna nog tijd heeft dan pas met haar opleiding aan de gang te gaan. Toen ik nog werkte was ik bijna nooit op het werk met mijn opleiding bezig, dat deed ik vaak thuis en op school.

@hier: al gegeten, hebben spaghetti gehad alleen iets teveel tomatenpurree in gedaan :( Ik vond het niet helemaal lekker maar ach morgen is ie nog lekkerder dus ga ik dan maar genieten.
    Manlief komt net thuis dus ga hier afsluiten en kom morgen weer online, hoe laat weet ik dus nog niet want we moeten ook naar de tandarts :( jullie zien me vanzelf wel online komen :p

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oja, bollebuik: ik zag het kamertje voorbij komen. Erg mooi en leuk kamertje!

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zo daar ben ik ook weer eens, de komende tijd zal ik hier niet zo heel veel zijn omdat ik het ontzettend druk heb met mijn portfolio voor de papieren voor gastouder. Heel veel werk, maar wel leuk.

Op hyves ben ik wat meer te vinden, dat is sneller bij gelezen. Maar ik vind het ook niet leuk om alleen op de laatste te kunnen reageren.

Ben nu ook weer weg, omdat het vrijwilligerswerk weer roept.

Groetjes,
    Yolanthe

9. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik vind het hier toch snel gaan hoor haha!

@irisnaomi & Lauw , Fijn dat de 20weken echo goed was :)

@Chivay, klinkt als een heerlijk nachtje weg! en wat leuk dat jullie meisje ook wat van zich liet zien.

@Bolle buik, mooi kamertje zeg!!
    en wat leuk dat je een geslaagde vrijgezellenfeest hebt gehad!
    Nog maar een weekje! Dat gaat zooo hard!

@Cossy, wat een naar gevoel moet dat zijn! Sterkte meis! Gelukkig gaat het alweer wat bter met je!

@Echo: iedereen met een echo morgen! Veel plezier!

10. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo Lady's

Hier ben ik weer na een tijd.

FemR dit is de wagen helaas niet geworden.
    ze hadden alleen de showmodel nog en nalevering kon 16 weken duren en ik wou niet zo lang wachten dus het is een andere geworden die we bij babydump hebben besteld.
    En een mooie fiets besteld toe maar.
    Kan je mooi voor de dag komen met je nieuwe fiets.
    wit/creme is toch ook mooi.

Chivay balen dat je last van maagzuur heb hoe is het nu is het minder geworden?
    Hahaha Chivay geweldig filmpje hahah.
    ooo en maak mij ff lekker met dat nachtje weg zeg jeetje maar fijn dat jullie zo genoten hebben van al dat luxe.

Kiss Gefeliciteerd met je bhv cursus.
    o jee manlief aantal weekeinden niet thuis lees.
    Nou lekker thuis keutelen en leuke dingen doen haha.
    O en heerlijk geshopt lees ik voor je kleine meisje in je buikkie lekker is dat he?
    ooo en wat een poepige kleertjes zeg.
    Lief hoor.
    En lees dat je ook zoveel last heb van je bekken.
    Je zou advies krijgen naar de fisio te gaan.
    En heerlijk met voedings kussen te slapen.
    Hier nog 1 die s'nacht heel slecht slaap van de pijn.
    Ga morgen ook nog eens bekkenband halen moet helaas wel kan niet meer zonder heb er goed last van.

Linda221 welkom terug en jij ook gefeliciteerd met een meisje.
    Jeetje babyboomgirl in aug.hahah nog even dan komen we mannen tekort hier in nederland haha.

Brendat jeee ook een MEISJE jeetje gaat hard hier met de meiden haha.
    Gefeliciteerd.
    Jeee veel inkopen gedaan voor de dames bij mex jeetje dure meiden hoor hahah maar lekker als je het voor niets kan halen toch?

Kris34 heerlijk zo he de katten naar buiten en dan is het heerlijk om te zien dat ze zo van de buitenlucht kunnen genieten het zijn net kindertjes hahaha.

Val ik zit wel op hyves.
    O en spannend voor jullie woensdag.20 weken echo wij hebben hem donderdag maar ja wij weten het al door de pretecho hah.

Dingetje over de tip graag gedaan was maar een idee haha.
    En goed idee idd om te kijken wie er zich opgeeft aan de buddylijst en dat je samen met iemand gaat kijken wat het best gekoppeld is.
    oo En balen dat je Lappie kaduk is zeg.
    Nou net dat je er druk meebezig bent haha.
    Hopen dat hij morgen weer gereed is voor je.

Meicke welkom terug.
    En fijn te lezen dat alles goed gaat met je.
    en balen dat je in het zhk heb gelegen zeg maar fijn te horen dat je wel goed in de gaten gehouden word nu.
    En ook een meisje gefeliciteerd.

Cossy jeetje dat was een schik voor jou je verstandkies er plots uit moet.
    Ik had ook als een kind zitten huilen hoor heb het ook niet zo op tandartsen en al helemaal niet op naalden in me mond.
    Tevee nare ervaringen mee gehad.
    Maar fijn dat je er nu geen last meer van heb .
    en balen dat je er doorheen heb gezeten en dat kan ik best geloven.
    Misschien volgende keer gewoon de vk bellen of je langs mag komen om naar het hartje te luisteren.

Koetje en heb je nog leuke kleding online kunnen scoren.
    hoop het wel voor je.is altijd leuk.
    En jeetje schuurmachine zei plof lees ik dat nou.
    Nou fijn dat jullie een andere hebben kunnen lenen om toch door te gaan haha.

Luannie ook jij welkom terug gezellig word nog druk heier.

Nicky jaa morgen zitten we op 20 weken jieppieeeee.

Anette08 ja de hormonen zijn de baas he die laten je wel vroeg op staan.
    Ik ken het ben normaal op zondag een uitslaper maar zit tegenwoordig om half 7 al beneden.

Susan leuk borduur schilderijtje word dat zeg leuk hoor.

Bollebuik jeetje leuke en gezellige vrijgezellen feestje gehad.
    Schiet op voor jullie spannen maar wel heel leuk.
    Zometeen ben jij voor een dag een mooie prinsses.
    en leuk kamertje hoor.

Marije fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
    En je zo super voelt met dat mooie weer daar.

Lauw haha jij maakt het hier ff spannend nee fijn hoor dat alles goed gaat en goed is.
    En dat jullie het voor julliezelf houden groot gelijk.
    Hahah lauw ja zo eigenwijsje had ik dus ook beentjes over elkaar houden maar gelukkig voor het eind toch nog even beentjes uitelkaar.haahah.

Irisnaomi fijn dat alles goed was met jullie kleine meisje.
    Mag idd best traantjes om gelaten worden hoor van blijdschap is heel normaal haha.

PPPPPPPFFFFFFFFFFFFFF ik ben bij zeg jeetje wat kunnen jullie kleppen zeg:p

ja vanaf donderdag alweer niet geweest.

Hier weer balen dagen en rot nachten achter de rug weer zo last van me bekken jeetje miena zeg.
    vandaag bij arboarts geweest morgen weer terug afspraken gemaakt maar paar uurtjes werken i.p.v. fulltime.
    maar kans dat morgen wordt gezegd helemaal zw in gaan dus we wachten af.
    Loop te tollen met me bloeddruk vanmorgen nog flauwgevallen bloeddruk te laag. al een paar dagen.
    Zaterdag wel een wat redelijke dag gehad dus hebben we de kinderwagen besteld komt volgende week en box besteld.
    En natuurlijk andere inkopen gedaan dus we hebben weer veel centen weg gegeven haha.

Nou hier hopen dat het wat beter gaat nou ik meer rust krijg.

Sorry misschien iemand vergeten met reageren heb me best gedaan was best heel veel haha.

Heb ook niet op alles gereageerd solly daarvoor.

Zo ik ben weer bij pffff

11. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    @nicky geen goed contact met je schoonouders??

@bolle buik: leuk kamertje hoor! en wat heb je gedaan met je vrijgezellenfeest?

@Cossy: begrijpelijk hoor! hoef je geen sorry voor te zeggen, hoop dat je je snel weer beter voelt!

@chivay: dus het was leuk?? fijn hoor!

@irisnaomi: gelukkig was alles goed!j

oh lees straks verder ff zoontje naar bed brengen

12. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Daar had ik hem ook gezien idd.
    Ben nog steeds aan het twijfelen.

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Heb wel bijgelezen maar namen onthouden bij al die berichtjes is niet echt mijn ding.

Zag een mooi kamertje (bolle buik?) voorbij komen erg mooi.
    Paar goede echo's geweest las ik.

Femr is een bekkenband/buikband met elastiek niet handig weet even niet hoe ze officieel heten. Schijnt wel steviger voor je bekken te zijn.

Sorry verder weet ik het niet meer.

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
  15. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Susan: heb je daar een link van hahaha. Ik ken ze nml niet. Maar als het zou helpen wil ik die natuurlijk graag gebruiken ;) Niet dat ik mega last heb, maar fijn is het niet. Twijfel geval he die tassen hahaha, het is ook lastig!

@Iltje: je bent weer lekker bij! Moet je maar vaker lezen hoor, eigenschuld hahahaha, geintje! Ben benieuwd naar de wagen!! Welk merk? of een fotootje is natuurlijk ook goed hihi.En de box ook besteld, lekker hoor! Irri dat je last hebt van je bekken en lage bloeddruk! Dextrootje helpt ws daar ook niet tegen?
    En die fiets is idd gaaf, morgen op werk ff alles regelen voor de betaling enzo.

@Lauw: jij ook al zo'n eigenwijsje in je buik hihi. Je zult het dan ws met 32 weken wel beter zien :) Als het niet in kleermakerszit ligt hahaha. Ben wel heel benieuwd of wij ook niet zo'n eigenwijs hebben hihi. Er wordt nu in ieder geval flink geschopt, zo grappig! Ik merk echt dat de spiertjes sterker worden, ze zijn steeds duidelijker te voelen ;)

@Nicky: nah... neeh.... daar is ze ook niet gevoelig voor hoor. Heb geloof ik alles al geprobeerd om het aan te geven. Een collega heeft het opgegeven er wat van te zeggen, de ander laat zich er niet zo over uit en nog een ander is op haar "hand". Dus ja.... we zijn erg verdeeld binnen ons team. Onze manager is ook geen manager, dus ik denk niet dat het goed komt.... Erg vermoeiend hoor! En vooral frustrerend. Moet me eigenlijk niet zo druk maken, maar gaat vanzelf, denk dat het ook hormonen zijn, hopelijk heeft het geen consequenties voor mijn bloeddruk. Ik vind het overigens helemaal niet erg dat ze een opleiding doet hoor, en als er tijd over is, kan dat prima onder werktijd. Maar je werk moet er niet onder lijden. Maar.... zo ziet zij het helemaaaaaaaaaal niet. En dat studeerd dan PenOadviseur, nou.... ik hoef van haar geen advies hahahaha.

Psstt... ik zag net aan de overkant de kraamverzorgster op de babykamer lopen, dus mijn overbuurvrouwtje is toch spontaan aan het bevallen ;)

Grtz

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Sterker nog ze is al bevallen hahaha. Krijg net een smsje van haar buurvrouw, vriendinnetje van mij hihi. Vanmiddag om 17.00 is hun dochtertje geboren. Nu nog ff horen hoe ze heet ;)

Grtz

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    @FemR: heb even een sms naar mijn vriendin gestuurd die heeft hem en ik mag hem lenen na haar bevalling (over 2weken). Weet de naam niet meer.
    Ze heeft hem van mp. zijn nieuw nl. erg prijzig.

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Lauw: oh ja, vergeet ik nog, van allebei een beetje is ook goed toch hahaha. Beetje schoon en een beetje gemart ;)

En ze heet..... Livia. Erg leuk!

19. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Susan: ik zal ook ff op mp kijken, was ook niet van plan om niet aan te schaffen. Als ik weet hoe die heet zou dat top zijn ;)

20. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    @laartje : ja dat zou goed kunnen ja slechte weerstand, weet het ook niet, het gaat nu wel weer , elke keer een dag of 2 en dan is het een week weg en begint het weer opnieuw...Succes morgen!! zielig he prikjes...

@Femr: haha energie weer terug??:D

oei lauw: is dus nog niet helemaal zeker? je maakt ons wel nieuwsgierig hoor! haha gelukkig was alles goed

Jee iltje gaat dus niet echt beter? vervelend zeg! lijkt me heel zwaar

oh leuk femr je buurvrouw bevallen!

blegh! ik ben mijn werk ook zat!! haha
    nog 2 nachtjes slapen!!!:D

OH ja heb een buikfoto op hyves gezet, weet niet hoe ik hem hier erop krijg

Deel Deze Pagina